Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Salut. Mai Cristi, toate bune pina la bormasina care-i deconcentrata si menghina aia de masa care-i excentrica. Restul totul e OK. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu as face gaurile cat de mari e posibil n flansa aia si le-as lega printrun fuel line.clasic! probabil maxim 0/ 6 ar merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti curiosii! Am carburile unui amic la ?verificat?, el se plangea ca?s noi si nu merg, consuma mult, etc? Pe scurt, m-am apucat de ele, incepand cu confectionat stuturile pt vacumetre. Sant curios ce o sa iasa!

Simplu: doua suruburi M4 pe care le-am gaurit prinzindu-le in mandrina pt ca gaura sa fie cat mai centrata. Apoi puse pe o surubelnita(pt a putea sa sa roteasca in voie), le-am polizat capetele. In flansa carburilor am dat o gaura (simetric la ambele), apoi filet M4. ?Stuturile? sunt ?capacite? pt a nu trage aer fals. Zilele urmatoare revin cu confectionatul vacumetrului si foto evident. Apoi cu explicatii la sincronizare si rezultatul asteptat. Probele am sa le fac pe motorul meu. Pozele cred ca spun tot!

dap buna treaba!

riscant direct pe carb.

nu mai vine puse acele flanse vacumatice, ci direct in carb.

 

 

 

 

 

Mesaj completat

eu as face gaurile cat de mari e posibil n flansa aia si le-as lega printrun fuel line.clasic! probabil maxim 0/ 6 ar merge.

asta va urma!legatura intre ele

nu trebuie gaurile mai mari de atit.....

in cele din urma va ajuta la un mers mai rotund, mai echilibrat al motorului!

eu mi-am facut doua flanse la strung, nu m-am gindit sa risc pe carburator cu toate ca ideea e buna.

care ar fi avantajele pentru vacumetru legat direct in carb, fata de legatura in flanse?

Mesaj completat

Pentru toti curiosii! Am carburile unui amic la “verificat”, el se plangea ca’s noi si nu merg, consuma mult, etc… Pe scurt, m-am apucat de ele, incepand cu confectionat stuturile pt vacumetre. Sant curios ce o sa iasa!

Simplu: doua suruburi M4 pe care le-am gaurit prinzindu-le in mandrina pt ca gaura sa fie cat mai centrata. Apoi puse pe o surubelnita(pt a putea sa sa roteasca in voie), le-am polizat capetele. In flansa carburilor am dat o gaura (simetric la ambele), apoi filet M4. “Stuturile” sunt “capacite” pt a nu trage aer fals. Zilele urmatoare revin cu confectionatul vacumetrului si foto evident. Apoi cu explicatii la sincronizare si rezultatul asteptat. Probele am sa le fac pe motorul meu. Pozele cred ca spun tot!

scuzele de rigoare! am crezut ca se vrea a se monta flanse de echilibrare intre carb, de comercinatii fiind numite vacumetrice.

nerabdarea ma apasa, astept poze, detalii cu confectionarea vacumetrelor!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si menghina aia de masa care-i excentrica...

Sefu', menghina'i confectionata tot de mine :laugh:

 

eu as face gaurile cat de mari e posibil n flansa aia si le-as lega printrun fuel line.clasic! probabil maxim 0/ 6 ar merge.

Daca poti sa-mi explici de ce sa le unesc intre ele, ce avantaje voi avea, logica acestui mit, tot ce poti... Esti invitatul meu! Chiar vreau sa aud o stfel de parere, pana acum nimeni n-a stiut sa dea un raspuns logic. Daca nu , atunci voi scrie eu de ce nu le voi lega intre ele, acum am cel putin doua motive! Dupa testare pot fii mai multe, sau mai putine, voi scrie atunci.

 

...scuzele de rigoare! am crezut ca se vrea a se monta flanse de echilibrare intre carb, de comercinatii fiind numite vacumetrice.

nerabdarea ma apasa, astept poze, detalii cu confectionarea vacumetrelor!

