KHK Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 P.S. N-am scris ca sa-i fac reclama sau sa-l laud (banuiesc ca-l cunoasteti cu toti). Is tare fericit si trebuia sa ma descarc si sa ma laud undeva si cred ca pe topicul asta e locul cel mai potrivit. Pai de ce sa nu-l lauzi daca merita? Mai ales pe penuria asta de mecanici BMW. Este clar ca o face cu pasiune iar lumea este multumita. Pacat doar ca este departe de multi dintre cei care doresc sa apeleze la serviciile lui. Ar tebui sa-si inchirieze un garaj in Bucuresti si o saptamana pe luna sa faca programari acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Pai de ce sa nu-l lauzi daca merita? Mai ales pe penuria asta de mecanici BMW. Este clar ca o face cu pasiune iar lumea este multumita. Pacat doar ca este departe de multi dintre cei care doresc sa apeleze la serviciile lui. Ar tebui sa-si inchirieze un garaj in Bucuresti si o saptamana pe luna sa faca programari acolo. Un om si o mie de cereri. Mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Ce ma intereseaza, este cum se preteaza pe curbe? Mai ales serpentine/curbe stranse? Pot sa ma las cu ea? Nu vreau sa-mi ia din doza de fun. Nu stiu cum ar tine niste anvelope gen Tourance (acum am Metzeller Roadtek si tin destul de bine + high mileage) N-am dubii ca o sa-ti placa ca si placere de a conduce, mai ales daca iti place sa iesi de pe asfalt. Si o sa simti pozitiv si diferenta de confort, consum, placerea de a merge in ture joase etc. Problema e ca pe la 3500€ cred ca e limita inferioara la care cumperi un 1100GS decent (macar '96-'97), max 60-70.000km si neaparat sa aiba ABS. Oricum, cred ca Germania e cea mai buna solutie. Cu Toutance n-o sa ai acelasi grip ca si cu Roadtec, mai ales pe ploaie. Sunt totusi anvelope mixte dar le vei simti avantajul cand intri pe macadam &co. Din cate mi s-a spus, Tourance clasic sunt mai adaptate pt. "teren" in timp ce Tourance EXP ceva mai adaptate pt. strada si implicit ceva mai performante pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 salutare! stie cineva sa-mi dea si mie niste lamuriri in privinta unui bmw r 1200 c? - in primul rand, pentru ca nu am vazut niciunul "face to face" intreb daca nu este prea inalt pentru mine (eu am 172 cm).....in sensul sa ajung cu picioarele la sol in timp ce stau in sa? - cum se comporta la drum (nu sunt adeptul vitezei, am avut pana acum un virago de 750, dar mi-a "ramas mica") - in romania are cineva, doar sa-l pot vedea......inainte de a ma deplasa in germania sa achizitionez unul orice alte detalii cu privire la acesta imi sunt binevenite! va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 salutare! stie cineva sa-mi dea si mie niste lamuriri in privinta unui bmw r 1200 c? In primul rand, n-ai nimerit unde trebuie, asta e topicul posesorilor de GS. Vezi la "motociclete de strada", fie la topicul posesorilor de BMW unde un user tocmai vorbea de R1200C sau chiar exista topic specific pt. R1200C. Referitor la inaltime, ar trebui sa n-ai nicio problema, dupa cum stii este cumva stil chopper; nu stiu daca exista alt model BMW mai jos ca R1200C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 In primul rand, n-ai nimerit unde trebuie, asta e topicul posesorilor de GS. Vezi la "motociclete de strada", fie la topicul posesorilor de BMW unde un user tocmai vorbea de R1200C sau chiar exista topic specific pt. R1200C. Referitor la inaltime, ar trebui sa n-ai nicio problema, dupa cum stii este cumva stil chopper; nu stiu daca exista alt model BMW mai jos ca R1200C. scuze!.....si multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) ...nu stiu daca exista alt model BMW mai jos ca R1200C. Poate doar k1200lt. Ala e atat de jos incat daca nu esti atent, te impiedici de sa. Editat Iulie 23, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) R12C e mai scund PS: in alta ordine de idei nu vad de ce nu ar putea intreba cineva aici despre R12C. Motorul este perfect interschimbabil cu 1150RT incluzand si cutia. Merge cam peste tot pe unde merge si R11XXGS Ca smecherii nu-i cu nimic mai sus