mas oyama Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 . Motoarele care au radiatoare de racire a uleiului, au acel radiator introdus in serie cu circuitul de ungere,astfel presiunea nu se modifica. . . . punctul.2 la asta se referea!. metoda de care mie groaza sa ma apuc deoarece implica desfacerea motrului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) .Motoarele care au radiatoare de racire a uleiului, au acel radiator introdus in serie cu circuitul de ungere,astfel presiunea nu se modifica. . . . punctul.2 la asta se referea!. metoda de care mie groaza sa ma apuc deoarece implica desfacerea motrului! AaHHHA....!! ...???Se poate sa ai dreptate Editat Decembrie 7, 2008 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) mai speriat! io stiu ca am un stil aparte de a povesti , in capul meu is prea multe! incep cu una si termin cu alta da in final nu ajung la nici un raspuns iti ia ceva timp sa ma intelegi Boasca!baga poze cu pompa... -suzuki dr /sv enduro-cine te retine sa pui mai mult ulei? -nu ungi chiuloasele ci le racesti -acest sistem se foloseste ptr ca e mai trainic si motorul mai usor decat unul cu racire pe lichid -tu esti fericit daca ai un radiator, atunci pune-ti unul si raceste suculetul vara cand te plimbi -cu aceasta metoda nu o sa mai distrugi chiloasele, racesti si uleiul,etc -acu' ai inteles ce incerc sa spun? nu! -suzuki dr /sv enduro-cine te retine sa pui mai mult ulei? -nu ungi chiuloasele ci le racesti -acest sistem se foloseste ptr ca e mai trainic si motorul mai usor decat unul cu racire pe lichid -tu esti fericit daca ai un radiator, atunci pune-ti unul si raceste suculetul vara cand te plimbi -cu aceasta metoda nu o sa mai distrugi chiloasele, racesti si uleiul,etc -acu' ai inteles ce incerc sa spun? nu! zici de mine ca io nu stiu explica! Petru Krokodiul O IAU de la inceput! metoda care va fi in test e urmatoarea: la iesirea din bloc e montata sonda de presiune a uleiului aceea care iti aprinde becul cind ai sub 1.8 ATM. AICI se gaseste montat in momnetul de fata un teu , in burta teului e montat un manometru, in captul teului va veni o piesa facuta la strung care se va fileta in capatul teu-lui cu stut pentru a putea prinde furtun de cauciuc acest furtun isi continua drumul pina la intrarea in radiator..... iesirea din radiator tot cu furtun de cauciuc si ajunge in locul jojei de ulei tot o piesa facuta la strung pentru a putea raorda furtunul si unde se scurge uleiul inapoi in carter. voi monta si un robinet imediat dupa teu,din mai multe motive, cind e vreme rece nu voi folosi radiatorul nu se simte nevoia cind il voi folosi insa voi porni motrul in prealabilsi apoi incet voi deschide robinetul concomitent cu urmarirea presiuni pe ceas. cu ajutorul robinetului voi retine presiunea pe retea, sa nu mearga haotic pe unde vrea el, altfel sansele sa gripez motorul sunt asigurate. radiator legat in serie!uite o schita. schita Editat Decembrie 7, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 radiator legat in serie!uite o schita. schita Atit timp cit debitul livrat de pompa se imparte in doua: ''radiator-baie de ulei'' si ''circuit de ungere - baie de ulei'' ;; radiatorul este in paralel nu in serie. Ai sa vezi ca atunci cind se incinge uleiul, iar presiunea va scadea datorita scaderii viscozitatii uleiului, orice deschidere cit de mica a robinetului tau va duce la o scadere si mai mare a presiunii in sistem si nu cred ca vrei asta....cere poze de la oamenii care zic ca au facut asa ceva!