Jump to content

Recommended Posts

Intamplator stiu de 2 din ele.

 

Unul fusese proaspat refacut de cineva din Bucuresti si a impuscat de 2 ori garnitura de la filtru de ulei, iar omul i-a dat inainte la sfatul "prietenilor", ca "nu are ce sa se intample" si intr-un final o biela a zis pa ...

Iar cel de la Slovakiaring din ce am inteles trecuse de mult de momentul in care cerea un rebuld ... 12 000 pe circuit nu-s ca 12 mii pe sosea.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 551
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Thunderbyte- lasa detaliile, nu-l intereseaza pe nimeni.

Important e ca a puscat motorul pe bemeweu. Nu stiu ce nu intelegi??!!

Link to post
Share on other sites

Cred ca si Theos mai stie cel putin unul de la Craiova, dar intimplarea este ceva mai veche, dar tot la Slovakia, si motoreta mersese numai pe strada inainte. Mai e unul care a crapat de nou pe strada, noroc ca era in garantie si i-au schimbat propulsorul.

Stie cineva cit costa setul de 18 cuzineti pt vilbrochen? Plus manopera?

Edited by JAGI
Link to post
Share on other sites

.............. a bubuit a nu stiu citelea propulsor de S1000RR, nu depasise 12 000km.

Trist.

Trist, dar adevarat!

apoi nu putea sa tina pana-i lumea si inca doo' zile !!

Link to post
Share on other sites

Da... bmw-ul din Craiova fusese folosit la plimbari pe strada, neforjat, si totusi a crapat.
Sa nu mai vorbim de cutiile celor folosite la curse...

Link to post
Share on other sites

@cmd, nici eu prea multe detalii, vazusem pe fb parca. Ideea era alta, motorul nu bubuie de nebun fara sa dea semne inainte, daca oamenii nu le baga in seama, isi asuma rezultatul. Nu poti avea un motor foarte capabil dar in acelasi timp si foarte fiabil.

Edited by ThunderByte
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  1. SBK-urile se fac din ce în ce mai mici, mai compacte. E un trend general.
  2. Pentru rezultate cât mai valide, folosesc test-rider-i cu dimensiuni cât mai apropiate de cele ale viitorilor clienți.

 

Ducati-panigale-V4-spy-5.jpg2012-Ducati-1199-Panigale-load-test-2.jp

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

De unde se poate cumpara la noi conectorul pentru modul slick? Am inteles ca e doar o rezistenta de 100ohm care face legatura, toate datele fiind deja pe computerul motocicletei. Daca are cineva unul de vanzare...

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 8 months later...

Îmi place cum au integrat stopul spate în semnale - prima dată când văd așa ceva. Și faptul că poți să modifici aranjamentul display-ului. Nici asta nu am mai văzut.

 

În rest e plin de "am mai văzut". Și-mi pare rău că au renunțat la design-ul asimetric. Era polarizant dar îi dădea ceva personalitate. Acum arată a chinezărie.

Link to post
Share on other sites

Stopul la modelele anterioare era mai fain. Acum ce faci daca vrei sa elimini suportul de nr pe care sunt prinse semnalele/stopurile? Toba evident, parca e de baotian. Nu vad nici rostul ochilor de pisica :))) de pe lateralele aripii fata. In locul lor mai bine veneau cu un tank pad de calitate.

Link to post
Share on other sites

Cu stopul cred că au făcut alegerea asta ca să fie cât mai ușor de eliminat pentru trackdays: scoți un singur element și ai anulat semnale, stop și suport număr. Au gândit-o bine.

 

Toba e așa pentru că Euro 5. Și suspectez că unii (KTM, dar nu numai) le fac urâte din adins, ca să fii încurajat să scapi cât mai repede de ele și le mai dai niște bani pentru o finală "performance".

 

Elementele reflectorizante de pe aripa față cred că au de-a face cu legislația specifică anumitor țări. Nu cred că va veni peste tot cu ele.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...