Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Cristi 57, am reusit sa fac Nipruletul! Am luat garnituri de la Dany ptr camera de nivel constant! Am facut garnituri de klingerit sa pun intre chiulasa si distantier, respectiv distantier si carburator! Merge bine! Am fost la Gura Diham in weekend! Dar ai avut dreptate! Si cu garniturile alea tot imi fierbe benzina in camerele de amestec! Dar daca zici tu ca e bine sa fie cat mai cald carbul nu ma mai plang! In ciuda tuturor reglajelor (supape, aprindere) totusi cilindrul stang se incalzeste mai repede si mai mult decat dreptul! Pe bujia de la stangul s-a depus ca o bruma alba fina pe cand la dreptul e normala! As schimba carburatoarele intre ele sa vad daca e din alimentare! Sau sa fie uzura diferita? Asta de pe stanga fiind mai bine uns la plecare din cauza ca sta inclinata pe stanga pe cric! Diferenta e mica dar ma enerveaza un pic! Adica nu se simte la mers, dar voiam sa fie ceas! Ai tu un post cu carburile la motor boxer si spuneai ca trebuie sa fie ca in oglinda! Nu stiu cum as putea sa fac reglajul perfect! Si as vrea sa cobor cu un cant acele? Ce zici?

 

Pai ti se incalzeste mai mult stangul, si s-a pus bruma pe bujie pentru ca e amestecul (mai) sarac. Carburatorul e bine sa fie cat mai rece, asta ti-o zic sigur. La MZ de exemplu, este o garnitura groasa din ceva material plastic (care sa reziste la temperatura de acolo) intre flansa carburatorului si galerie, care are scopul sa izoleze termic carburatorul de cilindru. Eu iti recomdat sa-ti faci, sau sa-ti faci rost de o asemenea garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai ti se incalzeste mai mult stangul, si s-a pus bruma pe bujie pentru ca e amestecul (mai) sarac. Carburatorul e bine sa fie cat mai rece, asta ti-o zic sigur. La MZ de exemplu, este o garnitura groasa din ceva material plastic (care sa reziste la temperatura de acolo) intre flansa carburatorului si galerie, care are scopul sa izoleze termic carburatorul de cilindru. Eu iti recomdat sa-ti faci, sau sa-ti faci rost de o asemenea garnitura.[/quote Asta inseamna distantierul ala! O garnitura groasa de 8 mm din ceva plastic! Eu am mai pus 2 de klingerit de 1.5 mm! Si eu m-am gandit la un amestec sarac, dar aerul la carb este reglat astfel incat sa mearga cat mai rotund! Voi incerca sa mai strang aerul putin! Intr-adevar pleaca un pic mai greu! Eu m-am gandit ca il inec eu si d-aia voiam sa mai cobor acele sa mai saracesc amestecul, dar s-ar putea sa ai dreptate si sa fie invers...
Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va mai chinuiti sa calculati cat de groasa trebuie sa fie garnitura de carburator caci nu are asa mare importanta, numai sa existe acolo si sa nu traga aer fals. Pana la urma carburatoarele la Dnepr ca si la alte rusesti sunt prinse prin surub direct din chiulasa, deci si de acolo vine o mare cantitate de caldura. E vara , e cald, chiulasa se incinge, mai departe carburatorul.

Aerul la carburator il reglezi sa nu fie amestec sarac. Verificarea se face la bujie. Acele la mijloc in general functioneaza cel mai bine. Nivelul de benzina intre cele 2 nivele, preferabil mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....TU de ce ai dnepr? ;)

Fiindca toata viata mi-am dorit o moto galbena :laugh: De 3 ani ma chinui s-o vand si n-o vrea nimeni, la topicul cu vanzari nu pot s-o pun(ca sa nu le creasca rating-ul), asa ca o pastrez cu mare placere ;)

 

...totusi cilindrul stang se incalzeste mai repede si mai mult decat dreptul! Pe bujia de la stangul s-a depus ca o bruma alba fina...

Amestecul sarac produce "perlarea" bujiei, arde cu viteze foarte mari, este o ardere anormala(distructiva pentru motor), produce detonatii si foarte putina energie este convertita in lucru mecanic, fiind o ardere instantanee. In motor prin vaporizare benzina absoarbe multa caldura. Arderea progresiva produce mai mult lucru mecanic.

In cazul tau se poate lucra din jiglerul principal, tubul emulsor, cuiul dozator sau nivelul benzinei din camera de nivel constant. Nivelul benzinei este cel mai indicat, nu risti sa strici nimic, poti oricand sa revi la setarea anterioara.

