uzunu Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Ulei o sa-ti suga ~0.5 litri/1000km. Mult mai mult decat media de 250ml/1000km. Cand vine vorba de benzina, valorile medii sunt de 5.5% pe DN, 6% pe autostrada, 7.5% in oras. La tine consumul e mai mare deoarece pentru aceeasi viteza trebuie sa deschizi clapetele de acceleratie mai mult pentru a compensa lipsa de compresie. Ca sa verifici teoria asta, iesi pe A1/A2 si da-i o blana pana la viteza maxima. Daca iti indica mai mult de 200 (desi nu cred ca va reusi), atunci compresia e suficienta. Ca si ciclistica, AFAIK, mobra e neaccidentata, deci ar trebui sa mearga cum trebuie. Transmisia, la fel, imi aduc aminte ca era ok. Doar motorul e cu probleme la ea. Avantajul e ca il poti face relativ ieftin si relativ usor. Un set de segmenti costa cam 80E/cilindru, un scaun de supapa de admisie pe evacuare costa 40E, pe admisie 15E, un arc de valva 15E, iar un ghid de valva 15E. Ti-as putea da niste contacte de mecanici BMW, dar numai la unul am fost si nu mi-a placut cum a lucrat. Nu am ce-ti recomanda in ideea asta, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) Nu te agita sa umblii in motor. Fa un consum in afara orasului. Ca si referinta, eu scoteam cu gs-ul cu pasagerii de 200kg impreuna(eu si ea), un topcase de 8kg si tankbag de 3 kg un 5,6 la suta de km, viteza medie 100km/h in afara satelor si 70 - 80 km/h in sate. De asemenea, daca nu iese consumul, mergi la un tester. Presupunand ca ai reglat supapele si "rocker arms" corect, ai sincronizat si la relanti si clapetele la 2500 rpm, trebuie sa ai Idle-speed CO content: ............1.5 +/- 0.5 (% by vol.) - asta la relanti, cu motorul cald la 5 bare. Daca nu e asa, ai 2 optiuni: fie ai sonda lambda, care e defecta, fie ai potentiometru multitura in partea dreapta sub saua pasagerului de care reglezi pana ce obtii valoarea asta, dupa care recalculezi consumul. Daca nici asa nu iese, atunci desfaci motorul. Orice intrebari mai ai, poti linistit sa ne contactezi aici sau pe PM sau la telefon sau la mail sau prin semnale cu fum de pe dealuri In privinta consumului de ulei, cand depasesti 1 litru la 5000km incepi sa iti faci griji. Pana atunci, ride it like you stole it Editat Aprilie 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Pana atunci, ride it like you stole it or... ride it until you'll stall it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Mai greu cu stall-ul daca numa te dai cu el si nu iti bagi mana in el fara rost E BMW, nu ktm sau yahaha Pardon, yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 multam fain brmm brmm poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 BMW Camp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) BMW Camp Bravo de initiativa, am completat; asa trebuia facut de la inceput, dar prea multa mana dreapta (si nu pe gaz) pe topicul minune! Oricum filozofie gramada, planuri ca la NASA! ...daca vrei ceva ,incaleci si mergi! ...cu cort la tine si mancare in traista, ca d-aia ai motoreta "aventure"! Iti dai seama ORGANIZAREA de la intrunirile de Cadillac ce presupune ?! Editat Aprilie 4, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 BMW Camp - NOUL SITE GAZDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi1176 Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Ce parere aveti despre BMW r 850 gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 E ca un 1100 dar cu mai putini cai. In rest, exact la fel; aceleasi dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 (editat) Si cumva fara radiator de ulei? Sau confund cu modelele mai vechi? Editat Aprilie 5, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 E exact la fel. Are si radiator. Nu mai stiu exact daca