Jump to content

Chat Mecanic


alexandru1771
 Share

Recommended Posts

ok merci mult. si daca as vrea sa le fac mai tari pt teren cam cat ar trebui sa pun sau care e maximu nr de bari pe care pot sa il bag fara sa stric ceva? multumesc mult

 

Pai in teren (off road) tre sa scoti aeru din suspensii, nu sa bagi. Maximul de bari cred ca este 2, ask Google, nu stiu sigur. Nu ai cartea tehnica? acolo precis te lamureste cu presiunea si etc

 

Andrei

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si daca tot am postat aici mai am o intrebare mareee pt cei care cunosc ceva legat de modelul bandit de la suzuki 600 sin 96. ma bate gandul sa-mi achizitionez unu,,am gasit unu la 2000 euroi cu 40000 km,,,,,, ar fi o idee buna????? multzam mult daca primesc un raspuns!!! chiar azi vreau sa ma duc sa-l vad (mi-e frica sa nu sar din lac in putz) :)

 

am eu unul, sunt f multumit deocamdata de el. Prin oras e brici, pe afara te cam bate vantul. In rest, daca tragi de gaz poti f bine sa te tii dupa motoare mai sportive, mai ales prin curbe. Iar pozitia la ghidon e confortabila, nu te doare spatele nici dupa ture mai lungi.

Dar intrebarea ta e cam offtopic :blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am o Suzuki Volusia din 2002. Motoru merge foarte frumos si rotund, fara zgomote suspecte insa cum scade temperatura sub 20grade incepe sa smuceasca . Ciudat e faptul ca face treaba asta cand o tin constant in gaz in a 4-a si a 5-a. Am dus-o la Dragos la Spinners care a gasit un conector de la carburator crapat. L-a lipit insa problema nu s-a rezolvat. Atunci ma gandeam ca debitul de aer este prea mare. Insa ulterior mi-am schimbat filtrul de aer vechi cu unul K&N (care are debit de aer mai mare decat cel obisnuit ), cu gandul sa reglez din nou carburatorul, insa tot asa face fara nici o diferenta? Are cineva vre-o idee ce poate fi? Parca nu as mai da banii pe un reglaj de carburator daca nu de acolo ii problema.

 

Mersi,

Dan

Edited by dtarba
Link to comment
Share on other sites

 

 

lantul acesta de distributie are aproximativ 5000 de km.o zala pare blocat se vede in poza. necesita schimbat? se aude o bataie din cauza ei.e zala cea vopsita cu carioca neagra.

e chiar zala unde a fost imbinar lantul de producator.

 

 

 

:P

Edited by lakopeter
Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu se implica pe topicul asta? Iar merge la fund unul dintre putinele topicuri utile de forumu asta? :kali:

io inca tind sa cred ca nu ti-o reglat calumea carburatia, doara filtru-i nou, bujii bune din cate te stiu, n-are ce altceva sa fie date fiind simptomele.

succes in remediere!

cinste.

 

 

lantul acesta de distributie are aproximativ 5000 de km.o zala pare blocat se vede in poza. necesita schimbat? se aude o bataie din cauza ei.e zala cea vopsita cu carioca neagra.

e chiar zala unde a fost imbinar lantul de producator.

 

 

 

:scratch:

tocmai am vorbit cu un mecanic si l-am intrebat de zaua ta.

ideea e ca e bai, acolo e un punct slab, lantu poate ceda si implicit poate duce la griparea completa a motorului.

daca are numa 5000km, banuiesc ca-i nou deci du-te de unde l-ai luat cu el, piesele au garantie 2 ani din cate stiu, in conditii de exploatae normala si montate de cineva avizat. sper sa ti-l schimbe moca, ca unu nou i tare mult...

spor!

Link to comment
Share on other sites

salut. as avea nevoie zilele astea (de preferabil cat mai repede) de o cheie tubulara de 14 cu brat lung (sau forma de T). Trebuie sa desfac 2 suruburi la motor,iar cu cheie simpla nu pot nicicum. Nici nu as da 60 ron pt o cheie sa desfac 2 suruburi. daca ma poate ajuta cineva...