Inversarea carburilor este o treaba buna, incearca! Rezultatul v-a confirma sau nu cele scrise. Daca nu, atunci cauza poate fii data si de diagrama distributiei, mai precis o neetanseitate a supapei de evacuare... vezi daca cotul tobei este mai fierbinte.

Si eu am sesizat o diferenta la pornire(fum), la cilindrul stang, din cauza labei, dar era doar cateva secunde.

Reglaj perfect la carburi nu poti face, iti lipseste aparatura necesara, dar poti sa ajungi sa faci un reglaj bun dupa ce te rutinezi putin si inveti cum lucreaza carburatorul.

...Carburatorul e bine sa fie cat mai rece, asta ti-o zic sigur....care are scopul sa izoleze termic carburatorul de cilindru.

Pentru mine este o noutate, unde ai citit toate astea? Ai auzit de omogenitate, de pata calda, de etanseitatea galeriei de admisie, de givraj... N-am timp sa scriu acum despre toate acestea, dealtfel le gasesti cu usurinta in toate manualele de specialitate. Apoi nu stiu la ce MZ faci referire, RT 125, MZ175 si 250 aveau garniturile originale(pe vremea cand se gaseau in magazin) dintr-un clingherit subtire (0,8 mm) cu propietati de elasticitate, fiind maleabile, parca erau confectionate din piele.

In final poti pune cate garnituri vrei, e problema ta. Cei care folosesc garnituri groase o fac in scopul etansarii, pentru a prelua deformarea flansei de la galerie, aparute in urma unor demontari/montari defectuase si repetate la nesfarsit.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine este o noutate, unde ai citit toate astea? Ai auzit de omogenitate, de pata calda, de etanseitatea galeriei de admisie, de givraj... N-am timp sa scriu acum despre toate acestea, dealtfel le gasesti cu usurinta in toate manualele de specialitate. Apoi nu stiu la ce MZ faci referire, RT 125, MZ175 si 250 aveau garniturile originale(pe vremea cand se gaseau in magazin) dintr-un clingherit subtire (0,8 mm) cu propietati de elasticitate, fiind maleabile, parca erau confectionate din piele.

In final poti pune cate garnituri vrei, e problema ta. Cei care folosesc garnituri groase o fac in scopul etansarii, pentru a prelua deformarea flansei de la galerie, aparute in urma unor demontari/montari defectuase si repetate la nesfarsit.

 

Ma miră faptul ca zici asta. La vacuumul care se creaza in galeria unui motor aspirat, eu cred ca etansarea este perfecta si la rece, daca montarea e facuta corect. Nu mai stiu unde am citit "toate alea", dar motivatiile deriva din densitatea mai mare a amestecului aer/benzina la temperaturi mai mici, de unde rezulta o cantitate (masă) mai mare de amestec aspirat in cilindru. La urma urmei, pentru asta s-a inventat si intercoolerul, si nu interheaterul :laugh: . In plus de asta, mie mi se pare ca se simte o crestere remarcabila a demarajului unei motociclete pe timp rece.

Faceam referire la MZ ETZ 125 , si aici ti-am cautat si un citat, din Manualul de MZ ETZ 125/150/175, capitolul 7.1.5 "To ensure that the heat of the cylinder is not transmitted to the carburetter, a plastic flange (in the 7.5 kW (10 hp) FRG design with intake part 16 mm in dia.) and two packings (on either side of the plastic flange) are placed between intake socket and cylinder.";

Mi se pare imposibil sa apara givrajul vara la un dnepr...tie nu?

 

Sper sa nu interpretezi gresit ce-am scris, vorba aia "părerea mea" , mai mult de-atat, eu asa stiu ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot(nu vreau) sa cred ca poate fi asa rau ;)

cind te apuci de reparat:

trimiti catelu la pensiune nevasta la socri, copii in statiune, inlaturi de pe linga tine orice obiect ascutit,materiale usor inflmabile, de lucru nu te apuci pina nu dai pe git doua diazepane, 1/2 ori un 1 l de Palinca,merge si spirtul sanitar ;) ,un sac de box atirnat undeva aproape, un post cu muzica relax,te inveti sa respiri ca un yogin, manualul de reparatie.... cind te asiguri ca le ai pe toate te poti apuca de lucru.

altfel nu te vad bine! ajungi rapid pe deal in Oradea la Spitalul 7 :laugh: in camasa.. da nu din aceea cu nasturi ci cu franjuri

spor la strins pitici pe creier!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Sper sa nu interpretezi gresit ce-am scris, vorba aia "părerea mea" , mai mult de-atat, eu asa stiu ;) .

