cristi81 Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 o janta cromata pe care vreau sa o fac neagra,ar merge sablata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 da tovarase ai dreptate,dar! cromul e dur,nu din cauza ca nu e prelucrata piesa ci din cazua ca e un aliaj crom-vanadium sau alte materiale care sunt f. rezistente la frecare.nu va tine cromul normal cit tine cel dur, te asigur se urmeaza aceleasi procedee de prelucrare atit la cromare normala cit si la ceea crom-dur aici piesa nu e finisata la singe fiindca nu cere nimeni luciu la o rectificare ne dam ca stim din experienta nu din auzite ai uitat o etapa defapt mai multe dupa baia de acid care are o concentratie mare in acid sulfuric se trece la o spalare cu apa, in trepte.. prima baie se face in apa la 90 grade urmata de una la 70 pina se ajunge la ceea de 30 grade -electroliza -cuprare -cromare respectiv nichelare o cromare-nichelare buna si de rezistenta se face prin imersarea materialului in baie de crom respectiv nichel. era vb de cromarea dura-din auzite...nu generaliza. cromarea normala cit si tot procedeul l-am vazut cu ochii mei...tu? cuprarea se face prin electroliza...spalarea cu apa e de la sine inteleasa,si nu se face neaparat in trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 era vb de cromarea dura-din auzite...nu generaliza. cromarea normala cit si tot procedeul l-am vazut cu ochii mei...tu? cuprarea se face prin electroliza...spalarea cu apa e de la sine inteleasa,si nu se face neaparat in trepte. ok! m-am simtit eu mai cu musca pe caciula! dap!am vazut procesul de cromare.... in Oradea cindva se facea o cromare buna , la UAMT si la METALURGICA am avut okazia sa mi se arate etapele, faza cu faza, in cadrul fabrici de catre un injiner de acolo, doar sala unde se spala era cit juma de stadion(treptele de spalare care le-am descris mai sus)...... se facea o calitate ireprosabila, momentan daca nu ma insel,se face doar emailare,si vopsire in camp electrostatic(powder coating) ceea din tai e mult mai rezistenta, genul de email pe care-l gasim aplicat pe oalele din bucatarie, nu vopseaua EMAIL! merge aplicata pe orice metal, baiul e ca nu poti face decat daca ai pe cineva in interior(si numa mor ca nu mi-am facut citeva cunostite cind am avut okazia) cromarea dura se face in prezent la SC CROMADUR in Oradea o sectie micuta, citiva muncitori,si de acolo am imagini tiparite in minte, si cite ceva spuse de responsabilul atelierului(l-am chestioant), productie mica-medie.... ar mai fi SC ITALCROM Oradea Calea Borsului unde face doar nichelare( numai fac cromare), insa doar in cantitati mari,pretul e calculat pe dcm 2 daca ar fi sa-mi festesc ceva, finesz, as face-o prin procedeul de emailare! ala nu are moarte, nu se zgirie nu se matiseaza in timp nu isi pierde luciul, ar fi ceva difente de tehnologie intre email si powder coating insa nu le stiu si nu vreau sa vorbesc bull-shit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 pai si la powdercoatig,cred ca trebuie o buna pregatire a materialului si eventual pre-acoperire cu ceva,nu? eu am jantele acoperite asa,dar a inceput sa sara vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 pai si la powdercoatig,cred ca trebuie o buna pregatire a materialului si eventual pre-acoperire cu ceva,nu?eu am jantele acoperite asa,dar a inceput sa sara vopseaua. se finiseaza materialul bine , asa ar trebuii, zices-ar ca materialul vopsit ar fi sarcina negativa si vopseaua(praful-pawder-ul) este o sarcina pozitiva, prin suflare cu pistolul ele adera una la alta, intarirea maturizarea se face apoi in cuptor la citeva zeci de grade , cred ca la 90.. nu stiu daca se da cu ceva inainte, o preacoperire. am umblat si eu mult dupa cromare, nichelare, powder coating..... nu merita!, o gramada de bani aruncati, nimeni nu mai face treaba buna, de bani care i-as fi dat pentru cromat pe un ghidon un sisy bar un crash bar mi-am laut compresor si le festesc de cite ori vreu si cind vreu si nu dau vina pe nimeni daca nu sta! la roti cu atit mai mult ,cind faci pana inevitabil se zgarie....ce faci atunci?, o duci de fiecare data la acoperit dupa intereventia la o pana? eu am tot luat