PzKpfW Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Ăla e. Basculă nouă, subcadru spate nou, același motor 4L. Carenele laterale rămân asimetrice, dar farurile devin clasice. Meh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 ce-i cu elefantu ala pe motocicleta? muhahahha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 ce-i cu elefantu ala pe motocicleta? muhahahha Pai de-aia mi se paru ca e de 600, mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 SBK-urile se fac din ce în ce mai mici, mai compacte. E un trend general. Pentru rezultate cât mai valide, folosesc test-rider-i cu dimensiuni cât mai apropiate de cele ale viitorilor clienți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat August 13, 2017 Share Postat August 13, 2017 De unde se poate cumpara la noi conectorul pentru modul slick? Am inteles ca e doar o rezistenta de 100ohm care face legatura, toate datele fiind deja pe computerul motocicletei. Daca are cineva unul de vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 A schimbat cineva intinzatorul de lant?Daca da,de care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi31 Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 salut, de modelul din 2016 ce ziceti? mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 17, 2018 Share Postat Februarie 17, 2018 Normal..launch control,pit lane limiter,quickshifter with rev match...fara probleme la motor,cutie etc. De fapt orice bmw dupa 2012 cred ca este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 17, 2018 Share Postat Februarie 17, 2018 *2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 17, 2018 Share Postat Februarie 17, 2018 Nu in 2012 s-a facut gen 2? Totusi pana la urma depinde mult si modul de utilizare..am vazut multe exemplare cu 40-50k km din prima generatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Noul S1000RR 2019: https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0286584RO/noul-bmw-s-1000-rr?language=ro attachment=1341956:P90327363_lowRes_bmw-s-1000-rr-with-m.jpg] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Îmi place cum au integrat stopul spate în semnale - prima dată când văd așa ceva. Și faptul că poți să modifici aranjamentul display-ului. Nici asta nu am mai văzut. În rest e plin de "am mai văzut". Și-mi pare rău că au renunțat la design-ul asimetric. Era polarizant dar îi dădea ceva personalitate. Acum arată a chinezărie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Stopul la modelele anterioare era mai fain. Acum ce faci daca vrei sa elimini suportul de nr pe care sunt prinse semnalele/stopurile? Toba evident, parca e de baotian. Nu vad nici rostul ochilor de pisica )) de pe lateralele aripii fata. In locul lor mai bine veneau cu un tank pad de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Cu stopul cred că au făcut alegerea asta ca să fie cât mai ușor de eliminat pentru trackdays: scoți un singur element și ai anulat semnale, stop și suport număr. Au gândit-o bine. Toba e așa pentru că Euro 5. Și suspectez că unii (KTM, dar nu numai) le fac urâte din adins, ca să fii încurajat să scapi cât mai repede de ele și le mai dai niște bani pentru o finală "performance". Elementele reflectorizante de pe aripa față cred că au de-a face cu legislația specifică anumitor țări. Nu cred că va veni peste tot cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Euro 5 pentru ce? Daca eu in prima zi elimin toba aia si vin cu una goala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Asta e fix treaba ta de cumpărător. Ei ca fabricant, trebuie să vândă un vehicul conform cu normele de poluare. Dacă evacuarea pe care o pui tu ulterior este neconformă în ceea ce privește poluarea fonică sau a aerului, pe tine te vor trage la răspundere, nu pe ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Asta e momentul perfect pentru achizitionarea unui S 1000 RR 2016+ full. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBENG Postat Iunie 8, 2021 Share Postat Iunie 8, 2021 Salut, Sunt in cautarea unui S1000RR, din "auzite" primul model (2010-2011) ar fi mai problematic (myth or not). Mi-ar place un HP4 2013, dar nu prea se dau vandute. As prefera sa il iau din tara, si eventual sa fie intretinut OK Teoretic bugetul e oarecum limitat, mai mult psihologic, bineinteles ca toata lumea ma sfatuieste sa caut 2015+, dar fiind mai mult un hobby (in ultimii 3 ani am facut ~8000KM cu Suzuki) nu as vrea sa urc atat de mult. Din ce am vazut prin anunturile de pe net, primul model se gaseste chiar de la 7000 EURO (care ma cam descurajeaza) si pana la 10K, care mi se pare un pic cam exagerat. Am nevoie de sfatul celor mai avizati ca mine, cam ce sa caut, cam cat ar face (chiar daca sunt pareri subiective). Review-uri and stuff am tot vazut pe youtube, m-am gandit ca ar fi mai potrivit sa incerc pe acest topic. