Dan Cata Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 daca prin guru CJ te referi la Dan Cata, nu lua in seama ce scrie mai jos.... adica? nu o fost bine ce ti-am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 (editat) adica? nu o fost bine ce ti-am zis? ba da, doar ca daca tu esti cel care nu i-a dat de cap e clar ca e vorba de altceva.... Editat Septembrie 16, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Pt Budd.Spuneai acum vreo 2 ani si ceva asta; '' Inca o chestie, nu mai pun Castrol 80-90, am sa pun mai vascos,ceva gen 75-140''. Pana la urma ai folosit tipul asta de ulei? Te intreb pt ca am vazut ceva discutii legate de 75-140 si parerile erau impartite.Unii spuneau ca este extraordinar iar pt altii nu a fost asa grozav, din contra.Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Pt Budd.Spuneai acum vreo 2 ani si ceva asta; '' Inca o chestie, nu mai pun Castrol 80-90, am sa pun mai vascos,ceva gen 75-140''. Pana la urma ai folosit tipul asta de ulei? Te intreb pt ca am vazut ceva discutii legate de 75-140 si parerile erau impartite.Unii spuneau ca este extraordinar iar pt altii nu a fost asa grozav, din contra.Multam fain. Din nefericire nu am mai avut cum sa testez pentru ca am vandut mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Pt Budd.Spuneai acum vreo 2 ani si ceva asta; '' Inca o chestie, nu mai pun Castrol 80-90, am sa pun mai vascos,ceva gen 75-140''. Pana la urma ai folosit tipul asta de ulei? Te intreb pt ca am vazut ceva discutii legate de 75-140 si parerile erau impartite.Unii spuneau ca este extraordinar iar pt altii nu a fost asa grozav, din contra.Multam fain. io cred ca n-o sa "simti" nici o diferenta intre uleiurile alea. eu iti recomand sa pui sintetic. oops si vezi ca 80 e mai vascos decat 75. eu am parca 70-90. nu ma plang. oops, inca un lonely rider. howdee mate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 io cred ca n-o sa "simti" nici o diferenta intre uleiurile alea. eu iti recomand sa pui sintetic. oops si vezi ca 80 e mai vascos decat 75. eu am parca 70-90. nu ma plang. Pai nu el trebuie sa simta diferenta ci cutia/grupul. La BMW oricum cutia schimba cu un sunet de utilaj agricol in 1,2,3 orice ulei i-ai pune. Nu stiu ce sa zic, la 1150 de l-am avut aveam impresia ca i-as putea pune si nisip in cutie si tot m-ar fi dus pana la polu' nord. Mi-a placut motorul ala asa ca robustete. Recomand. oops, inca un lonely rider. howdee mate! Lone. Howdy do! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Multam fain Budd..anul trecut am pus si eu tot 80W90 dar citind acum pe ceva forum din anglia am intalnit discutia asta referitoare la Mobil 1 Synthetic Gear Lube LS 75W-140,acesta fiind aceeasi clasa Api GL5.Atunci mi-am adus aminte ca tu ai zis ca vrei sa incerci..Tsunami,asta este tot sintetic.. Nu sunt adeptul sinteticului pt motoarele noastre pt ca schimbam foarte des uleiul.De exemplu eu, cum am fost plecat din tara aproape 7 luni, am mers intr-un an de zile numai 3500 km cu BMW'ul..cand ma intorc, peste vreo luna, oricum trebuie sa ma apuc sa schimb uleiul din nou ca a trecut 1 an.Daca nu da cu ninsoare la greu recuperez eu la iarna Si pt Tsunami, ca tot esti pasionat de uleiuri,uite aici ceva deosibit.. subiect de studiu http://www.international-auto.com/lubricants/liqui-moly-mos2-leichtlauf-20w50-motor-oil.cfm .Florian (GIV) punea ceva aditiv cu molbiden in ulei..pt uleiul asta nu mai este nevoie.Uite aici si despre MoS2 http://industrialcoatingsworld.com/low-friction-coatings/mos2-low-friction-coatings. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 ulei sintetic bun fara alte mizerii prin el. cum tin motorul in garaj o sa-l tin in cutie mai mult de un an. n-am treaba de oxidare.. uleiul sintetic e fabricat in laborator. cel mineral, rafinat. mi-e frica de depuneri, si vreau sa am cat mai putine surprize down the line. sunt pasionat de uleiuri, am facut si teste pe uleiuri candva-n trecut mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 S-ar putea sa ai si tu dreptate..uite aici http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=278021 tipul asta care a calarit mobra 400 000 mile ce spune despre ulei I've been using Mobil 1 15W50 since it had 15k and for the trans/final drive I've been using Redline 80w140. When I removed the heads to replace the chain guides I was amazed at how clean the motor was inside. It looked as if it was brand new. I've been changing the motor oil at 5k mile cycles and the final drive/ trans at 10k. I adjust the valves or at least check them around 10k miles. I find that they are hardly ever off.... the motor, is as it came from the factory, I have had to replace head gaskets, and back in Feb on a trip to Panama I had a plastic chain guide brake so I've replace then all. The valves, springs, seals, bearing etc. are original to the motor.The trans I did replace all the bearings some time ago I'm thinking around the 200k mark. The clutch was replaced at that time since I was "there" so I'm one my second clutch. Still have the original fuel pump. Two final drive bears, the last one when out around 300k miles. Pivot bearings at the final drive go bad around 40 or 50 miles. Hall sensors about every two or three years. I still have the original brake rotors but they will have to be replaced soon as they are getting thin. I lost count of tire years ago. