Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, stie cineva un atelier de cromare, de preferat in Bucuresti dar nu numai.

Vrea sa cromez coturile de evacuare ca vopseaua de temperatura nu prea rezista pe ele.

Am gasit cateva pe net dar fie nu cromeaza ce vreau eu, fie nu mi-au raspuns la mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...vre-o doi(firme) cu care am vorbit si eu ...au zis ca nu baga evacuari sau tobe ca sunt jegoase si le murdareste baia.Mai era un anume neaBratu,parca.Cere info despre el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un semn clar ca au o calitate indoielnica, pentru ca prima data ar trebui sa se faca curatarea totala a tobelor, eventual reparatii ale suprafetei (denivelari, ciupituri, alamire) si abia apoi cuprare/cromare/nichelare.

sau murdaresc baia de curatare ? asta e buna :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sau murdaresc baia de curatare ? asta e buna :crack:

In general cromul de cooperativa este o acoperire decorativa, pentru obiecte casnice ce nu sunt expuse afara in aer liber.

Procedeul include trecerea pieselor prin mai multe bai ce fac decaparea materialului inaintea acoperirii(bai de soda si acid prin electroliza). Daca s-ar decapa tobe de esapament utilizate si calaminate, solutiile ar trebui inlocuite - operatie nerentabila pentru operator. Iar daca ai platii solutiile, ti-ar pierii cheful de cromare...

Reparatia de acoperire/astupare gauri si coroziuni nu o face atelierul pentru simplul motiv ca nu ai plati aceasta manopera. In schimb nu te opreste nimeni sa-ti repari singur suprafetele si sa cureti calamina(daca poti - dar ma indoiesc), urmand ca atelierul sa faca doar operatia de lustruire inclusa in procesul de cromare.

Cromul cu rezistenta mare este cromul dur(cel industrial practicat in industria de masini), care din pacate a cam disparut odata cu inchderea fabricilor(gen Autobuzul, Semanatoarea, etc).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă văd pe mulţi cu carburatoare japoneze pe Nipre. Exasperat de K-63-urile mele şi aflat în imposibilitatea de a găsi nişte K-68-uri noi şi originale, am hotărât să fac şi eu această modificare. Am studiat problema răsfoind diversele topicuri deschise pe tema asta, însă acum mă simt chiar mai confuz ca înainte.

 

Aşadar ce model de carburator (x 2) îmi recomandaţi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă văd pe mulţi cu carburatoare japoneze pe Nipre. Exasperat de K-63-urile mele şi aflat în imposibilitatea de a găsi nişte K-68-uri noi şi originale, am hotărât să fac şi eu această modificare. Am studiat problema răsfoind diversele topicuri deschise pe tema asta, însă acum mă simt chiar mai confuz ca înainte.

 

Aşadar ce model de carburator (x 2) îmi recomandaţi?

Adriane,io stiam ca de suzuki gs 500 ar cam fi nimerite carburile.....

uite si cum arata si cam ce fac.

 

mkuni BST33 este seria.

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu K63 cu sertarele intregi neclopotind, curate si setate bine numai si numai dupa ce ai f bine reglata aprinderea - mai bune decat K68-urile de acum.
Il reglam la Sambata sa vedem ce poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, si cu K 68 eate un rahat ,acum trei saptamani am schimbat chitul de reparatie a fost OK gata am puso merg ceas o p00la astazi iar au inceput sa curga ce a mai mare porcarie cu aceste carburi nici cele mai ordinare carburatoare chinezesti de scutere nu curg dupe 500km ,intrebatil pe planeta v daca are vreun stres de carburi de japo de 5 ani si consum super si mai vorbim ,eu nu gasesc carburi de honda bol dor cum are planeta ca merita toata invstitia si prin consum si prin linistea si siguranta la drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ebay.de/itm/honda-cb-650-rc03-Vergaserbank-Vergaser-CBX-Boldor-evtl-/290942695982?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item43bd893a2e

 

Uite aici. Ai nevoie sa le cumperi, ti le iau eu de pe ebay. Mai sunt de Bol D'or de 900, dar alea nu stiu daca va sunt la fel de bune.