Flansele au un mare dezavantaj, inseamna 2 garnituri care impiedica sensibil transferul de caldura din spre chiulasa catre carburator. Ori toata lumea stie ca un amestec omogen, este amestecul ideal. Unele galerii de admisie sunt prevazute in mod expres cu dispozitive ce produc "pata calda"(pt omogenizare mai buna) in zona de pulverizare a benzinei(jetul ce iese din carburator). Am avut garnituri de 3 mm grosime din carton(originale de la dany), le-am inlocuit cu altele confectionate de mine din clingherit grafitat de 0,6(am cautat mult pana am gasit asa ceva), efectul a fost imediat, a scazut consumul fara a umbla la altceva, fara a pierde performanta. Acum intelegi?

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la tacheti! A reusit simpaticul Mad Max sa ii regleze la mana! Se mai ingatuie putzin in tiratie dar macar mi s-a luat o piatra de pe inima!!

Cateodata esti prost daca esti destept.....

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 57

Ma uitam ca au iesit super gaurile fara ajutor nu as reusi ( ajutor la ghidat mai sus mai jos) felicitari sunteti un adevarat maestru( la gauri? :laugh: glumesc nu iau la misto)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Flansele au un mare dezavantaj, inseamna 2 garnituri care impiedica sensibil transferul de caldura din spre chiulasa catre carburator. Ori toata lumea stie ca un amestec omogen, este amestecul ideal. Unele galerii de admisie sunt prevazute in mod expres cu dispozitive ce produc "pata calda"(pt omogenizare mai buna) in zona de pulverizare a benzinei(jetul ce iese din carburator). Am avut garnituri de 3 mm grosime din carton(originale de la dany), le-am inlocuit cu altele confectionate de mine din clingherit grafitat de 0,6(am cautat mult pana am gasit asa ceva), efectul a fost imediat, a scazut consumul fara a umbla la altceva, fara a pierde performanta. Acum intelegi?

 

Eu am pus garnituri din tabla de aluminiu de la profilele care se folosesc in constructii(la termosisteme) si intr-adevar a scazut consumul imediat ;) .Oricum, cu flanse e mult mai "naravasa"!....mitul se confirma de data asta :laugh:

Mesaj completat

Eu am pus garnituri din tabla de aluminiu de la profilele care se folosesc in constructii(la termosisteme) si intr-adevar a scazut consumul imediat :cheers: .Oricum, cu flanse e mult mai "naravasa"!....mitul se confirma de data asta :D

 

 

Consum max.6%, bujii "caprioara" neschimbate de la inceputul anului.Deci, care ar fi dezavantajul?

post-35810-1277669817_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Oricum, cu flanse e mult mai "naravasa"!....mitul se confirma de data asta...

Doar fiindca spui tu asta? Sefu', daca nu vi si cu explicatia logica, totul ramane doar vorbe, o poveste frumoasa ca si cea cu mos craciun(pe care unii copii chiar o cred). Ce o face mai naravasa, ce se intampla acolo? ...eu nu inteleg, mai mult nimeni nu stie sa explice fenomenul miraculos(care sigur nu exista). Ce supliment de amestec poate da o sectiune de 2 mm care este de sute de ori mai mica decat difuzorul principal al carburatorului? De unde putere in plus?

De aceea eu cred ca-i un mit, o poveste inventata de unii ce n-au inteles pentru ce a fost creata aceasta flansa. Explicatia este simpla: carburile nu au fost concepute de fabricant cu stuturi de sincronizare, avind personal specializat pentru aceasta operatie la iesire de pe banda. O cooperativa oarecare a gasit o metoda de a face bani cu aceste flanse, mizind pe naivitatea necunoscatorului sau pe utilitatea cunoscatorului. Voi revenii cu explicatii dupa ce fac toate testele. Repet: eu nu sustin ca nu-i utila, ci doar ca destinatia ei este doar pt sincronizare. Cu aceasta flansa si cu doua vacuumetre orice amator se joaca cu reglatul carburatoarelor, culmea le face mai bine decat orice mecanic. Un bypass intre cele doua galerii in scopul egalizarii presiuni(mai corect al depresiunii), n-ar face decat sa ingreuneze dozarea amestecului de relanti, adica echilibrez depresiunea dar scap de sub control amestecul...

