Sari la conținut

EMW 350


cstelia
 Share

Postări Recomandate

post-30-1124618699_thumb.jpgDupa mai mult de un an de zacut in garaj, i-a venit randul...

Motorul l-am cumpart de la un individ care s-a jurat pe toti sfintii ca motorul a functionat, dar ca "ceva s-a intamplat si nu mai porneste. Carburatorul l-am pierdut si nici baterie nu mai are". Am mers pe cuvantul lui si l-am cumparat, dar cum niciodata nu mi-am gasit timp sa ma apuc de el, l-am pus in garaj si acolo a zacut pana acum o saptamana.

Mi-am facut curaj si am scos motorul din cadru. Apoi l-am facut bucati. Dupa cum arata am costatat ca acest motor nu a functionat niciodata. Toate piesele au fost pur si simplu puse la un loc ca sa formeze un motor, cilindrul si chiuloasa nici nu fusesera stranse...

Am reusit sa gasesc in "arhiva" mea un carburator de EMW (are schieber-ul orizontal si nu se poate pune alt tip din cauza rezervorului.

Una peste alta, am schimbat toate garniturile, am facut o noua garnitura de chiuloasa din aluminiu decalit, am adaptat o platina de Dacia, si rezultatul a fost un sunet interesant :rusinica:

Iata si cateva poze

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"The dirty work" la atas a fost facuta de Hadess. L-am rugat pe el sa se lupte cu suruburile ruginite si intepenite. O zi intreaga a lucrat la el sa-l faca bucatele :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce smecher esti mai Domnu Cristi "mergi pe burta" si te dai low profile cu mine aicea. Mistoaca scula eu stiu sa apreciez cata munca incape intr-o astfel de lucrare si cat chin. Tot respectul jos palaria.

Vopseaua de pe cotul de la evacuare este din aia de la spray? ai mers mai mult cu moto tine sau se arde? Am dat si eu pe coturile de la o tenere dar nu am pornit-o inca sa stiu la ce sa ma astept. Am dat si pe toba mea finala si tine dar pe coturi nu stiu???? Lumineaza-ne? sa stiu daca mai iau un tub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vopseaua termorezistenta e de doua feluri. Care tine si care nu tine...

Am incercat si eu mai multe feluri si concluzia la care am ajuns este ca una singura isi face treaba. Pe tub scrie Cosmos si in Timisoara am gasit intr-un singur loc.

Mai sunt vopsele termorezistente la care se specifica ca dupa vopsire trebuie coapte in cuptor... e un rahat am respectat instructiunile si s-a cojit toata.

Mai sunt vopselele care rezista la 600 grade (negru si argintiu) si se pot cumpara din Polo sau Louis. Astea iarasi sunt bune.

Pe piata interna doar Cosmosu' asta e OK. Adica din experienta mea. Daca cineva mai stie vreuna care e intr-adevar termorezistenta sa spuna.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@drobu: Atasul este intr-adevar un Stoye, dar e dintr-o serie scurta si nereusita din tabla de otel, nu aluminiu.

 

@Aleko: Din pacate in cateva zile motorul si atasul vor avea un alt proprietar :rusinica:

 

@f_zoltan: Dar prima care e? Ca nu mai tin minte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vopseaua termorezistenta e de doua feluri. Care tine si care nu tine...

Am incercat si eu mai multe feluri si concluzia la care am ajuns este ca una singura isi face treaba. Pe tub scrie Cosmos si in Timisoara am gasit intr-un singur loc.

Mai sunt vopsele termorezistente la care se specifica ca dupa vopsire trebuie coapte in cuptor... e un rahat am respectat instructiunile si s-a cojit toata.

Mai sunt vopselele care rezista la 600 grade (negru si argintiu) si se pot cumpara din Polo sau Louis. Astea iarasi sunt bune.

Pe piata interna doar Cosmosu' asta e OK. Adica din experienta mea. Daca cineva mai stie vreuna care e intr-adevar termorezistenta sa spuna.

228252[/snapback]

 

Pe asta scrie SINTO si zice ca rezista la 800 de grade am dat cu unu argintiu pe un saxofon de masina si a tinut ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@f_zoltan: Dar prima care e? Ca nu mai tin minte...

228436[/snapback]

 

Sub numele tau se vindea Simsonache ala superb modificat, cu un milion de poze si o tona de crom, care s-a pus la vanzare intre 1100-1500 E si pana la urma nu s-a vandut. Stiu ca nu era al tau (la momentul acela cel putin), da' am presupus ca ai avut legatura cu el. Eu am fost indragostit de minunatia aia si am si vorbit la telefon la un moment dat in legatura cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain! Salvat avi-ul in filmoteca de suflet. Era in Petrosani un EMW (din 52 daca nu gresesc) si ma indragostisem de el. Nu mai stiu ce s-a ales de motocicleta aia, da' prin 85-86 apartinea unui sudor aproape de pensie care o ingrijea ca pe ochii din cap. Ii pusese un atas de IJ si iesea cu ea la zile mari. Numai pe aia am mai vazut-o in starea asta, nici macar nu avusese nevoie de restaurare ca era ca iesita din fabrica. Cine stie ce s-a ales de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Timisoara mai este un individ care conform spuselor lui are 2 EMW-uri, Unul inmatriculat si unul ne-. In plus mai are cica piese pentru inca 2 motociclete. Nu stiu daca e adevarat sau folclor, cert e ca aia inmatriculata am vazut-o si eu acum vreo 2 ani si era intr-o stare jalnica. Functiona dar avea deja spatele taiat si puse telescoape de MZ si tot felul de alte "imbunatatiri". Pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...