Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Ulei o sa-ti suga ~0.5 litri/1000km. Mult mai mult decat media de 250ml/1000km. Cand vine vorba de benzina, valorile medii sunt de 5.5% pe DN, 6% pe autostrada, 7.5% in oras. La tine consumul e mai mare deoarece pentru aceeasi viteza trebuie sa deschizi clapetele de acceleratie mai mult pentru a compensa lipsa de compresie. Ca sa verifici teoria asta, iesi pe A1/A2 si da-i o blana pana la viteza maxima. Daca iti indica mai mult de 200 (desi nu cred ca va reusi), atunci compresia e suficienta.

 

Ca si ciclistica, AFAIK, mobra e neaccidentata, deci ar trebui sa mearga cum trebuie. Transmisia, la fel, imi aduc aminte ca era ok. Doar motorul e cu probleme la ea. Avantajul e ca il poti face relativ ieftin si relativ usor. Un set de segmenti costa cam 80E/cilindru, un scaun de supapa de admisie pe evacuare costa 40E, pe admisie 15E, un arc de valva 15E, iar un ghid de valva 15E. Ti-as putea da niste contacte de mecanici BMW, dar numai la unul am fost si nu mi-a placut cum a lucrat. Nu am ce-ti recomanda in ideea asta, din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu te agita sa umblii in motor. Fa un consum in afara orasului. Ca si referinta, eu scoteam cu gs-ul cu pasagerii de 200kg impreuna(eu si ea), un topcase de 8kg si tankbag de 3 kg un 5,6 la suta de km, viteza medie 100km/h in afara satelor si 70 - 80 km/h in sate.

 

De asemenea, daca nu iese consumul, mergi la un tester. Presupunand ca ai reglat supapele si "rocker arms" corect, ai sincronizat si la relanti si clapetele la 2500 rpm, trebuie sa ai

 

Idle-speed CO content: ............1.5 +/- 0.5 (% by vol.) - asta la relanti, cu motorul cald la 5 bare.

 

Daca nu e asa, ai 2 optiuni: fie ai sonda lambda, care e defecta, fie ai potentiometru multitura in partea dreapta sub saua pasagerului de care reglezi pana ce obtii valoarea asta, dupa care recalculezi consumul. Daca nici asa nu iese, atunci desfaci motorul.

 

Orice intrebari mai ai, poti linistit sa ne contactezi aici sau pe PM sau la telefon sau la mail sau prin semnale cu fum de pe dealuri :lol:

 

In privinta consumului de ulei, cand depasesti 1 litru la 5000km incepi sa iti faci griji. Pana atunci, ride it like you stole it :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo de initiativa, am completat; asa trebuia facut de la inceput, dar prea multa mana dreapta (si nu pe gaz) pe topicul minune! :)

Oricum filozofie gramada, planuri ca la NASA! ...daca vrei ceva ,incaleci si mergi! ...cu cort la tine si mancare in traista, ca d-aia ai motoreta "aventure"!

 

Iti dai seama ORGANIZAREA de la intrunirile de Cadillac ce presupune ?! :laugh: :) :D

Editat de MCN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E exact la fel. Are si radiator. Nu mai stiu exact daca bielele erau mai scurte sau pistoanele cu diametru mai mic ca sa compenseze diferenta de capacitate.

Mesaj completat

M-am uitat pe realoem si pistoanele is mai mici; bielele is la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eliminat jocul la roata spate. Am dat jos smecheria si am verificat prima data semeringul. Momentan este OK.Stiam ca nu curge ulei insa vroiam sa fiu sigur.

 

cardan.jpg

 

Apoi am incalzit bulonul ala dupa ce i-am dat jos contrapiulita.A iesit relativ lejer,am verificat apoi filetul pe housing: neatins. Am dat o ocheana inauntru,rulmentul pare ok.

 

rulment.jpg

 

L-am reincalzit apoi ca sa curat loctite de pe el si apoi l-am sters cu acetona si wash benzine. L-am strans la mana,e foarte posibil sa nu-l fi pus exact la 7 Nm insa asta este,acuma 8,9,10 Nm nu s-or simti asa tare. Am bagat piulita apoi la 160Nm exact.Am folosit si eu vaselina d-aia smechera cu 15.000 metale in ea. N-am mai pus Loctite pentru ca mi se pare inutil. Poate doar cand o sa pun bucsile,cine stie ...

 

vasef.jpg

 

Nu mai am joc de neam acum pe roata spate. Cu ocazia asta am schimbat si bateria,mi-am pus Oddissey. A luat-o la cheie. Singura chestie enervanta sunt urechile de la baterie,a trebui sa ma bat un pic cu ele ca sa le pun intr-o pozitie mai acceptabila. O sa vad eu daca face contact ca lumea,din feircire vad imediat daca e contact sau nu,ceasul se reseteaza imediat daca nu am powah!. Asa ca, ii mai pot da in gura un timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar si aceeasi greutate?

Asa tin minte ca da.