Ok, in final motorul poate merge si asa daca ai ureche buna si multa experienta, dar in nici un caz mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar fiindca spui tu asta? Sefu', daca nu vi si cu explicatia logica, totul ramane doar vorbe, o poveste frumoasa ca si cea cu mos craciun(pe care unii copii chiar o cred). Ce o face mai naravasa, ce se intampla acolo? ...eu nu inteleg, mai mult nimeni nu stie sa explice fenomenul miraculos(care sigur nu exista). Ce supliment de amestec poate da o sectiune de 2 mm care este de sute de ori mai mica decat difuzorul principal al carburatorului? De unde putere in plus?

De aceea eu cred ca-i un mit, o poveste inventata de unii ce n-au inteles pentru ce a fost creata aceasta flansa. Explicatia este simpla: carburile nu au fost concepute de fabricant cu stuturi de sincronizare, avind personal specializat pentru aceasta operatie la iesire de pe banda. O cooperativa oarecare a gasit o metoda de a face bani cu aceste flanse, mizind pe naivitatea necunoscatorului sau pe utilitatea cunoscatorului. Voi revenii cu explicatii dupa ce fac toate testele. Repet: eu nu sustin ca nu-i utila, ci doar ca destinatia ei este doar pt sincronizare. Cu aceasta flansa si cu doua vacuumetre orice amator se joaca cu reglatul carburatoarelor, culmea le face mai bine decat orice mecanic. Un bypass intre cele doua galerii in scopul egalizarii presiuni(mai corect al depresiunii), n-ar face decat sa ingreuneze dozarea amestecului de relanti, adica echilibrez depresiunea dar scap de sub control amestecul...

Ok, in final motorul poate merge si asa daca ai ureche buna si multa experienta, dar in nici un caz mai bine

SA VINA VACUMETRELE HOME MADE!!!!!!!UNDE SUNT??!!

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar fiindca spui tu asta? Sefu', daca nu vi si cu explicatia logica, totul ramane doar vorbe, o poveste frumoasa ca si cea cu mos craciun(pe care unii copii chiar o cred). Ce o face mai naravasa, ce se intampla acolo? ...eu nu inteleg, mai mult nimeni nu stie sa explice fenomenul miraculos(care sigur nu exista). Ce supliment de amestec poate da o sectiune de 2 mm care este de sute de ori mai mica decat difuzorul principal al carburatorului? De unde putere in plus?

De aceea eu cred ca-i un mit, o poveste inventata de unii ce n-au inteles pentru ce a fost creata aceasta flansa. Explicatia este simpla: carburile nu au fost concepute de fabricant cu stuturi de sincronizare, avind personal specializat pentru aceasta operatie la iesire de pe banda. O cooperativa oarecare a gasit o metoda de a face bani cu aceste flanse, mizind pe naivitatea necunoscatorului sau pe utilitatea cunoscatorului. Voi revenii cu explicatii dupa ce fac toate testele. Repet: eu nu sustin ca nu-i utila, ci doar ca destinatia ei este doar pt sincronizare. Cu aceasta flansa si cu doua vacuumetre orice amator se joaca cu reglatul carburatoarelor, culmea le face mai bine decat orice mecanic. Un bypass intre cele doua galerii in scopul egalizarii presiuni(mai corect al depresiunii), n-ar face decat sa ingreuneze dozarea amestecului de relanti, adica echilibrez depresiunea dar scap de sub control amestecul...

Ok, in final motorul poate merge si asa daca ai ureche buna si multa experienta, dar in nici un caz mai bine

..." merge muuult mai bine, si in afara de asta , daca ti se rupe un cablu de acceleratie , poti veni cu un singur cablu pana la garaj , si sa comanzi cablul defect de la reprezentanta..." spunea ceva american handicapat , care isi comanda cablu de acceleratie stanga , de la reperezentanta... :laugh:

E un fel de tiganie...pentru motoarele prohab , are un efect spectaculos , cilindrul care mergea prost , da semne de resuscitare, si ala cu viata in el , lesina...

