Sari la conținut

Hornet 600 Vs Cb 1000 R


Herzog
 Share

Postări Recomandate

CB 1000R se misca aproape la fel de natural ca si fratele mai mic, in ciuda faptului ca este putin mai greu. Juri ca ai sub tine un maxim 600 si nu 1000. Deosebit de agil. Are frane mai bune (nu ca 600 nu ar avea) dar iti de un feedback mai bun. Este extrem de liniar. Chiar mai liniar decat pe toate hondele pe care am mers; referindu-ne cam la aceleasi categorii. Ghidonul pe care il are stock, din punctul meu de vedere este genial ca pozitie in timpul mersului. Pe loc nu-i dai mare insemnatate, dar in mers iti da o pozitie potrivit de grupata si pentru handling, si pentru touring, si pentru feeling.

Diferentele alea seci de pe hartie in ceea ce priveste puterea si cuplul, stati linistiti ca se cunosc... diferenta de putere si de cuplu, mai ales in ture joase si medii se simt... avantajul este ca sunt dezvoltate liniar. De ce fuge doar 230?! de aia. daca vrei sa fuga 300 inseamna ca nu ai nevoie de naked. E ca si cum ai intreba despre o sportiva de ce nu poti sa sari peste santuri cu ea!

Si 600 este excelent din punctul meu de vedere. Singurul aspect care pe MINE nu m-a dat pe spate este faptul ca in regim extraurban este putin turat: adica pe la 120 daca nu ma insel are in jur de 7000 ceea ce inseamna ca ar avea cu aproape 1000 de ture mai mult decat media. Partea buna a acestui aspect este faptul ca ai reprize foarte bune la aceasta viteza, chiar si in ultima treapta. Oricum, cei ce-l folosesc mai turing,pot opta pentru o calcatura o idee mai lunga.

Acum strict la intrebare..... iti voi raspunde cu o alta intrebare: cata experienta ai si cum vei merge preponderent cu el?

Pentru mai mult oras eu iti recomand 600. Pentru mai mult extraurban, iti recomand 1000, cu atat mai mult cu cat ai si pasager si bagaje.

Hai noroc!

 

CB 1000R se misca aproape la fel de natural ca si fratele mai mic, in ciuda faptului ca este putin mai greu. Juri ca ai sub tine un maxim 600 si nu 1000. Deosebit de agil. Are frane mai bune (nu ca 600 nu ar avea) dar iti de un feedback mai bun. Este extrem de liniar. Chiar mai liniar decat pe toate hondele pe care am mers; referindu-ne cam la aceleasi categorii. Ghidonul pe care il are stock, din punctul meu de vedere este genial ca pozitie in timpul mersului. Pe loc nu-i dai mare insemnatate, dar in mers iti da o pozitie potrivit de grupata si pentru handling, si pentru touring, si pentru feeling.

Diferentele alea seci de pe hartie in ceea ce priveste puterea si cuplul, stati linistiti ca se cunosc... diferenta de putere si de cuplu, mai ales in ture joase si medii se simt... avantajul este ca sunt dezvoltate liniar. De ce fuge doar 230?! de aia. daca vrei sa fuga 300 inseamna ca nu ai nevoie de naked. E ca si cum ai intreba despre o sportiva de ce nu poti sa sari peste santuri cu ea!

Si 600 este excelent din punctul meu de vedere. Singurul aspect care pe MINE nu m-a dat pe spate este faptul ca in regim extraurban este putin turat: adica pe la 120 daca nu ma insel are in jur de 7000 ceea ce inseamna ca ar avea cu aproape 1000 de ture mai mult decat media. Partea buna a acestui aspect este faptul ca ai reprize foarte bune la aceasta viteza, chiar si in ultima treapta. Oricum, cei ce-l folosesc mai turing,pot opta pentru o calcatura o idee mai lunga.

Acum strict la intrebare..... iti voi raspunde cu o alta intrebare: cata experienta ai si cum vei merge preponderent cu el?

Pentru mai mult oras eu iti recomand 600. Pentru mai mult extraurban, iti recomand 1000, cu atat mai mult cu cat ai si pasager si bagaje.

Hai noroc!

 

 

ATENTIE! acestea sunt impresiile MELE, pe care le-am capatat eu dupa ce am mers cu ele. Asta ca nota pentru carcotasii de pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Se lauda in primul rand pentru cuplu dar intr-adevar viteza maxima pare destul de mica avand in vedere ca e cam aceeasi cu cea a Hornetului mic.

Are 228 km/h vit max testata , probabil cu GPS, estimez ca pe bord are vreo 240. Pt un naked mi se pare totusi suficient.

 

ca bine zici... eu nu ii inteleg pe astia care se iau de top speedul unui naked, get real daca as fi vrut viteza finala imi luam un sport touring sau un super sport.

 

cuplu e cheia la un naked, sincer viteza finala am bagat o singura data sezonul asta cand am mers la mare si gasca era din supersporturi.

al meu naked cu 2 pers si un mare rucsac in spatele muierii a mers linistit la 240 (femeia a iesit cel mai rau din treaba asta)

e un sv1000 si primul proprietar era un tip mai sfrijit care i-a dat 260.

 

eu zic ca sunt performante notabile pentru o mobra pe care o folosesti `every day` si crosetezi cu ea traficu din bucuresti, comfort, aerisita, cuplu si multe altele...

Editat de valbida1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

sall

ma bag si eu in seama scapa de polizor si iati miar nu se compara si retine ceva

NU PUTEREA SAU VITEZA UCIDE CI INCONSTIENTA SI TERIBILISMUL

EU am inceput direct pe cb1000

bafta

 

cb100r 2008 e 10800euro nou daca vrei unul mai vechi 93 am eu 2500e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...