Da, citatul tau nu-i elocvent, e o fractiune din ceva, nu explica nimic. E ca si cum ai spune ca o masina loveste si omoara un pieton pe o trecere marcata, dar uiti(sau omiti) sa spui ca pietonul traversa pe rosu!

Sefu’ pe scurt: acum vorbim de alimentarea cu carburator la un motor aspirat normal. Daca sari din una in alta o sa iasa o mare ciorba. Interculerul se foloseste la supraalimentare cand aerul este incalzit de turbina si de cresterea presiunii acestuia si poate depasii in sarcina medie 80 grade. Astfel cu toata comprimarea lui cantitatea poate fii mai mica. Aerul se pare ca-si mareste volumul de 1,4 ori penrtru fiecare grad. Prin racirea aerului maresc masa lui, adica cantitatea, care cu toata racirea niciodata nu v-a ajunge la temperatura mediului inconjurator… Masa este una, volumul este alta. Punct.

Revin: Dincolo de clapeta de acceleratie, in galeria de admisie temperatura aerului poate scadea cu pana la 30 grade(asta doar prin depresiune), insa vaporizarea benzinei se face si ea tot prin absortie de caldura, deci temperatura v-a continua sa scada. Viteza de vaporizare a benzinei este dependenta de temperatura. La 2000rot/min inseamna 33,(3) rotatii pe secunda, adica 3 sutimi de secunda pe un ciclu de aspiratie compresie, timp in care benzina trebuie sa ajunga in stare gazoasa. Vaporizare continua mult mai intens in timpul copresiei cand temperatura creste, absorbind multa caldura, racind calota pistonului si camera de ardere.

Daca la sfarsitul compresiei benzina din amestec nu este sub forma de vapori, amestecul nu v-a fii omogen, arderea este partiala, particula de benzina arde doar la suprafata(CO2 din jurul ei impiedica arderea nucleului)pe teava de evacuare va iesi benzina nearsa.

Toate acestea explica dece un motor alimentat sarac se incalzeste, de ce consumul este mai mare la un motor rece, etc... toate dilemele tale.

Inca ceva: eu am venit cu argumente la tot ce am scris, tu ce faci vi doar cu afirmatii?

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, citatul tau nu-i elocvent, e o fractiune din ceva, nu explica nimic. E ca si cum ai spune ca o masina loveste si omoara un pieton pe o trecere marcata, dar uiti(sau omiti) sa spui ca pietonul traversa pe rosu!

Sefu’ pe scurt: acum vorbim de alimentarea cu carburator la un motor aspirat normal. Daca sari din una in alta o sa iasa o mare ciorba. Interculerul se foloseste la supraalimentare cand aerul este incalzit de turbina si de cresterea presiunii acestuia si poate depasii in sarcina medie 80 grade. Astfel cu toata comprimarea lui cantitatea poate fii mai mica. Aerul se pare ca-si mareste volumul de 1,4 ori penrtru fiecare grad. Prin racirea aerului maresc masa lui, adica cantitatea, care cu toata racirea niciodata nu v-a ajunge la temperatura mediului inconjurator… Masa este una, volumul este alta. Punct.

Revin: Dincolo de clapeta de acceleratie, in galeria de admisie temperatura aerului poate scadea cu pana la 30 grade(asta doar prin depresiune), insa vaporizarea benzinei se face si ea tot prin absortie de caldura, deci temperatura v-a continua sa scada. Viteza de vaporizare a benzinei este dependenta de temperatura. La 2000rot/min inseamna 33,(3) rotatii pe secunda, adica 3 sutimi de secunda pe un ciclu de aspiratie compresie, timp in care benzina trebuie sa ajunga in stare gazoasa. Vaporizare continua mult mai intens in timpul copresiei cand temperatura creste, absorbind multa caldura, racind calota pistonului si camera de ardere.

Daca la sfarsitul compresiei benzina din amestec nu este sub forma de vapori, amestecul nu v-a fii omogen, arderea este partiala, particula de benzina arde doar la suprafata(CO2 din jurul ei impiedica arderea nucleului)pe teava de evacuare va iesi benzina nearsa.

 

Eu consider ca am argumentat suficient ce-am scris, cat despre citat, exact ce scrie in manual, nu e scos dintr-un context.

