Sari la conținut

Am Nevoie De Putin Ajutor In Alegerea Viitoarei Motociclete


Ra964
 Share

Postări Recomandate

am observat multe discutii despre japoneze si italiene, majoritatea cauta japoneze dar cei care detin italiene le ridica in slavi, as vrea cateva argumente pro si contra, plusuri si minusuri.

principalele mele alegeri sunt intre un ducati 748 si un yamaha r1 sau un zx-9r

am apucat sa le incalec multe motociclete, r6, zx6, zx9, fireblade, f3, ducati 748, 916, 900ss, 906 paso si altele dar pentru ture scurte

mai mult mi-a placut feelingul de pe ducati sincer sa fiu, cuplul puternic la ture joase, elasticitatea si rezerva de putere oferite, dar din cate am inteles de la toata lumea stau prost cu fiabilitatea mai ales sistemul desmodromic care se deregleaza la aprox 5000 de km

ideea de baza nu caut neaparat putere foarte mare, vreau un motor sportiv, cu un cuplu bun care sa se intinda si la drum lung, vreau sa aiba ciclistica buna raspuns promt dar si elasticitate, nu imi trebuie pentru sprinturi in oras, dar nici nu vreau sa fiarba apa daca trebuie sa trec printr-un oras(din cate stiu asta e problema mare la miarele japoneze)

 

ideea de baza caut sa fac un compromis bun, intre supersportive, as dori raspunsuri realiste si argumentate, nu raspunsuri de genul DUCATI E CEL MAI TARE, sau FRATE IA-TI JAPONEZA CA E LA MODA, caut sa fac un compromis bun de performante si fiabilitate, nu am bani de bagat in motor odata la luna in sezon cand chiar circul mult.

 

nu nu imi iau touring, si nici super moto sau naked

multumesc anticipat celor care imi vor da raspunsuri nerealiste

P.S: scuze daca am mai facut greseli gramaticale sau de exprimare motoru imi sta in garaj si eu stau cu vinu pe masa:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont de faptul ca nu detin inca o motocicleta,o sa iti ofer parerea mea personala,pe care o poti ignora bineinteles daca vrei,in speranta ca iti voi fi cat de cat de ajutor.. Eu consider ca ducati 748 si r1 sau zx-9r nu prea faca parte din aceeasi categorie..E diferenta cam mare intre ele cred eu...Nu prea stiu ce sa zic de fiabilitatea slaba la sistemul desmo',nu am prea vazut (din citite pe forumuri) oameni care sa se planga...R1 si ZX-9r sunt exemple de putere bruta,insa tu spui ca nu cauti neaparat putere mare,ci vrei un cuplu bun... In cazul de fata(desi nu sunt fan inrait Honda) ti-as putea recomanda Honda VFR 800 sau Honda VTR 1000 Firestorm ... Prima e V4 ,a 2a e V2 ....Ca si aspect VFR-ul arata mai bine,si are si un sunet mai unic(V4) ,insa VTR-ul are cuplu si putere ceva mai mare :

VFR: 112 Hp la 10500 RPM si cuplu 80 NM la 8750 RPM

VTR: 134 HP la 10000 RPM si cuplu 102 la 8000 RPM

Am apucat sa vad ambele motociclete in actiune, VFR model 2005 si VTR model 2002 ,si pot spune ca designul la VFR e criminal,dar sunetul de la VTR e foarte "patrunzator" ... Mult succes la alegeri! Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

principalele mele alegeri sunt intre un ducati 748 si un yamaha r1 sau un zx-9r

 

Ca incepator ar fi bine sa stai departe de R1 sau ZX9R! Nici ducati 748 nu e chiar o trotineta dar cuplul mai mare la ture mici si lipsa exploziei de putere il face singura optiune viabila (dintre cele preferate de tine).

