Jump to content

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sincer solutia o aveam deja! voiam sa vad ce mai foloeste lumea.

Am refacut cu succes azi 2 filete... mult mai bine acum1....am si rezerve o gramada acum daca are cineva nevoie!

Misto ar fii din ce am vazut time sert ul ...dar la noi in tara nu a mgasit

Are cineva din bucuresti helicoil? Pentru capacul de chiuloasa ? Merci!

Link to comment
Share on other sites

va salut,

 

am citit peste 45 de pagini, va admir pasiunea pentru BMW, dar am obosit tot citind, asa ca va voi ruga sa-mi explicati ce diferente reale sunt intre R 1150 GS si R 1150 R in afara de detaliile tehnice care le-am citit.

Sper ca in 1-2 saptamani sa devin posesor al unui 1150 GS care-mi va fi adus din Italia de fratii Biris, insa tot caut pe site-urile italiene si nu - mi prea ajung banii pentru GS, adica pana in 3500 euro, in schimb am vazut multe- chiar foarte multe 1150 R- uri, la preturi foarte bune. Dat fiind faptul ca nu fac ture lungi, decat foarte rar, mai mult prin oras - ce ma sfatuiti sa iau din Italia. Multumesc,

 

cu stima,


» Post actualizat in 30 May 2015 13:20

am uitat sa specific :

 

- imi doresc un GS de multi ani, n-am reusit sa ajung decat la un Varadero de 1000/carburatie, motiv pentru care l-am si vandut (consuma 8-11 l /100 km)

- mi-e teama sa nu ajung in aceasi situatie-consum carburant f.mare si intretinere scumpa + dependenta de un mecanic foarte bun in BMW-uri (poate stiti voi in Tg.Mures)

-BMW 1150 r, pare un compromis bun, dar nu stiu detalii pe care doar un posesor le stie in comparatie cu GS - UL, chiar daca comparatie e fortata, aceste doua moto au specificatii oarecum clar diferite, si utilizari diferite, dar chiar si asa, pare o prostie acest 1150 R ?

 

cu stima, admiratie si invidie( fiindca voi aveti GS)

Link to comment
Share on other sites

Inafara suspensiei si etajarea diferita a vitezelor (cred eu) motorul ar trebui sa fie similar. Nu vad castigand ceva clar cu un GS fata de un R daca nu apreciezi ceea ce e evident -- alta pozitie in sa, alt sistem de suspensie.

La GS ai variante mai usoare de genti laterale 3rd party. -- asta ar fi un alt plus al GSului.

PS: de ce nu incerci R1100GS daca nu ai bani de 1150 -- eu nici aici nu vad diferenta mare -- si spun asta avand ambele motociclete

Link to comment
Share on other sites

daca are ca 1150 rt frâna combinata... Nasol o mizerie de frâna...abs ajunge...

 

am 1150gsa, cu iabs (servo-assisted integrated ABS) si nu vad, de ce e o prostie?

am servo si in plus, daca franezi fata iti franeaza automat si spatele. frana de picior actioneaza doar spatele...

Link to comment
Share on other sites

 

am 1150gsa, cu iabs (servo-assisted integrated ABS) si nu vad, de ce e o prostie?

am servo si in plus, daca franezi fata iti franeaza automat si spatele. frana de picior actioneaza doar spatele...

Te-ai obișnuit asa... Daca abs- ul il mai deconectezi mizeria aia de frâna combinata ba! Eu unu consider ca scoate tot farmecul si plăcerea de a rula motocicleta sistemul ala de frânare. O sa vezi cand se strica ... Vinzi mobra...
Link to comment
Share on other sites

Te-ai obișnuit asa... Daca abs- ul il mai deconectezi mizeria aia de frâna combinata ba! Eu unu consider ca scoate tot farmecul si plăcerea de a rula motocicleta sistemul ala de frânare. O sa vezi cand se strica ... Vinzi mobra...

 

o repar?!!?

 

m-am obisnuit, asa e, e o minunatie. franezi f usor, franezi cu mana franeaza automat si spatele, o placere, ce sa mai :)))

nu ma duc sa ma dau pe circuit, ies cu sotia la plimbare si-mi place de mor.

Link to comment
Share on other sites

Te-ai obișnuit asa... Daca abs- ul il mai deconectezi mizeria aia de frâna combinata ba! Eu unu consider ca scoate tot farmecul si plăcerea de a rula motocicleta sistemul ala de frânare. O sa vezi cand se strica ... Vinzi mobra...

 

 

Asta e problema cu BMW-urile, cand se strica, vrei s-o vinzi, dar nu le mai cumpara nimeni. au peste 500,000km si zeci de ani..

 

apropo, si fara sistem integrat tot numai cu fata franam, asa ca nici o problema

Link to comment
Share on other sites

are cineva idee ce fel de husa s-ar potrivi la 1150 gsa, cu sistemul de cutii laterale de aluminiu montate?