vopsea termorezistenta, pe tub e desenat un esapament de masina si scrie mare 800 grade, e produs de macaronari, am dat cu el pe crash bar, ghidonul, roata spate(pe care curge constant ulei de la cardan) si sta bine, merge si pe alte component , nu neaparat unde se cere rezistenta termica,obligatoriu doua straturi minim! da numi mai bat capu, prea multa finete duce dupa sine la prea mult stres, Rat in devenire......e cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 pai tocmai de aia vreau powder sau wrinkle,pt ca vreau sa scap de cit mai mult din cromul de pe al meu....am inceput cu capacul de baterie,acum e si ghidonul la sablat si vopsit....sa vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) pai tocmai de aia vreau powder sau wrinkle,pt ca vreau sa scap de cit mai mult din cromul de pe al meu....am inceput cu capacul de baterie,acum e si ghidonul la sablat si vopsit....sa vedem ce iese. o sa iasa bine....important este sa fie sablate.e conditia de baza la powder. De cromat insa, pe la noi, mai gru.Ce era bun s-a dus.Daca gasiti o fabrica care face baterii de chiuveta sau robineti mergeti acolo ca sigur fac treaba buna.In Brasov a fost una dar s-a inchis. Restul sunt petarde. Editat Decembrie 21, 2009 de djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Help...cine cunoaste si cine poate da o idee...am trimis la nea Bratu un capac de pe dragstarul meu pt cromare...initial mi-a dat capacul cica facut dar s-a dovedit ca a fost doar lustruit...am vb cu el si l-am trimis sa il faca cum trebuie...a incercat si el a trimis si la altcineva si aceeasi poveste...nu prinde nichel, se innegreste...nu stiu de ce dracu la toata lumea a reusit si la asta nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Poate am gresit locul in care sa intreb asta, daca am gresit, va rog nu aruncati cu pietre. Vreau sa imi curat motorul, adica sa il fac sa luceasca. Are tot felul de pete de ulei care nu ies la o simpla spalare. Cu ce solutie sa il dau ca sa luceasca? Numai bine, Dan P.S. Stiu ca e cam tampita intrebarea, dar asta este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Help...cine cunoaste si cine poate da o idee...am trimis la nea Bratu un capac de pe dragstarul meu pt cromare...initial mi-a dat capacul cica facut dar s-a dovedit ca a fost doar lustruit...am vb cu el si l-am trimis sa il faca cum trebuie...a incercat si el a trimis si la altcineva si aceeasi poveste...nu prinde nichel, se innegreste...nu stiu de ce dracu la toata lumea a reusit si la asta nu... l-ai sablat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 l-ai sablat? Nea Bratu asta stie ce a facut...cert este ca nu a reusit sa il mai faca...a prins ceva crom dar aiurea...arata ca un draq si acum trebuie sa cumpar altul nou....pfff...nu stiu cat de meseria a fost cu altii dar la mine nu a facut nimic si a luat si bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Ahoi! Dar aluminiul simplu daca ii dai un polish si il lacuiesti cu un lac special de temperatura inalta cum iasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 salut, deci unde se poate face cromare ca lumea?la nea Bratu asta? cit de mare poate fi piesa?o bara de masina poate face? multam. Mesaj completat eu intreb,eu raspund: @mihai_prd:"Bratu din Pantelimon, e singurul pe care pot sa ti-l recomand. 0745686256" multam fain Mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) Am gasit acest site ( http://www.cromari.ro ) si par f.f.f.f. ok. Sper ca saptamana viitoare sa ajung sa redau luciul original tobelor mele custom patate pe alocuri. Alta firma am mai gasit aici....dar par axati mai mult pe chestii industriale. http://www.zincare-cromare.ro Am inteles ca ar mai fi cateva locuri prin Bucuresti... Pt. cei din zona Moldovei, cica la Iasi exista o firma de tuning ( METEOR SHOP&SERVICE) care face cromari. Editat Iunie 18, 2010 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 salut,deci unde se poate face cromare ca lumea?la nea Bratu asta? cit de mare poate fi piesa?o bara de masina poate face? multam. Mesaj completat eu intreb,eu raspund: @mihai_prd:"Bratu din Pantelimon, e singurul pe care pot sa ti-l recomand. 