Sari la conținut

Chat Mecanic


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

borna cu gaura pt prins cablul

 

 

toate bornele au gaura si prind cabluri. mai is si borne kilometrice, da alea fac altceva.

 

iei frumos un cleste de dezizolat cablu, ca asta

 

cleste_dezizolat_cablu.jpg ,

 

desfaci cat ai nevoie, apoi cureti frumos sarma la capat, apoi cositoresti frumos; daca nu te descurci, da un pm si te ajut eu :laugh:

 

 

 

 

 

E posibil ca releul de semnalizare sa-si "ia masa " prin senzorul de neutral. Asta inseamna sa verifici legatura de masa a releului de semnalizare, nimic altceva. legatura directa intre cele doua sisteme nu exista.

 

 

ce am observat la remorca unui prieten, referitor la partea electrica - legaturile intre fire erau bune, farurile mergeau, pozitiile mergeau, semnalizari, avarii mergeau dar cand apasa frana se aprindeau toate becurile pe remorca si luminau slab - legare defectuasa la masa! a dat cu vaselina pe cuiul care prinde remorca de masina si suprafata de contact la masa lipsea, sau era insuficienta; avea fire trase numai pentru (+), minusul facandu-se prina masa masinii/remorcii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 199
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

borna cu gaura pt prins cablul

Presupun ca este vorba de borna de la baterie care este construita din plumb. Este un incident nasol sa se rupa borna aia. Totusi se poate repara, deoarece plumbul se topeste la o temperatura relativ scazuta. Ai nevoie de un ciocan de lipit "Jumbo" de ala de tinichigiu cu care se lipesc burlanele fie incalzit la flacara fie la curent.

 

Dupa ce ai curatat cu atentie restul de borna si partea rupta si folosind pasta decapanta si o bara subtire de plumb incerci sa le lipesti fara sa le distrugi insa forma. Este o operatie destul de anevoioasa, deoarece risti sa distrugi carcasa de plastic a acumulatorului. dar cu un pic de indeminare merge, am facut-o si eu pe vremuri cind pierderea unui acumulator de motocicleta era sinonima cu un dezastru, deoarce nu se gaseau nicaieri.

 

Acum daca esuezi pierzi cel mult 90 lei si iti comanzi altul la Romi. Bafta oricum! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema la GSXR SRAD din '96 . am schimbat piesa care intindea cablul de ambreiaj(rulmentul de la capatul cablului de ambreiaj) si simt ambreiajul foarte tare si am avut surpriza sa ies la o proba si sa raman fara prosibilitatea de a schimba vitezele. am revenit si am incercat sa fac un reglaj din piulita de la maneta de ambreiaj si de jos de la surubelul din caparul piesei pe care am schimbat-o(actioneaza o tija in cutia de viteze, care probabil produce debreierea).

recunosc nu stiu cum sa fac exact reglajul sau ce anume ar trebui sa simt in maneta de ambreiaj si as avea nevoie de un sfat.

 

multumesc anticipat celor care ma pot ajuta.

 

p.s stiu ca nu sunt din Cluj dar cred ca asta nu conteaza

Editat de ScareCrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie tocmai mi s-a rupt o borna de la baterie... lipeste cineva prin bucuresti? am doar ciocan de lipit d-ala normal cu fludor, o merge si cu ala?

Nu stiu cit e de mare ciocanul tau. Ar trebui sa aiba cel putin 150 w. Supraincalzeste-l indelung cam 20 minute il lasi in priza, apoi ii cureti asa fierbinte virful pe ambele parti cu smirghel, il inmoi repede in pasta decapanta, ii poleiesti virful cu fludor si incerci sa lipesti borna. Impropriu spus lipesti, practic trebuie sa topesti partial atit ciotul de pe baterie cit si restul de borna astfel incit sa se contopeasca intr-un singur material.