Benzina nu se vaporizeaza decat intr-o mica masura in carburator/admisie, vaporizarea are loc la compresie, cum ziceai, cu absortia unei cantitati de caldura, caldura partial cedata de peretii camerei de ardere respectiv o alta parte rezultata din comprimarea amestecului, la nipru din cate stiu rata de compresie este 7:1, asta inseamna aprox 7bar; comprimand un fluid la presiunea asta, rezulta o cantitate considerabila de caldura;

Mesaj completat

cind te apuci de reparat:

trimiti catelu la pensiune nevasta la socri, copii in statiune, inlaturi de pe linga tine orice obiect ascutit,materiale usor inflmabile, de lucru nu te apuci pina nu dai pe git doua diazepane, 1/2 ori un 1 l de Palinca,merge si spirtul sanitar ;) ,un sac de box atirnat undeva aproape, un post cu muzica relax,te inveti sa respiri ca un yogin, manualul de reparatie.... cind te asiguri ca le ai pe toate te poti apuca de lucru.

altfel nu te vad bine! ajungi rapid pe deal in Oradea la Spitalul 7 :laugh: in camasa.. da nu din aceea cu nasturi ci cu franjuri

spor la strins pitici pe creier!

 

deci, cand am adunat tot ce-i pe lista, pot sa cumpar motocicleta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu consider ca am argumentat suficient ce-am scris, cat despre citat, exact ce scrie in manual, nu e scos dintr-un context.

Benzina nu se vaporizeaza decat intr-o mica masura in carburator/admisie, vaporizarea are loc la compresie, cum ziceai, cu absortia unei cantitati de caldura, caldura partial cedata de peretii camerei de ardere respectiv o alta parte rezultata din comprimarea amestecului, la nipru din cate stiu rata de compresie este 7:1, asta inseamna aprox 7bar; comprimand un fluid la presiunea asta, rezulta o cantitate considerabila de caldura;

Mesaj completat

 

 

deci, cand am adunat tot ce-i pe lista, pot sa cumpar motocicleta :laugh:

...citirea manualului de fizica de clasa a X-a , capitolul de termodinamica , la o varsta adecvata(adica atunci cand i' vremea... , ne scuteste de genul acesta de dileme la batranete...(sectiune Venturi, presiune dinamica, statica, punct de condensare...)

Raport de compresie de 7:1 (volumetric ) nu inseamna si presiune de 7 bari!Umplerea cilindrului prin aspiratie naturala , nu se face complet, abia ajunge la 50-60% la turatii mici si sarcina mare(tot termodinamica bat-o norocu'...)

Compresoarele au rapoarte de compresie mult mai mari de 7 si totusi nu rezulta 'o cantitate de caldura considerabila' in functionare...

etc...

,

important , in viata e sa nu avem complexe!sa spunem tare si cu forta tot ce ne fată mintea , sau ce am auzit pe undeva, sau ce am citit la frizerie pe un colt de ziar Click... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca tot sintem in Sinteza Dnepr. Va spun parerile personale despre aceasta motocicleta. ESTE o motocicleta PENTRU MECANICI. Mecanica nu se invata pe net, din informatii trunchiate, contradictorii, s-au "strimbe" ori "mistouri" scapate la cacealma. Nu exista in mecanica "rata de compresie" ci RAPORT DE COMPRESIE, care reprezinta raportul dintre VOLUMUL UTIL AL CILINDRULUI si VOLUMUL CAMEREI DE ARDERE. Ce e una, ce e alta? Volumul util al cilindrului este spatiul din cilindru cuprins intre chiulasa, cilindru si capul pistonului cind acesta se afla la PME ( punctul mort exterior). Volumul camerei de ardere este spatiul cuprins intre chiulasa, cilindru si capul pistonului cind acesta se afla la PMI (punctul mort interior). Am scris PMI in loc de PMS (punctul mort superior) si PME in loc de PMI (punctul mort inferior). Sint termenii folositi corect in mecanica si faptul ca insusi motorul motocicletei Dnepr este cu cilindrii pozitionati ORIZONTAL intareste acest lucru. Este o motocicleta PENTRU MECANICI. Trebuie sa stii cum sa elimini jocurile la dantura Palloid din grupul diferential prin laine montate in spate atit la pinionul conducator cit si la cel condus. Este o motocicleta PENTRU MECANICI care trebuie sa-si confectioneze un ciocan cu "bataie pe tija" si sa-l si foloseasca in momentul cind demonteaza bascula spate. Este o motocicleta PENTRU MECANICI care sa stie sa-si confectioneze un cablu de FRINA s-au de ambreiaj sanatos, cu reglare la ambele capete, sa unga atit mantaua exterioara cit si cablul de otel inainte de montare. Este o motocicleta PENTRU MECANICI care sa stie ca, daca arborele cotit se roteste spre dreapta, arborele de distributie ( pe care este montata aprinderea) se roteste spre stinga si cum sa iei s-au sa dai avans aprinderii (scinteii). Este o motocicleta PENTRU MECANICI care sa stie componenta constructiva si functionarea unui carburator. Nu sa discutam despre cum se evapora 10 picaturi de apa dintr-un litru de benzina. Este o motocicleta PENTRU MECANICI care sint constienti ca, daca nu au controlat rulmentii de la o roata, tocmai acolo s-ar putea sa aiba surprize neplacute. Am uitat cumva cutia de viteze? Este motocicleta PENTRU MECANICI care stiu ca bruscind comenzile shimbatorului de viteze (chiar daca este la picior) pot sa aiba "dureri" de cap nebanuite. Si aproape de final, este motocicleta PENTRU MECANICI care daca au muncit la ea serios, SE RESPECTA si I-SI RESPECTA MUNCA. Cine se simte "pe aproape" de ceea ce am scris mai sus sa-si cumpere Dnepr, cine nu... mai bine sa l-e priveasca pe cele care functioneaza. Daca am gresit cu ceva, ori fata de cineva, i-mi cer scuzele de rigoare. Sper sa nu fi gresit prea tare. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