Eu am avut o husa de la Louis, de vreo 150-200 lei. Era absolut geniala - la 20cm zapda peste husa (mai multa in zona seii), dupa ce am dat jos husa jucaria (R1100gs) era perfect uscata si gata de drum. Bine, avea temperatura unui congelator bine inghetat, dar nu era umed deloc.

 

Ah - motorul avea parbrizu touring, topcaseu si lateralele pe el.

 

Era ceva de stilu asta: 10009607 / https://www.louis.eu/artikel/louis-motorcycle-cover-soft/10009606

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut o husa de la Louis, de vreo 150-200 lei. Era absolut geniala - la 20cm zapda peste husa (mai multa in zona seii), dupa ce am dat jos husa jucaria (R1100gs) era perfect uscata si gata de drum. Bine, avea temperatura unui congelator bine inghetat, dar nu era umed deloc.

 

Ah - motorul avea parbrizu touring, topcaseu si lateralele pe el.

 

Era ceva de stilu asta: 10009607 / https://www.louis.eu/artikel/louis-motorcycle-cover-soft/10009606

You're alive. Long time no see.

De la louis am avut si eu o husa foarte misto, dar aveam alt motor, de asta am intrebat. Dihania asta e f mare.

Link to comment
Share on other sites

In cazul in care oringurile de la quick disconnects sunt unflate sau se rup...dimensiuni: 7.56 x 1.78 cod oem: 13537700797

Eu doar ce le am schimbat si merge figura.

astia recomanda de schimbat oringurile de fiecare data cand umbli la mufe.

eu n-am facut asta la inceput cand am luat motoru (nici n-am stiut) si la un drum mai lung m-am trezit ca-mi picura benzina pe cilindrul incins. :nono: not funny at all.

ai acolo evacuarile care se incing ca naiba, cilindrii, nu vrei sa-ti curga benzina.

deasemenea nu recomand sa dati jos rezervorul cu motorul incins. la 1150 gsa este furtunul ala pe sub rezervor cu mufa aia de rahat (quick disconnect) la 90 grade. mufa e din plastic si cand se rupe (ca se rupe sigur la un moment dat) o sa curga benzina pe ambele furtunase (stanga si dreapta) ca ramane blocata mufa pe pozitia deschis. si daca nu e gol rezervoru, o sa fie distractie. :D.

cine vrea sa tina mai mult motoru asta, neaparat de schimbat mufele alea rapide cu unele de metal.

Edited by gabyshor
Link to comment
Share on other sites

Eu la 1100 am metalice....la GSA am alea originale de plastic. Chestia interesanta e ca alea metalice nu aveau origurile unflate -- la astea originale erau praf.

In alta ordine de idei...are cineva un tutorial sau ceva informatii despre cum sa reconditionezi amortizoare -- fata, spate...pentru 1100/1150. Dupa o tura cu 1150ul mi am dat seama ca am amortizoarele praf la 1100 :) -- sau cel putin nu au nici o treaba cu alea de pe 1150GSA :alcy:

Link to comment
Share on other sites

Eu la 1100 am metalice....la GSA am alea originale de plastic. Chestia interesanta e ca alea metalice nu aveau origurile unflate -- la astea originale erau praf.

In alta ordine de idei...are cineva un tutorial sau ceva informatii despre cum sa reconditionezi amortizoare -- fata, spate...pentru 1100/1150. Dupa o tura cu 1150ul mi am dat seama ca am amortizoarele praf la 1100 :) -- sau cel putin nu au nici o treaba cu alea de pe 1150GSA :alcy:

zici de alea originale de pe gsa? tu ai luat motoru lu tsunami?

Link to comment
Share on other sites

Da....eu l-am luat! Pe GSA esti perfect izolat de drum pe 1100 simti aproape totul -- bine -- asta in comparatie. Cum nu ma mai dadusem de asta toamna cu GSAul nu observasem nimic!

Link to comment
Share on other sites

Da....eu l-am luat! Pe GSA esti perfect izolat de drum pe 1100 simti aproape totul -- bine -- asta in comparatie. Cum nu ma mai dadusem de asta toamna cu GSAul nu observasem nimic!

din cate zicea tsunami, amortizoarele originale sunt in stare f buna ca el si-a pus altele de cand a luat motorul. o fi si asta un motiv.

poate cele de 1100 sunt mai obosite.

Link to comment
Share on other sites

Da...tocmai asta e ideea! sunt cam obosite -- nu praf, nu curse, dar cum pot fii niste amortizoarele ale unei motociclete de 100k. As vrea sa le resfac sa schimb uleiul, semeringuri, sa polishez tija samd.

Dar nu gasesc nici un tutorial nimic

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...