Dan Cata Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) Gata! Am reusit sa fac bucsile ce tin locul rulmentilor cu ace dintre grup si cardan. E vorba de "Paralever bushings", subiect discutat si rasdiscutat pe forumurile specifice de afara. Arata cam asa: Iar AICIeste un tutorial despre cum se monteaza Asadar, daca aveti joc la roata spate, si nu e din cauza rulmentului mare din grup ci din cei doi cu ace, bucsile astea sunt solutia Se pot folosi la: K11 R1100RT , (0418) K13 K1200RS , (0554) K41 K1200GT , (0558) K41 K1200RS , (0557) K61 R100GS , (0478) K61 R100PD , (0479) K63 K1 , (0535) K63 K100RS , (0533) K64 K1100LT , (0536) K64 K1100RS , (0532) K66 R100GS , (0488) K66 R100PD , (0489) K67 R100MYS , (0497) K67 R100R , (0487) K68 R1100RS , (0416) K69 R1100GS , (0409) K70 R1100R , (0407) K70 R850R , (0406) K75 R1100S , (0432) K76 K1200LT , (0555) K76 K1200LT/M , (0559) K80 R1150GS , (0495) K81 R1150RT , (0499) K82 R1150R , (0439) K82 R1150R/Rocks , (0318) K87 R1150RS , (0498) K89 R1150Adv , (0492) Partea exterioara este din inox, iar cea interioara din bronz grafitat sinterizat. Dupa ce le-am instalat, jocul la roata a disparut complet, si motorul se simte mult mai bine pe curbe Deci in principiu, un set de bucsi costa 290 RON, fata de rulmentii OEM care sunt 400 RON si tin o vreme, dupa care efectiv mananca din rulment, facand sa apara jocul. Bucsile astea sunt lifetime Dan. 0747294113 Editat Martie 21, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Asta ca sa nu se mai vorbeasca pe la colturi de cat de simplu e sa intretii un BMW. Anul asta nici nu m-am stresat pentru ca niste copii de 8 ani sunt in stare sa faca revizia. Le-am dat 5 euro. La amandoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Hehe... daca ii pui la treaba macar ai pace ca nu afc overtorque la suruburi Editat Martie 25, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Pai pana busonul de ulei l-am desurubat eu pentru ca niciunul nu putea Ce overtorque! Pacat ca ploua in uichend pentru ca mi-as fi schimbat cureaua la alternator si filtrul de benzen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Pai pana busonul de ulei l-am desurubat eu pentru ca niciunul nu putea Ce overtorque! Pacat ca ploua in uichend pentru ca mi-as fi schimbat cureaua la alternator si filtrul de benzen. pai asa e cu stransu suruburilor, cu cat is mai mari, cu atat le strang mai tare; si pana la urma vine vremea cand ii chemi sa iti desfaca suruburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Azi schimbam uleiul in FD. Cand m-am uitat pe surub am vazut pilitura. Prima data am crezut ca rulmentii de paralever au cazut in casing si deja ma ofticam ca nu am bucsile la indemana Desi e greu sa ajunga acolo daca simeringul nu e belit. In plus, nu curgea ulei pe la manson. Apoi am tras de roata si am constatat ca e un mic joc longitudinal. Deci e clar, trebuie sa schimb rulmentul mare. Pentru a doua oara,sunt victima FD failure Editat Martie 27, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Salut, Sunt nou posesor de R1100 GS. An 1999, 51k.Acum o ora am venit cu ea din Germania. Am cateva intrebari: 1. pe geamul de verificare a uleiului nu se vede nimic, ce inseamna asta? - nu are ulei, are prea mult sau e murdar geamul?( daca e murdar ce pot face sa ii curat?) neamtul a zis ca a schimbat uleiul la 50000 km. 2. pentru linistea sufleteasca vreau sa ii fac un schimb de ulei, de care sa pun pana reusesc sa cumpar ceva bun gen Castrol? pot sa iau din orice statie de gaz ulei mineral cu 20W-50 ? 3. cum dracu se da scaunul pilotului jos? Maine pun poze. Multam fain. Editat Martie 27, 2010 de cristialex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salut, Sunt nou posesor de R1100 GS. An 1999, 51k.Acum o ora am venit cu ea din Germania. Am cateva intrebari: 1. pe geamul de verificare a uleiului nu se vede nimic, ce inseamna asta? - nu are ulei, are prea mult sau e murdar geamul?( daca e murdar ce pot face sa ii curat?) neamtul a zis ca a schimbat uleiul la 50000 km. 2. pentru linistea sufleteasca vreau sa ii fac un schimb de ulei, de care sa pun pana reusesc sa cumpar ceva bun gen Castrol? pot sa iau din orice statie de gaz ulei mineral cu 20W-50 ? 3. cum dracu se da scaunul pilotului jos? Maine pun poze. Multam fain. 1. Daca e prea mult, e negru; daca e prea putin, fereastra apare mai maromiu, galbui. Schimba-l si gata. 2. Da. 3. Vezi ca e legat de incuietoarea scaunului spate. Sucesti de cheie cum merg acele la ceas si ridici Baga o poza sa vedem si noi ce ai luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Nu am avut rabdare si am fost cu el putin in jurul blocului. Am descoperit ca ulei e prea mult. A scuipat putin ulei pe toba cand am tras putin de gaz. e grav? dupa ce am mers putin cu ea a scazut nivelul si am observat ca geamul e curat. O sursa rapida de filtru de ulei? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 27, 2010 Admin Share Postat Martie 27, 2010 Filtru de Dacia Logan parca.. Ulei poti pune de oricare 20w50. Cauta si citeste ultimele 15/20 pagini si afli exact ce specificatii de ulei iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 (editat) Nu am avut rabdare si am fost cu el putin in jurul blocului. Am descoperit ca ulei e prea mult. Ce te-a facut sa crezi asta? Motorul asta tine 4 litri de ulei. Deschide busonul de la airbox (partea stanga sub sa) si vezi daca iti curge ulei. In alta ordine de idei, da-i uleiul afara si vezi cat iese,un schimb de ulei nu e niciodata contraindicat. De unde a scuipat ulei cand ai tras de gaz? Editat Martie 28, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Nu am avut rabdare si am fost cu el putin in jurul blocului. Am descoperit ca ulei e prea mult. A scuipat putin ulei pe toba cand am tras putin de gaz. e grav?dupa ce am mers putin cu ea a scazut nivelul si am observat ca geamul e curat. Nivelul uleiului il masori asa. Incalzesti motorul la 5 bare, opresti punand-o pe lateral, fumezi o tigara dupa care o pui pe central. Ala e nivelul corect. Sau poti s-o lasi peste noapte pe central. Pana acum nu am vazut niciun 1100 care sa nu murdareasca macar putin numarul de inmatriculare sau capatul tobei. They all do that. Mai mult de atat, cand curat depozitele de carbon din cilindri mergand in limitator, spatele numarului e negru complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Mersi fain de raspunsuri. Am tras azi cateva ture prin ploaie pe langa garaj si dupa 10 min de la oprire uleiul era cam putin peste mijlocum geamului. cred ca m-am speriat aseara cand am vazut ca era tot geamul acoperit, probabil sa lasat tot de la transport. oricum maine cumpar ulei sii ii fac schimbul. Poate cineva confirma ca se potriveste filtrul de ulei de logan? Nu vreau sa mai astept pana vine comanda de pe net. Am uitat sa iau aparatul cu mine sa fac poze... oricum ma invart prin casa ca un nebun cand stiu ca abia maine ma duc sa iau nr. rosii... aa... am de dat coburi touring originali cu tot cu suporti, cine e interesat sa dea un pm, pretul il discutam ca nu vreau sa ma imbogatesc. eu o sa imi fac din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 aa... am de dat coburi touring originali cu tot cu suporti, cine e interesat sa dea un pm, pretul il discutam ca nu vreau sa ma imbogatesc. eu o sa imi fac din aluminiu. Pe mine m-ar interesa cobul din dreapta daca l-ai da separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Nu cred ca e de loga, parca de super nova se potrivea; oricum, ca sa fii sigur, da-l ala vechi jos si mergi la magazinu de dacii, o sa gasesti acolo ceva 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Ala de Dacie 1310 mergea.Sau Super Nova. In alta ordine de idei,am hotarat sa merg vreo 1000 km si sa schimb iar uleiul din FD. Dupa un studiu de 1 zi pe Adv si UKGS este posibil ca pana la urma sa fie rulmentul mare.Pilitura este din rulmenti (poate fi si ala conic aiurea de scos). Sa vedem care. Inca o chestie, nu mai pun Castrol 80-90, am sa pun mai vascos,ceva gen 75-140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Mersi fain de raspunsuri. aa... am de dat coburi touring originali cu tot cu suporti, cine e interesat sa dea un pm, pretul il discutam ca nu vreau sa ma imbogatesc. eu o sa imi fac din aluminiu. ...pe mine ma intereseaza gentile cu suporti cu tot!....ai si topcase-ul?...si din ala vreau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Uite aici si poze. de unde iau cheie de bujii? de fapt nu am nici o scula originala, dar cu restul ma descurc, dar nici o tubulara care o am nu intra acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Nu mai tin minte exact de cat e tubulara, dar poti sa o strunjesti ca sa intre Eu asa am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Uite aici si poze. de unde iau cheie de bujii? de fapt nu am nici o scula originala, dar cu restul ma descurc, dar nici o tubulara care o am nu intra acolo. ...mmmm, rosu!...exact ca al meu!...eu am reusit sa scap de aripa aia rosie din fata, e mai "aerisit" fara ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Parerea mea e ca asa se termina prea brusc! Pitbull ti-ai tras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 va salut! am o problema la motor. gasesc umed sub amortizorul spate.initial am crezut ca i de de la busonul airboxului. am spalat toata zona.am sters. am mers iar, atent daca picura din airbox . nu prea cred ca i de acolo ! ramane ca mi curge amortizorul? stiti unde sa ma documentez mai bine despre asta ? vreun kit de reparatie ? multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Dupa cate stiu eu amortizorul este pe gaz.Oricum,daca s-a stricat , poti sa-l arunci si sa iei altul. Poate fi si sh. Editat Martie 30, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 va salut! am o problema la motor. gasesc umed sub amortizorul spate.initial am crezut ca i de de la busonul airboxului. am spalat toata zona.am sters. am mers iar, atent daca picura din airbox . nu prea cred ca i de acolo ! ramane ca mi curge amortizorul? stiti unde sa ma documentez mai bine despre asta ? vreun kit de reparatie ? multumesc anticipat! Poati sa iti gasesti SH pe ebay.de la preturi rezonabile. Sau daca ai bani, de ce nu un aftermarket? Ohlins? Ca ala se poate repara Dupa cate stiu eu amortizorul este pe gaz.Oricum,daca s-a stricat , poti sa-l arunci si sa iei altul. Poate fi si sh. Nu are gaz in el. Daca ar avea, ar avea si butelia De reparat la noi in Ro nu prea stiu unde se poate face asta, in UK stiu doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Daca ar avea, ar avea si butelia Mai documenteaza-te Mesaj completat Nu inseamna ca, daca un telescop e pe gaz, trebuie sa aiba neaparat butelie. Editat Martie 31, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.