 

Sincer, mai bine te'ai orienta spre ceva mai linisit... cel putin 2-3 sezoane.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont de faptul ca nu detin inca o motocicleta,o sa iti ofer parerea mea personala,pe care o poti ignora bineinteles daca vrei,in speranta ca iti voi fi cat de cat de ajutor.. Eu consider ca ducati 748 si r1 sau zx-9r nu prea faca parte din aceeasi categorie..E diferenta cam mare intre ele cred eu...Nu prea stiu ce sa zic de fiabilitatea slaba la sistemul desmo',nu am prea vazut (din citite pe forumuri) oameni care sa se planga...R1 si ZX-9r sunt exemple de putere bruta,insa tu spui ca nu cauti neaparat putere mare,ci vrei un cuplu bun... In cazul de fata(desi nu sunt fan inrait Honda) ti-as putea recomanda Honda VFR 800 sau Honda VTR 1000 Firestorm ... Prima e V4 ,a 2a e V2 ....Ca si aspect VFR-ul arata mai bine,si are si un sunet mai unic(V4) ,insa VTR-ul are cuplu si putere ceva mai mare :

VFR: 112 Hp la 10500 RPM si cuplu 80 NM la 8750 RPM

VTR: 134 HP la 10000 RPM si cuplu 102 la 8000 RPM

Am apucat sa vad ambele motociclete in actiune, VFR model 2005 si VTR model 2002 ,si pot spune ca designul la VFR e criminal,dar sunetul de la VTR e foarte "patrunzator" ... Mult succes la alegeri! Asfalt uscat!

 

Vorbesti prostii...un 4 in linie de 600 are explozia undeva dupa 6-7 mii...pana in acel punct fiind chiar f manevrabila inclusiv pt un incepator :bounce: Vtr-ul e muult prea brutal iar Vfr-u e touring si sunt sanse mari sa nu-l vrea...cele 3 optiuni sunt ss . Pe scurt un 600 si cativa prieteni cu capul pe umeri si...gata :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt incepator total, si kilometrii pe kktzelu mic am destui zic eu (aprox 15.000). prieteni cu capul pe umeri am destui, si doar de ei tin cont, recunosc da saltul de la 125 poate fi mare, dar nu asta era intrebarea, sesarele nu prea imi plac, pur si simplu nu imi plac mie nu ma incanta, este vorba de parere personala, sunt constient ca sunt suficient de puternice si poate chiar prea puternice, dar oricum si un miar poate merge mai incet si are cuplu mult mai bun la turatii joase, raspuns mult mai pormt etc.

dau un simplu exemplu : r6 2004 123 cai si 70 nm cuplu pe langa r1 180 cai si 120 nm cuplu, unde r6 are redlineu la 14500 si r1 la 12500 credca este evidenta diferenta de cuplu aproape dublu si 50% mai multi cai....

edit: vreau un motor care sa il tin mai mult de 2-3 sezoane, vreau sa imi iau un model 2000-2002 care sa il tin macar 5-6 sezoane

Editat de Ra964
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fireblade-u nu mi-a placut, am 1.90 si fireblade-u mi s-a parut scurt si bondoc, nu m-am simtit bine ca pozitie, la fel si gixerul nu mi-a placut la pozitie...fiind inalt si slabanog ma simt mai bine pe un motor mai lung.....nici nu vreau sa o dau in extrema hayabusa

 

 

am fost fan honda, si chiar imi doream un fireblade pana sa ma urc pe unul....nu m-am simtit foarte incantat, cel mai tare m-a incantat ducati 748 desi nu are foarte multa putere aceasta este foarte dozabila, cuplul este excelent, ciclistica extraordinara, sta pe viraje ca nimic altceva, dar imi este frica de fiabilitate, pt ca deja am o italiana si stiu cum sunt preturile la piese, se gasesc greu si nu prea vreau sa investesc extraordinar de multi bani dupa achizitie.

asa ca as dori totusi daca se poate sa aflu mai multe despre mult hulita fiabilitate ducati, o sa am disponibili pt motor aprox 4-5000 de euro, echipamentul deja am si de piele si de cordura, deci asta nu mai e o problema, problema este dupa cum am precizat si mai sus, banii de motor o sa fie un mare efort financiar, atat din partea mea cat si din partea lu maica-mea care ma ajuta cu aprox 1500 de euro, asa ca odata achizitionata motocicleta, as dori sa fac un bun compromis intre performante si fiabilitate, pentru a ma putea si bucura de ea, nu doar sa stau si sa ma gandesc ce frumoasa e motocicleta pacat ca nu am bani sa imi reglez supapele sau stiu eu sa ii schimb piesa x

multumesc din nou pt ajutor si intelegere (lipsa mistourilor inutile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nup, nu vreau touring, as dori sa stiu in ce consta intretinerea la ducati, adica schimburi de ulei, gume placute etc, nu m-ar deranja dar nu am bani de mecanic odata la luna pentru reglat supape tacheti, distributie etc....ma intereseaza foarte mult si viata motorului in sine...ambreiaj, cutie de viteze etc.