bielele erau mai scurte sau pistoanele cu diametru mai mic ca sa compenseze diferenta de capacitate. Mesaj completat M-am uitat pe realoem si pistoanele is mai mici; bielele is la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 E ca un 1100 dar cu mai putini cai. In rest, exact la fel; aceleasi dimensiuni. chiar si aceeasi greutate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 chiar si aceeasi greutate? Nu, e cam cu 50kg mai grea decat un F800GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Am eliminat jocul la roata spate. Am dat jos smecheria si am verificat prima data semeringul. Momentan este OK.Stiam ca nu curge ulei insa vroiam sa fiu sigur. Apoi am incalzit bulonul ala dupa ce i-am dat jos contrapiulita.A iesit relativ lejer,am verificat apoi filetul pe housing: neatins. Am dat o ocheana inauntru,rulmentul pare ok. L-am reincalzit apoi ca sa curat loctite de pe el si apoi l-am sters cu acetona si wash benzine. L-am strans la mana,e foarte posibil sa nu-l fi pus exact la 7 Nm insa asta este,acuma 8,9,10 Nm nu s-or simti asa tare. Am bagat piulita apoi la 160Nm exact.Am folosit si eu vaselina d-aia smechera cu 15.000 metale in ea. N-am mai pus Loctite pentru ca mi se pare inutil. Poate doar cand o sa pun bucsile,cine stie ... Nu mai am joc de neam acum pe roata spate. Cu ocazia asta am schimbat si bateria,mi-am pus Oddissey. A luat-o la cheie. Singura chestie enervanta sunt urechile de la baterie,a trebui sa ma bat un pic cu ele ca sa le pun intr-o pozitie mai acceptabila. O sa vad eu daca face contact ca lumea,din feircire vad imediat daca e contact sau nu,ceasul se reseteaza imediat daca nu am powah!. Asa ca, ii mai pot da in gura un timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 chiar si aceeasi greutate? Asa tin minte ca da. Mesaj completat Ai mai dat burduful ala de cauciuc inapoi inainte sa incalzesti suruburile? ca din poze pare sa nu fie dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Ce parere aveti despre BMW r 850 gs? BMW 850GS >> http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r850gs.htm Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata ! Mesaj completat "L-am reincalzit apoi ca sa curat loctite de pe el si apoi l-am sters cu acetona si wash benzine. L-am strans la mana,e foarte posibil sa nu-l fi pus exact la 7 Nm insa asta este,acuma 8,9,10 Nm nu s-or simti asa tare." ....vezi ca strangerea asta este critica! ...adica 7 ala chiar trebuie sa fie 7. Altfel se produce uzura prematura complet aiurea. Daca ai rabdare. mai strange-l o data la cheie! Sunt curios, bucsile la cat se strang ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) BMW 850GS >> http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r850gs.htm Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata ! Mesaj completat "L-am reincalzit apoi ca sa curat loctite de pe el si apoi l-am sters cu acetona si wash benzine. L-am strans la mana,e foarte posibil sa nu-l fi pus exact la 7 Nm insa asta este,acuma 8,9,10 Nm nu s-or simti asa tare." ....vezi ca strangerea asta este critica! ...adica 7 ala chiar trebuie sa fie 7. Altfel se produce uzura prematura complet aiurea. Daca ai rabdare. mai strange-l o data la cheie! Sunt curios, bucsile la cat se strang ?! Bucsile au exact aceeasi conicitate ca si rulmentii. Se strang la aceasi valoare de 8 Nm. In lipsa unei chei dinamometrice, se strang pana cand nu mai exte joc la roata, dar valoarea o sa fie apropiata de 8 Nm Ca si idee, FD-ul trebuie sa se miste cu mana, mai greu decat ca si la rulmenti, dar sa se miste. Editat Aprilie 6, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 ....vezi ca strangerea asta este critica! ...adica 7 ala chiar trebuie sa fie 7. Altfel se produce