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 S-ar putea sa ai si tu dreptate..uite aici http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=278021 tipul asta care a calarit mobra 400 000 mile ce spune despre ulei wow, 400k Mi.., impressive.. acum depinde si unde si cum i-a facut. daca a mers tot timpul la 10-15% din resursa... e una si daca a "tras" de motor.. alta uleiurile sintetice, pregatite in laborator, molecule identice, au detergenti si aditivi impotriva depunerii. toate mizeriile le inglobeaza si se scurg afara cu schimbul de ulei. cele minerale, rafinate, din ferigi si dinozauri..., acolo moleculele au diferite forme, dimensiuni, si calitati inferioare. si aici amintesc punctul de fierbere mai mic, lucru care face ca motorul sa "consume" ulei (prin evaporare, cel putin), dupa drumuri lungi in special. mai sunt si alte diferente importante care ma fac sa aleg sinteticul. marca e mai putin importanta. stiu ca firmele de uleiuri sunt in competitie, asa ca sunt sigur ca au produse similare. dar prefer sa continui cu marca cu care am inceput... recunosc insa ca sunt un exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) wow, 400k Mi.., impressive.. acum depinde si unde si cum i-a facut. daca a mers tot timpul la 10-15% din resursa... e una si daca a "tras" de motor.. alta uleiurile sintetice, pregatite in laborator, molecule identice, au detergenti si aditivi impotriva depunerii. toate mizeriile le inglobeaza si se scurg afara cu schimbul de ulei. cele minerale, rafinate, din ferigi si dinozauri..., acolo moleculele au diferite forme, dimensiuni, si calitati inferioare. si aici amintesc punctul de fierbere mai mic, lucru care face ca motorul sa "consume" ulei (prin evaporare, cel putin), dupa drumuri lungi in special. mai sunt si alte diferente importante care ma fac sa aleg sinteticul. marca e mai putin importanta. stiu ca firmele de uleiuri sunt in competitie, asa ca sunt sigur ca au produse similare. dar prefer sa continui cu marca cu care am inceput... recunosc insa ca sunt un exagerat. Oil Stats I've been using Mobil 1 15W50 since it had 15k and for the trans/final drive I've been using Redline 80w140. When I removed the heads to replace the chain guides I was amazed at how clean the motor was inside. It looked as if it was brand new. I've been changing the motor oil at 5k mile cycles and the final drive/ trans at 10k. I adjust the valves or at least check them around 10k miles. I find that they are hardly ever off.... Hank sper sa depasesc macar 400.000 km, nu mile... ) Editat Septembrie 20, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 (editat) 400k facuti cate 2-300 odata sunt una, 400k facuti cate 20-30 odata sunt alta. ba chiar cred ca in a doua varianta la 100k va arata mult mai rau motorul... Editat Septembrie 20, 2012 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Am avut onoarea sa desfac capacele la chiulasa la cateva mobre pana acum... La unuele motoare, se vedea ceva pata galbuie pe ciulasa, la altele no. Nu stiu pe ce seama sa pun pata aia, dar la mine, care folosesc Elf Sporty 20w50, API SJ, e curat motorul pe dinauntru. Inainte sa dam discutia pe uleiuri, interminabila de altfel, eo stiu ca ceam mai importanta proprietate la ulei e sa fie la nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Am avut onoarea sa desfac capacele la chiulasa la cateva mobre pana acum... La unuele motoare, se vedea ceva pata galbuie pe ciulasa, la altele no. Nu stiu pe ce seama sa pun pata aia, dar la mine, care folosesc Elf Sporty 20w50, API SJ, e curat motorul pe dinauntru. Inainte sa dam discutia pe uleiuri, interminabila de altfel, eo stiu ca ceam mai importanta proprietate la ulei e sa fie la nivel Am notat chestia cu nivelu. Nu m-as fi gandit... Dar totusi.. di ce bate avansul meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Am notat chestia cu nivelu. Nu m-as fi gandit... Dar totusi.. di ce bate avansul meu ? ca stai sa-l asculti, in loc sa faci km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 ca stai sa-l asculti, in loc sa faci km... Tocmai... il aud doar cand fac acei