Nu se mai poate regla/echilibra mersul la relanti...

Nu are nici un efect la regimuri superioare relantiului...

Nu mai stii ce se intampla in motor, pe ce parte se gata , de ce se afuma bujiile...etc...reglajele devin insensibile, tot invarti de ele la nesfarsit pana se simte ceva...

nu repara cama asimetrica, nu repara ghidurile de supapa foututte, nu etanseaza supapele...

in rest e o chestie minunata, arata interesant , si starneste nedumeriri...

Nea Cristi 57, reglarea cu vacuumetru este discutabila....am experimentat si asa ceva , si din cauza asimetriei de compresie /avans, joc supape...etc...reglajul arata foarte frumos pe ceas, si motorul merge prost...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SA VINA VACUMETRELE HOME MADE!!!!!!!UNDE SUNT??!!

:cheers:

Sefu', astazi abia am facut cadranele(mi-a luat ceva timp), maine restul

...si ala cu viata in el , lesina...

Nu se mai poate regla/echilibra mersul la relanti...

Nu are nici un efect la regimuri superioare relantiului...

Nu mai stii ce se intampla in motor, pe ce parte se gata , de ce se afuma bujiile...etc...reglajele devin insensibile, tot invarti de ele la nesfarsit pana se simte ceva...

 

....am experimentat si asa ceva , si din cauza asimetriei de compresie /avans, joc supape...etc...reglajul arata foarte frumos pe ceas, si motorul merge prost...

Multumesc pentru sustinere!

Sincronizare si merge mai prost motorul!? :smoke: speram sa n-aud asta :lol: macar pana terminam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si io o intrebare, probabil idioata... chiar daca nu am inca k68-uri...

K68-urile ar trebui sa aiba niste porturi de testare (27), la care, vad pe youtube sau pe alte forumuri, se conecteaza fel de fel de aparate de balansat (Twinmax, Carbtune samd).

Tustile alea de la carburatoare, la care eu le-am zis porturi de testare, nu pot fi legate intre ele cu un tub ca sa faca treaba flansei de echilibrare?

Si in felul asta toata lumea sa fie fercita?

post-51591-1277774728_thumb.jpg

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si io o intrebare, probabil idioata... chiar daca nu am inca k68-uri...

K68-urile ar trebui sa aiba niste porturi de testare (27), la care, vad pe youtube sau pe alte forumuri, se conecteaza fel de fel de aparate de balansat (Twinmax, Carbtune samd).

Tustile alea de la carburatoare, la care eu le-am zis porturi de testare, nu pot fi legate intre ele cu un tub ca sa faca treaba flansei de echilibrare?

Si in felul asta toata lumea sa fie fercita?

acele stuturi sunt un fel de "prea plin" al camerei de nivel al carburatorului.

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SA VINA VACUMETRELE HOME MADE!!!!!!!UNDE SUNT??!!

:lol:

iata ca sunt gata.. daca mai vrei ceva, tipa :smoke: am pus si varianta pt imprimanta

voi revenii cu descrierea, acum n-am timp..

 

..Tustile alea de la carburatoare, la care eu le-am zis porturi de testare, nu pot fi legate intre ele cu un tub ca sa faca treaba flansei de echilibrare?...

nu, acele tevusti sunt terminalele de la aerisitoarele camarei de nivel constant. Pe acolo nu v-a curge niciodata benzina, au rol de a egaliza presiunea din camera de nivel constant cu cea atmosferica(conditie importanta). Astuparea sau legarea lor intre ele v-a avea influenta negativa asupra dozarii amestecului poarte voi scrie daca voi avea timp...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca se ingroasa gluma...care de fapt nu i nici o gluma!!! felicitari nea cristi pentru executie!eu unu sunt curios sa vad un video cu reglajul carburilor. inca odata felicitari! respect! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar fiindca spui tu asta? Sefu', daca nu vi si cu explicatia logica, totul ramane doar vorbe, o poveste frumoasa ca si cea cu mos craciun(pe care unii copii chiar o cred). Ce o face mai naravasa, ce se intampla acolo? ...eu nu inteleg, mai mult nimeni nu stie sa explice fenomenul miraculos(care sigur nu exista). Ce supliment de amestec poate da o sectiune de 2 mm ......

