switch Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Care vrei un R110GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Se pare ca sunteti de nedespartit;swicht;...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Azi am comandat diagnoza din Polonia, GS911. Revin cu pareri dupa ce o folosesc prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Azi am comandat diagnoza din Polonia, GS911. Revin cu pareri dupa ce o folosesc prima data am cumparat-o. din state, miercuri mi-a venit. merge, am instalat-o si pe android, e okay si pe ala. pare o scula misto.. daca as putea sa umblu si-n program ar fi si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 am cumparat-o. din state, miercuri mi-a venit. merge, am instalat-o si pe android, e okay si pe ala. pare o scula misto.. daca as putea sa umblu si-n program ar fi si mai bine Cum de ti-au trimis-o din state? Nu te-or redirectat catre Polonia? Sau nu esti in Eurpoa acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 salut, o intrebare pentru cei care au demontat cutia de viteze la 1100... ca sa schimb semeringul de intrare in cutie(din partea ambreiajului) trebuie demontata cutia? daca trebuie demontata ce "secrete" trebuie stiute sa mearga treaba mai usor... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Mere scos pe la ax, de vreme ce e de suprafata si nu are nici un umar ascuns. Numa sa masori adancimea la cat e bagat ala vechi si sa il bagi pe asta nou tot la atata -1mm, ca sa nu calce tot pe buza veche de pe ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Cum de ti-au trimis-o din state? Nu te-or redirectat catre Polonia? Sau nu esti in Eurpoa acum? am cumparat-o cu cartea de credit (canada, royal) am trimis-o la adresa si de acolo mi-a adus-o un prieten. asa am scapat mai ieftin cu vama dar sa stii ca si cei din state de la sales mi-au zis ca mi-o pot trimite ei direct. anyway, eu am intrebat si cum e cu garantia, si mi-au zis ca n-are importanta de unde iau dracia, are garantie oriunde la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 am cumparat-o cu cartea de credit (canada, royal) am trimis-o la adresa si de acolo mi-a adus-o un prieten. asa am scapat mai ieftin cu vama dar sa stii ca si cei din state de la sales mi-au zis ca mi-o pot trimite ei direct. anyway, eu am intrebat si cum e cu garantia, si mi-au zis ca n-are importanta de unde iau dracia, are garantie oriunde la fel. Garantie am 2 ani, ca pentru orice produs electric/electronic vandut in UE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Salutare tuturor, Ma pot lauda si eu cu o noua achizitie ca si cele despre care se discuta p-aici. Mai precis cu un 1150 GS din 2002. Nu mi-a fost foarte usor sa trec de la DR-ul meu de 650 la animalu asta, dar recunosc ca incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult. L-am adus personal din inima Bavariei de la un neamt autentic care, zic eu, a avut grija de el, chiar daca a facut destul de multi kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 arata foarte frumos. se vede pasiunea celui care a avut o pana acum. sa o stapanesti sanatos si sa o mentii la fel de bine sau chiar mai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
escu-01 Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Salutare tuturor, Ma pot lauda si eu cu o noua achizitie ca si cele despre care se discuta p-aici. Mai precis cu un 1150 GS din 2002. Nu mi-a fost foarte usor sa trec de la DR-ul meu de 650 la animalu asta, dar recunosc ca incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult. L-am adus personal din inima Bavariei de la un neamt autentic care, zic eu, a avut grija de el, chiar daca a facut destul de multi kilometri. Foarte misto motorul,felicitari!Cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Salutare tuturor, Ma pot lauda si eu cu o noua achizitie ca si cele despre care se discuta p-aici. Mai precis cu un 1150 GS din 2002. Nu mi-a fost foarte usor sa trec de la DR-ul meu de 650 la animalu asta, dar recunosc ca incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult. L-am adus personal din inima Bavariei de la un neamt autentic care, zic eu, a avut grija de el, chiar daca a facut destul de multi kilometri. Daaa, arata super ! Sa-l stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Multumesc tuturor Foarte misto motorul,felicitari!Cat a costat? L-am platit cu 4650 Eur, fara sa socotesc cheltuielile cu adusul in tara, care nu au fost putine. A fost o adevarata aventura cu multe peripetii sa ajunga aici, si de atunci tot spun ca nu-i usor sa ai BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Salutare tuturor, Ma pot lauda si eu