important , in viata e sa nu avem complexe!sa spunem tare si cu forta tot ce ne fată mintea , sau ce am auzit pe undeva, sau ce am citit la frizerie pe un colt de ziar Click... ;)

 

ah, departe de mine complexele si alte cele;

 

Deci la urma urmei, carburatorul e bine sa fie cald? (ca de aici a inceput discutia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rock, am inteles mesajul! Dar nu strica cu nimic sa mai ceri un sfat pe forum! Cristi 57 mi se pare priceput si are descrieri amanuntite care mai fac lumina prin zone umbroase! In interventia ta ai avut un pasaj in care ai spus ceva de evaporarea a 10 grame de apa dintr-un litru de benzina! Tu asta crezi ca se intampla cand se ridica bule pe furtunul de alimentare? As face un filmulet sa il postez sa vezi cam despre ce este vorba! Ti s-a intamplat vreodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simplu schimba furtunele transparente cu unele opace! si rezolvi problema nu se mai ridica nimik! ;) motorul merge bine nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simplu schimba furtunele transparente cu unele opace! si rezolvi problema nu se mai ridica nimik! ;) motorul merge bine nu?

Esti cel mai bun! M-ai facut sa rad! Merge bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e simplu schimba furtunele transparente cu unele opace! si rezolvi problema nu se mai ridica nimik! :) motorul merge bine nu?

 

 

nu tine smecheria daca nu scoti si filtrele(in cazul in care ai asa ceva) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Ma miră faptul ca zici asta. La vacuumul care se creaza in galeria unui motor aspirat, eu cred ca etansarea este perfecta si la rece, daca montarea e facuta corect. Nu mai stiu unde am citit "toate alea", dar motivatiile deriva din densitatea mai mare a amestecului aer/benzina la temperaturi mai mici, de unde rezulta o cantitate (masă) mai mare de amestec aspirat in cilindru. La urma urmei, pentru asta s-a inventat si intercoolerul, si nu interheaterul :D . In plus de asta, mie mi se pare ca se simte o crestere remarcabila a demarajului unei motociclete pe timp rece.

Faceam referire la MZ ETZ 125 , si aici ti-am cautat si un citat, din Manualul de MZ ETZ 125/150/175, capitolul 7.1.5 "To ensure that the heat of the cylinder is not transmitted to the carburetter, a plastic flange (in the 7.5 kW (10 hp) FRG design with intake part 16 mm in dia.) and two packings (on either side of the plastic flange) are placed between intake socket and cylinder.";

Mi se pare imposibil sa apara givrajul vara la un dnepr...tie nu?

 

Sper sa nu interpretezi gresit ce-am scris, vorba aia "părerea mea" , mai mult de-atat, eu asa stiu :) .