 

 

Eu mai am acasa o baterie de 4 carburatoare de Yamaha XJ900 (mi-a dat o teapa domnul user jenifer), daca voi credeti ca va pot fi de ajutor le pot aduce la Sambata sa le probati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, mihai alea care leai pus tu ,sint cu subar dalea am si eu de la suzi nu poti din cauza timonieriei trebuie dalea vacumatice cu mebrana ,keyhin sau niste binguri de bmw mai sapam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-acord: Alioşa M-63-ul lui Cicloburu are K-68-uri şi merge excelent, iar Kardany MT-11-le lui Marius are Karteh VDC-03-uri şi astăzi l-am reglat de (aproape) îţi pică mandibula. Altfel spus, am numai experienţe plăcute în privinţa K-68-urilor, mai puţin problemele tipice care apar ocazional; de pildă: garniturile de la camera de nivel constant, etanşarea îndoielnică pe care o face pointeau-ul sighinaş, plutitoarele care se inundă din te-miri-ce şi tot aşa. Totuşi, simplitatea, performanţele şi consumul obţinute cu K-68-uri mă încântă până acum.



Dar, băieți, problema mea: am la Dani "depozitaţi" bani de K-68-uri originale încă din martie 2012. S-a făcut un an şi jumătate de atunci. Omul spune că nu mi-a găsit şi pace. Pur şi simplu nu găsesc K-68-uri, că aş fi luat. Iar 400 lei (sau cât o fi) nu dau ca să le iau de la Gaşpar, că e o sumă ridicolă pentru câtă calitate presupunem că primesc în schimb.



Eu v-am întrebat de carburatoare japoneze, nu de fenomenologia paranormală ce înconjoară K-63-urile. Dacă aveţi japoneze montate, vă rog să-mi povestiţi de care aveţi, cum merg de bine şi ce modificări trebuie făcute pentru montarea lor pe un Nipru "normal". Tot vorbind de treaba asta am dat şi de topicuri mai vechi. User-ul CZU părea să fie foarte încântat de modificare, uite link.



Mi-ar plăcea să rezolv ceva în sensul ăsta până la întrunire. Mulţam!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane cere-i altceva in schimb. Nu e nicio fenomenologie paranormala la K63-K65 facute in fosta URSS, sunt niste chestii de verificare si reglaj. K68-ul e fix K63 cu sertar cilindric si asta aduce ceva avantaje dar si dezavantaje - in special ultimele loturi.

Ultima pereche de K68 - PEKAR - de mi-au trecut prin mana aveau un nou tip de cui poantou si piesa conexa ţăvuşca de bronz cu scaun de etansare.
La unul dintre carburi pentru ca astea 2 piesulici nu erau apropiate ca ajustaj - nu mai mult de o zecime ar fi trebuit probabil- cuiul lucra stramb in ţăvuşcă si cu coada lui opunea rezistenta ridicarii prin plutire a plutitorului.
plutitorul nu-l mai aseza pe scaun si curgea benzina orice pileli si alte prostii as fi facut. Se simtea o usoara rezistenta si la apasarea butonului de supraalimentare.
Cuiul era diferit de cuiul din chitul de reparatie pt K68 tip vechi, ajustajul de etansare era fest infipt in corpul carburator si nu aveam sublerul electronic sau loc sa bag micrometrul sa masor la sutime daca era acelasi cu ajustajul de pe un K65 sau K68 vechi sa nu stric 2 corpuri smulgandu-le astea 2 ţăvuşti....

Ambele K68-uri lucioase au zburat frumos in cutie la pastrare si s-au achizitionat 2 K63-uri sh, verificate reglate si Niprul omului merge bine.
E doar un caz-necaz.


"mai puţin problemele tipice care apar ocazional; de pildă: garniturile de la camera de nivel constant, etanşarea îndoielnică pe care o face pointeau-ul sighinaş, plutitoarele care se inundă din te-miri-ce şi tot aşa."
garniturile alea daca nu stiai sa cumpara separat cu 2 lei din materialul mai gros, cuiul poantou cu garniturica dupa ce se aseaza bine pe scaun nu mai curge daca e uzat schimbi garniturica -la K68-urile de acum nu mai e posibil, plutitoarele sunt aceleasi nush cum in atatia km am avut numai 1 plutitor inundat si nu de catre mine- atentie la manipularea tablitei.

Mi se limba plimba-n gura de teoria piesulicilor. Vii la mine daca ti le fac sa mearga bine cu piesele mele dai o sticla de vodca, daca nu doar buna ziua. Dau si o platina.


Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

... etanşarea îndoielnică pe care o face pointeau-ul sighinaş, plutitoarele care se inundă din te-miri-ce şi tot aşa...

