Sari la conținut

BMW S1000 RR


dani31
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 566
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

De unde se poate cumpara la noi conectorul pentru modul slick? Am inteles ca e doar o rezistenta de 100ohm care face legatura, toate datele fiind deja pe computerul motocicletei. Daca are cineva unul de vanzare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 8 months later...

Îmi place cum au integrat stopul spate în semnale - prima dată când văd așa ceva. Și faptul că poți să modifici aranjamentul display-ului. Nici asta nu am mai văzut.

 

În rest e plin de "am mai văzut". Și-mi pare rău că au renunțat la design-ul asimetric. Era polarizant dar îi dădea ceva personalitate. Acum arată a chinezărie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stopul la modelele anterioare era mai fain. Acum ce faci daca vrei sa elimini suportul de nr pe care sunt prinse semnalele/stopurile? Toba evident, parca e de baotian. Nu vad nici rostul ochilor de pisica :))) de pe lateralele aripii fata. In locul lor mai bine veneau cu un tank pad de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu stopul cred că au făcut alegerea asta ca să fie cât mai ușor de eliminat pentru trackdays: scoți un singur element și ai anulat semnale, stop și suport număr. Au gândit-o bine.

 

Toba e așa pentru că Euro 5. Și suspectez că unii (KTM, dar nu numai) le fac urâte din adins, ca să fii încurajat să scapi cât mai repede de ele și le mai dai niște bani pentru o finală "performance".

 

Elementele reflectorizante de pe aripa față cred că au de-a face cu legislația specifică anumitor țări. Nu cred că va veni peste tot cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e fix treaba ta de cumpărător. Ei ca fabricant, trebuie să vândă un vehicul conform cu normele de poluare.

 

Dacă evacuarea pe care o pui tu ulterior este neconformă în ceea ce privește poluarea fonică sau a aerului, pe tine te vor trage la răspundere, nu pe ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Salut,

 

Sunt in cautarea unui S1000RR, din "auzite" primul model (2010-2011) ar fi mai problematic (myth or not). Mi-ar place un HP4 2013, dar nu prea se dau vandute. As prefera sa il iau din tara, si eventual sa fie intretinut OK :)

Teoretic bugetul e oarecum limitat, mai mult psihologic, bineinteles ca toata lumea ma sfatuieste sa caut 2015+, dar fiind mai mult un hobby (in ultimii 3 ani am facut ~8000KM cu Suzuki) nu as vrea sa urc atat de mult.

 

Din ce am vazut prin anunturile de pe net, primul model se gaseste chiar de la 7000 EURO (care ma cam descurajeaza) si pana la 10K, care mi se pare un pic cam exagerat.

Am nevoie de sfatul celor mai avizati ca mine, cam ce sa caut, cam cat ar face (chiar daca sunt pareri subiective). Review-uri and stuff am tot vazut pe youtube, m-am gandit ca ar fi mai potrivit sa incerc pe acest topic.

Multumesc anticipat!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ZBENG a spus:

Salut,

 

Sunt in cautarea unui S1000RR, din "auzite" primul model (2010-2011) ar fi mai problematic (myth or not). Mi-ar place un HP4 2013, dar nu prea se dau vandute. As prefera sa il iau din tara, si eventual sa fie intretinut OK :)

Teoretic bugetul e oarecum limitat, mai mult psihologic, bineinteles ca toata lumea ma sfatuieste sa caut 2015+, dar fiind mai mult un hobby (in ultimii 3 ani am facut ~8000KM cu Suzuki) nu as vrea sa urc atat de mult.

 

Din ce am vazut prin anunturile de pe net, primul model se gaseste chiar de la 7000 EURO (care ma cam descurajeaza) si pana la 10K, care mi se pare un pic cam exagerat.

Am nevoie de sfatul celor mai avizati ca mine, cam ce sa caut, cam cat ar face (chiar daca sunt pareri subiective). Review-uri and stuff am tot vazut pe youtube, m-am gandit ca ar fi mai potrivit sa incerc pe acest topic.

Multumesc anticipat!

 

Salutare,

ce anume vrei sa știi? 2010 are deja 11 ani.... Am avut 2010, a plecat de la mine cu 83k km pe bord, l-am avut un an și a funcționat impecabil (2017 a fost la mine) Am avut 2015, nici un fel de problema, acum am un 2017. Am un prieten care a avut 2010 cu 60k km, mergea impecabil, schimba perfect... Depinde cum a fost întreținută motocicleta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita achizitionata prima generatie? Nu stiu daca am voie sa pun linkuri catre anunturi, dar am gasit si la 7000 EURO si la aproape 10.000, acelasi an, deci ma gandesc ca una e intretinuta ok, poate mai accesorizata, alta mai "neglijata".

Cam care credeti ca ar fi pretul corect pentru un HP4 din 2013 de exemplu (intretinut corect)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce compari... În Germania de exemplu cam asta e oferta de HP4

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=S1000RR+HP4&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING

Vrei tu neaparat HP4? 1000RR 2015+ face cam același lucru la bani mai putini... Cu cât mai nou cu atât mai bun. Mă repet, dar prima generație are deja 11 ani.

Bafta în alegerea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ZBENG a spus:

Merita achizitionata prima generatie? Nu stiu daca am voie sa pun linkuri catre anunturi, dar am gasit si la 7000 EURO si la aproape 10.000, acelasi an, deci ma gandesc ca una e intretinuta ok, poate mai accesorizata, alta mai "neglijata".

Cam care credeti ca ar fi pretul corect pentru un HP4 din 2013 de exemplu (intretinut corect)?

La 7000 (Germania) sunt motoare cu diverse hibe ascunse bine in descrierea stufoasa. Motor schimbat, diverse zgomote parazite mascate de o evacuare galagioasa, zero electronica, ABS defect, accidente, carte service oha si zero acte doveditoare overall.

 

Un S1000RR in mintile lui, de care sa te poti folosi o perioada buna fara sa incepi sa arunci cu bani e un minim 8500, si atunci probabil cu mai multi propietari si ceva km.

 

La 10000+/- gasesti japoneze de generatie 2016+ care fac mai mult decat facea un S1000 in 2009.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la lume! 

De curand am montat full craspaduri pe S1000RR-ul meu din 2011 (roata fata/spate si cadru) . De atunci , se pare ca nu imi mai merge ABS-ul si nici semnalizarea dreapta (dar daca pun avariile , se aprind toate) . Vreau sa stiu , a mai intampinat cineva aceasta problema ? 

Am pus testerul pe ea si nu mi-a aparut nimic legat de problemele astea (ABS / Semnalizare). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...