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Atit timp cit debitul livrat de pompa se imparte in doua: ''radiator-baie de ulei'' si ''circuit de ungere - baie de ulei'' ;; radiatorul este in paralel nu in serie.Ai sa vezi ca atunci cind se incinge uleiul, iar presiunea va scadea datorita scaderii viscozitatii uleiului, orice deschidere cit de mica a robinetului tau va duce la o scadere si mai mare a presiunii in sistem si nu cred ca vrei asta....cere poze de la oamenii care zic ca au facut asa ceva!! of! schita era pentru legtura in serie. descrierea a ceea ce vreau eu sa fac, normal ca e in paralel... cm sa fie in paralel cind pleca din pompa ajunge in radiator si se intoarce de unde defapt trebuia sa-si continue drumul, e un by pas o prelungire a circuitului , in serie cum vrei tu! hai pe mesenger.. sa ne lamurim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 Mas-ule, uite aici una care are racire pe radiator, asa cum vrei tu. I-am facut mai multe poze(pt detalii), dar nu le mai gasesc acum. Motorul este foarte functional si este facut de fostul propietar Mrcea (sau mos pedala), cu care am luat ulterior legatura. Acum este in propietatea unui tip din mizil, care nu prea se pricepe dar se pare ca nici nu-i nevoie, se da cu ia fara probleme. Du la sfarsit ce ti-ai propus, pune poze, date cu ia si sa ne spui apoi concluziile tale. Succes, voi urmarii postarile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 are un radiator mic de 5x20cm care nu are nici un mare folos, temperatura la Nipru se regleaza cu uleiul, vara cand e f cald W40 (M40), acum cu 20W50 cand o fi foarte frig 15W50 apoi 15W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 are un radiator mic de 5x20cm care nu are nici un mare folos, temperatura la Nipru se regleaza cu uleiul, vara cand e f cald W40 (M40), acum cu 20W50 cand o fi foarte frig 15W50 apoi 15W40 intre 7-10 chiar 15 grade ia mult sa se incalzeasca uloiul si aste se simte,in perioada asta folosec 15w40 si e minunat(5-15grade)e din ala multigrade a fost ceva bani da isi face treaba. vara pe calduri mari am folsoit doar 20w50 da am sa incerc si w40 de care zici tu. legat de radiator nu-ti dai cu parerea? cu cit mai multe sfaturi cu atit mai multe concluzi se pot trage, sigur nu vrea nimeni sa-si buleasca mobra, cu atit mai putin eu! e o vorba: "masoara de doua ori si taie doar o singura data!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 are un radiator mic de 5x20cm care nu are nici un mare folos, temperatura la Nipru se regleaza cu uleiul, vara cand e f cald W40 (M40), acum cu 20W50 cand o fi foarte frig 15W50 apoi 15W40 intre 7-10 chiar 15 grade ia mult sa se incalzeasca uloiul si aste se simte,in perioada asta folosec 15w40 si e minunat(5-15grade)e din ala multigrade a fost ceva bani da isi face treaba. vara pe calduri mari am folsoit doar 20w50 da am sa incerc si w40 de care zici tu. legat de radiator nu-ti dai cu parerea? cu cit mai multe sfaturi cu atit mai multe concluzi se pot trage, sigur nu vrea nimeni sa-si buleasca mobra, cu atit mai putin eu! e o vorba: "masoara de doua ori si taie doar o singura data!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 sunt nou posesor de nipra si vreau sa-mi spunetzi daca rotile sunt interschimbabile,....luatzi in calcul si atasul... multzumesc!!!! si bafta tuturor !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 sunt nou posesor de nipra si vreau sa-mi spunetzi daca rotile sunt interschimbabile,....luatzi in calcul si atasul... multzumesc!!!! si bafta tuturor !!!!! Da, sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Da, sunt. merci ! ...banuiam asta dar am vrut sa ma conving....incerc doar sa folosesc butucul unei rotzi pt.realizarea unui alt butuc la o roata cat mai lata pe spate(240/50/16).....o provocare pe care vreau sa mi-o satisfac pana in primavara.Daca sunt ceva idei(sfaturi) in sensul asta le accept cu interes.......cu recunostintza:........cineva care probabil incearca prea mult.... ..PP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 (editat) merci ! ...banuiam asta dar am vrut sa ma conving....incerc doar sa folosesc butucul unei rotzi pt.realizarea unui alt butuc la o roata cat mai lata pe spate(240/50/16).....o provocare pe care vreau sa mi-o satisfac pana in primavara.Daca sunt ceva idei(sfaturi) in sensul asta le accept cu interes.......cu recunostintza:........cineva care probabil incearca prea mult.... ..PP putin cam greu de realizat, dar eu am inceput deja...am studiat problema ore-n sir... la 240/50/16 spate transmisia e destul de greu de realizat(asta zic sa fie si viabila), si guma mea pt spate este tot 240/50/16 si tre sa fac din 2 jenti janta daca o vreau spitata k mie doar spitate imi plac(decat sa prind butucul pe janta mai bine nu fac) cauta topicul meu cu nipru la chopperisti...