Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ah, da, ma gandeam la ceva moto.

 

daca tot vorbim de raliul Brasovului (care a avut una dintre etape pe Cheia) va recomand sa evitati o vreme ruta respectiva. pentru ca baietii s-au dat "racing" au scurmat tot pamantul de pe marginea drumului si acum toate curbele dintre Cheia si Sacele sunt pline de pietris/nisip/pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine era cu R11GS-ul negru aseara pe la 10 pe DN? :wacko:

Eu eram. Ma intorceam lejereanu' acasa, aproape motaiam. M-a depasit un sport-touring mare (probabil 'busa), apoi in scurt timp ati venit voi. Am vazut nakedul, am zis duca-se. Am vazut CSu', deja incepuse sa sune ok grupul. Cand te-am vazut pe tine cu 12GS, nici n-am mai stat sa ma gandesc si m-am bagat la voi in gasca. Partea oarecum naspa e ca n-am mai vazut ca mai sunt inca 2 mobre in spate, dar sper ca n-am fost mult prea badaran ca am intrat la mijloc :lol:

 

Da, ma intorceam de la raliu. Povestea maine.

 

La 10 minute in spatele nostru era si classic.vld :laugh:

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm .. cam dificil tinand cont ca vreau sa fac suportii de cutii, trebuie potriviti dupa toata motoreta nu doar dupa subcadrul spate. la aia pe carburatie nu am avut problema... si nici autogenul nu il mai am disponibil.

 

alcineva ...???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm .. cam dificil tinand cont ca vreau sa fac suportii de cutii, trebuie potriviti dupa toata motoreta nu doar dupa subcadrul spate. la aia pe carburatie nu am avut problema... si nici autogenul nu il mai am disponibil.

 

alcineva ...???

De ce doamne iarta-ma ai nevoie sa SUDEZI pentru a face cutii de aluminiu? Nu mai bine folosesti diverse puncte de prindere existente? E mult mai sigur si mult mai elegant.

 

Vrei cumva sa ranforsezi subcadrul?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce doamne iarta-ma ai nevoie sa SUDEZI pentru a face cutii de aluminiu? Nu mai bine folosesti diverse puncte de prindere existente? E mult mai sigur si mult mai elegant.

 

Vrei cumva sa ranforsezi subcadrul?

 

+1

 

Eu credeam ca e fisurat/rupt insa daca este pentru a pune suporti de cutii (si vrei ca lumea sa nu rada 4-5 ani de tine) folosesti punctele de prindere universale : sub sa ai 2 locuri pe stanga/dreapta, pe scarita pasagerului ai iarasi 2 locuri.Apoi mai ai un loc de sustinere sub sa,direct. Cea mai buna chestie este sa incerci sa copiezi niste suporti deja existenti si pe baza lor sa faci cutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wacko:

 

nu ati inteles nimic. nu vreau sa sudez nimic direct pe cadru, doar nu is nebun... normal ca suportii o sa foie prinsi in suruburi pe locul prinderilor originale.

dar suportii trebuie asamblati (sudati) "pe" cadru, asta ca sa pot respecta o simetrie...asta in cazul in care nu am acces la suporti originali pentru cutii de aluminiu.

 

dar oricum nu mai conteaza am gasit autogen...

 

mersi oricum

 

PS. auzi la ei cica sa sudez direct pe cadru... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wacko:

 

nu ati inteles nimic. nu vreau sa sudez nimic direct pe cadru, doar nu is nebun... normal ca suportii o sa foie prinsi in suruburi pe locul prinderilor originale.

dar suportii trebuie asamblati (sudati) "pe" cadru, asta ca sa pot respecta o simetrie...asta in cazul in care nu am acces la suporti originali pentru cutii de aluminiu.

 

dar oricum nu mai conteaza am gasit autogen...

 

mersi oricum

 

PS. auzi la ei cica sa sudez direct pe cadru... :laugh:

 

 

sa pui poze cu lucrarea. ca mai stiu pe cineva interesat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu eram. Ma intorceam lejereanu' acasa, aproape motaiam. M-a depasit un sport-touring mare (probabil 'busa), apoi in scurt timp ati venit voi. Am vazut nakedul, am zis duca-se. Am vazut CSu', deja incepuse sa sune ok grupul. Cand te-am vazut pe tine cu 12GS, nici n-am mai stat sa ma gandesc si m-am bagat la voi in gasca. Partea oarecum naspa e ca n-am mai vazut ca mai sunt inca 2 mobre in spate, dar sper ca n-am fost mult prea badaran ca am intrat la mijloc :lol:

 

Da, ma intorceam de la raliu. Povestea maine.

 

La 10 minute in spatele nostru era si classic.vld :wacko:

 

stai linistit, baietii n-au marait nimic. chiar ne-am amuzat cum ai profitat de ocazie si-ai sarit in trenuletul mai rapid. :laugh:

Classic era cu noi.

 

 

@all, scuze de offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stanchions is si picioarele alea lucioase care te dirijeaza in banci sau institutii unde sa stai la coada :wacko:

 

Zice-se ca jegul care se aduna in uleiu de furca e cromu ce se mananca dupa ce lucreaza simeringu. Cu timpu, normal ca se subtiaza. Limita makima admisa de BMW e 0,5 mm pe toata lungimea stanchion-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti care e cea mai mare groapa din Suceava? Ei, eu am aflat duminica pe la ora 22.00 cand am luat-o din plin. Am vazut-o in ultima clipa si n-am mai avut ce face.

Rezultat: janta fata stramba. Nu in forma de 8, dar se vede cu ochiul liber ca a iesit din linie.

Am dus-o la mecanic, a dat jos 4 spite din zona cu pricina, o sa incalzeasca zona la flacara, apoi o rolluieste. Sa vedem ce-o iesi. Cert e ca o sa ramana o urma pe aluminiul eloxat acolo unde o sa o incalzeasca, dar oricum e mai tot timpul cu noroi pe ea, asa ca asta o sa fie ultima mea grija. Ce ma ingrijoreaza este cum o sa reuseasca sa "acordeze" inapoi spitele, ca e un fapt cunoscut ca la jantele de BMW e chinul dracului...

 

Daca tot e dezbracata pe stand, am zis sa-i fac si o revizie generala (curatat injectoare, schimbat curea transmisie, verificat bujii, strans suruburi, reglat tacheti, etc)

Am luat si ulei Motorex AC Snitzer

bmw_boxer_engine_oil.jpg

Am sa vad cum se comporta si cat o sa pape la 1000 de km. Cert e ca e cam scump (180 lei/4L), dar am luat ca nu mai aveau Castrol Actevo de care pun de obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol. Nu stiu cat ar costa o roata noua insa am vazut second hand cu approx. 1050 EUR (avea si cauciuc insa nu stiu in ce stare).

De care curea de transmisie zici? Aia de la alternator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa iti faca janta, insa is foarte slabe sansele...

 

BMW nu recomanda sa faci overhaul la jenti decat daca is 2 mm abatere parca pe verticala si/sau orizontala. Ce e peste, se inlocuieste.

 

Vaneaza pe ebay, sigur gasesti ceva la un pret decent.

 

Si daca se ajunge la inlocuire, sa nu uiti ca prezoanele care tin discurile de frana au loctite pe ele, si trebuie incalzite in prealabil, inainte de a le desface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...