paul_biker Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 (edited) Dar cat costa fratilor CB1000R-u asta, ca n'am gasit nici unde !? La ce bani il iai de aici din Romania si la ce bani ? Eu il gasesc extraordinar ...... chiar daca e' o Honda ! Ai cautat mult, nu? http://www.honda-bikes.ro/interior.php?cat=3&id=80 Edited October 14, 2008 by paul_biker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valbi Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 (edited) Se lauda in primul rand pentru cuplu dar intr-adevar viteza maxima pare destul de mica avand in vedere ca e cam aceeasi cu cea a Hornetului mic.Are 228 km/h vit max testata , probabil cu GPS, estimez ca pe bord are vreo 240. Pt un naked mi se pare totusi suficient. ca bine zici... eu nu ii inteleg pe astia care se iau de top speedul unui naked, get real daca as fi vrut viteza finala imi luam un sport touring sau un super sport. cuplu e cheia la un naked, sincer viteza finala am bagat o singura data sezonul asta cand am mers la mare si gasca era din supersporturi. al meu naked cu 2 pers si un mare rucsac in spatele muierii a mers linistit la 240 (femeia a iesit cel mai rau din treaba asta) e un sv1000 si primul proprietar era un tip mai sfrijit care i-a dat 260. eu zic ca sunt performante notabile pentru o mobra pe care o folosesti `every day` si crosetezi cu ea traficu din bucuresti, comfort, aerisita, cuplu si multe altele... Edited October 15, 2008 by valbida1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aturdoc9 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 sall ma bag si eu in seama scapa de polizor si iati miar nu se compara si retine ceva NU PUTEREA SAU VITEZA UCIDE CI INCONSTIENTA SI TERIBILISMUL EU am inceput direct pe cb1000 bafta cb100r 2008 e 10800euro nou daca vrei unul mai vechi 93 am eu 2500e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deven762 Posted April 22 Share Posted April 22 Dar pentru un începător merge cb1000r in loc de Hornet 600? Știu ca majoritatea recomanda una mai mica de inceput dar majoritatea cunoscutilor mei au început pe gsxr600,cbr600 sau Kawasaki 750.Acestea fiind spuse poți cadea cu 600 la fel cum poți cadea cu 1000.Nu sunt adeptul vitezei dar nu vreau sa ma plictisesc repede de el si da chiar 600cc pare mare pentru un începător si acesta a fost si sentimentul meu cand m am urcat prima dată in poligon.Am observat ca te acomodezi cu motocicleta dacă ii acorzi un timp si ești precaut.Eu cred ca sunt destul de precaut probabil fiindcă am împlinit 40 de curând,desi nu par de asemenea vârstă.Chiar imi doresc un motor bun sa l tin cativa ani si să învăț foarte multe cu el,si bineînțeles sa nu fiu niciodată dezamăgit de el.Numai bine va doresc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Arrow Posted April 22 Share Posted April 22 Sa stii ca se cade excelent si cu 125 cc. Asta cu adeptul sau nu al vitezei nu este musai o problema. Important este sa stii cand sa stai cuminte (nu ma refer la radare) Poti te rog sa ne spui ce intelegi prin ''nu vreau sa ma plictisesc repede de el''? De ce te-ai plictisi de un motor. Am mai tot auzit aceasta afirmatie si sunt curios cum vezi tu aparitia plictiselii. Ai putea de exemplu sa ne spui cum te-ar dezamagi moto? (se strica prea repede, consuma mult, nu alearga destul de repede, nu prinde suta in 3 sec etc) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderatori Kristian Posted April 22 Moderatori Share Posted April 22 Acum 2 ore, deven762 a spus: Dar pentru un începător merge cb1000r in loc de Hornet 600? Știu ca majoritatea recomanda una mai mica de inceput dar majoritatea cunoscutilor mei au început pe gsxr600,cbr600 sau Kawasaki 750.Acestea fiind spuse poți cadea cu 600 la fel cum poți cadea cu 1000.Nu sunt adeptul vitezei dar nu vreau sa ma plictisesc repede de el si da chiar 600cc pare mare pentru un începător si acesta a fost si sentimentul meu cand m am urcat prima dată in poligon.Am observat ca te acomodezi cu motocicleta dacă ii acorzi un timp si ești precaut.Eu cred ca sunt destul de precaut probabil fiindcă am împlinit 40 de curând,desi nu par de asemenea vârstă.Chiar imi doresc un motor bun sa l tin cativa ani si să învăț foarte multe cu el,si bineînțeles sa nu fiu niciodată dezamăgit de el.Numai bine va doresc! Ai citat o postare din 2009... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djenavar Posted April 22 Share Posted April 22 Acum 7 ore, Kristian a spus: Ai citat o postare din 2009... Dar este de actualitate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted April 22 Share Posted April 22 Măi băieți, eu zic să nu mai mergeți pe ocolite și să luați din prima Triumph Rocket 3, indiferent de anul fabricației. Ce dreq' atâta alint și scremut pe net, că trebuie de 600, că trebuie de 1000, luați direct 2300-2500 cc, măcar să știți o treabă. Caz concret: am avut aproape 8 ani un V2 de 67 cai. Strașnic motor, am văzut peste 20 de țări cu el. Într-o zi m-am dat cu alt V2 de 1190 cc și 150 cp, mobra mai grea decât a mea cu câteva km (vreo 10, insignifiant). Pentru începători: diferența dintre Logan și Supra. Sau, mai pe românește, rupea stilul. Mi-a dat-o omul că mă știa in stare să o stăpânesc. Ce nu știa e că am vrut să fug cu ea acasă. Acum am tot V2 cu 100 cp, dar nu asta e important, ci cuplul dezvoltat la ture mici. Unde am vrut să ajung: nu la câți km/h ajunge contează cel mai mult, ci CÂT DE REPEDE AJUNGE ACOLO. Cam aici bat, când îi aud pe unii că nu le ajung caii, că trebuie musai "ceva mare". Un amic avea (încă nu a vândut) ceva de A2, musai își dorea un MT09. Ori, saltul de la 48 la peste 130 cp (sau cât are mobra aia) e cam mărișor. Și-a luat un Z750, ăla are cam 109 cp (nu știu exact, cică a nimerit ceva bun, de la cineva cunoscut, îi place să se preocupe de starea mobrei). Ca începător, dacă aveam din prima ceva puternic, sigur mă împrăștiam. Tinerii din ziua de azi se cred Superman, sunt invincibili, vor totul, vor acum și vor ieftin. A, și să nu investească nimic in moto, trag de gume până la sârme, uleiul când e negru, frânele până ajunge fier pe fier. In loc să-și ia ceva potrivit la putere, vor avioane, cu care majoritatea se întind pe asfalt. Știu, postare lungă, nu citește nici dreq'... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted April 23 Share Posted April 23 Acum 20 ore, deven762 a spus: Dar pentru un începător merge cb1000r in loc de Hornet 600? Știu ca majoritatea recomanda una mai mica de inceput dar majoritatea cunoscutilor mei au început pe gsxr600,cbr600 sau Kawasaki 750.Acestea fiind spuse poți cadea cu 600 la fel cum poți cadea cu 1000.Nu sunt adeptul vitezei dar nu vreau sa ma plictisesc repede de el si da chiar 600cc pare mare pentru un începător si acesta a fost si sentimentul meu cand m am urcat prima dată in poligon.Am observat ca te acomodezi cu motocicleta dacă ii acorzi un timp si ești precaut.Eu cred ca sunt destul de precaut probabil fiindcă am împlinit 40 de curând,desi nu par de asemenea vârstă.Chiar imi doresc un motor bun sa l tin cativa ani si să învăț foarte multe cu el,si bineînțeles sa nu fiu niciodată dezamăgit de el.Numai bine va doresc! Eu nu m-am plictisit 16 ani de 500 cmc si 49 cp. Si n-a fost prima mobra. Si am facut peste 170.000 km cu ea, jumate cu pasager si bagaje. Acum am 750 cmc si 92 cp si nu vad nicio sansa sa ma plictisesc vreodata de ea. Asa ca ia-ti ce vrei tu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frigider Posted April 23 Share Posted April 23 Acum 21 ore, Silver Arrow a spus: Ai putea de exemplu sa ne spui cum te-ar dezamagi moto? sa scapi mana-n gaz si sa nu faci lumanare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.