Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Brava. Merci pt kkturile de raspunsuri.

Nenea, sunt convins ca stii engleza si ca nu te doare mana sa dai un gugal. Inteleg ca toti suntem fie la dispozitia ta fie niste cacati de oameni, dar totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai baieti, eu is de la tara si nu stiu prea multe.

In romana se poate?

 

 

Brava. Merci pt kkturile de raspunsuri.

 

 

relax!....macar tu ai incercat sa-mi explici....restul copilasilor s-au dat loviti si m-au trimis la plimbare, la "goagal"......dau mai multi bani pe tine, chiar daca poate nu mi-ai explicat corect.....n-ai incercat sa pari cumva superior si mi-ai impartasit din ceea ce stii tu, asa cum stii........oricum, am inteles despre ce e vorba :baldy: .............pe restul "goagalistilor", ma pish!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea, sunt convins ca stii engleza si ca nu te doare mana sa dai un gugal. Inteleg ca toti suntem fie la dispozitia ta fie niste cacati de oameni, dar totusi...

 

Dragule, a fost un termen adus in discutie de Uzunu. De la el asteptam un eventual raspuns. Dar, probabil in lipsa de altceva, te-ai gasit si tu sa te bagi in discutie, fiind total inutil. Daca-ti era mult prea lene sa-mi explici pe romaneste si ca la prosti, asa cum a facut-o Cavaleru, la ce pusca mea nu ai stat frate in banca ta???

Cum ar fi, atunci cand intrebi despre o problema tehnica pe care o ai la motorl tau, sa vina un "inteligent" sa-ti zica sa cauti in cartea tehnica sau pe net, ca sigur gasesti? Ti-ar conveni? Nu ti-ar sari mustarul?

 

In fine. O las balta, ca si asa incep sa cred ca mi-am racit gura cu cine nu trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci :baldy:

 

am sa fac public pm-ul tau pt cei ca mine, care nu stiau ca asa se numeste manevra asta:

 

"in momentul in care schimbi in jos treapta. dai un pic de acceleratie, in timp ce eliberezi ambreiajul, ca sa nu mai faca frana de motor ci ca sa egalezi viteza motorului cu cea a cutiei de viteze. e un procedeu sanatos pentru motor."

 

Strict o curiozitate. Oare nu scrie cumva chestia asta in toate manualele de utilizare ale motocicletelor? La mine in manual la best practice scrie exact asta ca si procedeu recomandat/corect de schimbare a treptelor de viteza in jos. Citez:

 

NOTE:when downshifting the engine speed should be increased before the clutch is engaged. This will prevent unnecesary wear on the drivetrain components and rear tire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragule, a fost un termen adus in discutie de Uzunu. De la el asteptam un eventual raspuns. Dar, probabil in lipsa de altceva, te-ai gasit si tu sa te bagi in discutie, fiind total inutil. Daca-ti era mult prea lene sa-mi explici pe romaneste si ca la prosti, asa cum a facut-o Cavaleru, la ce pusca mea nu ai stat frate in banca ta???

Cum ar fi, atunci cand intrebi despre o problema tehnica pe care o ai la motorl tau, sa vina un "inteligent" sa-ti zica sa cauti in cartea tehnica sau pe net, ca sigur gasesti? Ti-ar conveni? Nu ti-ar sari mustarul?

 

In fine. O las balta, ca si asa incep sa cred ca mi-am racit gura cu cine nu trebuie.

Nu, pentru ca ma duce capul ca inainte sa pun o intrebare, sa caut in manuale sau pe forumuri raspunsul la intrebarea mea. Pai ce dumnezeu, daca EU nu am timp pt problema MEA, de ce ar avea altii!? E o chestie de atitudine aici, si postul meu anterior rezuma cam toata interventia ta recenta.

