bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Nu, l-au cuplat asa, si mergeau numai cu spatele... eu cred ca au pus volanul sub luneta, da, sigur! Fii sincer tinere ... cati ati fost ??? la cata prostie ai in tine cred ca mai e nevoie de 15 oameni ca media voastra la IQ sa fie egala cu 0, si inca vreo 10-15 insi sa sara de 10 ... ba, astia au IQ negativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 i-ati pus bateria invers? Avand in vedere ca esti electronist ma asteptam la raspunsul asta dar te mai las sa te gandesti, sa vedem, poate reusesti sa gandesti. Vad ca ti-au sarit si lacheii Thundercacat si Belbody care face harti cu copy/paste in ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 eu cred ca au pus volanul sub luneta, da, sigur! ba, astia au IQ negativ? Off Topic: Jumatate din fiecare pagina unde scrii tu e plina cu semnatura ta: --------------------The blood, the wine, the roses..... Daca doriti sa ma-njurati..... Revelation compromise, kill the world another time, In the name of god you die, death to Jesus, crucified..... This Activeness is One With the Triumvirate of Most High. The Triumvirate of Chthhulhu I Am The Living Active God Habsu My True-Will Can Not Be Denied Amah-Ushumgal-Anna I Create Myself As Well As My World Amen P.S. Satanistu' nu e scris la misto..... Declaratia mentorului meu, LZNICU: /index.php?...t&p=1278629 Cum sa rectifici o chiulasa cu un strungar bun: /index.php?...=1416253 Cum se identifica alezajul si cursa: /index.php?...t&p=1418084 Nu vrei sa faci un bine tuturor sa mai micsorezi/scoti din ea ? Observam ca te "iubesti" cu multa lume si vrei sa-i faci vedete, asemenea si ei pe tine, insa oamenii vor sa citeasca discutiile, nu sa scroll-uiasca in nestire sa scape de semnaturi belicoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) i-ati pus bateria invers? Sa-ncepem cu inceputul. Am luat de la motorul de 850 axa cu came si pompa de ulei si le-am montat in motorul de SEAT, totodata am intors si pistoanele la 180 de grade. Am renuntat la pompa de apa de 850 si am pus-o pe cea de SEAT dar a trebuit sa-i punem alte pale pt a circula apa in sensul corect. Electromotorul a ramas cel de fiat 850. Am renuntat la ventilator si i-am pus un electroventilator cu termocupla. Alternatorul a ramas cel de SEAT, era Magneti Marelli. Rezultatul a fost ca am putut monta un motor ce era intr-o stare tehnica foarte buna (55.000 km reali), ca performante era la fel cu cel vechi intrucat aveau aceeasi putere. Editat August 24, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) Sa-ncepem cu inceputul. Am luat de la motorul de 850 axa cu came si pompa de ulei si le-am montat in motorul de SEAT, totodata am intors si pistoanele la 180 de grade. Am renuntat la pompa de apa de 850 si am pus-o pe cea de SEAT dar a trebuit sa-i punem alte pale pt a circula apa in sensul corect. Electromotorul a ramas cel de fiat 850. Am renuntat la ventilator si i-am pus un electroventilator cu termocupla. Alternatorul a ramas cel de SEAT, era Magneti Marelli. Rezultatul a fost ca am putut monta un motor ce era intr-o stare tehnica foarte buna (55.000 km reali), ca performante era la fel cu cel vechi intrucat aveau aceeasi putere. si? Off Topic:Jumatate din fiecare pagina unde scrii tu e plina cu semnatura ta: Nu vrei sa faci un bine tuturor sa mai micsorezi/scoti din ea ? Observam ca te "iubesti" cu multa lume si vrei sa-i faci vedete, asemenea si ei pe tine, insa oamenii vor sa citeasca discutiile, nu sa scroll-uiasca in nestire sa scape de semnaturi belicoase. stiu ca e plina, dar, daca astea ma definesc, ce vrei sa fac? in plus, daca e vreo problema cu semnatura, de ce nu reduceti numarul de caractere permis pentru aceasta? stiu ca si tu faci parte din administratia forumului, asa ca nu e vina mea. din punctul meu de vedere si din moment ce semnatura nu este limitata, pot scrie si 3 romane in semnatura daca nu s-a gandit pana acum cineva sa-mi impuna o oarecare lungime. ok? in plus, de ce te iei tocmai de mine? am deranjat conducerea forumului? in plus, ca si dimensiune, spatiul pe care il ocupa semnatura mea este de 2 ori mai mare decat cel pe care il ocupa semnatura ta. eu nu am poze, logo-uri, etc. Editat August 24, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 In general la cati km se schimba uleiul de motor? Manualul meu zice 12000 de km sau 12 luni......nu e cam mult 12000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Sa-ncepem cu inceputul. Am luat de la motorul de 850 axa cu came si pompa de ulei si le-am montat in motorul de SEAT, totodata am intors si pistoanele la 180 de grade. Am renuntat la pompa de apa de 850 si am pus-o pe cea de SEAT dar a trebuit sa-i punem alte pale pt a circula apa in sensul corect. Electromotorul a ramas cel de fiat 850. Am renuntat la ventilator si i-am pus un electroventilator cu termocupla. Alternatorul a ramas cel de SEAT, era Magneti Marelli. Rezultatul a fost ca am putut monta un motor ce era intr-o stare tehnica foarte buna (55.000 km reali), ca performante era la fel cu cel vechi intrucat aveau aceeasi putere. si io care credeam ca ati montat doar motorul de la stergatoare mai era o solutie: puteati monta volanul (ghidonul) pe