MotĂśrizer Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Pai daca se executa acrobatiile astea si din mers normal ca va taie atatia fata ala e mers acrobatic? bine draqu ca nu avem noi ktm-istii camere video sa vezi cum se dau masinile din calea noastra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Modestule Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 (edited) Ca o confirmare la ce s-a spus pe aici si cu ceva adaugari:DRZ 400 SM este ceva mai "docil" decat surorile "Ready to race" (KTM, Husa etc.), asta pentru ca este o motocicleta de strada, iar la fiabilitate nu cred ca o bate ceva (tocmai din motovul ca motorul nu este "impins" la limita). Si daca vrei power ii poti face ceva modificari sa il mai trezesti la viata. La capitolul daca sa il iei ca incepator as spune in felul urmator: Daca mai ai ceva experienta pe 2 roti (bicicleta, scutere etc) il poti lua linistit, daca esti incepator "absolut" atunci iti recomand un max 250cc (si sa nu fie 2T ). Have a nice one. Power si fiabilitatea nu se pupa. Daca vrei "power" cam pierzi din fiabilitate. Cat despre restul, foarte multi incepatori printre care si fete au inceput pe DRZ si nu au nicio problema. dracushorul: Faptul ca se dau la o parte dovedeste ca tremura pentru oglinzile lor, nu altceva Edited September 30, 2008 by mihaio07 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotĂśrizer Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 (edited) Modestule da, suntem si modesti thomas, nu imi imprumuti si mie camera sa fac si eu un film? Power si fiabilitatea nu se pupa. Daca vrei "power" cam pierzi din fiabilitate.Cat despre restul, foarte multi incepatori printre care si fete au inceput pe DRZ si nu au nicio problema. dracushorul: Faptul ca se dau la o parte dovedeste ca tremura pentru oglinzile lor, nu altceva true, tremura si vopseaua pe masina de frica Edited September 30, 2008 by dracushorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 E 100 E la Kronau, reducere Mai pui 60 lei card de 2 GB si gata. Numai ca la voi va tremura imaginea infernal Am testat pe un 525 deja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotĂśrizer Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 (edited) asta e, nu o sa vada lumea si din perspectiva unui ktm, poate apare o versiune cu stabilizator de imagine Edited September 30, 2008 by dracushorul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Am testat pe un 525 deja. nu Âşi montat pe cască Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Sincer montarea pe casca e minutioasa si nu surprinde atat de bine dinamica, unghiurile... zic eu. Oricum se diminueaza din vibratii, asta e clar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nechifor Solitaru' Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 eu am montat-o pe cască Âşi se prinde foarte uÂşor ... singura chestie nasoală (IMHO) e că mai întorc capul .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekkemu Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 "-Sa aiba abilitati off-road decente(drumuri forestiere,sa reziste la drumurile de la noi,etc...)" Nu stiu ce supermoto se potriveste cu asta ... Io am vazut supermoto cam distrus dupa ce a practicat asa ceva. Jenti indoite, cadru rupt, etc. N-am citit chiar tot, deci nu stiu la ce concluzii s-a ajuns, insa... io zic ca nu e ok supermoto pt ce vrei tu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotĂśrizer Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 pai ai descris modelul de enduro cu rotile de sm asta este mai bun decat un sm autentic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihaio07 Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 "-Sa aiba abilitati off-road decente(drumuri forestiere,sa reziste la drumurile de la noi,etc...)" Nu stiu ce supermoto se potriveste cu asta ... Io am vazut supermoto cam distrus dupa ce a practicat asa ceva. Jenti indoite, cadru rupt, etc. N-am citit chiar tot, deci nu stiu la ce concluzii s-a ajuns, insa... io zic ca nu e ok supermoto pt ce vrei tu. Niciun forestier nu poate sa "distruga" un supermoto. Asta daca te dai in limitele bunului simt. Jantele se indoaie si la enduro, iar de cadru nu mai zic, ca e cam acelasi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nosaint Posted May 29, 2009 Share Posted May 29, 2009 "Dr400 etc" sunt intradevar usoare si raspund cerintelor tale .....dar sunt niste mici bestii care nu prea te iarta eu am facut scoala pe drz400... este de toate, mai putin bestie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted May 29, 2009 Share Posted May 29, 2009 eu am facut scoala pe drz400... este de toate, mai putin bestie Asa crede toata lumea pana si-o ia de doua ori... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin* Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 salutare everybody, si eu am inceput pe SUPERMOTO,si mi-a placut atat de mult incat inca mai sunt pe SM si probabil cat ma mai tin reflexele voi ramane pe SM .... dupa care imi voi lua cuminte un Shadow sau ceva de genu si...... ne vedem la rand la semafor eu am inceput pe un Kawasaki D-TRACKER, pe care inca il mai am ,sta degeaba in general take a loock:http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-d-tracker-din-1999-271932.html ride safe!