 

Te ajuti si cu o tija subtire de plumb pe care o obtii dintr-o bucata de teava de plumb batuta bine si intinsa cu ciocanul. Daca nu ai incerci si cu fludor. Si folosesti multa pasta decapanta. Daca ciocanul nu reuseste sa topeasca materialul si acesta ajunge cel mult pastos (nu capata culoarea aceea stralucitoare specifica metalului topit) renunti si cauti un ciocan de lipit mai mare. Lipiturile pastoase se mai numesc si "reci" si nu tin. bafta!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cit e de mare ciocanul tau. Ar trebui sa aiba cel putin 150 w. Supraincalzeste-l indelung cam 20 minute il lasi in priza, apoi ii cureti asa fierbinte virful pe ambele parti cu smirghel, il inmoi repede in pasta decapanta, ii poleiesti virful cu fludor si incerci sa lipesti borna. Impropriu spus lipesti, practic trebuie sa topesti partial atit ciotul de pe baterie cit si restul de borna astfel incit sa se contopeasca intr-un singur material.

 

Te ajuti si cu o tija subtire de plumb pe care o obtii dintr-o bucata de teava de plumb batuta bine si intinsa cu ciocanul. Daca nu ai incerci si cu fludor. Si folosesti multa pasta decapanta. Daca ciocanul nu reuseste sa topeasca materialul si acesta ajunge cel mult pastos (nu capata culoarea aceea stralucitoare specifica metalului topit) renunti si cauti un ciocan de lipit mai mare. Lipiturile pastoase se mai numesc si "reci" si nu tin. bafta!

 

multumesc frumos. incerc maine :)

 

Pana la urma am lipit cu fludor pentru ca plumbul il topea dar nu indeajuns incat sa devina "pastos" si vad ca tine... am pus-o pe motor si a plecat din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie tocmai mi s-a rupt o borna de la baterie... lipeste cineva prin bucuresti? am doar ciocan de lipit d-ala normal cu fludor, o merge si cu ala?

 

Da mai e buna bateria aia? Faptul ca s-a rupt o borna denota ca a fost montata si demontata de multe ori probabil pt a fi incarcata mereu nu? :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari clujenilor! ;) Am si eu,ca toata lumea,o mica problema ;) Am mai multe motociclete de enduro si le intretin foarte bine,insa nu le-am schimbat niciodata lichidul de racire.M-am interesat ce lichid trebuie(am cumparat deala verde)dar nu stiu cum sa procedez cu aerisitul instalatiei dupa ce bag lichidul nou.Au un sistem de aerisire,sau se aerisesc automat,adica bagi lichidul,te dai o tura doua si dupa aia completezi??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine poate sa imi spuna cateva date despre honda nx 125 transcity.nu am gasit cartea de reparatii nicaeri pe net doar pe bani! ce tip de bujie ai trebuie? ulei? reglajele supapelor....etc :) ;) pt un amic sa il ajut!

 

up? nu stie nimeni? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

 

ni aici pe linku asta...

 

primu din lista e "honda common service manual"

 

mai jos e nonda NX 250

 

poate te ajuta

 

da download de la rusi:)))

 

http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual

 

 

sal

 

ni aici pe linku asta...

 

primu din lista e "honda common service manual"

 

mai jos e nonda NX 250

 

poate te ajuta

 

da download de la rusi:)))

 

http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual

 

panimaiu?

 

 

sal

 

ni aici pe linku asta...

 

primu din lista e "honda common service manual"

 

mai jos e nonda NX 250

 

poate te ajuta

 

da download de la rusi:)))

 

http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual

 

panimaiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat pe toate linkurile posibile,cel de 125 nu l-am gasit,doar al celui de 250 si 650. cel de 250 are 4 supape,cel de 125 doar 2 sigur altfel se regleaza!cel de 125 are 2 carti diferite de service una pana in 1988 celalalt de la 1988 incoace ,uleiul l-am descoperit cat intra in cutie si tipul de ulei .

 

merci oricum tafule! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat pe toate linkurile posibile,cel de 125 nu l-am gasit,doar al celui de 250 si 650. cel de 250 are 4 supape,cel de 125 doar 2 sigur altfel se regleaza!cel de 125 are 2 carti diferite de service una pana in 1988 celalalt de la 1988 incoace ,uleiul l-am descoperit cat intra in cutie si tipul de ulei .

 

De Honda nsr 125 nu e bun manualul?

 

Ca intradevar nx 125 nu am gasit nici eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Honda nsr 125 nu e bun manualul?

