Dan Cata Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Asteptam cu mare interes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 cine era cu R11GS-ul negru aseara pe la 10 pe DN? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 cine era cu R11GS-ul negru aseara pe la 10 pe DN? daca avea topcase cred ca era Uzunu care venea de la raliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 de topcase nu-mi amintesc nimic. sigur avea proiectoare. ce raliu am ratat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 de topcase nu-mi amintesc nimic. sigur avea proiectoare. ce raliu am ratat? ceva pe cheia. Campionatul national de raliuri. posibil sa fi fost susnumitul uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 ah, da, ma gandeam la ceva moto. daca tot vorbim de raliul Brasovului (care a avut una dintre etape pe Cheia) va recomand sa evitati o vreme ruta respectiva. pentru ca baietii s-au dat "racing" au scurmat tot pamantul de pe marginea drumului si acum toate curbele dintre Cheia si Sacele sunt pline de pietris/nisip/pamant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) cine era cu R11GS-ul negru aseara pe la 10 pe DN? Eu eram. Ma intorceam lejereanu' acasa, aproape motaiam. M-a depasit un sport-touring mare (probabil 'busa), apoi in scurt timp ati venit voi. Am vazut nakedul, am zis duca-se. Am vazut CSu', deja incepuse sa sune ok grupul. Cand te-am vazut pe tine cu 12GS, nici n-am mai stat sa ma gandesc si m-am bagat la voi in gasca. Partea oarecum naspa e ca n-am mai vazut ca mai sunt inca 2 mobre in spate, dar sper ca n-am fost mult prea badaran ca am intrat la mijloc Da, ma intorceam de la raliu. Povestea maine. La 10 minute in spatele nostru era si classic.vld Editat Aprilie 19, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salut, Care stie, pot suda electric direct pe cadru? nu se arde vreun ... tronic deala, abs, etc? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Eu cred ca poti,cu o singura conditie : dai jos cadrul si apoi sudezi pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Hmmm .. cam dificil tinand cont ca vreau sa fac suportii de cutii, trebuie potriviti dupa toata motoreta nu doar dupa subcadrul spate. la aia pe carburatie nu am avut problema... si nici autogenul nu il mai am disponibil. alcineva ...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 doar sa decoenctezi tot ce tine de circuit electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Hmmm .. cam dificil tinand cont ca vreau sa fac suportii de cutii, trebuie potriviti dupa toata motoreta nu doar dupa subcadrul spate. la aia pe carburatie nu am avut problema... si nici autogenul nu il mai am disponibil. alcineva ...??? De ce doamne iarta-ma ai nevoie sa SUDEZI pentru a face cutii de aluminiu? Nu mai bine folosesti diverse puncte de prindere existente? E mult mai sigur si mult mai elegant. Vrei cumva sa ranforsezi subcadrul? Editat Aprilie 20, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 De ce doamne iarta-ma ai nevoie sa SUDEZI pentru a face cutii de aluminiu? Nu mai bine folosesti diverse puncte de prindere existente? E mult mai sigur si mult mai elegant. Vrei cumva sa ranforsezi subcadrul? +1 Eu credeam ca e fisurat/rupt insa daca este pentru a pune suporti de cutii (si vrei ca lumea sa nu rada 4-5 ani de tine) folosesti punctele de prindere universale : sub sa ai 2 locuri pe stanga/dreapta, pe scarita pasagerului ai iarasi 2 locuri.Apoi mai ai un loc de sustinere sub sa,direct. Cea mai buna chestie este sa incerci sa copiezi niste suporti deja existenti si pe baza lor sa faci cutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 nu ati inteles nimic. nu vreau sa sudez nimic direct pe cadru, doar nu is nebun... normal ca suportii o sa foie prinsi in suruburi pe locul prinderilor originale. dar suportii trebuie asamblati (sudati) "pe" cadru, asta ca sa pot respecta o simetrie...asta in cazul in care nu am acces la suporti originali pentru cutii de aluminiu. dar oricum nu mai conteaza am gasit autogen... mersi oricum PS. auzi la ei cica sa sudez direct pe cadru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Pai