(si mai inspirate de akolo daca vezi ceva interesant) am bagat guma fata 200/16...si aku umeaza cea spate care am achzitionato de ceva vreme, eu am bagat pe alt moto (simsonul meu) 195 profil auto dar la 240 sper k ai de gand sa bagi profil moto k altfel iti va da de furca... o poza cu gumele mele si cu roata fata gata facuta... Editat Decembrie 12, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 ! hhhaa! odata ca va poate zbura taloanele pina la politie d enu va vedeti... apoi! nicule tu faci alt cadru din cite inteleg la tine se simplifica treaba.. ppnipra ca sa bagi o roata asa mare tre sa pui, confectionezi o alta bascula, transmisia schimbata sau motorul dezaliniat de pe cadru care duce la instabilitate, sau lasat la locul lui si alta transmisie cu lant, complicat si costisitor cu roata de 16" nu iti va fugi mai mult de 60-70 si asa cu chin, poti pune si grup de fuga si pinioane la a 4-a schimbate mare brinza nu vei face.... iar daca tot vei pune guma asa lata pune de moto si nu de masina.... avantaje: cine va fi ca tine cu guma lata dezavantaje: -cost mare -chinuiala multa -instabilitate, cilistica proasta, motr turat ampulea, viteza de croaziera de cacao(vei vedea cind vei iesi cu prieteni, cite pauze de tigara vor face in timp ce tu vei tot merge!) -Posibil s-o incurci cu RAR(punele sus dale jos de fiecare data)............. sa nu crezi ca-mi bat capul degeaba am avut si eu trasneli din asteea(nororc ca am git gros si mi-a tinut bine capul ) care nu merita. aveti buletin, sunteti majori, decideti voi ce faceti! eu doar dau sfaturi in ideea de a ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 se dau doua carburatoare japane cbr900'94 , flanse de prindere, parghiile de actionare a cceleratiei, alimentare, toate pe tava, trebui doar montate si pedala. detali pe PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 La ce pretz ar fi? 200 ron am dat mai mult pe ele, flnase pirghi, alimentarea... au fost alte costuri ,toate au trebuit sa le fac separat. ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 (editat) Am vazut un Ural (parca) pe Youtube cu carburatoare japoneze! Suna bestial! Eu ti le-as lua! Dar, iarta-mi nepriceperea, spune-mi...afecteaza motorul?Apoi alta intrebare... Nu sunt vacumatice? Nu trebuie sa mai am ceva legate de vacuum? Repet, intrebarile sunt sincere! Am vazut ca ai postat de multe ori si te pricepi! Tu ai pe Nipru asa ceva! Iti pleaca bine, ce consum ai? Mai da-mi amanunte! Cablurile de acceleratie se potrivesc direct sau trebuie modificate! Pretul mi se pare bun! Dar repet incearca sa-mi mai dai niste amanunte! Vezi ca ti-am trimis si PM ca ti le iau! Dar nu prea ma pricep inca prea bine! Nu stiu daca ti l-am trimis! Asa ca iti confirm si pe forum! Ti-am dat si telul pe PM! daca nu l-ai primit da-mi o replica pe aici! le-am lamurit! inpins de curiozitate si de dorinta de a face tiganca sa fuga mai bine am luat pentru grup, coroana cu 35 dinti si pinion de atac 10 dinti raport de 10-35, insa cum nu toate sunt puse pe masa am intimpinat unele dificultati, minore cei drept. cota pinionului de atac este o idee mai mare decit a rulmentului, probabil citeva miimi si chiar si a crucei cardanice. tot pinionul de atac nu intra in lacasul carterului cuplei ca atre trebuie raschetat si aici din umar, umarul care retine rulmentul soroafele de prindere existente a coroanei cele de 35 cu pinoanele de atac 9 au pasul filetului in sistem withworth si nu metric, mai exact 20G ,la pinioanele cu rapoartele de 10-35 trebuiesc soroafe cu pas filet 24 g withworth dar potrivesc si metric mai exact diametru sorof 8 pas filet 1. posibil sa trebuiasca si o saiba, distantier sub coroana, pentru ca dinti coroanei si cei ai pinionullui de atac sa calce cum trebuie (find mai mare in diametru pinionul de atac (10) decit cel existent(9) si cota montare in rulment ramanind aceeasi) ati mai schimbat careva si va-ti lovit de impedimentele respective! multumesc pe aceasta cale lui Dany pentru livrare si lui Drobu pentru sfaturile