ca un R11XX doar ca poate avea si ABS. La un cioperist adevarat prezenta ABS-ului e sacrilegiu. Si io prefer R12C fara ABS. Barebone. Cand o sa am bani o sa-mi iau iarasi unul. Editat Iulie 23, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) PS: in alta ordine de idei nu vad de ce nu ar putea intreba cineva aici despre R12C. Nu era vorba de o interdictie, ci, evident, de un topic mult mai potrivit pt intrebarile respective. Mda, ai dreptate, sa rugam un moderator sa adauge si R1200C in titlul topicului asta De exemplu si inaltimea seii, de care omu' intreba, e destul de similara la C si GS, pana la urma conteaza niste centimetri? Editat Iulie 23, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Nu era vorba de o interdictie, ci, evident, de un topic mult mai potrivit pt intrebarile respective. Mda, ai dreptate, sa rugam un moderator sa adauge si R1200C in titlul topicului asta De exemplu si inaltimea seii, de care omu' intreba, e destul de similara la C si GS, pana la urma conteaza niste centimetri? Conteaza ca vorbim de o gramada imensa de kilograme. C-ul stiu ca e cel mai jos din generatia 1150cc; nu e un 1200 pur sange, este doar un 1150 cu cilindrii mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Conteaza ca vorbim de o gramada imensa de kilograme. C-ul stiu ca e cel mai jos din generatia 1150cc; nu e un 1200 pur sange, este doar un 1150 cu cilindrii mai mari. ... si au si doo roti Si uite asa nici n-ar mai exista "off-topic". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) ... si au si doo roti Si uite asa nici n-ar mai exista "off-topic". You've been excussed for being too thick. Keep calm. Editat Iulie 24, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 cat ulei pun in telescoape la un bmw k1200rs,schimb si semeringurile.ms ast urgent un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 In lumina ultimelor posturi... : Cum fac sa schimb Un DR750BIG + o Aprilia RSV 1000 cu un R1100GS ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) ca tot se plangeau unii ca se incinge motoru in trafic. iaca: Editat Septembrie 13, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 ca tot se plangeau unii ca se incinge motoru in trafic. iaca: se aplica numai motoarelor cu semnalizatoarele portocalii, care, se stie, atrag razele solare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Salutare tuturor, Am la boxerul meu, un sunet specific de "bataie de avans" (in engleza pinging ii spune). Se aude la peste 4000 de ture si doar in sarcina. Cu cat e sarcina mai mare cu atat si sunetul e mai mare. Daca urc o panta, sunt in a 4-a sau a 5-a, sunt pe la 4000 si trag tare de gaz, asa suna de parca s-ar dezintegra sau s-ar crapa tot motorul. Alta simptoma nu am observat sa fie (nu consuma mai mult, nu se incalzeste mai tare... chestii de astea). Sunetul vine dinspre ambii cilindri, deci nu numai dintr-o parte. Ma lupt de ceva vreme sa scap de problema asta si pana acum n-am reusit. Nici chiar guru boxerelor din Cluj n-a reusit deocamdata sa afle de ce suna asa. S-a mai lovit cineva de o astfel de problema? Stie cineva de la ce apare sunetul asta? E chestie de ceva uzura? (am 113.000 km la bord). Merci mult, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Incearca benzina de calitate cateva schimburi. Apoi da o geana la lantul de distributie si la pinioane, poate sunt chiar uzate. Apoi, guru din Cluj e un mare maestru cand vine vorba de placa Hall, incearca cu alta pentru ca e posibil ca knockingul sa fie si de la ignition timing. Aici iau in calcul ca mobra-i sincronizata si cu supape reglate etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Salutare tuturor, Am la boxerul meu, un sunet specific de "bataie de avans" (in engleza pinging ii spune). Se aude la peste 4000 de ture si doar in sarcina. Cu cat e sarcina mai mare cu atat si sunetul e mai mare. Daca urc o panta, sunt in a 4-a sau a 5-a, sunt pe la 4000 si trag tare de gaz, asa suna de parca s-ar dezintegra sau s-ar crapa tot motorul. Alta simptoma nu am observat sa fie (nu consuma mai mult, nu se incalzeste