Link to comment
Share on other sites

tocmai am vorbit cu un mecanic si l-am intrebat de zaua ta.

ideea e ca e bai, acolo e un punct slab, lantu poate ceda si implicit poate duce la griparea completa a motorului.

daca are numa 5000km, banuiesc ca-i nou deci du-te de unde l-ai luat cu el, piesele au garantie 2 ani din cate stiu, in conditii de exploatae normala si montate de cineva avizat. sper sa ti-l schimbe moca, ca unu nou i tare mult...

spor!

 

 

am facut 450 de km cu lantul ala,defectul e la imbinarea lantului,am intrebat sieu in dreapta si in stanga ,am dat telefoane la service moto si am ajuns la concluzia ca acel lant va mai merge cel putin 50.000de km in ritmul meu de exploatare a motorului,de la serviceuri......varza .... nu am incredere! in 10 minute am invatat sa imi reglez supapele (sant 16)voi invata in scurt timp sa imi sincronizez carburAtoarele si voi face totul singur! yeh!

doar un pic de pasiune si pricepere si totul e ok ! sau va fi! de service autorizat moto ????? sa duc acolo? garantie? eu am incredere in mine! si daca gresesc de acolo voi invata! binenteles ca ascult si eu sfaturi....dar macar sant capabil sa le reciclez!

 

 

asfalt uscat!

:scratch:

Link to comment
Share on other sites

AM O YAMAHA DIVERSION 600, PROBLEMA E CA AUD CEVA LA PINIONUL MIC DE LANT UN SUNET ASCUTIT, NU STIU SA IMI FAC GRIJI SAU MI SE PARE MIE CA AR FI O PROBLEMA. AM FOST LA APRILIA VARIANTA ZORILO-MANASTUR SHI MI-AU ZIS CA AR FI LANTUL UZAT, DAR IMI FACE IMPRESIA CA VOR SA IMI BAGE UN LANT PE GAT.

CUM IMI POT DA SEAMA DACA E SAU NU UZAT LANTUL SHI DACA E VREO PROBLEMA CU SUNETUL ACELA.

10X

ASFALT USCAT

Link to comment
Share on other sites

SALUT

 

problema....electromotorul nu-mi mai invarte motorul...si nu mai porneste,bateria e ok,periile is in regula,da nu are vlaga electromotorul, il poti tine si cu mana asa rau invarte parca-i un ventilator pe baterii R6. Ce parere aveti?

 

merci

Link to comment
Share on other sites

AM O YAMAHA DIVERSION 600, PROBLEMA E CA AUD CEVA LA PINIONUL MIC DE LANT UN SUNET ASCUTIT, NU STIU SA IMI FAC GRIJI SAU MI SE PARE MIE CA AR FI O PROBLEMA. AM FOST LA APRILIA VARIANTA ZORILO-MANASTUR SHI MI-AU ZIS CA AR FI LANTUL UZAT, DAR IMI FACE IMPRESIA CA VOR SA IMI BAGE UN LANT PE GAT.

CUM IMI POT DA SEAMA DACA E SAU NU UZAT LANTUL SHI DACA E VREO PROBLEMA CU SUNETUL ACELA.

10X

ASFALT USCAT

1mai degraba ar fi pinionul uzat nu lantul ,,solutia alt chit de lant

2posibil sa-ti miste un pic pinionul (am avut-o si eu rezolvata cu 2 saibe la mine)

3 verifica ungerea lantului

4 mai intreaba si pe altii ca nu-s expert

5 bafta !!!!