uzura prematura complet aiurea. Daca ai rabdare. mai strange-l o data la cheie! Se uzeaza doar partea de pana in filet si intr-o maniera destul de neglijabila,am vazut o poza cu un bulon strans la peste 15 Nm iar uzura era sub 1mm. Ca idee,am strans exact pana nu a mai fost joc in grup,s-ar mai fi putu strange lejer. Mesaj completat Ai mai dat burduful ala de cauciuc inapoi inainte sa incalzesti suruburile? ca din poze pare sa nu fie dat? N-am mai dat, am incalzit numai in stanga cu mare grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Am schimbat uleiu in grup. Usual normal shit, namol dela specific. Desi in manual scrie ca schimbu de ulei se face la fiecare doi ani sau 20k km (sau 40k era?) in grup si cutie, recomand cu caldura ca schimburile sa se faca odata cu uleiu din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata ! + ca am comparat preturile in germania pentru modelele 850 si 1100 cuprinse intre anii 1999 si 2000. SUNT IDENTICE!!! variaza intre 3500 si 5500 pentru ambele deci, cu 850 nu e nicio sfaraiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Este chiar identica cu 1100 ?! ...in situatia asta nu gasesc nici un motiv sa alegi motorizarea mai slaba, nici macar la consum nu e vre-o smecherie, fiind submotorizata ! Cred ca are ceva de-a face cu limitele de putere la motoare in germania si dupa cati ani de exerienta ai voie sa le conduci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Sa va treaca de plictiseala si dediochi ! >>> CICA: "Unii isi petrec Week-end -ul polisandu-si motoretele! ...EU O SPAL PE A MEA ! " ) ...asta zice asta ! BMW fan ?! Editat Aprilie 7, 2010 de MCN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Sa va treaca de plictiseala si dediochi ! >>> CICA: "Unii isi petrec Week-end -ul polisandu-si motoretele! ...EU O SPAL PE A MEA ! " ) ...asta zice asta ! BMW fan ?! Super tare!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 4. REFERITOR LA ASTA: "..pe modelele mai noi au fost acceptate si alte marci dar pe cele vechi este singura care pastreaza parametrii motorului si chiar da un plus de4-5 cai, evident in combinatie cu filtru de aer k&n!.."GET REAL! 3.12 CAI ... Si-ii numeri cand accelerezi! Filtrul merita K&N, dar este ultima prioritate. Din aceiasi bani schimbi 5 filtre normale, adica 100.000 km! SUCCES CU ASTIA ! ...partea cu 3,12 cai sa inteleg ca era o gluma?...daca nu era o gluma o sa o consider eu asa deoarece am pretentia ca un om citit cum pari a fi nu ar scrie prostii fara sa se documenteze in prealabil... ...acei 4-5 cai sunt cei declarati de fabricantul tobei(exista tabele si teste facute in site-ul lor oficial) si sunt confirmati de constructorul motocicletei si nu in ultimul rind de mine!...i-am simtit altfel decit numarindu-i!.. ...e bine 5 cai in plus si e o cifra mai normala decit ceea ce spun altii, zeci de cai in plus!.. Mesaj completat salutare am si eu un r1100gs din 94 si pun si eu o intrebare cam deplasata dar sa ii dam drumul.vreau sa stiu in regim de oras ce consum aveti cu ale voastre?de ce? pai sa stiu daca nu cumva ma o probleme la motor sau la alt subansamblu sau am mana prea" mare".stiu ca consumul bun si corect se face afara ceea ce se va intampla in weekend dar vreau si niste procente de la voi.al meu a luat 8 la sut si de doua ori 10 la suta.stiu ca orasul e aglomerat dar totusi. am schimabt filtru aer bujiile uleiul deci nu intrebati de ele,ar mai fi o problema caucioacele sunt de cros foarte cramponate.va multumesc si dati cu procentul sa depistez defectiunea daca e una. brmm brmm poc poc ...intre 8 si 10 % consuma in oras!...8% daca mergi cu bun simt si 10% daca o arzi de nu apuca nimeni sa te vada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.