mai tare... chestii de astea). Sunetul vine dinspre ambii cilindri, deci nu numai dintr-o parte. Ma lupt de ceva vreme sa scap de problema asta si pana acum n-am reusit. Nici chiar guru boxerelor din Cluj n-a reusit deocamdata sa afle de ce suna asa. S-a mai lovit cineva de o astfel de problema? Stie cineva de la ce apare sunetul asta? E chestie de ceva uzura? (am 113.000 km la bord). Merci mult, daca prin guru CJ te referi la Dan Cata, nu lua in seama ce scrie mai jos.... Referitor la zgomotul ala care il auzit tu, e de la avans. Este ca seamana cu niste piulite aruncate intr-o galeata de metal? Ala e zgomotul d ela vans, care se poate auzi mai mult sau mai putin... Ce se intampla e ca daca mergi cu viteza constanta si tragi brusc de gaz, senzorul TPS (ala negru de pe admisia din stanga) ii zice la calculator in ce pozitie e clapeta, si calculatoru regleaza unghiu la avans in consecinta. Numai ca motorul nu e la turatia potrivita pentru avansu ala, hence, ai sunetul respectiv. A, e mai pronuntat cu cat e mai cald afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Incearca benzina de calitate cateva schimburi. Apoi da o geana la lantul de distributie si la pinioane, poate sunt chiar uzate. Apoi, guru din Cluj e un mare maestru cand vine vorba de placa Hall, incearca cu alta pentru ca e posibil ca knockingul sa fie si de la ignition timing. Aici iau in calcul ca mobra-i sincronizata si cu supape reglate etc. Am incercat si benzina de 98 cu golirea in prealabil completa a rezervorului. Sincronizare si reglat de supape mi-a facut Dan. Placa cu senzori Hall inca nu am schimbat-o, dar ma gandesc ca aia ori merge ori nu merge. Am citit si eu pe undeva ca sunetul provine de la ignition timing si am incercat si cu alta cutiuta TPS. Tot asa. Am schimbat si bujiile ca ma gandeam ca e prea mica scanteia. Urmeaza sa fac proba si cu o alta bobina de inductie zilele astea, ca mi-a dat Dan Cata una imprumut. Spuneai de lant si de pinioane..... Pot uzura lor sa scoata sunetul asta? Eu stiu ca sunetul provine din cameara de ardere. Nu sunt mare cunoscator si pana acum de cand am ghibolu asta doar pe guru Dan l-am lasat sa surubareasca la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 daca prin guru CJ te referi la Dan Cata, nu lua in seama ce scrie mai jos.... adica? nu o fost bine ce ti-am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 (editat) adica? nu o fost bine ce ti-am zis? ba da, doar ca daca tu esti cel care nu i-a dat de cap e clar ca e vorba de altceva.... Editat Septembrie 16, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Pt Budd.Spuneai acum vreo 2 ani si ceva asta; '' Inca o chestie, nu mai pun Castrol 80-90, am sa pun mai vascos,ceva gen 75-140''. Pana la urma ai folosit tipul asta de ulei? Te intreb pt ca am vazut ceva discutii legate de 75-140 si parerile erau impartite.Unii spuneau ca este extraordinar iar pt altii nu a fost asa grozav, din contra.Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Pt Budd.Spuneai acum vreo 2 ani si ceva asta; '' Inca o chestie, nu mai pun Castrol 80-90, am sa pun mai vascos,ceva gen 75-140''. Pana la urma ai folosit tipul asta de ulei? Te intreb pt ca am vazut ceva discutii legate de 75-140 si parerile erau impartite.Unii spuneau ca este extraordinar iar pt altii nu a fost asa grozav, din contra.Multam fain. Din nefericire nu am mai avut cum sa testez pentru ca am vandut mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Pt Budd.Spuneai acum vreo 2 ani si ceva asta; '' Inca o chestie, nu mai pun Castrol 80-90, am sa pun mai vascos,ceva gen 75-140''. Pana la urma ai folosit tipul asta de ulei? Te intreb pt ca am vazut ceva discutii legate de 75-140 si parerile erau impartite.Unii spuneau ca este extraordinar iar pt altii nu a fost asa grozav, din contra.Multam fain. io cred ca n-o sa "simti" nici o diferenta intre uleiurile alea. eu iti recomand sa pui sintetic. oops si vezi ca 80 e mai vascos decat 75. eu am parca 70-90. nu ma plang. oops, inca un lonely rider. howdee mate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.