Link to comment
Share on other sites

am facut 450 de km cu lantul ala,defectul e la imbinarea lantului,am intrebat sieu in dreapta si in stanga ,am dat telefoane la service moto si am ajuns la concluzia ca acel lant va mai merge cel putin 50.000de km in ritmul meu de exploatare a motorului,de la serviceuri......varza .... nu am incredere! in 10 minute am invatat sa imi reglez supapele (sant 16)voi invata in scurt timp sa imi sincronizez carburAtoarele si voi face totul singur! yeh!

doar un pic de pasiune si pricepere si totul e ok ! sau va fi! de service autorizat moto ????? sa duc acolo? garantie? eu am incredere in mine! si daca gresesc de acolo voi invata! binenteles ca ascult si eu sfaturi....dar macar sant capabil sa le reciclez!

 

 

asfalt uscat!

:cheers:

Nu consider ca ar fi cine stie ce mare problema. Eu asi slabi intinzatorul lantului si m-asi uita cit de greu se invirte pe ax zaua blocata( blocajul poate sa fie doar la unul din axele zalei) De asemenea se poate datora urmatoarelor doua cauze : 1-mai improbabil-s-a indoit boltul cind s-a presat si se invirte greu in rola zalei. In acest caz se bate afara boltul respectiv si se inlocuieste cu altul chiar luat de la un lant vechi. 2-foarte probabil cind s-a inchis lantul boltul a fost putin prea presat , si s-a stemuit la unul sau ambele capete(ingrosat) si exista acum frecare laterala intre capetele zalei si rola zalei urmatoare. Solutia este tot inlocuirea boltului respectiv sau pur si simplu ignorarea problemei care se va autorezolva in timp cu uzura lantului (am inteles ca e nou).

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am o problema ciudata la un BMW F650. Semnalizarea merge ok cu contactul pus sau cand motorul e pornit si stau pe loc. Cum o bag in viteza si pornesc nu mai functioneaza nici un semnalizator. Are cineva o idee ce-ar putea fi? Sau macar niste sfaturi, sa stiu la ce sa ma uit , ca-s in bezna totala!

 

Mersi,

Dan

Edited by dtarba
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am o problema ciudata la un BMW F650. Semnalizarea merge ok cu contactul pus sau cand motorul e pornit si stau pe loc. Cum o bag in viteza si pornesc nu mai functioneaza nici un semnalizator. Are cineva o idee ce-ar putea fi? Sau macar niste sfaturi, sa stiu la ce sa ma uit , ca-s in bezna totala!

 

Mersi,

Dan

 

 

Vezi la contactul/senzorul de neutral ...poate ala f...meciul cumva..atinge...e pe scurt cu ceva ce duce la releul de semnalizare....o atingere la masa...etc...

 

Sau (nu mai retin bine) in caz ca la F nu poti porni cu cricul jos (nu mai stiu daca era sau nu asa) ..tot asa...senzorul care taie motorul daca bagi in viteza si pornesti cu cricul jos ar putea face pe nebunul...

 

cel mai simplu e sa mergi la un service sa verificati releul de semnalizare cu ap. de masura.......sigur e pe undeva o atingere, un scurt..

Link to comment
Share on other sites

Vezi la contactul/senzorul de neutral ...poate ala f...meciul cumva..atinge...e pe scurt cu ceva ce duce la releul de semnalizare....o atingere la masa...etc...

 

Sau (nu mai retin bine) in caz ca la F nu poti porni cu cricul jos (nu mai stiu daca era sau nu asa) ..tot asa...senzorul care taie motorul daca bagi in viteza si pornesti cu cricul jos ar putea face pe nebunul...

 

cel mai simplu e sa mergi la un service sa verificati releul de semnalizare cu ap. de masura.......sigur e pe undeva o atingere, un scurt..

 

Am gasit o mufa care nu facea bine contactu. Am dat jos mufa si am legat pe direct. Semnalizarea a inceput sa functioneze dar numai cand motoru nu era in viteza :scratch:. Apoi am bagat de seama ca uneori nu schimba bine vitezele. Intins cablu ambreiaj, acum schimba perfect si .... a inceput sa functineze semnalizarea fara probleme :).

Exista vre-o legatura intre ambreiaj si semnalizare ???

