Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

salut fratilor!

am intrat si eu in posesia unui mt10. merge destul de bine, dar ma straduiesc sa invat reglajele.

dar ce ma nemultumeste este lipsa rotii originale. asa ca urmeaza intrebarea ,,NU AVETI CUMVA O ROATA ORIGINALA FATA PENTRU NIPRA?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! ;)

Cristi 57, am fost pana la Bran weekendul trecut si la 20 km de Ploiesti iar mi-au sarit pastilele la cilindrul din dreapta...

Dupa ce m-am sinucis, am continuat drumul si ieri am comandat arcuri de supape, tije, ghiduri etc. la Dany! Nu inteleg de ce ies... Sunt in ceatza... Banuiesc ca s-or fi slabit arcurile si au o inertie mai mare si din aceasta cauza ies pastilele! Vreau sa verific si supapele sa vad caca nu cumva sunt strambe...

Daca ai vreo idee anuntza-ma! Sunt deschis non-stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! ;)

 

Da. In Bucuresti de pe soseaua Chitilei , "Rabinu" se numeste si e super omu tel. 0724 452 023

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut fratilor!

am intrat si eu in posesia unui mt10. merge destul de bine, dar ma straduiesc sa invat reglajele.

dar ce ma nemultumeste este lipsa rotii originale. asa ca urmeaza intrebarea ,,NU AVETI CUMVA O ROATA ORIGINALA FATA PENTRU NIPRA?"

 

 

Am mai multe roti de nipru, daca te intereseaza astept PM.

 

Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! ;)

Cristi 57, am fost pana la Bran weekendul trecut si la 20 km de Ploiesti iar mi-au sarit pastilele la cilindrul din dreapta...

Dupa ce m-am sinucis, am continuat drumul si ieri am comandat arcuri de supape, tije, ghiduri etc. la Dany! Nu inteleg de ce ies... Sunt in ceatza... Banuiesc ca s-or fi slabit arcurile si au o inertie mai mare si din aceasta cauza ies pastilele! Vreau sa verific si supapele sa vad caca nu cumva sunt strambe...

Daca ai vreo idee anuntza-ma! Sunt deschis non-stop.

 

Rabinu, ti-a scris Ionel mai sus. Sau iei alta de la mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai multe roti de nipru, daca te intereseaza astept PM.

 

 

 

Rabinu, ti-a scris Ionel mai sus. Sau iei alta de la mine. ;)

 

 

Este jeanta dreapta, cromata, ai o poza, rulmentii cum sunt?

Mesaj completat

De alternatoare ce stiti? Am vazut undeva un topic cu o adaptare cu unul de Tico! Am auzit ca sunt mai multe tipuri pentru Dnepr! Unele mai puiternice decat altele... Aveti habar preturi si putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! :lol:

Cristi 57, am fost pana la Bran weekendul trecut si la 20 km de Ploiesti iar mi-au sarit pastilele la cilindrul din dreapta...

Dupa ce m-am sinucis, am continuat drumul si ieri am comandat arcuri de supape, tije, ghiduri etc. la Dany! Nu inteleg de ce ies... Sunt in ceatza... Banuiesc ca s-or fi slabit arcurile si au o inertie mai mare si din aceasta cauza ies pastilele! Vreau sa verific si supapele sa vad caca nu cumva sunt strambe...

Daca ai vreo idee anuntza-ma! Sunt deschis non-stop.

http://www.sheldonbrown.com/wheelbuild.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!!! Va rog fitzi si voi mai explicitzi cum se regleaza carburatoarele la motorul boxer, io am un ural wolf cu carburatoare K si nu am nici o idee cum sa le echilibrez sau ma rog fie vorba si de carburatoarele japoneze..