 

Nu e 2, e 20mm, iar explicatia este foarte simpla.....debitul de amestec pus la dispozitia motorului este mult mai mare, iar amestecul nu este scapat de sub control deloc deoarece este "preparat" carburatoare....ma mir ca nu vrei sa vezi aplicatia unor principii simple da mecanica fluidelor, ma refer la marire sectiunii de curgere.Oricum, putem face o liniuta si inlaturam orice dubiu! :smoke:

Mesaj completat

..." merge muuult mai bine, si in afara de asta , daca ti se rupe un cablu de acceleratie , poti veni cu un singur cablu pana la garaj , si sa comanzi cablul defect de la reprezentanta..." spunea ceva american handicapat , care isi comanda cablu de acceleratie stanga , de la reperezentanta... :cheers:

E un fel de tiganie...pentru motoarele prohab , are un efect spectaculos , cilindrul care mergea prost , da semne de resuscitare, si ala cu viata in el , lesina...

Nu se mai poate regla/echilibra mersul la relanti...

Nu are nici un efect la regimuri superioare relantiului...

Nu mai stii ce se intampla in motor, pe ce parte se gata , de ce se afuma bujiile...etc...reglajele devin insensibile, tot invarti de ele la nesfarsit pana se simte ceva...

nu repara cama asimetrica, nu repara ghidurile de supapa foututte, nu etanseaza supapele...

in rest e o chestie minunata, arata interesant , si starneste nedumeriri...

 

Cred ca statul pe net te-a facut sa uiti ce ai invatat la scoala si iti ai si din timpul de mers cu mobra.Mai ai putin si crezi si tu ceea ce spui! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...principii simple da mecanica fluidelor...

M-ai facut praf cu fluidele :smoke: am vrut sa-ti pun formulele dar le nu pot introduce(apar semne ciudate)... eroare sefu', eroare! gaura stutului din fansa nu are 20 mm (n-ai mai regla in veci carburile)

suprafata unei gauri de 2 mm = 3,1416 mm2(cat are stutul flansei), suprafata unei gauri de 32 mm = 804.2496 mm2(atat are difuzorul)adica de 256,130446 ori mai mare. Asa ca teoretic la cei 28 de c/p ai tai adaugi 0,1093192959001782531194295(9001782531194295) c/p - asta doar matematic, in realitate teoria fluidelor(pe care o invoci) spune altceva(gazele tale vor fugii inainte si inapoi pe furtunul dintre cele doua stuturi) cam 5 mm la 3000 r/min, adica mai pe intelesul tau stau pe loc. La 3000 r/min inseamna fix 25 de curse inainte si inapoi pe secunda, dupa ce parcurg cei 5 mm se intorc inapoi alti 5 mm si tot asa sarba pe loc... la 5000 r/min rezulta 41,6666666666666666666666667 curse/secunda, mai putin de 1 mm(deja sunt naucite, nici ele nu stiu ce fac acolo)... Adica vax albina, adica hai sa scriem ca sa scriem...

Toate astea in sarcina si turatie medie, la relanti cred ca drobu are dreptate cu "lesinatul" (adica nu moare chiar de tot)

Eu nu fac liniute sefu', fac in schimb un motor sa mearga, sa mearga mii de km cu performanta si consum minim, nu-mi place sa sparg motoare...

Mai bine scriam despre sincronizare(am mai aflat ceva intre timp)... o las pe maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e 2, e 20mm, iar explicatia este foarte simpla.....debitul de amestec pus la dispozitia motorului este mult mai mare, iar amestecul nu este scapat de sub control deloc deoarece este "preparat" carburatoare....ma mir ca nu vrei sa vezi aplicatia unor principii simple da mecanica fluidelor, ma refer la marire sectiunii de curgere.Oricum, putem face o liniuta si inlaturam orice dubiu! :smoke:

Mesaj completat

 

 

Cred ca statul pe net te-a facut sa uiti ce ai invatat la scoala si iti ai si din timpul de mers cu mobra.Mai ai putin si crezi si tu ceea ce spui! :cheers:

....d-apoi noh! E de de mult tare , de cand am terminat scolile...