sincer sa fiu sunt destul de indragostit de ducati dar imi este frica sa nu fie prea scump de intretinut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am sa pretind ca stiu ce doresti

pot sa spun ca atunci cand vb de fiabilitate vorbesti de tehnologia japoneza

in rest te descurci

intrebarea e

tu stii ce vrei sau trebuie sa stim noi pt tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu ce vreau, am zis la deschiderea topicului nu mai repet odata, as vrea sa fac un compromis intre fiabilitate si performanta, ducati e iubirea mea de mic copil doar ca dupa cum am zis daca e chiar varza cu fiabilitatea o sa ma arunc peste ceva ani buni poate pe un 1098r or smth like that cand o sa zic ca imi pot permite atat sa cumpar cat si sa intretin un ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ducati e iubirea ta ce mai astepti?

iubirea mea e zx7r

daca asteptam ca tine azi aveam honda ca e fiabila cica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa-ti spun de Ducati e ca am un prieten cu un 748 la care a avut ceva probleme.

 

In prima faza a ramas cu el in drum, i s-a ars releul de la incarcare s-a rezolvat 100 euro, asta cred ca se poate intampla la orice moto.

 

I s-a rupt cureaua de distributie si a facut varza motorul, l-a costat vreo 1000 euro reparatia, dupa care s-a carat 1 zi si s-a stricat din nou.Ceva la pompa de benzina,filtru nu stiu exact.

Ce e cel mai nasol, ca a gasit greu mecanic sa il faca si piesele au venit foarte greu.

 

Daca schimba la timp cureaua (asta cred ca i s-a rupt) nu avea nici o problema cu el.

Din cate stiu eu reviziile sunt mai dese la Ducati, o bujie costa vreo 50 euro, dar sunt numai 2.

Tine mult si de cat este de ingrijit, vechi, Km si cum o sa ai tu grija de el.

 

El e fan Ducati si nu si-ar lua altceva.

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credca pana la urma o sa merg pe recomandarea unui prieten bun si nu o sa ma arunc pe un miar, de chestia cu curelele de distributie stiam, ca daca nu le schimbi risti sa se duca dracu tot motoru, deci se pare ca voi merge pe ducati:D soo cine vrea un rs 125 hai ca mai e din sezon :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate nu mai cauta opinii inutile pe forumu' asta..aici fiecare te judeca si daca-si da cu parerea, isi da din perspectiva sa, nicidecum din punctul tau de vedere.

 

In primul rand ia-ti ce-ti place tie..

 

Gandeste-te bine la niste modele care crezi ca te 'coafeaza' si apoi cauta review uri (solide,pertinente) pe net sau pe forumuri din afara.

Eventual roaga pe cineva pe forum aici care detine asa ceva sa se intalneasca cu tine, sa vezi ce si cum e pe 'viu',nu doar din review-uri.

 

Am vazut ca la inceput ai scris ca VTR ul firestorm are 134 cai. Cred ca vorbesti prostii, singurul VTR peste 120 cai este SP1/SP2.

 

Firestorm are maxim 110 cai din cate stiu eu. Dar nu asta e ideea in sine.

 

Unii isi iau motociclete cu capul (strict), altii mai fac compromis intre pasiune pt o marca/model si ratiune...

 

Daca-ti place foarte mult ce-ti ofera un Ducati: esti mai aparte, are look, are sunet,are ciclistica. E ALTCEVA. Iti iei Ducati. Daca-ti doresti foarte tare DUCATI, o sa treci peste asa zisele impedimente care le implica marca asta (dupa gurelele rele) si o sa-ti iei Ducati.

 

Intre 4500 si 5000 euro iti poti lua o Aprilia RSV Mille (2001/2002). 128 hp, V2 ( cu tot ce implica asta), arata bine, frane Brembo etc...pozitie o idee mai comoda decat pe un superbike japonez (gen ZX9R)

 

In aceeasi bani ai reusi sa-ti iei un 748 dar mie personal mi se pare mai slab decat RSV (cel putin pt ce vrei tu).

 

Si oricum in motorul pe care-l vei cumpara vei BAGA BANI IN FUNCTIE DE CUM A FOST INTRETINUT.

 

E posibil sa-ti iei un Ducati/Aprilia bine intretinut in care sa bagi mai putini bani decat intr-o japoneza rupta-n gura (sau viceversa).