Mesaj completat

Ai mai dat burduful ala de cauciuc inapoi inainte sa incalzesti suruburile? ca din poze pare sa nu fie dat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre BMW r 850 gs?

 

 

BMW 850GS >>

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r850gs.htm

 

 

Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata !

Mesaj completat

"L-am reincalzit apoi ca sa curat loctite de pe el si apoi l-am sters cu acetona si wash benzine. L-am strans la mana,e foarte posibil sa nu-l fi pus exact la 7 Nm insa asta este,acuma 8,9,10 Nm nu s-or simti asa tare."

 

 

....vezi ca strangerea asta este critica! ...adica 7 ala chiar trebuie sa fie 7. Altfel se produce uzura prematura complet aiurea. Daca ai rabdare. mai strange-l o data la cheie!

 

 

Sunt curios, bucsile la cat se strang ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW 850GS >>

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r850gs.htm

 

 

Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata !

Mesaj completat

"L-am reincalzit apoi ca sa curat loctite de pe el si apoi l-am sters cu acetona si wash benzine. L-am strans la mana,e foarte posibil sa nu-l fi pus exact la 7 Nm insa asta este,acuma 8,9,10 Nm nu s-or simti asa tare."

 

 

....vezi ca strangerea asta este critica! ...adica 7 ala chiar trebuie sa fie 7. Altfel se produce uzura prematura complet aiurea. Daca ai rabdare. mai strange-l o data la cheie!

 

 

Sunt curios, bucsile la cat se strang ?!

 

Bucsile au exact aceeasi conicitate ca si rulmentii. Se strang la aceasi valoare de 8 Nm. In lipsa unei chei dinamometrice, se strang pana cand nu mai exte joc la roata, dar valoarea o sa fie apropiata de 8 Nm :laugh:

 

Ca si idee, FD-ul trebuie sa se miste cu mana, mai greu decat ca si la rulmenti, dar sa se miste.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....vezi ca strangerea asta este critica! ...adica 7 ala chiar trebuie sa fie 7. Altfel se produce uzura prematura complet aiurea. Daca ai rabdare. mai strange-l o data la cheie!

 

Se uzeaza doar partea de pana in filet si intr-o maniera destul de neglijabila,am vazut o poza cu un bulon strans la peste 15 Nm iar uzura era sub 1mm. Ca idee,am strans exact pana nu a mai fost joc in grup,s-ar mai fi putu strange lejer.

Mesaj completat

Ai mai dat burduful ala de cauciuc inapoi inainte sa incalzesti suruburile? ca din poze pare sa nu fie dat?

N-am mai dat, am incalzit numai in stanga cu mare grija :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat uleiu in grup. Usual normal shit, namol dela specific.

 

Desi in manual scrie ca schimbu de ulei se face la fiecare doi ani sau 20k km (sau 40k era?) in grup si cutie, recomand cu caldura ca schimburile sa se faca odata cu uleiu din motor.

 

04022010.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata !

 

+ ca am comparat preturile in germania pentru modelele 850 si 1100 cuprinse intre anii 1999 si 2000. SUNT IDENTICE!!! variaza intre 3500 si 5500 pentru ambele

deci, cu 850 nu e nicio sfaraiala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata !

Cred ca are ceva de-a face cu limitele de putere la motoare in germania si dupa cati ani de exerienta ai voie sa le conduci :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va treaca de plictiseala si dediochi ! >>>

 

CICA: "Unii isi petrec Week-end -ul polisandu-si motoretele! ...EU O SPAL PE A MEA ! " :)) ...asta zice asta ! :laugh:

 

BMW fan ?!

Editat de MCN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. REFERITOR LA ASTA: "..pe modelele mai noi au fost acceptate si alte marci dar pe cele vechi este singura care pastreaza parametrii motorului si chiar da un plus de4-5 cai, evident in combinatie cu filtru de aer k&n!.."

GET REAL! :huh: 3.12 CAI ... Si-ii numeri cand accelerezi! Filtrul merita K&N, dar este ultima prioritate. Din aceiasi bani schimbi 5 filtre normale, adica 100.000 km! SUCCES CU ASTIA !

...partea cu 3,12 cai sa inteleg ca era o gluma?...daca nu era o gluma o sa o consider eu asa deoarece am pretentia ca un om citit cum pari a fi nu ar scrie prostii fara sa se documenteze in prealabil...

...acei 4-5 cai sunt cei declarati de fabricantul tobei(exista tabele si teste facute in site-ul lor oficial) si sunt confirmati de constructorul motocicletei si nu in ultimul rind de mine!...i-am simtit altfel decit numarindu-i!..

...e bine 5 cai in plus si e o cifra mai normala decit ceea ce spun altii, zeci de cai in plus!.. :D

Mesaj completat

salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. :blink: brmm brmm poc poc

...intre 8 si 10 % consuma in oras!...8% daca mergi cu bun simt si 10% daca o arzi de nu apuca nimeni sa te vada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...