 

...adevarul e ca mi-e dor de BMW :baldy:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, pentru ca ma duce capul ca inainte sa pun o intrebare, sa caut in manuale sau pe forumuri raspunsul la intrebarea mea. Pai ce dumnezeu, daca EU nu am timp pt problema MEA, de ce ar avea altii!? E o chestie de atitudine aici, si postul meu anterior rezuma cam toata interventia ta recenta.

 

As avea 1000 de replici bune sa-ti dau, dar nu-mi mai pierd timpul cu tine :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de baraj: cu ce imping pistonasele de la frana fata la schimbarea placutelor? operatiunea o sa o fac probabil undeva pe marginea drumului maine.

azi, exact inainte sa plec la drum am desscoperit ca nu mai am placute pe fata( sunt un dobitoc) placutele ma astepta maine la Cluj, dar habar nu am ce scule trebuie sa pregatesc inafara de imbusul de 8, si nici nu am timp sa ma duc la motoreta sa vad...

 

mersi.

Editat de cristialex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de baraj: cu ce imping pistonasele de la frana fata la schimbarea placutelor? operatiunea o sa o fac probabil undeva pe marginea drumului maine.

azi, exact inainte sa plec la drum am desscoperit ca nu mai am placute pe fata( sunt un dobitoc) placutele ma astepta maine la Cluj, dar habar nu am ce scule trebuie sa pregatesc inafara de imbusul de 8, si nici nu am timp sa ma duc la motoreta sa vad...

 

mersi.

 

Le impingi cu mana dupa ce dai drumul la surubelul de aerisire. Daca nu merge inseamna ca pistonasele sunt intepenite si vor trebui demontate si curatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de baraj: cu ce imping pistonasele de la frana fata la schimbarea placutelor? operatiunea o sa o fac probabil undeva pe marginea drumului maine.

azi, exact inainte sa plec la drum am desscoperit ca nu mai am placute pe fata( sunt un dobitoc) placutele ma astepta maine la Cluj, dar habar nu am ce scule trebuie sa pregatesc inafara de imbusul de 8, si nici nu am timp sa ma duc la motoreta sa vad...

 

mersi.

Franele fata le poti schimba si fara sa dai jos etrierii ;)

 

Nu trebuie sa desfaci nimica, daca desfaci aerisitorul va trebui sa le si aerisesti dupa aia.

 

Daca chiar vrei sa dai jos etrierul, pui surubelnita din trusa intra placute si lastaresti pana ce impingi pistonasele. Intre placutele vechi zic :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain... cred ca o sa fie mai usor daca dau jos etrierul... cum nu am avut timp sa ma uit atent la etrier ma gandeam ca trebuie ceva presa ca la masina... dar daca e doar atat.. nui bai...

eu iau de la aprilia/suzuki/biasini cluj ca le aduc de pe o zi pe alta...

 

aa si mersi Dane de recomandare am sunat acum o ora si au spus ca maine le au pe stoc pot sa ma duc dupa ele... noroc ca trec prin Cluj..

da si tu un nr de tel pe PM nu se stie cand are nevoie omul de ajutor....daca vrei desigur... :baldy:

Editat de cristialex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain... cred ca o sa fie mai usor daca dau jos etrierul... cum nu am avut timp sa ma uit atent la etrier ma gandeam ca trebuie ceva presa ca la masina... dar daca e doar atat.. nui bai...

 

 

Macar desfa capacul de la rezervorul de lichid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar desfa capacul de la rezervorul de lichid

 

Da' de ce? Care-i spilu'?

Eu am schimbat mereu impingand cu surubelnita in placutele vechi pana am bagat pistonul la locul lui.

Care-i treaba cu desfacutul capacului? Ce se strica daca nu-l desfaci?

 

ps- Sper sa nu ma trimiti si tu la "goagal" asa cum au facut-o "desteptii" de dinainte :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce? Care-i spilu'?

Eu am schimbat mereu impingand cu surubelnita in placutele vechi pana am bagat pistonul la locul lui.

Care-i treaba cu desfacutul capacului? Ce se strica daca nu-l desfaci?