dreapta, si mergeati doar in anglia. asa scapam de tine din romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Off Topic:Jumatate din fiecare pagina unde scrii tu e plina cu semnatura ta: Nu vrei sa faci un bine tuturor sa mai micsorezi/scoti din ea ? Observam ca te "iubesti" cu multa lume si vrei sa-i faci vedete, asemenea si ei pe tine, insa oamenii vor sa citeasca discutiile, nu sa scroll-uiasca in nestire sa scape de semnaturi belicoase. eu am dezactivat de multă vreme semnăturile ... viața e mai frumoasă dacă nu le văd pe de altă parte, în lipsa moderatorilor, cîțiva useri au transformat secțiunea service într-un circ spectaculos (ce-i drept) noțiunea de off-topic nu mai există Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 In general la cati km se schimba uleiul de motor? Manualul meu zice 12000 de km sau 12 luni......nu e cam mult 12000 km? 6000 sau mai mult, depinde de ulei, desi e indicat sa schimbi pe la 6000 de km sau 12 luni ... Cati oameni atatea pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 eu am dezactivat de multă vreme semnăturile ... viața e mai frumoasă dacă nu le văd pe de altă parte, în lipsa moderatorilor, cîțiva useri au transformat secțiunea service într-un circ spectaculos (ce-i drept) noțiunea de off-topic nu mai există zise jupanul manelelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) într-un circ spectaculos (ce-i drept) asa scapam de tine din romania.[/b] As pleca si maine numai sa nu va mai dau bani bugetarilor. Editat August 25, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 am mai spus asta intr-un topic... unu de pe aici care are un Kawasaki de 400 cc, luat din Italia cu 1200 euro ,care nu prea stia nimic de motoare a bagat ulei de autoturism, de care baga si la Opelul pe care il avea... A mers mai bine de 2 sapt. pana cand au inceput baietii motociclisti sa rada de el si sa il sperie ca strica motorul si a facut comanda de ulei semisintetic 5100 de la Motul. Cu motorul merge si acu si nu are nimic. El spune ca nu a simtit nici o diferenta, dar trebuie luat in calcul si intervalul scurt cat a avut ulei de auto. Personal, doar pentru linistea mea sufleteasca ii pun ulei special pt motocicleta... nu vreau sa experimentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unimog Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Da, vad ca lumea nu stie ce e cu ulieurile astea. Nu poti folosi un ulei auto, pentru ca vorbim de alte turatii. Pe de alta parte un ulei care sta peste un an intr un motor, mai ales afara trebuie schimbat datorita condesului care apare ca urmare a diferentelor mari de temperatura din timpul anului. Orice motor condenseaza, in motor intr un an ajunge cam 0,2% apa, suficent ca 3% din ulei sa devina emulsie, cit ar fi de bun. 10W50 este un ulei de competitie si se deterioreaza repede, cam maixim 1000 km(asta pt cel care a deschis topicul). Se recomanda celor care merg sportiv, dar trebuie sa fie schimbat des, cum ziceam. Intervalul de schimb trebuie schimbat conform indicatiilor fabricantului motorului, nu al uleiului(ficare isi lauda marfa, dar cel care face motorul are interesul ca acesta sa si mearga, iar fabricantii de ulei nu pot testa pe toate motoarele existente:D) In manualul motorului exista niste specificatii pe care le gasiti si pe bidonul de ulei(API de obicei). Daca luati un ulei care respecta API ul nu mai conteaza, restul este reclama. Bineinteles ca este bine sa luati un ulei cunoscut, pentru ca un no name va poate oferi surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) nu e vorba de turatii, sunt destule masini cu redline-ul mult peste 7-8000 rpm. este vorba de aditivii din uleiul de masina care dauneaza ambreiajului umed. aluneca. ah, nu cu toate uleiurile auto aluneca ambreiajul, doar cu cele "energy-conserving". Editat Septembrie 9, 2008 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unimog Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 nu e vorba de turatii, sunt destule masini cu redline-ul mult peste 7-8000 rpm. este vorba de aditivii din uleiul de masina care dauneaza ambreiajului umed. aluneca. ah, nu cu toate uleiurile auto aluneca ambreiajul, doar cu cele "energy-conserving". aluneca ambreiajul de acord, dar datorita diferentei de turatie uleiul se arde mult mai repede si si pierde din proprietati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 un m3, o rx 7, 8, nu crezi ca au redline-ul destul de sus? m3-ul de exemplu il are undeva pe la 10.500... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Exista ulei 10W-40 sintetic? Urmeaza sa fac un schimb, si daca tot vine iarna, m-am gandit ca poate ar fi mai bine (ca mai ieftin sigur e) sa pun un 10W-40 in loc de 15W-50u pe care il folosesc. Nu o sa afecteze nimic trecerea de la sintetic la semi-sintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Exista ulei 10W-40 sintetic?Urmeaza sa fac un schimb, si daca tot vine iarna, m-am gandit ca poate ar fi mai bine (ca mai ieftin sigur e) sa pun un 10W-40 in loc de 15W-50u pe care il folosesc. Nu o sa afecteze nimic trecerea de la sintetic la semi-sintetic? Nu afecteaza cu nimic dar obligatoriu sa schimbi Âşi filtrul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.