...si liniutele nu se fac cu motorul in relanti....unde se mai simte cat decat furtunelul gatuindu-se....

Un furtun cu diametru de 6mm si lung de 500mm nu nu prea conteaza pe langa o galerie de admisie de 60mm si lunga de 150... ca si rezistenta gazodinamica, curgere, etc....Dar noh , efectul psihologic nu e de neglijat....si cum am mai spus, arata impresionant , ca si cum ar fi o instalatie fooarte speciala.... ;)

Si daca nu eram entuziasmat , avand ocazia sa 'reglez' un prohab echipat cu dispozitivul minune, probabil ca nu ma oboseam sa debitez aberatii despre.....

Mesaj completat

...si parafrazandul pe Stanislaw Lem , am putea sa-i spunem " dispozitiv vacuumatic bireversibil cu actiune duala, pentru fericirea posesorilor de nipru batranicios" :lol:

Mesaj completat

prahova , langa ploiesti . azi am pornit nipra...a mers cateva minute si apoi s-a oprit... nu a mai pornit,bujiile erau afumate,cred ca este din reglajul carburatoarelor...

...bujiile arata impresionant!

 

Poate e un gol de aer in Ploiesti!

Poate nu a mai schimbat nimeni, niciodata izmenele din filtrul de aer!

Poate a fost tunat ca sa zboare cu 150km/h si peste...

Cine poate sti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prahova , langa ploiesti . azi am pornit nipra...a mers cateva minute si apoi s-a oprit... nu a mai pornit,bujiile erau afumate,cred ca este din reglajul carburatoarelor...

Mie mi se pare ca-s cam lungi...

dar nah, poate ca nu mi-am mai vazut eu bujiile de multa vreme.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Flansele au un mare dezavantaj, inseamna 2 garnituri care impiedica sensibil transferul de caldura din spre chiulasa catre carburator. Ori toata lumea stie ca un amestec omogen, este amestecul ideal. Unele galerii de admisie sunt prevazute in mod expres cu dispozitive ce produc "pata calda"(pt omogenizare mai buna) in zona de pulverizare a benzinei(jetul ce iese din carburator). Am avut garnituri de 3 mm grosime din carton(originale de la dany), le-am inlocuit cu altele confectionate de mine din clingherit grafitat de 0,6(am cautat mult pana am gasit asa ceva), efectul a fost imediat, a scazut consumul fara a umbla la altceva, fara a pierde performanta. Acum intelegi?

 

:smoke: :lol: :cheers:

Cred ca ai gresit inceputul frazei. "Flansele au un mare avantaj...."

Eu folosesc distantiere/flanse, sau cum vreti sa le ziceti, din ebonita la mai toate comunistele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu explicatiile promise, foto le-am pus deja...

======================

Manometrele le-am luat din targ cu 10 roni amandoua, atunci n-am gasit de 1 bar si nici n-am mai cautat. Furtunele sunt moca la orice cabinet sau spital, restul e munca ta.

Confectionarea unui vacumetru este o operatie foarte simpla. Trebe cautat manometere identice de 1 – 2 bari. Ideal este de 1 bar. Eu am gasit de 2,5 bari. Daca ai manometre de 1 bar, atunci acul se v-a monta la capatul opus(se muta pozitia sectorului dintat) si vei obtine un instrument de mare acuratete. Le-am luat totusi doar pentru faptul ca erau identice.

Se demonteaza instrumentul pentru a avea acces la cadran, se scoate acul indicator, se muta pozitia sectorului dintat cam 1/3, se monteaza noul cadran, apoi acul indicator (pe pozitia”0”). Se remonteaza instrumentul si totul este aproape gata.