 

ps- Sper sa nu ma trimiti si tu la "goagal" asa cum au facut-o "desteptii" de dinainte :baldy:

 

Deschizi circuitul la un capat si nu mai trebuie sa exerciti asa presiune sa impingi pistonasul la loc.

Parerea mea ca ii mai usor asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de ce? Care-i spilu'?

Eu am schimbat mereu impingand cu surubelnita in placutele vechi pana am bagat pistonul la locul lui.

Care-i treaba cu desfacutul capacului? Ce se strica daca nu-l desfaci?

Se poate strica garnitura din pompa. De ce? Pai se creaza suprapresiune cand impingi placutele inapoi. Daca ai aerisit/completat lichid de cand ai pus vechile placute, posibil chiar sa nu ai loc fizic pentru lichidul de frana respectiv, caz in care iti vei blestema zilele incercand sa impingi pistonasele si tot ce vei reusi va fi sa strici ceva la pompa.

 

Pe langa asta, daca e capacul ala desfacut, poti impinge cu mana pistonasele inapoi; nu te chinui sa faci parghie cu surubelnita etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain... cred ca o sa fie mai usor daca dau jos etrierul... cum nu am avut timp sa ma uit atent la etrier ma gandeam ca trebuie ceva presa ca la masina... dar daca e doar atat.. nui bai...

 

 

aa si mersi Dane de recomandare am sunat acum o ora si au spus ca maine le au pe stoc pot sa ma duc dupa ele... noroc ca trec prin Cluj..

da si tu un nr de tel pe PM nu se stie cand are nevoie omul de ajutor....daca vrei desigur... :blbl:

Nr meu e la anunturile de la semnatura ;)

 

Macar desfa capacul de la rezervorul de lichid

DE CE? Ca sa ai ce aerisi apoi??

 

Da' de ce? Care-i spilu'?

Eu am schimbat mereu impingand cu surubelnita in placutele vechi pana am bagat pistonul la locul lui.

Care-i treaba cu desfacutul capacului? Ce se strica daca nu-l desfaci?

 

ps- Sper sa nu ma trimiti si tu la "goagal" asa cum au facut-o "desteptii" de dinainte :baldy:

Corect cu ce ai zis mai sus, dar nu is de acord cu ce ai zis 3 pagini in urma.

 

Deschizi circuitul la un capat si nu mai trebuie sa exerciti asa presiune sa impingi pistonasul la loc.

Parerea mea ca ii mai usor asa.

nu iti trebuie ranga de 1 m, surubelnita din trusa e arhisuficienta. Asa am facut la ultimele 4 schimburi de placute si ghice ce - toate-s bune si frumoase :D

 

Se poate strica garnitura din pompa. De ce? Pai se creaza suprapresiune cand impingi placutele inapoi. Daca ai aerisit/completat lichid de cand ai pus vechile placute, posibil chiar sa nu ai loc fizic pentru lichidul de frana respectiv, caz in care iti vei blestema zilele incercand sa impingi pistonasele si tot ce vei reusi va fi sa strici ceva la pompa.

 

Pe langa asta, daca e capacul ala desfacut, poti impinge cu mana pistonasele inapoi; nu te chinui sa faci parghie cu surubelnita etc.

Cmon... Cand ai pus placutele uzate sus erau si alea groase in carne. Intre timp nu o intrat lichid pe nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cmon... Cand ai pus placutele uzate sus erau si alea groase in carne. Intre timp nu o intrat lichid pe nicaieri.

La GS a mers, ce-i drept a trebuit sa ma chinui sa imping alea. La domi insa (acelasi gen de etrier ca GSu lu Angi, cred), nici cu ranga nu am reusit, iar cand am slabit dupa aia suruburile de la pahar, a facu pff si a scipat lichid imediat cum am crapat capacu. Dupa ce am scos lichid din pahar (pistoanele impinse jumate si paharul plin pana in buza) am putu baga pistoanele cu mana, fara chin.