km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Am avut onoarea sa desfac capacele la chiulasa la cateva mobre pana acum... La unuele motoare, se vedea ceva pata galbuie pe ciulasa, la altele no. Nu stiu pe ce seama sa pun pata aia, dar la mine, care folosesc Elf Sporty 20w50, API SJ, e curat motorul pe dinauntru. Inainte sa dam discutia pe uleiuri, interminabila de altfel, eo stiu ca ceam mai importanta proprietate la ulei e sa fie la nivel i agree m-amm uitat in garaj, am 10-50 Mobil in motor, si in rest, tot mobil 70-90 full synthetic both. marca are mai putina importanta pentru mine. pe mine ma enerveaza doar cloncanitul cand schimb viteza. dane, ai vreun remediu?, ma cam calca pe nervi. si-nc-o chestie. dupa ce opresc, frana actionata (cred ca aia de picior, dar nu mai sunt sigur), dupa vreo 1-2 secunde de la oprire, parca simt un sut, ca si cum cineva impinge de motor. regulatorul? cum dracu vine treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Legat de treaba cu cloncanitu la cutie cand schimbi, exista remediu Se numeste shifter preload, adeca pui putina presiune cu piciorul pe schimbator inainte sa tragi ambreiaju, apoi il tragi si o sa vezi ca schimba ca japonezele de silentios. E chestie de obisnuinta si daca o exersezi putin, iti intra in instinct. Cu ce nu is de accord e schimbatul fara ambreiaj, ca vezi doamne, "se consuma". De aia e sistemul ala de ambreiaj pus acolo, la orice scoate fum, ca sa se uzuze ala si nu canelurile sau interiorul cutiei. Partea a doua a problemei nu am inteles-o, detaliaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 mersi dane. partea a doua..., cred ca e vorba de ceva supranatural. strang frana de fata, opresc mobra, pun dreptul pe frana si stangul jos (deci e franata pe spate), si simt ca si cum cineva se opinteste sa mi-o impinga cu mana, asa un soc mic. nu-ti spun ce fata am facut prima data. am crezut ca m-a atins unu cu masina din spate... nu face mereu. o sa mai o monitorizez. e ca dracu... cat priveste mecanismul de schimbare a vitezei..., ce pacat ca am bagat-o-n garaj.... maine plec cu masina in franta o saptamana. cand vin, o scot sa ma-nvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Si in tot timpul asta motorul merge? E la neutral? E in viteza si ai ambreiaju tras? As incerca in prima faza o schimbare de lichid la ambreiaj, dupa cum am zis, conteaza foarte mult... Chestiile astea marunte gen cat de greu merge acceleratia, cat joc sus-jos ai la manete, cat de greu merg butoanele de la comenzi, schimba foarte mult felul in care simti tu mobra. In sensul de bine vreau sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Si in tot timpul asta motorul merge? E la neutral? E in viteza si ai ambreiaju tras? As incerca in prima faza o schimbare de lichid la ambreiaj, dupa cum am zis, conteaza foarte mult... Chestiile astea marunte gen cat de greu merge acceleratia, cat joc sus-jos ai la manete, cat de greu merg butoanele de la comenzi, schimba foarte mult felul in care simti tu mobra. In sensul de bine vreau sa zic. e scos din viteza, relanti, jocuri normale, lichidele schimbate acum vreo 2,000km (si cel de ambreiaj), butoanele okay, motorul are acum 41,000km, totul e perfect, nu ma plang. poate placutele pe spate sa trebuiasca schimbate in 5,000km. n-are nici un sens ce se intampla. mai lasa-l s-o mai simt nitel. acu plec weekendul asta si ma intorc urmatorul, asa ca e pauza la 2 roti, am de facut 6,000km cu masina buc-nantes-buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 21, 2012 Admin Share Postat Septembrie 21, 2012 simt ca si cum cineva se opinteste sa mi-o impinga cu mana, asa un soc mic. Este simplu, ala este E-ul tau care ar vrea sa mearga mai departe in haiducie, in timp ce tu te dai jos ca o gaina sa-ti vezi de treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Este simplu, ala este E-ul tau care ar vrea sa mearga mai departe in haiducie, in timp ce tu te dai jos ca o gaina sa-ti vezi de treaba.. bai zapacitilor. cred c-am rezolvat-o. sunt dincolo de sibiu si numa' la asta m-am gandit... cred ca e benzina din rezervor.., ca e cat o vaca de 30L hai c-am rezolvat-o si p-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 bai zapacitilor. cred c-am rezolvat-o. sunt dincolo de sibiu si numa' la asta m-am gandit. cred ca e benzina din rezervor.., ca e cat o vaca de 30L. hai c-am rezolvat-o si p-asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Dane, uite ce zice flacaul asta.. ca dupa ce l-a prins ploaia n-a mai vrut sa-i porneasca mobra..a cheltuit 2000 de dulai la service si nu i-a dat nimeni de cap pana acuma, mobra tot nu porneste $2000 spent at BMW dealer, bike still not running http://advrider.com/forums/showthread.php?t=827860 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.