lui pretioase. Editat Decembrie 21, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 ...toate suruburile de pe MIG-uri sunt in sistem metric! Cele care tin coroana pe cupla cu nuturi pot fi 8 cu pas de 1,25 sau 8 cu pas de 1 , ambele tipuri se gasesc de cumparat.... Recomandabil sa fie tari, clasa 9-12 si asigurate cu ceva tabla , cu mare atentie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 ...toate suruburile de pe MIG-uri sunt in sistem metric! Cele care tin coroana pe cupla cu nuturi pot fi 8 cu pas de 1,25 sau 8 cu pas de 1 , ambele tipuri se gasesc de cumparat....Recomandabil sa fie tari, clasa 9-12 si asigurate cu ceva tabla , cu mare atentie... ce ma bucur ca butonezi iar pe aici? atasez mai jos chipurile la fieratanii, norcul meu ca sunt calite bine,ghinionul strungarului ca si-a "calit "el cutitele de la strung pina la urma a trebuit sa se scobeasca in marginea pinionului de atac si nu pentru ca nu ar fi intrat ci pentru faptul ca este mai lung cu 5mm la dinti decit ar trbui, si agata in umarul rulmentulul de la carter-cupla. pe linga asta va trebuii sa flexuiesc (fiindca alta metoda nu am), din canalele pinionului de atac care vin in contact cu crucea cardanica. la pinionul de atac cu 9 dinti adincimea canalului este mai mare cu 0.5 mm decit la cel cu 10 dinti, ca atare bag feluxu sa adincesc, la frezor degeaba il duc ca nu va putea lua, materialul e foarte bine calit si nu va merge....sper cu flexul s-o rezolv cumva. coroana este fixata bine,am pus si tablelele la loc, strins uniform in cruce, asigurat din dou pe final.... soroafel sunt 9-20 le-am luat din magazin specializat pe soroafe, sunt calite bine, ma linistit Sony Baci strungarul(trbuia scurtate 5mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 ...aveam undeva in romaneste , metoda de reglare corecta a petei de contact....am sa mai caut... Este destul de sugestiv si ce se vede mai jos... ...si ceva pe romaneste.. ...angrenarea se face pe mai multi dinti simultan... Punctul de angrenare se misca de-a lungul dintelui...Ideea e ca pinioanele trebuie 'infipte unul in celalalt' astfel incat angrenarea (contactul) sa se faca pe pozitii ale flancurilor unde dintii au aceiasi dimensiuni! Infigerea pinionului de atac in coroana , are ca si efect angrenarea pe coada pinionului de atac si fortzarea(spargerea) danturii de la marginea coroanei...de ex.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 ...aveam undeva in romaneste , metoda de reglare corecta a petei de contact....am sa mai caut...Este destul de sugestiv si ce se vede mai jos... ...si ceva pe romaneste.. ...angrenarea se face pe mai multi dinti simultan... Punctul de angrenare se misca de-a lungul dintelui...Ideea e ca pinioanele trebuie 'infipte unul in celalalt' astfel incat angrenarea (contactul) sa se faca pe pozitii ale flancurilor unde dintii au aceiasi dimensiuni! Infigerea pinionului de atac in coroana , are ca si efect angrenarea pe coada pinionului de atac si fortzarea(spargerea) danturii de la marginea coroanei...de ex.... Multumim domnu' Drobu, si eu tot la capitolul asta sint! Teoria ca teoria,problema este practic cum modifici pozitia pinionului fata de coroana?De unde iei saibe de reglaj de diverse grosimi?Ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 (editat) Multumim domnu' Drobu, si eu tot la capitolul asta sint!Teoria ca teoria,problema este practic cum modifici pozitia pinionului fata de coroana?De unde iei saibe de reglaj de diverse grosimi?Ceva sugestii? le faci la strung! am reusit cu flexul, sa adancesc canalele ...aveam undeva in romaneste , metoda de reglare corecta a petei de contact....am sa mai caut...Este destul de sugestiv si ce se vede mai jos... ...si ceva pe romaneste.. ...angrenarea se face pe mai multi dinti simultan... Punctul de angrenare se misca de-a lungul dintelui...Ideea e ca pinioanele trebuie 'infipte unul in celalalt' astfel incat angrenarea (contactul) sa se faca pe pozitii ale flancurilor unde dintii au aceiasi dimensiuni! Infigerea pinionului de atac in coroana , are ca si efect angrenarea pe coada pinionului de atac si fortzarea(spargerea) danturii