 

 

 

Multumiri!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ca o flansa, una din flansele ce vine intre carburator si chiuloasa (partea de admisie) sa traga aer fals, probabil trage aer pe la stutul pe care se prinde furtunul care e filetat pe flansa, de altfel numi explic, la mine nu a mers motorul de nici o forma cu aceste flanse.

dupa ce le-am dat jos....alta viata!

voi schimba flansele intre ele sa confirm temerea cu trasul aerului fals.

reglatul motorului cu ceasurile de vacum?

gaurile ce le-am dat prin siliconul introdus in furtun nu au fost simetrice, am sa incerc cu doua ace de seringa pe care le prind in furtun cu silicon care ramane fixate in furtun.

sa nu ma afirm prea devreme, dar promite! :hurt:

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...gaurile ce le-am dat prin siliconul introdus in furtun nu au fost simetrice, am sa incerc cu doua ace de seringa...

nu merge cu ace de seringa, in schimb cu o "smecherie" din aia alba din bricheta, pe care iese gazul, v-a merge sigur. Am testat mai multe variante, asta a fost cea mai reusita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge cu ace de seringa, in schimb cu o "smecherie" din aia alba din bricheta, pe care iese gazul, v-a merge sigur. Am testat mai multe variante, asta a fost cea mai reusita.

 

dar "smecheria" aceea alba de la bricheta nu are gaura transversala prin ea, e un absorbant un fel de burete mai compact.

 

 

Mesaj completat

dar "smecheria" aceea alba de la bricheta nu are gaura transversala prin ea, e un absorbant un fel de burete mai compact.

am dat o privire in retrospectiva si m-am lamurit!

ori fac rost de alte furtune ori le prind cumva in astea ce le am, aceea smecherie" de bricheta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La K68 se pot spune multe... pana acum nu am vazut inca varianta "doi", posibil sa existe, dar...

Revin maine cu "argumentarea", dupa ce prelucrez imaginea prezentata. Ce vreau sa spun este faptul ca in realitate tubul emulsor este diferit fata de desen. Am citit pe un sit spaniol o explicatie functionala a K68-ului, foarte documentata, mi-am spus atunci ca tipii bat campii, dar apoi am inteles ca prezentarea era ok, valabila(pt "doi").

Pe scurt:

Amestecul aer/benzina se face in tubul emulsor, acul dozator mixeaza simultan cantitatea de benzina si apoi cantitatea de amestec finala. Acest amestec este mixat in difuzor cu aerul aspirat, avand avantajul unei bune omogenitati. Precizia dozajului fiind dependenta de precizia de executie a conicitatii acului, care nu este liniara. La carburile intalnite pana in prezent(tot k68-uri), amestecul aer benzina se face in difuzor acul de dozaj avand doar rol de corector altimetric(ceeace si este de fapt). In acest caz acul, are o importanta redusa, precizia lui de executie nefiind atat de importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La K68 se pot spune multe... acul de dozaj avand doar rol de corector altimetric(ceeace si este de fapt). In acest caz acul, are o importanta redusa, precizia lui de executie nefiind atat de importanta.

 

Asta chiar este ceva nou!

Unde ai intilnit notiunea de ``corector altimetric``?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in manualul de Dnepr, dar cu alte cuvinte... " La exploatarea indelungata a motocicletei in conditii climaterice calde (35-40C si peste) si la inaltimi de peste 2000 m fata de nivelul marii, se recomanda coborarea acului de dozare, iar ;a exploatarea in conditii climaterice reci (-15C si mai putin) se recomanda ridicarea acului de dozare."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in manualul de Dnepr, dar cu alte cuvinte... " La exploatarea indelungata a motocicletei in conditii climaterice calde (35-40C si peste) si la inaltimi de peste 2000 m fata de nivelul marii, se recomanda coborarea acului de dozare, iar ;a exploatarea in conditii climaterice reci (-15C si mai putin) se recomanda ridicarea acului de dozare."

 

 

Asta da,in functie de iarna-vara, dar eu ma refeream la inventarea notiunii de "corector altimetric" !!!!???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se schimba greu ghidurile de la supape?

Nu, eu le schimb la rece, nu incalzesc chiulasa. Este adevarat ca ma folosesc de presa, ghidul nou il ghidez pe coada supapei cand il presez pentru a avea certitudinea ca'i pe directia cea buna.

 

...inventarea notiunii de "corector altimetric" !!!!???