Cadranul l-am desenat in paint apoi l-am transferat in word unde sepoate aduce la marimea necesara si se printeaza.

La final vacumetrele functionau, dar acele jucau atat de tare incat era imposibil sa poti face o comparatie. Mi-am adus aminte de manometrele pline cu ulei sau glicerina, care probabil ca ar fii functionat mai cumsecade… Am rezolvato obturand furtunul cu un filtru de bricheta, ce are acelasi rol de a limita debitul. Acum acele urca si coboara ca melcul, e super.

Furtunele au 60 cm asemanatoare cu racordurile medicale de perfuzie, pot fii si mai lungi, dar obligatoriu egale.

Secretul este in mansonul de cuplare pe stutul galeriei de admisie. Acesta contine pastila de obturare a aerului. Fara aceasta pastila, acul instrumentului v-a oscila, facand practic imposibila citirea corecta a depresiunii. (Dupa cateva teste se ajumge la cota practica) daca furtunele sunt mai lungi oscilatiile indicatoarelor sunt mai mici.

Obtinerea duzei se poate face si asa: capatul furtunaselor se astupa cu ceara in care se lasa o lita subtire(0,2 mm), dupa ce ceara s-a intarit se trage firul afara, apoi se pune mansonul de cauciuc. (Se poate alege si alta solutie)

Asa am obtinut un vacumetru de buna calitate.

========================

Ce se obtine prin sincronizare? Un reglaj optim al amestecului, o alimentare egala pentru toti cilindrii(lucrul cel mai important – toti cilindrii muncesc la fel), nu mai faci carburatie “la ureche”, o poate face orice profan(mai bine decat un veteran), performanta mare si consum mic, etc… Totusi aceasta operatie este ultima la punerea la punct al unui motor, inainte se face jocul termic, aprinderea, etc..

 

Mie mi se pare ca-s cam lungi...

si eu utilizez bujii cu filet lung, mi s-a parut ca au o culoare mai frumoasa si le-am lasat asa..

:smoke: :lol: :cheers:

Cred ca ai gresit inceputul frazei. "Flansele au un mare avantaj...."

Eu folosesc distantiere/flanse, sau cum vreti sa le ziceti, din ebonita la mai toate comunistele mele.

Nu am gresit sefu', am facut doar o remarca, cert este faptul ca a scazut consumul(a crescut omogenitatea). De ce? Am mai scris despre asta cateva posturi in urma(nu mai repet)... Tu faci o afirmatie, ai si argument la ea? (Apoi nu am scris "avantaj"ci "dezavantaj")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai facut praf cu fluidele :smoke: am vrut sa-ti pun formulele dar le nu pot introduce(apar semne ciudate)... eroare sefu', eroare! gaura stutului din fansa nu are 20 mm (n-ai mai regla in veci carburile)

suprafata unei gauri de 2 mm = 3,1416 mm2(cat are stutul flansei), suprafata unei gauri de 32 mm = 804.2496 mm2(atat are difuzorul)adica de 256,130446 ori mai mare. Asa ca teoretic la cei 28 de c/p ai tai adaugi 0,1093192959001782531194295(9001782531194295) c/p - asta doar matematic, in realitate teoria fluidelor(pe care o invoci) spune altceva(gazele tale vor fugii inainte si inapoi pe furtunul dintre cele doua stuturi) cam 5 mm la 3000 r/min, adica mai pe intelesul tau stau pe loc. La 3000 r/min inseamna fix 25 de curse inainte si inapoi pe secunda, dupa ce parcurg cei 5 mm se intorc inapoi alti 5 mm si tot asa sarba pe loc... la 5000 r/min rezulta 41,6666666666666666666666667 curse/secunda, mai putin de 1 mm(deja sunt naucite, nici ele nu stiu ce fac acolo)... Adica vax albina, adica hai sa scriem ca sa scriem...

Toate astea in sarcina si turatie medie, la relanti cred ca drobu are dreptate cu "lesinatul" (adica nu moare chiar de tot)

Eu nu fac liniute sefu', fac in schimb un motor sa mearga, sa mearga mii de km cu performanta si consum minim, nu-mi place sa sparg motoare...