 

Ca intradevar nx 125 nu am gasit nici eu.

nsr e 2t, nx 4t...

am tot cautat si eu, in van...

da' am vazut unu' prin cluj ceva mai demult, cu un om pe la 40 de ani pe el, daca-l vad il opresc sa-l intreb ce si cum...

cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat pe toate linkurile posibile

 

 

 

 

 

inseamna ca am intrat si pe forumuri de moto de 125,am intret peste tot pe unde am avut linkuri,la honda la etc nu le pot enumera ! vom cumpara cartea care costa 60 de dolari si trimisul 15 $ plus ...

 

mda ....informatiile se platesc.....

 

asfalt uscat :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am si eu cateva probleme cu suzi .Pentru inceput. Mi am masurat curentul sa vad cat imi indica. Cu motorul oprit indica 12,5v. Cu motorul pornit indica 17v , chiar si 18v.Din cate stiu ok ar fii sa indice pana in jur de 14-15 v.Ar trebuii sa imi fac probleme ? .A doua problema la drum lung , dupa ce se incalzeste motorul pur si simplu nu trece de 90/100 si 6000 de ture ,daca inchid brusc gazul da rateuri si scoate flacari pe toba :blbl: , daca trag ambreiaju moare motoru.Trebuie sa trag motoru pe dreapta sa il las 1-2 minute altfel nu mai porneste .Mentionez ca nu face tot timpu asa, numa cand o apuca ;) Un sfat , o parere ceva. multumesc ;) Mentionez ca are filtru aer nou,bujii noi ,carburatoarele sincronizate curatate acum vreo 4 luni .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu cateva probleme cu suzi .Pentru inceput. Mi am masurat curentul sa vad cat imi indica. Cu motorul oprit indica 12,5v. Cu motorul pornit indica 17v , chiar si 18v.Din cate stiu ok ar fii sa indice pana in jur de 14-15 v.Ar trebuii sa imi fac probleme ? .A doua problema la drum lung , dupa ce se incalzeste motorul pur si simplu nu trece de 90/100 si 6000 de ture ,daca inchid brusc gazul da rateuri si scoate flacari pe toba :blbl: , daca trag ambreiaju moare motoru.Trebuie sa trag motoru pe dreapta sa il las 1-2 minute altfel nu mai porneste .Mentionez ca nu face tot timpu asa, numa cand o apuca ;) Un sfat , o parere ceva. multumesc ;) Mentionez ca are filtru aer nou,bujii noi ,carburatoarele sincronizate curatate acum vreo 4 luni .

 

vezi de contacte proaste... tensiunea la borne trebuie sa fie intre 13,7 si 14,4 V cu motorul pornit! poate ii ceva in neregula cu releul de incarcare daca iti baga atat. Cu ce ai masurat? hai la mine ca am aparat de masura digital si stii exact. cauta la rubrica de service, o sa iti dai seama citind acolo ce ii de facut. baga gaz de la omv sau mol, nu de orinde gasesti pe marginea drumului.

 

cele bune!

 

ar trebui MUSAI verificat si releu de incarcare!!! Asta se fecundeaza din senin si sunt doua cazuri mirifice

1. *pe deschis* si incarca ca nebunu peste 14,7 volti...... ajunge pe la 25 volti Âşi strică multe chesti gen CDI

2. *pe închis* Âşi nu-ți mai încarcă deloc Âşi-ți consumi bateria Âşi impigi la mobră

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu cateva probleme cu suzi .Pentru inceput. Mi am masurat curentul sa vad cat imi indica. Cu motorul oprit indica 12,5v. Cu motorul pornit indica 17v , chiar si 18v.Din cate stiu ok ar fii sa indice pana in jur de 14-15 v.Ar trebuii sa imi fac probleme ? .A doua problema la drum lung , dupa ce se incalzeste motorul pur si simplu nu trece de 90/100 si 6000 de ture ,daca inchid brusc gazul da rateuri si scoate flacari pe toba :blbl: , daca trag ambreiaju moare motoru.Trebuie sa trag motoru pe dreapta sa il las 1-2 minute altfel nu mai porneste .Mentionez ca nu face tot timpu asa, numa cand o apuca ;) Un sfat , o parere ceva. multumesc ;) Mentionez ca are filtru aer nou,bujii noi ,carburatoarele sincronizate curatate acum vreo 4 luni .

