Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

...ce crezi ca fac? Cobor din nou la motor ... si mai dau o pedala...

:lol: ha, ha.. intre doua pedale, transmite-i Anei La Multi Ani! ..de martisor din partea noastra... sa aiba o primavara frumoasa.. si sa ne vredem sanatosi pe sosea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am priceput până acum cum se folosesc întăritoarele astea. Tare sunt curios!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mdeci am fost intr-o zi la un "enduro", vreo 20-25km pe malul canalului Dunare-Bucuresti impreuna cu inca un atas si 2 solo comuniste. La intoarcere de la terenul foarte greu si viteza mare cu care luam gropanele/dalele etc pur si simplu roata spate se slabise din toate spitele, mai putin 2 rupte. Juca butucul cu spite in janta. Atunci mi-ar fi trebuit intaritoare, mbine ca eram cu Uralul si nu aveam cum sa le montez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate remedia filetu? daca da....solutia ideala e posta + ramburs, sau curierat

Da, in mod sigur se poate. Insa pasul filetului nu este metric normal! Trebuie confectionata o filiera cu acelasi pas, mai mic cu 0,5 mm, apoi facute piulite pe strung... te doare capul, in final costul este cu mult mai mare decat pretul a doua piese noi ce vin cu tot cu piulite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...o roata prost echilibrata si un cauciuc chinezesc....

Eu nu cred ca-i cauciucul vinovat si nici roata! Dupa aspectul uzurii anvelopei este o problema de geometrie, atasul mult mai usor a fost condus intr-o directie nefireasca fata de directia pe care era reglata roata. La viteza roata rula "topait"!

Daca partea de sus este partea exterioara atunci aveai unghiul prea mare(covergenta pozitiva). Refa-ti reglajul atasului, altfel toate anvelopele vor avea aceiasi soarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca uzura de pe "talpa" cauciucului a aparut pe roata atasului din cauza greutatii puse pe el nicidecum din cauza unghiurilor nereglate (e de inteles mai ales la drumurile lungi pe care le face cu nipra). :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...iar motorul merge drept daca iau mainile de pe ghidon....

Silviule, un cauciuc nu are voie sa se uzeze in 2-3000 km. Punct. Intreba pe cine vrei!

Faptul ca motorul tau merge drept nu inseamna ca este ok!!!!!!!!!!! ...daca o roata trage stanga si una dreapta, cartuta merge inainte.

Repet: aspectul uzurii acelei anvelope arata clar deficiente de rulaj, in nici un caz de calitate(faptul ca este cramponat scoate in evidenta anomalia directiei). Indiferent ce cauciuc ve-i utiliza tu, rezultatul va fii acelasi!

=====================

PS. ..am cauciuc rusesc(uralnita), pe fata dupa 15000 km uzura este abea 20%(aproape nou), pe spate din cauza tractiunii este cca 40% si demarez mereu cu acceleratia la maxim - in trafic in oras la noi, nici nu poti merge altfel!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:cheers:

 

azi am ridicat coletul cu piesele. mersi "dany" :cheers:

 

caut pt dnepr-ul meu cele 2 piese din poze jos.nu stiu cum sa le numesc.in principiu sa fie in stare buna,filete okay.post-15325-0-71462900-1331336241_thumb.jpgpost-15325-0-94219000-1331336257_thumb.jpg

 

de altfel,vand sau schimb aceste minunate intaritoare pt rotile de dnepr.am doar 19 bucati post-15325-0-13289900-1331336305_thumb.jpg

itaritoarele au plecat la "lidi" sa ai noroc de ele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cînd desfiletezi hexagonul acela se depărtează capetele întăritorului și se blochează între cerc și butuc. Este o piesă cu filete stînga/dreapta acționate de acel hexagon. Acest tip de mecanism are un nume vechi, TENDOR. Nu e o soluție definitivă, dar pentru roți pe care le obosești în teren rău sînt foarte utile. De asemenea, pot fi folosite ca ajutătoare la centrarea roților...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rol au intaritoarele acelea?

 

Intaresc roata,dar are si dezavantaje..termina cercul repede daca dai in gropi cu ea.

Eu le folosesc la roata spate si atas cind bag la padure fiara.

Spitele la roata spate cedeaza deobicei din cauza barci,intaritoarele alea prinde bine la roata spate, dar o face mai rigida.

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cînd desfiletezi hexagonul acela se depărtează capetele întăritorului și se blochează între cerc și butuc. Este o piesă cu filete stînga/dreapta acționate de acel hexagon. Acest tip de mecanism are un nume vechi, TENDOR. Nu e o soluție definitivă, dar pentru roți pe care le obosești în teren rău sînt foarte utile. De asemenea, pot fi folosite ca ajutătoare la centrarea roților...

astea nu au filet stanga / dreapta.doar dreapta.la un capat.

 

si inca 2 dezavantaje: -sunt grele. 2o bucati=4,5kg

- sunt urate ca naiba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am avut niciodată în mînă acest tip de întăritoare, dar am făcut legătura cu ceea ce-mi mai trecuse prin ogradă. Tendorul a fost o unealtă inventată de un român și care și-a găsit utilizarea într-o grămadă de locuri, unul dintre ele (foarte interesant, din punctul meu de vedere) fiind alpinismul. O astfel de sculă dă numele unui pasaj cheie dintr-un traseu celebru, Fisura Albastră din Bucegi, locul fiind numit „La Tendor”. Tendorul respectiv era o țeavă găurită cu două șuruburi cu filete stînga/dreapta pe care cel care l-a montat a putut s-o facă cu o singură mînă, folosindu-se de acele găuri din țeavă în care a introdus „cheia” (o tijă simplă) de strîngere (desfacere în acel caz) și a blocat acea țeavă într-o fisură, pentru ca apoi s-o folosească drept asigurare.

 

Îmi cer scuze pentru „derapaj”, dar mi s-a părut o informație extrem de interesantă, pe care am vrut s-o transmit și eu mai departe, mai ales pentru a arăta ingeniozitatea de care dau dovadă unii oameni!

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce părere aveți de modificarea (sau mai degrabă normalizarea) asta?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...