Edited by dtarba
Link to comment
Share on other sites

Am gasit o mufa care nu facea bine contactu. Am dat jos mufa si am legat pe direct. Semnalizarea a inceput sa functioneze dar numai cand motoru nu era in viteza :scratch:. Apoi am bagat de seama ca uneori nu schimba bine vitezele. Intins cablu ambreiaj, acum schimba perfect si .... a inceput sa functineze semnalizarea fara probleme :).

Exista vre-o legatura intre ambreiaj si semnalizare ???

 

 

nu directa, logic

 

e o legatura electrica indirecta intre cutia de viteze si restul (senzorul de neutral de ex).....

nu is specialist, dar in locul tau as verifica atent toata electyrica motorului, cu aparatul de masura.....ceva e spooky acolo..

micile "poltergeist" de genul asta de regula au o rezolvare simpla. o mufa, o atingere, un contact ce o ia razna......tre numai rabdare...dar neglijate pot provoca kestii urite...se arde aia...sare aialalta...etc...

Link to comment
Share on other sites

nu directa, logic

 

e o legatura electrica indirecta intre cutia de viteze si restul (senzorul de neutral de ex).....

nu is specialist, dar in locul tau as verifica atent toata electyrica motorului, cu aparatul de masura.....ceva e spooky acolo..

micile "poltergeist" de genul asta de regula au o rezolvare simpla. o mufa, o atingere, un contact ce o ia razna......tre numai rabdare...dar neglijate pot provoca kestii urite...se arde aia...sare aialalta...etc...

 

 

Stii un electrician bun care sa-mi faca masuratorile cum trebe? Daca da da-mi un PM sa nu iscam iar discutii inutile pe forum :laugh:. Mersi de raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Stii un electrician bun care sa-mi faca masuratorile cum trebe? Daca da da-mi un PM sa nu iscam iar discutii inutile pe forum :laugh:. Mersi de raspunsuri.

 

 

wax discutii pe forum, caravane trece, potaile latra

 

meri la ocsi

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am o Suzuki Volusia din 2002. Motoru merge foarte frumos si rotund, fara zgomote suspecte insa cum scade temperatura sub 20grade incepe sa smuceasca . Ciudat e faptul ca face treaba asta cand o tin constant in gaz in a 4-a si a 5-a. Am dus-o la Dragos la Spinners care a gasit un conector de la carburator crapat. L-a lipit insa problema nu s-a rezolvat. Atunci ma gandeam ca debitul de aer este prea mare. Insa ulterior mi-am schimbat filtrul de aer vechi cu unul K&N (care are debit de aer mai mare decat cel obisnuit ), cu gandul sa reglez din nou carburatorul, insa tot asa face fara nici o diferenta? Are cineva vre-o idee ce poate fi? Parca nu as mai da banii pe un reglaj de carburator daca nu de acolo ii problema.

 

Mersi,

Dan

Daca ar intrerupe aleator indiferent de temperatura exterioara s-ar putea suspecta un defect electric. Dar o face doar cind i se cere ceva putere in vitezele superioare si cind afara e mai rece. Ca sa ma linistesc definitiv cu partea electrica eu asi schimba ambele bujii, doar alea mai fac fitze cind motorul e mai rece. Daca nici atunci nu-si revine, e clar ca amestecul ii prea sarac la unul dintre carburatoare.

 

Salut,

 

Am o problema ciudata la un BMW F650. Semnalizarea merge ok cu contactul pus sau cand motorul e pornit si stau pe loc. Cum o bag in viteza si pornesc nu mai functioneaza nici un semnalizator. Are cineva o idee ce-ar putea fi? Sau macar niste sfaturi, sa stiu la ce sa ma uit , ca-s in bezna totala!

 

Mersi,

Dan

E posibil ca releul de semnalizare sa-si "ia masa " prin senzorul de neutral. Asta inseamna sa verifici legatura de masa a releului de semnalizare, nimic altceva. legatura directa intre cele doua sisteme nu exista.

Edited by Galen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...