Foarte nasol, daca nu cumva ii defect instrumentul de masura. Masoara si cu altul si daca citesti tot aceleasi valori aberante, inseamna ca e dus regulatorul electronic de incarcare. Nu mai poti merge asa in nici un caz. Se vor arde toate becurile si se va distruge (sulfata) bateria. Cu un pic de ghinion se buleste si CDI-ul si tot ce mai ai electronica pe motor. Figurile care le face pot fi tot din cauza supratensiunii care "innebuneste CDI-ul. Ai precis benzina nearsa in tobe, aia arde cind lasi gazul si toba ii fierbinte. Ceea ce inseamna fie ca nu lucreaza toti cilindri fie ca aprinderea se da peste cap din cauza voltajului, fie ceva bujii terminate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma am ajuns . Am fost la Dan Cata si din fericire aparatul cu care am masurat initial mia tras "teapa".

 

Acuma am ajuns . Am fost la Dan Cata si din fericire aparatul cu care am masurat initial mia tras "teapa".

 

Am fost la Dan Cata si din fericire aparatul cu care am masurat initial mia tras "teapa".Cu partea electrica nu am nici un fel de probleme.De partea mecanica nu stiu inca ce sa spun , posibil sa fie benzina de vina . Am schimbat bujiile cu altele si tot la fel face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma am ajuns . Am fost la Dan Cata si din fericire aparatul cu care am masurat initial mia tras "teapa".

 

 

 

Am fost la Dan Cata si din fericire aparatul cu care am masurat initial mia tras "teapa".Cu partea electrica nu am nici un fel de probleme.De partea mecanica nu stiu inca ce sa spun , posibil sa fie benzina de vina . Am schimbat bujiile cu altele si tot la fel face.

Putin probabil sa fie benzina. Intrebare: ce fel de fum scoate dupa ce se incalzeste? Aparent de loc? Negru? Alb?. Normal ca iti va spune cineva care vede fumul in tractiune. Dar poti sa si accelerezi motorul in gol (finut si treptat) si sa te uiti si tu la fum. Normal , tot dupa ce l-ai incalzit citiva km prin oras.Daca intra prea multa benzina de la carburi atunci motorul nu se tureaza si scoate fum negru, daca scoate fum alb e bai mare, inseamna ca intra ulei in camera de ardere pe la ghidurile de supape sau pe linga segmentii uzati. Citi km are motorul? Daca nu scoate fum si totusi plafoneaza si pusca, inseamna ca e ceva in neregula cu bobinele de inductie, cu cdi-ul sau cu fisele de bujii. Mai poate fi si distributia data peste cap(sarita cu un dinte) dar asta mai putin probabil (doar daca s-a umblat in motor), sau chiar supape defecte. Cel mai probabil ai ceva totusi la carburatie sau la CDI -bobine dupa simptomele ca tre sa-l lasi sa se raceasca. Dar raspunde-mi la intrebari ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Galen :nu scoate fum,de nici o culoare,am mers in spatele lui pana in Topa,dar ce face e ceva de genul unor fise sau bujii care fura curent sau strapung.La decelerare,scoate flacari pe toba,iar daca trage ambreiajul,moare motorul.Am facut si eu tura cu moto lui Danutz22,dar nu mi-a facut nici un fel de ghidusenii.Are momente cand face ;) O chestie remarcata e ca in special la ture mari in treapta 5 nu vrea sa mai traga.Dupa o pauza de tigara,fuge de rupe pamantul.

Km,din cate imi amintesc,are aprox 50k.Danutz si-a sincronizat carburatoarele,schimbat ulei+filtre+bujii.Ce ar mai trebui sa faca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi faza i-o facut si cand am venit de la negreni si si-a revenit din senin

eu i-am sugerat sa-si puna un filtru de benzina de hartie inainte de carburator

poate prinde ceva mizerie din benzina

fum nu scoate dupa cate am vazut eu dar sa ne spuna el mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...