 

Cred totusi ca nu esti atat de matur pe cat vrei sa pari daca arunci glumite din astea cu 1098R, o motocicleta care nu cred ca poti stapani nici 15 % din ce poate ea (cel putin pe pista), si care costa 32.000 euro cam..

 

Esti genul incepator clasic: "Vreau motor de 5000 euro, sa arate misto,sa fie compromisul ideal pt mine, dar sa nu ma coste mult intretinerea, ca nu vreau sa bag bani in el decat o data la 2 ani"

 

Iti cumperi motocicleta in functie de banii care-i ai si pt intretinere.

 

Nu cred ca-i prea inteligent sa dai 5000 euro pe un motor (si aia strânÂşi cu greu) si apoi sa stai pe bara cand se strica ceva la ea.

 

Mai bine iei ceva mai ieftin si te bucuri de ea.

 

In concluzie,pt ce vrei tu : Daca esti fan DUCATI ...iti iei Ducati (748 sau 1000ds), daca nu: Suzuki SV1000S, Aprilia RSV Mille

 

Eu cred ca astea s-ar preta pt ce-ai descris tu la inceput

 

 

Just my 0.02c

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult insider ai fost una dintre cele mai pertintente persoane care mi-a raspuns, as avea totusi ceva de adaugat, nu am zis ca nu vreau sa bag bani, dar as vrea totusi sa nu bag asa de multi, tinand cont ca am un venit in jur de 8-9 mil pe luna (nu din banii lu mama), ma pot descurca in mare parte cu cheltuielile, dar am vazut ca toate gurile acuza ducati de lipsa acuta de fiabilitate, si totusi dupa ce am citit ce au zis foarte multi posesori de ducati se pare ca nu e chiar asa

legat de 1098, nush ce s-a inteles dar am vrut sa zic ca in cazul in care intretinerea unui ducati este chiar asa de scumpa mai bine cumpar o japoneza trag de ea 4-5 sezoane dupa care ar fi urmat 1098-ul:P

oricum multumesc mult pentru raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme de fiabilitate sunt si la Ducati si la BMW si la Japan...e drept ca la Japan conteaza foarte mult de istoria mobrei(sh) ca de noua dak o iei nu are problemele celorlalte...DAR...nici nu arata ca un DUCati...dar la Ducati sunt probleme de noi cunoscute de multi bikeri si totusi multi nu renunta ptr ca iubesc DUCati...

so...ia ce iti place...e costisitor sa intretii o motocicleta...dar e mai greu sa gasesti una si ieftina si buna...

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La venitul declarat de tine, imagineaza-ti numai ca 2 luni din 12 muncesti pt ulei si cauciucuri, asta in cazul fericit in care nu trebuie schimbate si alte consumabile mai scumpe. Nu visa la ce nu iti poti permite, o japoneza de 10 anisori e mai mult decat ok in cazul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult insider ai fost una dintre cele mai pertintente persoane care mi-a raspuns, as avea totusi ceva de adaugat, nu am zis ca nu vreau sa bag bani, dar as vrea totusi sa nu bag asa de multi, tinand cont ca am un venit in jur de 8-9 mil pe luna (nu din banii lu mama), ma pot descurca in mare parte cu cheltuielile, dar am vazut ca toate gurile acuza ducati de lipsa acuta de fiabilitate, si totusi dupa ce am citit ce au zis foarte multi posesori de ducati se pare ca nu e chiar asa

legat de 1098, nush ce s-a inteles dar am vrut sa zic ca in cazul in care intretinerea unui ducati este chiar asa de scumpa mai bine cumpar o japoneza trag de ea 4-5 sezoane dupa care ar fi urmat 1098-ul:P

oricum multumesc mult pentru raspuns

 

La 8-9 mil pe luna...ti-a zis bine Johnson,un japan de 600 e arhisuficient...Asta in cazul in care nu-ti iei motor doar de show,terase si impresii :D Daca aveai un 20 de mil pe luna era un inceput...da' la 8-9,nu prea :rock: O sa te arunci prea sus si o sa te trezesti ca n-ai bani decat de o iesire in weekend,si aia nu prea lunga :bounce: Luna asta am dat in jur de 4+ milioane numai pe benzina :(

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh acolo unde e ambitie te si descurci, m-am descurcat binishor si cu aprilica, parazitand-o pe maica-mea vro 6 luni, si sunt aproape sigur ca la motoru ala e mai scumpa intretinerea, mai mare consumu si toate astea:D acum ramane de vazut, merci oricum mult pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...