 

La mine era asa mult lichid pentru ca vechile placute erau antice si schimbasem deja de doua ori lichidul. Nu stiu cum, dar vechile placute originale Nissin au tinut din Italia de cand a fost adusa mobra mea pe la 25k km pana acu, si are vreo 46k km... Asa pe dominator, sa nu inteleaga lumea ca m-au tinut la BMW atata amar de vreme :baldy:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristialex, cand impingi pistonasele inapoi, ai grija sa nu faci unghi prea mare cu surubelnita cand faci parghie. ideal ar fi sa le impingi progresiv din directii diametral opuse. altfel risti ca pistonasul sa ajunga usor oblic si: 1 - sa se blocheze 2 - sa intre aer in instalatie.

 

daca n-ai completat lichidul pana la limita superioara cat timp aveai placutele uzate, nu-i necesar sa desfaci capacul de la rezervor.

 

desi se poate si fara, recomand totusi demontarea etrierelor si curatarea pistonaselor cu carpa si ceva solvent (sunt spray-uri speciale care nu ataca garniturile de cauciuc) mai ales pe portiunea care a fost expusa in timpul folosirii placutelor uzate. in caz contrar cand le vei impinge in spate toata mizeria aia va intra in contact cu garniturile si le va scurta amarnic durata de viata.

 

in final NU UITA sa pompezi frana de cateva ori pe loc dupa instalarea noilor placute! n-ai vrea ca operatiunea asta s-o faci in timp ce incerci cu disperare sa opresti la urmatoarea intersectie! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(sunt spray-uri speciale care nu ataca garniturile de cauciuc)

 

Da-mi un exemplu. Tu ce folosesti? Eu am p-acasa WD-40. E bun?

 

mai ales pe portiunea care a fost expusa in timpul folosirii placutelor uzate. in caz contrar cand le vei impinge in spate toata mizeria aia va intra in contact cu garniturile si le va scurta amarnic durata de viata.

 

Hmmm... Buna treaba. Uite ca la asta nu m-am gandit. Eu le bagam inapoi fara sa le curat deloc.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu is ala care iti zice ca nu is de acord cu ce ai zis cu 3 pagini in urma.

 

AFAIK, butonu de report nu mere, deci dejaba as fi dat report :baldy:

 

Probabil s-a autosesizat vreunu din admini ;) Probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi un exemplu. Tu ce folosesti? Eu am p-acasa WD-40. E bun?

Nu e excelent WD-40 decat daca il cureti bine de pe etrier dupa ce dai jos mizeria. Problema cu el e ca e uleios si daca ajunge pe disc/ferodoul placutelor o sa mergi o vreme fara frane (vorba vine fara frane -- nu va mai prinde la fel de bine).

 

Sunt spray-uri de curatat franele. Gasesti pe la magazine auto, prin benzinarii. Brake clear spray. Nu stiu ce marci sunt mai jmechere; in general am vazut ca toate isi fac treaba. Merg spray-urile astea pt curatat franele si la curatat lantul. Invers (curatat etrierii cu spray de curatat lantul) nu stiu efectul.

 

Alternativ, poti folosi si lichid de frana la nevoie; numai sa dai cu apa dupa ce cureti. Multa apa, apoi uscat bine si abia apoi impins pistonasu inapoi.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

switch, intrebarea mea era pentru bogo.

te rog lasa-i pe oameni sa raspunda

pe langa faptul ca te-ai bagat in seama fara sa fii intrebat, nici n-ai raspuns la intrebarea mea.

in ceea ce te priveste, inainte sa te mai intreb pe tine vreodata ceva, am sa violez gugalu' si netu' in cautarea raspunsului

si daca ma uit in urma, nici data trecuta nu te intrebasem pe tine nimic. tot singur te-ai bagat in seama si atunci

deci, abtine-te!

================================================

 

iar pentru bogo, intrebarea era daca wd40-ul ataca garniturile de cauciuc ale etrierului (m-am uitat pe flacon dar n-am gasit nimic in sensul asta)

si daca da, ce alt produs sa folosesc pentru curatare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...