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iunie 9, 2021 Share Postat Iunie 9, 2021 Acum 12 ore, ZBENG a spus: Salut, Sunt in cautarea unui S1000RR, din "auzite" primul model (2010-2011) ar fi mai problematic (myth or not). Mi-ar place un HP4 2013, dar nu prea se dau vandute. As prefera sa il iau din tara, si eventual sa fie intretinut OK Teoretic bugetul e oarecum limitat, mai mult psihologic, bineinteles ca toata lumea ma sfatuieste sa caut 2015+, dar fiind mai mult un hobby (in ultimii 3 ani am facut ~8000KM cu Suzuki) nu as vrea sa urc atat de mult. Din ce am vazut prin anunturile de pe net, primul model se gaseste chiar de la 7000 EURO (care ma cam descurajeaza) si pana la 10K, care mi se pare un pic cam exagerat. Am nevoie de sfatul celor mai avizati ca mine, cam ce sa caut, cam cat ar face (chiar daca sunt pareri subiective). Review-uri and stuff am tot vazut pe youtube, m-am gandit ca ar fi mai potrivit sa incerc pe acest topic. Multumesc anticipat! Salutare, ce anume vrei sa știi? 2010 are deja 11 ani.... Am avut 2010, a plecat de la mine cu 83k km pe bord, l-am avut un an și a funcționat impecabil (2017 a fost la mine) Am avut 2015, nici un fel de problema, acum am un 2017. Am un prieten care a avut 2010 cu 60k km, mergea impecabil, schimba perfect... Depinde cum a fost întreținută motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBENG Postat Iunie 9, 2021 Share Postat Iunie 9, 2021 Merita achizitionata prima generatie? Nu stiu daca am voie sa pun linkuri catre anunturi, dar am gasit si la 7000 EURO si la aproape 10.000, acelasi an, deci ma gandesc ca una e intretinuta ok, poate mai accesorizata, alta mai "neglijata". Cam care credeti ca ar fi pretul corect pentru un HP4 din 2013 de exemplu (intretinut corect)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iunie 9, 2021 Share Postat Iunie 9, 2021 Depinde ce compari... În Germania de exemplu cam asta e oferta de HP4 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=S1000RR+HP4&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING Vrei tu neaparat HP4? 1000RR 2015+ face cam același lucru la bani mai putini... Cu cât mai nou cu atât mai bun. Mă repet, dar prima generație are deja 11 ani. Bafta în alegerea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 9, 2021 Share Postat Iunie 9, 2021 Acum 3 ore, ZBENG a spus: Merita achizitionata prima generatie? Nu stiu daca am voie sa pun linkuri catre anunturi, dar am gasit si la 7000 EURO si la aproape 10.000, acelasi an, deci ma gandesc ca una e intretinuta ok, poate mai accesorizata, alta mai "neglijata". Cam care credeti ca ar fi pretul corect pentru un HP4 din 2013 de exemplu (intretinut corect)? La 7000 (Germania) sunt motoare cu diverse hibe ascunse bine in descrierea stufoasa. Motor schimbat, diverse zgomote parazite mascate de o evacuare galagioasa, zero electronica, ABS defect, accidente, carte service oha si zero acte doveditoare overall. Un S1000RR in mintile lui, de care sa te poti folosi o perioada buna fara sa incepi sa arunci cu bani e un minim 8500, si atunci probabil cu mai multi propietari si ceva km. La 10000+/- gasesti japoneze de generatie 2016+ care fac mai mult decat facea un S1000 in 2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LPS Postat Iunie 13, 2021 Share Postat Iunie 13, 2021 Salutare la lume! De curand am montat full craspaduri pe S1000RR-ul meu din 2011 (roata fata/spate si cadru) . De atunci , se pare ca nu imi mai merge ABS-ul si nici semnalizarea dreapta (dar daca pun avariile , se aprind toate) . Vreau sa stiu , a mai intampinat cineva aceasta problema ? Am pus testerul pe ea si nu mi-a aparut nimic legat de problemele astea (ABS / Semnalizare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iunie 27, 2021 Share Postat Iunie 27, 2021 La 13.06.2021 la 15:04, LPS a spus: Salutare la lume! De curand am montat full craspaduri pe S1000RR-ul meu din 2011 (roata fata/spate si cadru) . De atunci , se pare ca nu imi mai merge ABS-ul si nici semnalizarea dreapta (dar daca pun avariile , se aprind toate) . Vreau sa stiu , a mai intampinat cineva aceasta problema ? Am pus testerul pe ea si nu mi-a aparut nimic legat de problemele astea (ABS / Semnalizare). N-are nici o legătură montatul de crash-pad-uri cu ABS-ul.... mai bine mergi cu ea la un tester BMW, reprezentanta, Tibi Anghel, MotoHub...nu neaparat în ordinea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBENG Postat Iulie 18, 2021 Share Postat Iulie 18, 2021 Intr-un final am luat un S1000RR din 2017. Imi puteti recomanda un magazin/site din Romania de unde pot cumpara crash-paduri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.