 

 

aerul mai rece este mai dens, intra mai mult amestec, de aici si ceva mai multa putere. intercooler-ul este pentru motoarele turbo unde amestecul este comprimat inca dinainte de a intra in camera de ardere si fara intercooler motorul s-ar topi rapid. vara este bine sa racesti pe cat posibil amestecul, temperaturile exterioare permitand o vaporizare buna a benzinei, givrajul nefiind o problema. iarna in schimb este bine sa fie carburatorul cald pentru o mao buna vaporizare. totul depinde de temperatura de afara. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aerul mai rece este mai dens, intra mai mult amestec, de aici si ceva mai multa putere. intercooler-ul este pentru motoarele turbo unde amestecul este comprimat inca dinainte de a intra in camera de ardere si fara intercooler motorul s-ar topi rapid. vara este bine sa racesti pe cat posibil amestecul, temperaturile exterioare permitand o vaporizare buna a benzinei, givrajul nefiind o problema. iarna in schimb este bine sa fie carburatorul cald pentru o mao buna vaporizare. totul depinde de temperatura de afara. :)

 

Cam asta vroiam sa zic si eu.

Stiu ca intercoolerul se foloseste pe motoare supraalimentate. De topit, nu s-ar topi fara intercooler ( vezi motoarele vechi TurboDiesel simplu, fara Intercooler), dar ar scade mult randamentul, tocmai datorita amestecului incalzit prin comprimare.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Stiu ca intercoolerul se foloseste pe motoare supraalimentate...

Eroare! ...scoate culerul si nu se v-a topii nimic, eu am facuto(fortuit de imprejurari) acum 10 ani pe un R5-1,4 turbo(si scriu ce am facut, nu ce cred). Sistemul turbo creaza o presiune (sa zicem constanta), culerul raceste masa de aer micsorandu-i astfel volumul, rezultand mai mult aer in cilindrii. Tu inca nu intelegi ca aerul are cel mai mare coeficient de dilatare, ca alimentare fortata nu inseamna volum, ci cantitate, adica masa de aer. Masa inseamna aceiasi cantitate de aer indifernt de volumul pe care-l are datorat temperaturii(dilatarii). Drobu a incercat(amintind de fizica de a IX), dar se pare ca n-ai inteles aluzia...

Sefu' cu tot respectul incerc sa-ti amintesc ca esti pe un topic de sinteza DNEPR. Deci daca ai ceva de spus in aceasta directie este ok, daca nu las-o balta. Putem vorbi si de religie daca ti neaparat(unde sunt cel mai tare, tata a fost popa), dar nu aici. Daca ai stapanii in cunostiinte cele doua categorii de motoare, nu ai face asemenea comparatii(tehnologie din '29 cu cea din '80). Asta nu inseamna ca eu sau alti useri stim tot, din contra aflam unii de la altii, scriem ce am facut si ce am realizat, incercand sa si explicam totodata logica de functionare a reusitelor, ajutand si pe altii atunci cand putem. Victor (rock)a expus clar ce inseamna sa ai o nipra care sa si mearga mii de km, ce conditie trebe sa indeplinesti, etc.

Cumpara-ti mai antai o nipra, mergi cu ea zi de zi, apoi stam de vorba... Toti care te-au corectat sunt(sau au fost) posesori de nipre, sunt motociclisti ce s-au lovit de multe, caliti pe sosele nu pe forum, in situatii cand n-au avut pe nimeni langa ei, noaptea sau pe ploaie, fara telefon, prieteni sau net langa ei... si care in final au ajuns acasa.

Succes in achizitia niprei, sincer m-as bucura sa mai apara una pe sosele!

 

PS. Daca esti tare in stomatologie si vrei sa vorbim de roti dintate deschide un alt topic.

Editat de costi bmw38
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eroare! ...

 

PS. Daca esti tare in stomatologie si vrei sa vorbim de roti dintate deschide un alt topic.

 

Ce te-ai suparat asa tare coane :) ...vii la Mizil?

Omul face confuzie intre temperatura aerului care intra in motor si temperatura amestecului, atata tot!!!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am scris un raspuns mai complet pe la prinz, a cazut net-ul si acum renunt sa o iau de la capat cu scrisul. Si la mine la furtune apar bule de aer, si carburatoarele se mai "golesc" putin de benzina pina se raceste motorul. Toata chestia este ca refuz sa l-e dau atentie atita timp cit motorul porneste bine, trage, fuge si-si vede de treaba lui. Daca voi face o obsesie din chestia asta, apelez la "rezolvarea Lantz". Esti tare d-le. Am ris bine la replica asta. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...