Reparatia carburilor nu inseamna doar demontare/curatare/remotare!

De multe ori chiar daca reglezi micrometric pozitia plutitorului, cuiul pontou nu lucreaza bine. Prima operatie ce trbuie facuta cand demontezi carburatorul este de a curata scaunul cuiului pontou. Aceasta o faci cu o scobitoare pe varful careia infasori un mic tamponel de vata si pe care o rotesti pana iese tot oxidul iar suprafetele interioare ies oglinda(poti face operatia si cu o bormasina cu acumulator cu turatie mica) - la prima incercare tamponelul iese negru. Repeti operatia de cateori este nevoie, pana tamponelul iese curat iar suprafetele interioare sunt lustruite si curate.

Cuiul pontou nu trebuie sa aibe uzura in zona conica, praguri ce impiedica inchiderea perfecta. Cuiele moderne au varfuri din cauciuc pentru a asigura etanseitatea. Suprafetele exterioare trebuie sa fie lustruite sa culiseze usor si nu agate!

Daca nu faci aceasta operatie niciodata nu ve-i avea carburatoare, indiferent ce model utilizezi... Chiar daca totul pare ok si verificarea statica ca este ok, in functionare datorita vibratiilor transmise de motor nivelul din camera creste aleator chiar daca nu se produce o debordare... asta face ca reglajele facute anterior sa fie inutile, si te obliga la relaje noi, la nesfarsit...

 

Din acest motiv, unele carburatoare au la baza camerei de nivel constant un stut cu surub unde se poate monta un furtunas transparent, dus pe langa carburator in sus si care te ajuta sa vezi nivelul din camera prin teste de drum. Poti face un semn pe furtunas si indiferent de conditiile de functionare ale motorului nivelul trebuie sa ramana nemiscat. Deasemeni poti verifica daca nivelul este corect - cota data in mm fata de linia de inchidere a capacului cu corpul carburatorului(cota poate fi inte 3 si 17 mm si este diferita de la un model de carburator la altul).

 

Acesta expunere este valabila pentru toate carburatoarele indiferent de producator. In cazul tau este posibil ca din fabricatie sistemul sa fie deficitar printr-o prelucrare grosiera, lipsita de finete. Totusi acest neajuns se poate repara. Poti utiliza la inceput, pe primul tampon o picatura de pasta de slefuit urmat de lustruire cu tampoane curate si uscate.

 

Eu am K68 pe care le reglez cel mult o data pe an, sunt stabile, economice(4,2 - 4,6%) si foarte bune. Datorita complexitatii lor, utilizarea carburatoarelor vacumatice cere o abilitate marita la reglaje si reparatii - nu vad insa o oportunitate in a dota motorul niprei cu asa ceva - performanta va fii aceeasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garniturile alea de la camera de nivel sunt sunt 1 leu si intradevar sunt putin mai groase.de cele mai multe ori alea sunt de belea cand reglezi,urmand bineinteles uzura sertarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau si eu o idee sa pun un manson pe ghidonul stang.

Azi am incercat sa il bag fortat prin rasucire si cand eram aproape intrat a crapat mansonul pe toata lungimea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseşte un foehn sau un pistol de căldură ca să încălzeşti în prealabil manşonul. Căldura va înmuia cauciucul şi-l va face mult mai maleabil, astfel îţi va intra foarte uşor pe ghidon. La fel şi când vrei să-l dai afară - încălzeşte-l mai întâi!

 

Manşoane mişto aveau la AXA, un complex comercial de piese şi service scutere situat vis-a-vis de Autovit, pe cheiul Dâmboviţei. Manşoane aşa-zis "Brembo" la 15 lei perechea, făcute dintr-un cauciuc fain rău! Nu ebonita aia sovietică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau si eu o idee sa pun un manson pe ghidonul stang.

Azi am incercat sa il bag fortat prin rasucire si cand eram aproape intrat a crapat mansonul pe toata lungimea lui.

 

 

Eu le montez/demontez cu apa, cand e ud ghidonul aluneca super usor, se usuca si face priza calumea, incearca si asa ca e mai usor, ar trebuii sa mearga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reparatia carburilor nu inseamna doar demontare/curatare/remotare!

