Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Recunosc ca neavand GS nu citesc constant acest topic... de ce ai ajuns sa faci operatiunea asta?

Cati km are Murgu?

Vlade! Intra mai des pe aici ca poate asa poate te lamuresti. Lasa reclamele si revistele ca alea sunt pt prescolari. Viata bate filmul. :D

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,intereseaza pe cineva un schimb cu un KTM? :)

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-288465.html

 

Niciodata.Repet,niciodata sa nu schimbi un GS cu un KTM sau un KTM cu un GS. Pentru ca iti va parea rau in oricare dintre ipostaze. Mai bine incerci sa te invarti de un test ride sau doua insa nu schimba. Cei ce folosesc KTM vor exact ceea ce KTM le ofera iar (evident) cei ce folosesc GS (logic) vor ceea ce GS ofera. Ma refer aici la GS de peste o mie.

O anecdota daca vrei desi nu se refera la KTM : un amic de-al meu avea un 1200GSA din 2008 insa anul trecut vroia ceva diferit. Cum el era destul de solid ce si-a zis : Varadero nou! A dat GSA pe Varadero efectiv la schimb. AIa de la dealer si-au frecat mainile de bucurie. Peste trei luni a constata ca Varadero nu este deloc ce vroia asa ca a vrut inapoi GSA-ul. Numai ca acum daca vroia inapoi GSA-ul trebuia sa dea Varadero si 4000 EUR in plus. Morala? Nu schimba doar ca sa incerci.Si a doua morala este ca BMW se depreciaza mult mai putin ca alte marci. Si as baga si KTM in categoria celor care se depreciaza foarte incet.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,intereseaza pe cineva un schimb cu un KTM? :crack:

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-288465.html

...no offence!....yaaaaak, lant-pinioane-racire cu apa!...who need that?..

...sa-l vinzi sanatos!... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata.Repet,niciodata sa nu schimbi un GS cu un KTM sau un KTM cu un GS. Pentru ca iti va parea rau in oricare dintre ipostaze. Mai bine incerci sa te invarti de un test ride sau doua insa nu schimba. Cei ce folosesc KTM vor exact ceea ce KTM le ofera iar (evident) cei ce folosesc GS (logic) vor ceea ce GS ofera. Ma refer aici la GS de peste o mie.

O anecdota daca vrei desi nu se refera la KTM : un amic de-al meu avea un 1200GSA din 2008 insa anul trecut vroia ceva diferit. Cum el era destul de solid ce si-a zis : Varadero nou! A dat GSA pe Varadero efectiv la schimb. AIa de la dealer si-au frecat mainile de bucurie. Peste trei luni a constata ca Varadero nu este deloc ce vroia asa ca a vrut inapoi GSA-ul. Numai ca acum daca vroia inapoi GSA-ul trebuia sa dea Varadero si 4000 EUR in plus. Morala? Nu schimba doar ca sa incerci.Si a doua morala este ca BMW se depreciaza mult mai putin ca alte marci. Si as baga si KTM in categoria celor care se depreciaza foarte incet.

 

multumesc pentru sfaturi Budd,apreciez gestul :lol: Dar ce te faci daca ai crezut ca vrei ce-ti ofera KTM dar ai realizat ca vrei mai mult ce-ti ofera BMW...poate e valabil si invers,nu?

 

asfalt uscat si o vara cat mai lunga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce te faci daca ai crezut ca vrei ce-ti ofera KTM dar ai realizat ca vrei mai mult ce-ti ofera BMW

 

Crede-ma! Nu vrei ceea ce-ti ofera BMW. Ai stat prea mult pe KTM. Imediat ce ai sa te dai pe GS ai sa-i gasesti mai mult defecte. Invariabil,toate cazurile astea de schimbare de la austriac la bavarez si invers au dus doar la pareri de rau. Si eu vroiam 990 si inca mai vreau insa dupa o tura cu un 990 cautam exact ceea ce stiam de la GS. Un mic exemplu ar fi faptul ca pentru cei cu GS, KTM-ul are pentru ei (pentru mine in cazul asta) doar 2 pozitii : inchis si deschis. E o diferenta absolut sesizabila. Parerea mea este ca e o mana cereasca pentru mobristi faptul ca GS si KTM sunt atat de diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu baieti care s-au dar jos de pe capre si s-au urcat pe choppere. De ce nu ar fi si oameni care sa se dea jos de pe GS si sa se cocoatze pe un 990? Daca esti fan inrait, aia e. Daca nu, atunci merita sa incerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca esti inca in Matrix si nu ai deschis ochii :lol:

 

Ei, Dane ... stiu eu destul de bine cu ce se mananca LC8-ul ! Dar din pacate nu ma aflu in Matrix si am ochii larg deschisi .... de'ar fi sa ma introduca cineva in Matrix, l-as ruga sa ma arunce exact in saua unui LC8, ca in viata asta simt ca nu mai am nici o sansa sa mai detin asa ceva ! :wave:

 

Oricum, @indi ... la cum si-a incaltat mobra e clar ca nu o foloseste pentru ceea ce a fost ea facuta ! Eu in locul lui as opta pentru un RT ca sa fie treaba, treaba !

 

Poate ma loveste un sac de bani si-mi rascumpar mobra de la el ?! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cu ironie postul meu, iti dai seama ;)

 

Oricum, cel mai bine e sa ai mai multe mobre, una cu care sa mergi sportiv, una cu care s amergi touring, una de frecat in oras si una de iesit de pe asfalt :wave: Da pe toate sa scrie "BMW R 1100" :lol:

 

Dan.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cu ironie postul meu, iti dai seama :wave:

 

... am observat din prima ..... crede-ma ! ;)

 

Stai linistit ca nici pe mine nu ma lasa rece ,,motoretele" astea ! ...... ma refer la bavareze !

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebe sa-mi caut alt job daca vreau sa merg undeva la sfarsitul lunii. Mi-ar fi placut o tura pana in Cluj da' deh ... finala mi-e inca in sopru. Macar am inchis-o aseara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca esti inca in Matrix si nu ai deschis ochii :lol:

..cata, hai nu fii rau...stii bine ca ambele marci au plus-urile si minus-urile lor, discutia asta este eterna si nu va fi niciodata pe deplin incheiata!..

..lanturile sunt mult mai bune in enduro unde se lasa cu ingropat roata spate, lantul i-ti ofera o sansa in plus sa-l scoti afara pe cind cardanul te ingroapa instant!...e vorba de nisip, dune, zmircuri, mocirle..etc..

...unde sta diferenta?..in fiabilitate!...cu lantul asa avantajos cum este, la un moment dat se duce din cauza mizeriei in care este folosit in timp ce cardanul este mersi bine ascuns intemperiilor!

...intotdeauna vor fi fani de ambele parti ale baricadei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit o sa asociez o fata unui user ;)

 

desi sunt convins ca te refereai la față, imi place totusi si versiunea ta. :lol:

 

 

ps. strica rogu-te un sms la 0722292939 ca sa ne putem sincroniza ulterior.

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A montat cineva Heidenau K60 pe fata ?!

 

...Pe la 130-140 imi devine instabila ... lucru care nu s-a mai intamplat ... Acum, am dat plumbii vechi jos , iar daca mai face o sa o echilibrez ...

 

L-am luat la cca 260ron si mi s-a parut afacere fata de Continental TKC 80 care era 125eur. Pare mai potrivit ptr uz cotidian (adica mixt).

 

 

EI ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...