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ge0 Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Salut everyone ! daca nu e problema vreau sa va cer si eu o parere ... pt mine asta e al 2-lea sezon pe un CBR 125 si in ultima vreme m-au innebunit SM`urile si tare as vrea sa-mi iau unul in viitorul apropiat. Eu m-am gandit la o Aprilia SXV 4.5/5.5 ... sa-mi spuneti va rog, detinatori ai acestui model sau cunoscatori in ale supermoto`ului, cum sunt, cum se comporta, daca sunt fiabile, etc ... stiti voi ! Multumesc si astept niste raspunsuri daca se poate ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Salut Poti consulta 2 topicuri in care s-a dezbatut si fiabilitatea/intretinerea lui SXV dar si alte SM-uri, ca sa-ti poti forma o parere mai ampla pt mai multe modele: 1. /index.php?showtopic=239072 2. /index.php?showtopic=237047 Parerea mea personala: /index.php?...t&p=1354481 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.Z.rider Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Salut everyone ! daca nu e problema vreau sa va cer si eu o parere ... pt mine asta e al 2-lea sezon pe un CBR 125 si in ultima vreme m-au innebunit SM`urile si tare as vrea sa-mi iau unul in viitorul apropiat. Eu m-am gandit la o Aprilia SXV 4.5/5.5 ... sa-mi spuneti va rog, detinatori ai acestui model sau cunoscatori in ale supermoto`ului, cum sunt, cum se comporta, daca sunt fiabile, etc ... stiti voi ! Multumesc si astept niste raspunsuri daca se poate ! depinde ce vrei de la motocicleta daca ai obiceiul prost de a acumula 1000 km/saptama SXV-ul nu e cea mai buna alegere. I faci foarte repede dar la doua-trei saptamani te prezinti la service pt revizie (la 15 ore de functionare in regim racing sau 3000 km in regim cruzing). Traficul in bucuresti e pe jumate racing (adica stop-and-go) daca nu vrei sa te dai racing... mai bine incerci un XT660X , un Husky SM630 sau un BMW G650Xmoto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigfoot Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 BMW 650 X moto iti rupe spatele la ture mai lungi. Nota bene: Puterea lui e ff lina si "domoala"in sensul bun al cuvantului. @geo . Un supermoto(pur sange) daca nu esti atent da cu tine de pamant instant. XT 660 X in opinia mea e ff bun,DACA folosesti motocicleta mai peste tot. (monocilindrul ala de 660 e indestructibil) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
01ndi Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Pareri despre Gas Gas 450 FSE?Nu am gasit nimic pe site(sau nu am cautat destul:P).Multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mos bear Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 (edited) Pentru a face fata si pe strada si prin padure , sa fie si ieftina si buna , sa fie si naked si usoara , sa consume si putin si sa fie si frumoasa .....ia yamaha YZF125 Edited May 29, 2015 by mos bear Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sbk750 Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 uite una ieftina , probabil calitate/pret , probabil cea mai ok din ce puteti gasii pe piata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calimero2003 Posted August 9, 2015 Share Posted August 9, 2015 (edited) Marfa Edited August 9, 2015 by calimero2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RRS Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 Salutare, Va rog sa ma ajutati. De ceva vreme vreau sa imi achizitionez un Supermoto.Nu am de gand sa fac drumuri lungi, doar City fun pt inceput. Ma gandesc intre: Aprilia SXV 450 an 2006 (pe toate forumurile am gasit gramezi de probleme despre 550 din 2007 dar prea putine mentiuni despre 450) Husqvarna 610 sm 2002-2007 (toata lumea le lauda, astea chiar nu se strica?) pe aici un posesor de SXV sa imi zica una alta (pozitive si negative)? despre 610 ce imi puteti spune (pozitive si negative)? Astept cu interes sfaturile si parerile voastre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
un_aiurit Posted September 6, 2015 Share Posted September 6, 2015 eu am husqvarna sm 610 din 2000 e acelasi model pana in 2004 sau 2005,e o motocicleta fiabila,are 145 de kg la gol are si ceva forta.Marea problema la ele este volanta,s desprind magnetii dupa ea si termina statorul cu sensozurl de aprindere.Problema se rzeolva prin achizitionarea unei volante cu magneti dintr-o bucata(eu mi-am luat de la eltrex anglia,m-a costat 186 de euro adusa acasa)trebuie sa i reglezi supapele la 10000 de km ,dar cu minimum de cunostinte tehnice o poti face si tu ,dureaza cca o ora (10 minute reglajul si restul demontarea radiatoarelor si plasticelor).Postura in sa nu este inalta,datorita furcii fata care este furca normala.Nu mi se pare brutala,eu acum merg cu un ktm 525 supermoto si pot spune ca e o diferenta mare(ktm este foarte brutal).Franeaza bine spatele (are parghia mare la pedala)si e fun ,eu deja am invatat cateva frane cu derpaj.Bordul este ok,ai inclusiv turometru.Piesele vin in cca 10 zile sau chiar mai devreme(descarci parts list)si cu codul te duci la dealr ktm si iti aduc cam toate piesele,chiar si unele foarte mici(mie mi-a adus dementeor inclusiv piese de 2,5 ron(niste suruburi sau o-ring).Dca erai din bucuresti iti dadeam mobra mea sa te dai sa vezi cum este.Asi avantaj ar fi pretul ei ,una in mintile ei o gasesti pe la 1200-1400 de euro (an 2000-2004)Eu pe a mea o dau cu 1200 plus un motor de rezerva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.