de la marginea coroanei...de ex.... minunat! e dat mura-n gura! voi da cu vopsea pe pinion sau pe coroana? Multumim domnu' Drobu, si eu tot la capitolul asta sint!Teoria ca teoria,problema este practic cum modifici pozitia pinionului fata de coroana?De unde iei saibe de reglaj de diverse grosimi?Ceva sugestii? mata nai intampinat nici un obstacol? a intrat pinionul de atac si pe rulment si in cruce,in carter? ...aveam undeva in romaneste , metoda de reglare corecta a petei de contact....am sa mai caut... Este destul de sugestiv si ce se vede mai jos... multumim maestre! dau o palinca de Bihor! Editat Decembrie 22, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Multumim domnu' Drobu, si eu tot la capitolul asta sint!Teoria ca teoria,problema este practic cum modifici pozitia pinionului fata de coroana?De unde iei saibe de reglaj de diverse grosimi?Ceva sugestii? ...se da cu ceva vopsea(neagra ) pe pinionul conducator...adica in cazul nostru pinionul de atac... Saibele se fac din cutie de tabla de cafea Moka sau ce s-o gasi(am folosit genul asta de tabla care e de 0,2-0,25mm grosime) si se pun in pozitii unde nu se vor invarti,toci, roade, adica stranse in pachet... La pinionul de atac , pe axul pinionului intre capul pinionului si rulment , sau in reazemul din aluminiu al rulmentului radial, daca se doreste bagarea, respectiv departatrea pinionului catre/de catre coroana... La coroana , sub rulmentul 6207(cand s-a stabilit definitiv ca acolo trebuie...) , si pentru probe sub rulment , pe cota de asezare din capacul de aluminiu.... Proba de angrenare se face cu grupul sprijinit pe capac!!!astfel incat coroana sa coboare si sa se reazeme de capac(pozitie in care este impinsa in timpul functionarii!), si cu capacul strans cu garnitura ce se va folsi la asamblarea definitiva...la fel piulitza care tine pachetul pinionului de atac... Musai trebuie sa existe joc de flanc! Mic, mai marisor, dar sa existe!Folclorul nu specifica clar cat trebuie sa fie jocul de flanc , dar un 0,1-0,15mm intre dinti este acceptabil...se verifica in mai multe pozitii(poti sa-ti dai seama daca coroana este asezata corect pe cupla cu nuturi, daca este perfect circulara , daca are inaltime uniforma...etc....ca ' e de toate felurile si calitatile' ) rotinnd semicupla e cardan , si verificand jocul la cupla cu nuturi dinspre roata.... Vedeti bavuri la orificiile pentru suruburi , etc ....ca rusii nu se obosesc cu asa ceva....si e foarte posibil ca sa 'instrambe' ansamblul cupla-coroana....folositi cu incredere pila ...si pune-ti un 6207 bun acolo , ca sa nu mai trebuiasca verificat spanul dupa 200 de km... No , mai mult de-atata nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 ...No , mai mult de-atata nu stiu! ... Da-mi voie sa nu te cred! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 Da-mi voie sa nu te cred! Toate bune! asa zic si eu! legat de agrenarea corecta a pinioanelor,pata de vopsea se amprenteaza acolo unde trebuie, analizand schitele atasate,am avut noroc! nu a trebuit sa intervin cu nimic pentru a corecta. de frecat nu freaca niciunde, nu se aude , cu mobra suspendata am testat cu urecheea daca se aud ceva horcaieli a vre-unui pitic ,pentru fiecare treapta, se aude slab, foarte slab doar in treapta a -4-a,turatie mare, rodaj minim, se aude doar inceperea procesului de rodare a dintilor pinioanlelor, zic eu! astept sa se linisteasca traficul sa dea soarele un pic peste obrajii mei,sa se zvinte apa ramasa de la ultimile ploi interminabile, sa pot testa trotineta...nu ma dernajeaza frigul cum ma deranjeaza interminabilele cozi de "conserve" din trafic. e placut afara 0 spre -1 grad celsius, fara vint , cer senin,conserve din pacate la greu si la ora 21-35 asa ca testul nu sa efectuat realmente 100%. pot sa spun ca se simte chiar din momentul plecari si pina la treapta a 4-a, ce mi-a placut a fost faptul ca am putut sa merg elegant cu a 3-a constant prin oras, pentru a 4-a imi trebuie pista . multumit intr-un cuvint! pitici grofaind din spate nu am auzit nici unu , momentan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.