cu o noua achizitie ca si cele despre care se discuta p-aici. Seaua aia arata fain tare ! Cred ca e foarte confortabila. Singura observatie ar fi ca arata mult prea curat pt. un GS incaltat cu gume de scandal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Seaua aia arata fain tare ! Cred ca e foarte confortabila. Singura observatie ar fi ca arata mult prea curat pt. un GS incaltat cu gume de scandal... asa mi-ai zis si mie si din cauza ta umblu cu motoru jegos in ultimu hal, de mai bine de o luna. partea comica e ca-i sade bine asa murdar ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 am o vibratie enervanta in ghidon simtita mai ales dupa 3,000RPM, e posibil sa vina din tevile Remus pe care le am pe motor? nu m-am uitat sa stiu cum e prins motorul pe cadru si nici cum arata tampoanele elastice, dar e foarte enervant si asta nu poate sa aduca nimic bun. vibratia e direct proportionala cu turatia motorului. s-a mai confruntat cineva cu asta? merita un drum la bmw? apropo, unde s-au mutat? au mecanici buni? multumesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Incearca sa il sincrionizezi mai intai Si rotile sa fie echilibrate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Incearca sa il sincrionizezi mai intai Si rotile sa fie echilibrate ce inseamna sa il sincronizez? rotile-s okay n-au nici o treaba, o am si p-asta in vedere ca i-am cumparat caucioace de sosea. mersi asta inseamna sa-mi cumpar un twinmax... right? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 ce inseamna sa il sincronizez? rotile-s okay n-au nici o treaba, o am si p-asta in vedere ca i-am cumparat caucioace de sosea. mersi asta inseamna sa-mi cumpar un twinmax... right? Sau mai bine sa te uiti pe advrider; vinde un baiat niste sincronizatoare de exceptie. Sau sa apelezi la cineva cu astfel de aparat. Sau la Bavaria (costa prea mult, nu recomand). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Eu am un Harmonizer, mere de minune, e foarte precis si sensibil. Iti arata si rpm pe el Numa ca eu stau la Cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Despre Harmonizer (si despre tine ) vorbeam. Editat Mai 14, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Eu am un Harmonizer, mere de minune, e foarte precis si sensibil. Iti arata si rpm pe el Numa ca eu stau la Cluj si ce crezi tu ca m-ar opri pe mine sa trec pe la tine cand merg la dej (ca mai merg p-acolo ca am o fabricuta pe care o mai ajut din cand in cand). la fel nu pto sa-ti ascund ca as vrea sa am io un aparat d-ala mersi ....... deci stati asa... voi ziceti ca vibratia provine de la dezechibrul depresiunii din galerie? na atunci inseamna ca un cilindru functioneaza prea bogat, altul sarac? la ea a fost schimbata numai toba (remus) si toate service-urile au fost facute la bemve in germanica. are doar 36k., deci doar rodajul. e adevarat ca la ultimul drum de ieri mi s-a parut ca imi dispar cam repede liniutele de la combustibil, dar inca nu i-am facut consumul, iar pe buc-constanta batea un vant din nord de mergeam inclinat.. ==================================================================================================== salut din nou, de unde cumparati voi consumabilele? uleiuri, filtre, cabluri, sigurante ... as vrea un syntetic 15W40 Editat Mai 16, 2012 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Am comandat un set de pinioane ce vin montate in capatul axelor cu came. E un tip din Australia, Lennie il cheama, face pinioanele astea de la 0. Ce fac ele asa de special? Pai iti deschid mai devreme cu 4.5 grade supapele de admisie si implicit evacuare. Cu treaba asta, iti muta curba de cuplu cu 800-1000 rpm mai la stanga, adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. Toata lumea care si le-o montat pe advrider si asa pare a fi super multumita, cuplu mai de jos, consum de gaz mai mic (mergi la mai putine rpm cu aceeasi viteza fata de inainte sa le ai montate). A facut omul si un pictorial cu treaba asta, nu e asa de greu de montat. In caz ca nu va descurcati, le pot monta si eu, ia cam 4 ceasuri toata treaba. Tutorialul il puteti gasi aici - https://www.sugarsyn...3_749_640058161 iar dupa ce le montez pe ale mele, o sa fac si eu unul + un review. Nu ma astept sa fiu altfel decat multumit. Daca vreti sa dati de el il puteti gasi aici: http://advrider.com/...ad.php?t=792712 sau aici: http://www.boxer-performance.com/ Pinioanele astea se pot monta pe 850/1100/1150 si 1200, dar nu si pe cele din 2011, cu doua axe cu scame pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Bai esti nebun!? Tuning la R1100... LIKE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.