Mai bine scriam despre sincronizare(am mai aflat ceva intre timp)... o las pe maine.

 

Are 20mm....vezi poza!

TRAIASCA R.S.R.

Mesaj completat

....d-apoi noh! E de de mult tare , de cand am terminat scolile...

...si liniutele nu se fac cu motorul in relanti....unde se mai simte cat decat furtunelul gatuindu-se....

Un furtun cu diametru de 6mm si lung de 500mm nu nu prea conteaza pe langa o galerie de admisie de 60mm si lunga de 150... ca si

 

Si tu esti la fel de superficial, gaura are 20mm,deci o dimensiune comparabila cu cea a difuzorului carburatorului.

Zici ca ai reglat motor cu flanse ca cea din poza pusa de mine?! :lol: ...poate l-ai dereglat.

 

Atentie, e coltul comunistelor,nu al comunistilor.

 

"E usor a scrie versuri,

Cind nimic nu ai a spune

....."

 

Zici ca ai reglat motor cu flanse ca cea din poza pusa de mine?! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 20mm....vezi poza!

TRAIASCA R.S.R.

Am vazut-o, dar calitatea pozei nu ma lasa sa vad si detaliile. Pare o "facatura" strung, freza... artizanat. Apoi nici un fabricant n-ar fii plasat stutul la 90 de grade! Daca hexagonul o fii de 17 sau mai mic, interiorul nu poate fii de 20 mm... Dar nu asta conteaza, ci faptul ca inta la 90 de grade, ca aerul se duce inainte si inapoi, ca nu are un rezonator... etc. Elemente ce sunt in contradictie cu "mecanica fluidelor " pe ca tu o invoci.

Ca sa inchid acest subiect, fa o experienta simpla: ia un furtun transparent cu care sa unesti cele doua stuturi. Fa o bila dintr-un material foarte usor(cu inertie mica) gen polistiren expandat(zapada artificiala) sau pamatuf de vata tavalit prin oja, pe care-l introduci in acel tub. Aproape de stuturi infigi un ac de gamalie(sau cate doua in cruce) pt a avea siguranta ca la turatie mica nu se duce pe una din galerii(vezi desenul atasat). Apoi urcate pe motor si du-l in 4000 de ture (sarcina mare) si scriene si noua cat de mult oscileaza bila(in mm), poti grada furtunul cu carioca. Incearca si la 2000, 3000 respectiv 5000 r/min. De vorbe sunt satul, fa un test, o baza de comentarii...

Daca eu ti-as spune ca am pus in rezervor 3 litri de benzina, jumate de palinca si 3 pastile de paracetamol congelat cu care am rulat apoi 3000 de km(iar daca as fii avut votca ruseasca faceam 4000), tu m-ai crede? Mai ales ca ma cunosti: eu nu stric niciodata, banii de bautura pe mancare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa inchid acest subiect, fa o experienta simpla:

Fa tu o experienta simpla cu flansele propuse de mine si pe urma comenteaza despre asta!Teoria are valoare daca stii sa o pui in practica,altfel scrii de se plictiseste omu` la jumatea povestii!

Inchidem subiectul si ne vedem sanatosi la Mizil si vorbim despre votca si slana! ;)

Mesaj completat

Fa o bila dintr-un material foarte usor(cu inertie mica) gen polistiren expandat(zapada artificiala) sau pamatuf de vata tavalit prin oja, pe care-l introduci in acel tub. Aproape de stuturi infigi un ac de gamalie(sau cate doua in cruce) pt a avea siguranta ca la turatie mica nu se duce pe una din galerii(vezi desenul atasat). Apoi urcate pe motor si du-l in 4000 de ture (sarcina mare)

 

 

Iti dai matale seama ce nedumerita va fi biluta daca se vede intr-o galerie de admisie comuna a unui motor cu 4 cilindrii?Pe unde sa o ia saraca! Interesant de studiat teoria bilutei de polistiren...mecanica fluidelor e inutila chiar! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...