Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

ok am anteles partea cu uleiul la amortizor,dar reglajul celalalt care este la baza amortizorului si se face cu surubelnita ce rol mai are atunci??? . va multumesc ! :P

 

ala e surubul de rebound. adica din el reglezi cat de usor/greu se plimba uleiul prin amortizor. in traducere - cat de mult se opune amortizorul miscarilor dictate de arc/imperfectiunile drumului. cand reboundul e moale apare efectul de barca. cand e tare - rinichii protesteaza. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aha..... deci asa sta treaba ? si cand ma gandesc ca am mers aproape 2 ani (15000 km) fara ulei in amortizor.....ce tampit sunt.

EU credeam ca atunci cand se buleste schimbi toata situatia-cel putin asa aflasem eu.

 

:P

multumesc tare mult pt informatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce am mai facut la motoreta in timpula liber pe la garaj:

extensie bagaje - nu imi place cum a iesit o sa fac alta

post-39685-1273935623_thumb.jpg

 

extensie pedala frana

post-39685-1273935643_thumb.jpg

 

grilaj radiator ulei

post-39685-1273935660_thumb.jpg

 

inaltator ghidon

post-39685-1273935684_thumb.jpg

 

montat proiectoare

post-39685-1273935719_thumb.jpg

 

termometru dim Metro izolat H20 cu ceva banda izolir si silicon

post-39685-1273935828_thumb.jpg

 

tankbag Cod Louis 10025329 l-am potrivit cu ceva modificari la sistemul de prindere

post-39685-1273935788_thumb.jpg

 

acum suportii de cutii sunt aproape gata.: post-39685-1273935759_thumb.jpg

 

nu sunt opere de arta dar isi fac treaba foarte bine.

 

mai urmeaza cutiile sper sa fie gata luna asta...

Editat de cristialex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

extensie bagaje - nu imi place cum a iesit o sa fac alta

post-39685-1273935623_thumb.jpg

....si eu vreau unu, chiar si asa urit ca asta!..mi-as face si eu unu dar nu am in afara de vointa nimic altceva!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut si eu unul din carcasa de la primul meu PC :peace:

 

P4250770.jpg

 

/index.php?...t&id=488644

 

/index.php?...t&id=488646

 

/index.php?...t&id=488662

 

/index.php?...t&id=488662

 

Merita dracia, am pus pe ea cort de 7 kile + ceva backpack cu haine. Avea ceva ranforsari din metal, si chiar e util asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....si eu vreau unu, chiar si asa urit ca asta!..mi-as face si eu unu dar nu am in afara de vointa nimic altceva!.

 

pai dupa cum am vorbit e al tau free of charge dupa ce fac altul.

 

am si eu nevoie de ajutor... e posibil sa ma ajute cineva cu un desen tehnic la hardparts - urile de la touratech? alea de vin intre scarite si cutia de viteze. asta daca se pricepe la desen tehnic si daca e dispus sa le dea jos ...

multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai dupa cum am vorbit e al tau free of charge dupa ce fac altul.

 

am si eu nevoie de ajutor... e posibil sa ma ajute cineva cu un desen tehnic la hardparts - urile de la touratech? alea de vin intre scarite si cutia de viteze. asta daca se pricepe la desen tehnic si daca e dispus sa le dea jos ...

multam.

 

 

uzunu are asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, niste oribilitati galbene cu forma asimetrica. FOARTE asimetrica, daca stau bine sa ma gandesc. nu sunt convins ca se poate reproduce la o fidelitate la care sa iti fie tie util sa refaci piesa respectiva. E vorba de o bucata de tabla GROASA facuta sa transfere socuri. Juma de milimetru pe langa si ai consumat timpu de pomana.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, niste oribilitati galbene cu forma asimetrica. FOARTE asimetrica, daca stau bine sa ma gandesc. nu sunt convins ca se poate reproduce la o fidelitate la care sa iti fie tie util sa refaci piesa respectiva. E vorba de o bucata de tabla GROASA facuta sa transfere socuri. Juma de milimetru pe langa si ai consumat timpu de pomana.

 

pai daca se face "desen tehnic" nu are voie sa fie juma de milimetru pe langa...

 

Cum e cu inaltatorul de ghidon ? Ai apucat sa-l testezi la un drum mai lung? Dar pe offroad ?

 

e ok a disparut durerea dintre omoplati. pe off serios inca nu pot merge cu gumele care le am, si nici finante de altele nu o sa am deocamdata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca se face "desen tehnic" nu are voie sa fie juma de milimetru pe langa...