0745686256" multam fain Mihai. Pe strada Magura Vulturului,sectorul 2 mai e un atelier de galvanizare(cupru,nichel,crom.argint etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Inoxul NU este casant. Si se poate aduce la stralucirea cromului daca il polishezi cu glaspapir de 3000, apoi cu pasta abraziva de 6000. Si pe unde se mai gaseste glaspapir de 3000 si pasta abraziva de 6000?Ca acu' nu se mai stie de unde si cum....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Pe strada Magura Vulturului,sectorul 2 mai e un atelier de galvanizare(cupru,nichel,crom.argint etc.) Stiu strada. Este prima la dreapta dupa ce treci intersectia de la Iancului, pe sensul de mers spre Pantelimon. Mesaj completat Revin cu o noutate nu foarte imbucuratoare. Firma care are si site-ul http://www.cromari.ro si-a incetat activitatea inca de anul trecut. Mesaj completat Apropos Octavian...acolo pe Magura Vulturului, ai testat atelierul sau ai apelat la ei vreodata si de curand??? Sau altii...in alte locuri? Vreau sa refac crom-ul la tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pantera Neagra Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) Salut, ca sa va ajut, eu fac cromari cu o multime de avantaje si calitati...dureaza, dau garantie (daca pateste ceva in timpul garantiei refac moca), sunt simpatica si cromez la preturi mici . Am vazut ca a mai intrebat cineva de cuprare! Fac si cuprari, iar in situatia in care persoana respectiva a intrebat pentru ca vrea sa arginteze, fac si argintari. Sunt multi in Bucuresti care arginteaza, dar nu fac cuprarile aferente, eu fac tot procesul. Si ca idee, cromarea nu implica doar sablare si cromare. Inainte de cuprare se face o cuprare si o nichelare, asta nu ca sa coste mai mult ci ca sa dureze. In plus, in masura posibilitatilor pot reface zonele afectate, gen indoituri sau gauri produse de rugina. Si daca vreti, fac si vopsiri electrostatice, Minsk-uletul meu mic si vechi are rezervorul vopsit electrostatic din 2004 si nici pana azi nu i-a sarit sau s-a umflat vopseaua si saracu a trecut prin accidente, ploi si alte evenimente nefericite. Am sarit asa cu reclama pentru ca mi-a vandut cineva pontul ca am posibili clienti aici . Daca vreti mai multe informatii nu ezitati sa ma sunati 0721699831 sau 0752230399, sau pe mess omdic_ro . Asfalt uscat! Editat Iunie 26, 2010 de Pantera Neagra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 E V R I K A ! Multumim de vestea buna. eu o sa vin 100% cu tobele, cred ca saptamana viitoare. Ne auzim la telefon. De curiozitate...cat dureaza procesul de re-cromare la o pereche de tobe subtiri? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salut, ca sa va ajut, eu fac cromari cu o multime de avantaje si calitati...dureaza, dau garantie (daca pateste ceva in timpul garantiei refac moca), sunt simpatica si cromez la preturi mici . interesat...ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 salut, spuneti-mi va rog cum pot scoate petele de arsura de pe esapament si unele zgarieturi mici. nu am bani de recromari si sunt curios daca exista vreo metoda mai simpla, usoara, ieftina, neconventionala. Multumec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Pasta lustruit + disc pisla (pe un flex) + multa rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 NOUTATI...pt mine cel putin... http://www.cromari.ro/_cromari_moto_orname...zi-cromate.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabimaty Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Salut, ca sa va ajut, eu fac cromari cu o multime de avantaje si calitati...dureaza, dau garantie (daca pateste ceva in timpul garantiei refac moca), sunt simpatica si cromez la preturi mici . buna, la ornamentul final de la esapare (nu stiu cum sa traduc muffler end cap) i-a plecat nichelul la vale. crezi ca ai leac pentru asa ceva? detalii pe pm. thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 sigur s-a mai pus intrebarea asta dar nu prea am timp sa caut .... un pic de ajutor ... am cateva pete de rugina pe jante ... cum si cu ce le pot indeparta ... am eu niste idei dar intreb ca sa nu fac mai mult rau decat bine ... multumensc anticipat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.