Sefu', cu tot respectul, nu poti inventa ceva ce'i inventat si scris deja de altii... Eu doar am citit cateva manuale de profil, incercand sa inteleg carburatia. Apoi multi folosesc denumiri gresite, confundand confuzia... in general ne dam seama cam ce vor sa spuna si nu facem corectii(poate ar trebuii..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, eu le schimb la rece, nu incalzesc chiulasa. Este adevarat ca ma folosesc de presa, ghidul nou il ghidez pe coada supapei cand il presez pentru a avea certitudinea ca'i pe directia cea buna.

 

 

Sefu', cu tot respectul, nu poti inventa ceva ce'i inventat si scris deja de altii... Eu doar am citit cateva manuale de profil, incercand sa inteleg carburatia. Apoi multi folosesc denumiri gresite, confundand confuzia... in general ne dam seama cam ce vor sa spuna si nu facem corectii(poate ar trebuii..)

 

Eu unde nu stiu intreb...spune-mi si mie te rog ce face acest corector altimetric ? ( notiunea exista cu siguranta,am mai intalnit-o,dar nu stiu la ce se refera )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unde nu stiu intreb...spune-mi si mie te rog ce face acest corector altimetric ? ( notiunea exista cu siguranta,am mai intalnit-o,dar nu stiu la ce se refera )

 

Daca aerul este mai rarefiat la altitudini mai mari rezulta mai putin oxigen asadar trebuie sa-i mai reduci un pic si din benzina ca sa nu se strice raportul ala de 6.5% de care povestea Cristi mai demult. Altfel merge "inecat" motorul. Parerea mea... vorba celor de la Divertis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca are legatura cu presiunea atmosferica....si cu temperatura mediului in care este exploatat propulsorul respectiv.foarte multi au impresia ca acest corector are de-a face cu ''cat consuma'' cand colo este vorba de fapt de ''cum consuma''.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...spune-mi si mie te rog ce face acest corector altimetric ?...

Presiunea atmosferica este conditionata de altitudine. Astfel la acelasi volum pot fii cantitati diferite de aer. Deaceea la carburatie se tine cont de masa de aer, pentru a doza corect amestecul. Practic daca locuiesti in Constanta vei avea alt reglaj fata de cel ce locuieste in Predeal. La drum nu stai sa faci reglaje, dar simti ca motorul trage mai greu cand aerul este foarte fierbinte(vara) sau rarefiat la mare altitudine(la munte). Sistemele moderne(injectie) utilizeaza un senzor(debitmetru masic) ce informeaza in permanenta cantitatea de aer ce intra in motor pentru a doza cantitatea de benzina. In alte cazuri se utilizeaza un senzor de presiune si unul de temperatura, impreuna(prin calcul instantaneu) dau cantitatea de aer. Acul dozator in anumite cazuri este de fapt un corector, avand acele crestaturi ce permit ridicarea/coborare lui. Viteza aerului in difuzor este aceeasi antrenand prin vacuum o cantitate de benzina, insa masa lui poate fii diferita si este nevoie de acest reglaj pentru a modifica cantitatea de benzina pastrand astfel proportia amestecului.

In legatura cu K68-ul de la care a plecat discutia si care este prevazut cu tub emulsor, acul dozator are si functie de corector altimetric, dar el lucreaza invers(coborarea lui imbogateste amestecul). Initial, citind(superficial) explicatia, am crezut ca-i o greseala...

Revin maine cum am promis cu un desen si ceva explicatii..

Lantz, se pare ca ai prins "clenciul" :hurt:

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raportul ideal masic aer/benzina este raportul stoichiometric de 14,7 : 1. Oridinea de la un raport mare la unul mic este: amestec sarac, amestec saracit, amestec ideal, amestec imbogatit, amestec bogat.

Este bine sa te situezi intre amestec ideal si cel imbogatit pentru o functionare buna a motorului, putere si durata de viata.

Insa raportul stoichiometric este un raport de masa iar carburatoarele aspira volume de aer. Se stie ca densitatea aerului variaza cu altitudinea si cu temperatura. De aceea variind sectiunea acului dozator (la K63, primele K65 prin insurubare, la K65 si K68 prin urcarea pe crestaturi) se realizeaza corectarea "altimetrica".

 

Pentru motocicletele echipate cu carburatoare K63,65,68 situarea corecta pentru altitudinea de campie/dal este crestatura din mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...