De multe ori chiar daca reglezi micrometric pozitia plutitorului, cuiul pontou nu lucreaza bine. Prima operatie ce trbuie facuta cand demontezi carburatorul este de a curata scaunul cuiului pontou. Aceasta o faci cu o scobitoare pe varful careia infasori un mic tamponel de vata si pe care o rotesti pana iese tot oxidul iar suprafetele interioare ies oglinda(poti face operatia si cu o bormasina cu acumulator cu turatie mica) - la prima incercare tamponelul iese negru. Repeti operatia de cateori este nevoie, pana tamponelul iese curat iar suprafetele interioare sunt lustruite si curate.

Cuiul pontou nu trebuie sa aibe uzura in zona conica, praguri ce impiedica inchiderea perfecta. Cuiele moderne au varfuri din cauciuc pentru a asigura etanseitatea. Suprafetele exterioare trebuie sa fie lustruite sa culiseze usor si nu agate!

Daca nu faci aceasta operatie niciodata nu ve-i avea carburatoare, indiferent ce model utilizezi... Chiar daca totul pare ok si verificarea statica ca este ok, in functionare datorita vibratiilor transmise de motor nivelul din camera creste aleator chiar daca nu se produce o debordare... asta face ca reglajele facute anterior sa fie inutile, si te obliga la relaje noi, la nesfarsit...

 

Din acest motiv, unele carburatoare au la baza camerei de nivel constant un stut cu surub unde se poate monta un furtunas transparent, dus pe langa carburator in sus si care te ajuta sa vezi nivelul din camera prin teste de drum. Poti face un semn pe furtunas si indiferent de conditiile de functionare ale motorului nivelul trebuie sa ramana nemiscat. Deasemeni poti verifica daca nivelul este corect - cota data in mm fata de linia de inchidere a capacului cu corpul carburatorului(cota poate fi inte 3 si 17 mm si este diferita de la un model de carburator la altul).

 

Acesta expunere este valabila pentru toate carburatoarele indiferent de producator. In cazul tau este posibil ca din fabricatie sistemul sa fie deficitar printr-o prelucrare grosiera, lipsita de finete. Totusi acest neajuns se poate repara. Poti utiliza la inceput, pe primul tampon o picatura de pasta de slefuit urmat de lustruire cu tampoane curate si uscate.

 

Eu am K68 pe care le reglez cel mult o data pe an, sunt stabile, economice(4,2 - 4,6%) si foarte bune. Datorita complexitatii lor, utilizarea carburatoarelor vacumatice cere o abilitate marita la reglaje si reparatii - nu vad insa o oportunitate in a dota motorul niprei cu asa ceva - performanta va fii aceeasi.

DE CIND VA cunosc, v-am apreciat! pentru sfaturile bune pe care le impartasiti, rabdarea de care dati dovada,claritatea si transparenta informatiilor. va felicit!.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Eu le montez/demontez cu apa,

 

iaca aici greşeşti.

Zici tu că se evaporă? Între cauciuc etanş şi metal lucios plin?

Şi? peste 1 an n-ai găsit ghidonul ruginit?

 

De ce nu moi un deget de ulei pe ghidon şi intră apoi ca prezervativul pe.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Zici tu că se evaporă? Între cauciuc etanş şi metal lucios plin?

Şi? peste 1 an n-ai găsit ghidonul ruginit?

 

De ce nu moi un deget de ulei pe ghidon şi intră apoi ca prezervativul pe.....

 

Da, se evapora. Confirm, asa am montat si eu mansoanele. Nu, nu gasesti ghidonul ruginit. Nu folosesti ulei pentru ca acesta nu se evapora, uleiul ramane si mansonul aluneca la nesfarsit. Mansonul are alt rol decat prezervativul...

 

Alti fraieri de prin toata lumea folosesc lipici. Adica toti. Ce prosti...

 

Totusi, lipiciul n-ar fi bun. Pentru ca vei da afara cu greutate mansonul, cand va fi cazul. Am avut la Vespa mansoanele lipite cu un soi de prenadez si a fost extrem de grea operatiunea de a le scoate intregi. Aproape imposibila. Opinia mea: NU este nevoie de "lipici" si nici nu este indicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, maine voi incerca cu apa.

Oricum daca se mai rupe vreunul am rezerve de mansoane ca am fost prevazator si am luat 4 de la Gaspar si 2 de pe ebay din Ukraina.

Ca si calitate sunt la fel dor ca cele din Ukraina au fost mai scumpe asta fara a lua in calcul si transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...