bine dom'le ne lasi aici cu gura cascata? De ce nu zici asa? Spor la treaba atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Din cate stiu eo, ii ok daca scoti firele de la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 nu ati inteles nimic. nu vreau sa sudez nimic direct pe cadru, doar nu is nebun... normal ca suportii o sa foie prinsi in suruburi pe locul prinderilor originale. dar suportii trebuie asamblati (sudati) "pe" cadru, asta ca sa pot respecta o simetrie...asta in cazul in care nu am acces la suporti originali pentru cutii de aluminiu. dar oricum nu mai conteaza am gasit autogen... mersi oricum PS. auzi la ei cica sa sudez direct pe cadru... sa pui poze cu lucrarea. ca mai stiu pe cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Eu eram. Ma intorceam lejereanu' acasa, aproape motaiam. M-a depasit un sport-touring mare (probabil 'busa), apoi in scurt timp ati venit voi. Am vazut nakedul, am zis duca-se. Am vazut CSu', deja incepuse sa sune ok grupul. Cand te-am vazut pe tine cu 12GS, nici n-am mai stat sa ma gandesc si m-am bagat la voi in gasca. Partea oarecum naspa e ca n-am mai vazut ca mai sunt inca 2 mobre in spate, dar sper ca n-am fost mult prea badaran ca am intrat la mijloc Da, ma intorceam de la raliu. Povestea maine. La 10 minute in spatele nostru era si classic.vld stai linistit, baietii n-au marait nimic. chiar ne-am amuzat cum ai profitat de ocazie si-ai sarit in trenuletul mai rapid. Classic era cu noi. @all, scuze de offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 I can do you stanchions for £75 - not italian copies, good british made items. PM pentru mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 I can do you stanchions for £75 - not italian copies, good british made items. PM pentru mai multe detalii. ce sunt alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Alea de la furca.Barele. Editat Aprilie 21, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Stanchions is si picioarele alea lucioase care te dirijeaza in banci sau institutii unde sa stai la coada Zice-se ca jegul care se aduna in uleiu de furca e cromu ce se mananca dupa ce lucreaza simeringu. Cu timpu, normal ca se subtiaza. Limita makima admisa de BMW e 0,5 mm pe toata lungimea stanchion-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Stiti care e cea mai mare groapa din Suceava? Ei, eu am aflat duminica pe la ora 22.00 cand am luat-o din plin. Am vazut-o in ultima clipa si n-am mai avut ce face. Rezultat: janta fata stramba. Nu in forma de 8, dar se vede cu ochiul liber ca a iesit din linie. Am dus-o la mecanic, a dat jos 4 spite din zona cu pricina, o sa incalzeasca zona la flacara, apoi o rolluieste. Sa vedem ce-o iesi. Cert e ca o sa ramana o urma pe aluminiul eloxat acolo unde o sa o incalzeasca, dar oricum e mai tot timpul cu noroi pe ea, asa ca asta o sa fie ultima mea grija. Ce ma ingrijoreaza este cum o sa reuseasca sa "acordeze" inapoi spitele, ca e un fapt cunoscut ca la jantele de BMW e chinul dracului... Daca tot e dezbracata pe stand, am zis sa-i fac si o revizie generala (curatat injectoare, schimbat curea transmisie, verificat bujii, strans suruburi, reglat tacheti, etc) Am luat si ulei Motorex AC Snitzer Am sa vad cum se comporta si cat o sa pape la 1000 de km. Cert e ca e cam scump (180 lei/4L), dar am luat ca nu mai aveau Castrol Actevo de care pun de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Nasol. Nu stiu cat ar costa o roata noua insa am vazut second hand cu approx. 1050 EUR (avea si cauciuc insa nu stiu in ce stare). De care curea de transmisie zici? Aia de la alternator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Sper sa iti faca janta, insa is foarte slabe sansele... BMW nu recomanda sa faci overhaul la jenti decat daca is 2 mm abatere parca pe verticala si/sau orizontala. Ce e peste, se inlocuieste. Vaneaza pe ebay, sigur gasesti ceva la un pret decent. Si daca se ajunge la inlocuire, sa nu uiti ca prezoanele care tin discurile de frana au loctite pe ele, si trebuie incalzite in prealabil, inainte de a le desface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.