Pai si cum faci tu desen tehnic dupa piesa? Eu garantez ca pot aparea discrepante cat sa faca piesa inutila.

 

Nu vreau sa par negativist, dar nu cred ca se gasesc public schemele pieselor touratech. I-ar scoate pe baieti din afaceri :peace:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti alte 1100 in afara de GS, uite un mod interesant :peace:

 

Mid-range torque on these models can be boosted by fitting the air intake tubes from the R1100GS. Very cheap and very effective. To quote a recent purchaser 'By the way, the GS intake mod absolutely transforms the bike in a way that I simply didn't expect...BMWs really do go like the proverbial off a shovel after this mod' D.Ferry (R1100RS).

 

POA00010.jpg

 

Ideea e sa iti schimbi tuburile alea negre de aer de la admisie, sa pui de GS pe RS sau RT :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti alte 1100 in afara de GS, uite un mod interesant :moron:

 

Ideea e sa iti schimbi tuburile alea negre de aer de la admisie, sa pui de GS pe RS sau RT :)

 

Tu o sa faci asta? Oare a descoperit asta America? :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu cumva afectezi consumul?

 

Nu cred, si si daca ar creste consumul... nu cred ca ar creste cu mult. Nu le poti avea pe toate :)

 

Tu o sa faci asta? Oare a descoperit asta America? :peace:

 

Da o sa o fac.

 

Treaba e ca nu e numai parerea aluia, is mai multi care confirma treaba asta :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am gasit si eu asa ceva pe ebay.

Mareste admisia aerului si se pare ca-i da un plus de cuplu.

It's a well known mod. for 1100 RS and RT's...

 

You fit the tubes from a GS and it gives you more mid range at the expense of a little top end.

 

I did it on my R1100RS years ago, and it was a real improvement.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contemplam astazi bevel boxul desfacut si inventariam piesele.Ca sa le reasez. Citind pe realOEM vad ca se da acolo un o-ring intre capac si housing. Intamplator, la mine nu a existat asa ceva. Nu ma deranjeaza sa comand unul insa nici in manualul de reparatie la 1150 nu este o-ring d-asta. Ideas? Sa comand sau sa nu?

Mesaj completat

LE:Nevermind.Am gasit-o. O sa comand una noua.Just in case.

Bonus photo : cardanul meu aproape total desacut. I'm not virgin anymore.

 

dsc0027ri.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contemplam astazi bevel boxul desfacut si inventariam piesele.Ca sa le reasez. Citind pe realOEM vad ca se da acolo un o-ring intre capac si housing. Intamplator, la mine nu a existat asa ceva. Nu ma deranjeaza sa comand unul insa nici in manualul de reparatie la 1150 nu este o-ring d-asta. Ideas? Sa comand sau sa nu?

Mesaj completat

LE:Nevermind.Am gasit-o. O sa comand una noua.Just in case.

Bonus photo : cardanul meu aproape total desacut. I'm not virgin anymore.

 

dsc0027ri.jpg

...ce-s chestiile alea mici din coltul din dreapta sus, intre rulmenti si garniturile distantier??...

...sper ca ai curatat bine tot ce ai gasit pe acolo!

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea sunt acele de la rulmentii vechi. La unul aveam colivia rupta (cred). Evident ca am curatat. Pana acum am consumat 1 litru lichid de curatat. Si o sa mai consum 1L la asamblare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contemplam astazi bevel boxul desfacut si inventariam piesele.

 

Salut!

 

Recunosc ca neavand GS nu citesc constant acest topic... de ce ai ajuns sa faci operatiunea asta?

Cati km are Murgu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ai ajuns sa faci operatiunea asta?

Mai multe motive. De vreo 2 schimburi de ulei transmisie gasesc fulgi metalici pe magnet. E ca si cum ceva s-ar roade constant. Speram sa fie colivia de la rulment sparta. Nu a fost. Am gasit (cred) vinovatul insa nu am cum sa testez decat la reasamblare. In alta ordine de idei, schimbam rulmentii de pe paralever asa ca oricum trebuia sa dau jos finala. Alt motiv ar fi varsta critica de 50.000 la care multe hibe incep sa se arate la modelele astea. Luate din timp , te tin o viata (caneluri la arbore ar fi un exemplu).

 

 

Cati km are Murgu?

~ 49.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...