Rotila Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 rotila, de la 600 la 400 la acelasi numar ce kile e o mare diferenta.. nu caii te ridica pe o roata ci cuplul si la drz este putin cam leshinat. Stiu draga stiu ....... daca imi da cats dr-ul ei sa ma dau o sa aflu si eu .... pana atunci SP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Credeti ca un supermoto este indicat pt un incepator???sau care ar fi alt tip de motor care sa indeplineasca urmatoarele criterii:-Sa fie naked(ca incepator mai scapi motoru pe jos si la naked pagubele sunt mai mici decat la o carenata) -Sa aiba abilitati off-road decente(drumuri forestiere,sa reziste la drumurile de la noi,etc...) -Sa aiba viteza de croaziera 90-110km/h (mai mult de 130 nici nu vreau -am parinti care tin la mine -Si sa fie mai "iertatoare" si cat de cat usoara păi de ce nu e cazul aici ? dă tu o altă sugestie care să răspundă la toate cerințele de mai sus ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theBD Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Stiu draga stiu ....... daca imi da cats dr-ul ei sa ma dau o sa aflu si eu .... pana atunci SP MM si tie, hai la sissy la retea.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cats Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 rotila, de la 600 la 400 la acelasi numar ce kile e o mare diferenta.. nu caii te ridica pe o roata ci cuplul si la drz este putin cam leshinat. bey, tu-mi faci mobra lesinatura? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theBD Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 bey, tu-mi faci mobra lesinatura? nu e vina ta ca nu are motor de husaberg pana si aia de la ktm au luat motorul de la husaberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icv45 Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 daca recomanzi SM in loc de SS ..... dar nu e cazul aici :0 nu tre sa dai maxim gaz la iesire ca sa pierzi aderenta Lasa WR-ul ca ala e de cross ...BD-ul e beat ........ WR e de enduro de cros e YZ bey, tu-mi faci mobra lesinatura? Suzuki a facut-o nu el Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cats Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Suzuki a facut-o nu el razbooooi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icv45 Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 razbooooi k vin cu aeroxu la atac sa nu trisez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cats Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 io aduc bazooka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotila Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Of of of mai copii tatii .....hai sa ne vedem la o bere (cu alcool sau fara) si divagam pe acest subiect cat ne tine ....si cu mobrele prezente Propun sambata dimineata la Amckart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 de la 10 la 12 mă găsiți 100% trebuie să recuperez timpul pierdut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luci03 Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Ia-ti ceva mai tare ... KTM 125 exc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rotila Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 Ma bag .....la 10 sunt acolo ...sau mai devreme Haide neamule .........chiar nimeni???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcgotic Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 Ia un KTM lc4 SM. e ok, daca nu te crezi Schumacher in prima zi. In 2luni te obisnuiesti, si eu am avut un 620SC supermoto si nu am avut probleme, daca esti hotarat pe sm. Daca nu, iei unu ieftin, orice, te dai cat te dai si iei altceva.. speed, enduro. etc. Bafta oricum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted August 30, 2008 Share Posted August 30, 2008 PS oricum nu eÂşti pe primul loc la brutalitate ... între timp s-a inventat Aprilia SVX 550 Am lipsit si eu doua trei zile si s-au inventat mobre noi. Reisere, lasa fumatul si hai pe munte Asa-i ca-i mai bine la munte? Nu m-a intimidat deloc ...stiam ce cumpar ..... imi place ff mult dar sunt de parere ca sunt prea brutale si usoare ( o combinatie fatidica pt incepatori) ce face un incepator daca ii rupe aderenta pe o curba?? pune piciorul jos??..m-as mira. Aia cu pusul piciorului jos merge cam o data la trei ruperi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted August 30, 2008 Share Posted August 30, 2008 Din experienta proprie vorbesc ktm 690 smr, 150 kg, 64 cp si la mine e prima moto, eu fara experienta. prima zi am stabilit cine e sefu - am varsat-o, dupa care: fara probleme. de ce cade mai mult de aia se face mai buna! dupa 800 km deja o stapanesti fara probleme. la 3000 faci derapaj controlat. parca te-ai fi nascut pe ea. ca avantaje: opreste instantaneu la franare, iertatoare pana la Dumnezeu, intretinere ieftina la cate 5000 km, piese schimb la tot pasul etc. parerea mea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCDenton Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 SM-uri-le cum se descurca dupa 2 ore de stat in trafic sau la drum drept in 120-130 km/h ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Nu prea e potrivita formularea "stat" in trafic. Cu un SM nu ai ce sa faci 2 ore in trafic, indiferent cat de mult iti dai silinta. La drum lung depinde de SM. SM-urile care se descurca bine nu prea sunt SM-uri. Dar oricum, eu mi-as face mai multe griji in privinta pilotului decat in privinta mobrei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 SM-uri-le cum se descurca dupa 2 ore de stat in trafic sau la drum drept in 120-130 km/h ? nu STAI cu ele in trafic. MERGI prin trafic. La drum lung s-a mai spus - depinde de pilot! 120 - 130 la ora ii obtii in treapta 4/5 la 4000 de ture, lejer. Are 6 trepte de viteza si intra in zona rosie la 8000 ture. Motorul rezista! Cu paravant ( parbriz ) rezolvi multe, altfel faci muschi sa te tii drept! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCDenton Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Scuze pentru formulare, petrec asa mult timp in Bucuresti pe drum incat am impresia ca stau uneori Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Uite cum "stai" cu SM-ul pe strada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Dexter Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Uite cum "stai" cu SM-ul pe strada da, si pe mine ma deranjeaza cei care stationeaza oglinda langa oglinda si trebuie sa dansezi motoru' ca sa incapi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JCDenton Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Pai daca se executa acrobatiile astea si din mers normal ca va taie atatia fata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 (edited) Intai de toate nu e sanatos sa generalizezi Cand o sa ma auzi/vezi pe mine plangandu-ma de taiatul feței, o sa vezi si clipul video daca am sau nu dreptate Am un obicei in a inregistra zilnic drumurile mele Imi asum responsabilitatea si merg cu cap, nicidecum nu sunt acrobatii. Nu am atins de cand sunt pe strazi decat 1 oglinda in trafic, oprindu-ma si cerandu-mi scuze, intrebandu-l daca vrea sa mergem la Politie. Nu claxonez, dau din cap drept multumire oricui imi permite sa trec de zici ca-s chinez. Viteza in traficul ala nu are cum sa fie mare, doar ca ma straduiesc sa merg fluent. Plus ca de aia am mobra (SM) sa ma strecor si sa fac de 4-5 ori mai putin decat as face cu masina ce se prafuieste in curte si platesc impreuna cu sotia rate la ea Edited September 28, 2008 by Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmisulicaa Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Ca o confirmare la ce s-a spus pe aici si cu ceva adaugari: DRZ 400 SM este ceva mai "docil" decat surorile "Ready to race" (KTM, Husa etc.), asta pentru ca este o motocicleta de strada, iar la fiabilitate nu cred ca o bate ceva (tocmai din motovul ca motorul nu este "impins" la limita). Si daca vrei power ii poti face ceva modificari sa il mai trezesti la viata. La capitolul daca sa il iei ca incepator as spune in felul urmator: Daca mai ai ceva experienta pe 2 roti (bicicleta, scutere etc) il poti lua linistit, daca esti incepator "absolut" atunci iti recomand un max 250cc (si sa nu fie 2T ). Have a nice one. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.