liu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 salut fratilor! am intrat si eu in posesia unui mt10. merge destul de bine, dar ma straduiesc sa invat reglajele. dar ce ma nemultumeste este lipsa rotii originale. asa ca urmeaza intrebarea ,,NU AVETI CUMVA O ROATA ORIGINALA FATA PENTRU NIPRA?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! Cristi 57, am fost pana la Bran weekendul trecut si la 20 km de Ploiesti iar mi-au sarit pastilele la cilindrul din dreapta... Dupa ce m-am sinucis, am continuat drumul si ieri am comandat arcuri de supape, tije, ghiduri etc. la Dany! Nu inteleg de ce ies... Sunt in ceatza... Banuiesc ca s-or fi slabit arcurile si au o inertie mai mare si din aceasta cauza ies pastilele! Vreau sa verific si supapele sa vad caca nu cumva sunt strambe... Daca ai vreo idee anuntza-ma! Sunt deschis non-stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! Da. In Bucuresti de pe soseaua Chitilei , "Rabinu" se numeste si e super omu tel. 0724 452 023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 salut fratilor!am intrat si eu in posesia unui mt10. merge destul de bine, dar ma straduiesc sa invat reglajele. dar ce ma nemultumeste este lipsa rotii originale. asa ca urmeaza intrebarea ,,NU AVETI CUMVA O ROATA ORIGINALA FATA PENTRU NIPRA?" Am mai multe roti de nipru, daca te intereseaza astept PM. Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! Cristi 57, am fost pana la Bran weekendul trecut si la 20 km de Ploiesti iar mi-au sarit pastilele la cilindrul din dreapta... Dupa ce m-am sinucis, am continuat drumul si ieri am comandat arcuri de supape, tije, ghiduri etc. la Dany! Nu inteleg de ce ies... Sunt in ceatza... Banuiesc ca s-or fi slabit arcurile si au o inertie mai mare si din aceasta cauza ies pastilele! Vreau sa verific si supapele sa vad caca nu cumva sunt strambe... Daca ai vreo idee anuntza-ma! Sunt deschis non-stop. Rabinu, ti-a scris Ionel mai sus. Sau iei alta de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Am mai multe roti de nipru, daca te intereseaza astept PM. Rabinu, ti-a scris Ionel mai sus. Sau iei alta de la mine. Este jeanta dreapta, cromata, ai o poza, rulmentii cum sunt? Mesaj completat De alternatoare ce stiti? Am vazut undeva un topic cu o adaptare cu unul de Tico! Am auzit ca sunt mai multe tipuri pentru Dnepr! Unele mai puiternice decat altele... Aveti habar preturi si putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Centreaza cineva roti? Si la ce pret? Am o roata stramba! Butucul are rulmentii noi, trebuie sa-mi vina 40 de spitze... Imi mai trebuie doar know-how-ul! Cristi 57, am fost pana la Bran weekendul trecut si la 20 km de Ploiesti iar mi-au sarit pastilele la cilindrul din dreapta... Dupa ce m-am sinucis, am continuat drumul si ieri am comandat arcuri de supape, tije, ghiduri etc. la Dany! Nu inteleg de ce ies... Sunt in ceatza... Banuiesc ca s-or fi slabit arcurile si au o inertie mai mare si din aceasta cauza ies pastilele! Vreau sa verific si supapele sa vad caca nu cumva sunt strambe... Daca ai vreo idee anuntza-ma! Sunt deschis non-stop. http://www.sheldonbrown.com/wheelbuild.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 ............dedicatie speciala pt toti nipristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 http://www.sheldonbrown.com/wheelbuild.html Multumesc! E interesant! Ma voi apuca sa incerc o spitzare cand voi avea timp sa o fac pe indelete! Acum voi apela la Rabinu' cu care am luat legatura si mi se pare chiar ouchei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Salve!!! Va rog fitzi si voi mai explicitzi cum se regleaza carburatoarele la motorul boxer, io am un ural wolf cu carburatoare K si nu am nici o idee cum sa le echilibrez sau ma rog fie vorba si de carburatoarele japoneze.. Multumiri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 (editat) se poate ca o flansa, una din flansele ce vine intre carburator si chiuloasa (partea de admisie) sa traga aer fals, probabil trage aer pe la stutul pe care se prinde furtunul care e filetat pe flansa, de altfel numi explic, la mine nu a mers motorul de nici o forma cu aceste flanse. dupa ce le-am dat jos....alta viata! voi schimba flansele intre ele sa confirm temerea cu trasul aerului fals. reglatul motorului cu ceasurile de vacum? gaurile ce le-am dat prin siliconul introdus in furtun nu au fost simetrice, am sa incerc cu doua ace de seringa pe care le prind in furtun cu silicon care ramane fixate in furtun. sa nu ma afirm prea devreme, dar promite! Editat Septembrie 11, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 ...gaurile ce le-am dat prin siliconul introdus in furtun nu au fost simetrice, am sa incerc cu doua ace de seringa... nu merge cu ace de seringa, in schimb cu o "smecherie" din aia alba din bricheta, pe care iese gazul, v-a merge sigur. Am testat mai multe variante, asta a fost cea mai reusita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 nu merge cu ace de seringa, in schimb cu o "smecherie" din aia alba din bricheta, pe care iese gazul, v-a merge sigur. Am testat mai multe variante, asta a fost cea mai reusita. dar "smecheria" aceea alba de la bricheta nu are gaura transversala prin ea, e un absorbant un fel de burete mai compact. Mesaj completat dar "smecheria" aceea alba de la bricheta nu are gaura transversala prin ea, e un absorbant un fel de burete mai compact. am dat o privire in retrospectiva si m-am lamurit! ori fac rost de alte furtune ori le prind cumva in astea ce le am, aceea smecherie" de bricheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Salve!!! Va rog fitzi si voi mai explicitzi cum se regleaza carburatoarele la motorul boxer, io am un ural wolf cu carburatoare K... Presupun ca ai k68-uri unu doi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 La K68 se pot spune multe... pana acum nu am vazut inca varianta "doi", posibil sa existe, dar... Revin maine cu "argumentarea", dupa ce prelucrez imaginea prezentata. Ce vreau sa spun este faptul ca in realitate tubul emulsor este diferit fata de desen. Am citit pe un sit spaniol o explicatie functionala a K68-ului, foarte documentata, mi-am spus atunci ca tipii bat campii, dar apoi am inteles ca prezentarea era ok, valabila(pt "doi"). Pe scurt: Amestecul aer/benzina se face in tubul emulsor, acul dozator mixeaza simultan cantitatea de benzina si apoi cantitatea de amestec finala. Acest amestec este mixat in difuzor cu aerul aspirat, avand avantajul unei bune omogenitati. Precizia dozajului fiind dependenta de precizia de executie a conicitatii acului, care nu este liniara. La carburile intalnite pana in prezent(tot k68-uri), amestecul aer benzina se face in difuzor acul de dozaj avand doar rol de corector altimetric(ceeace si este de fapt). In acest caz acul, are o importanta redusa, precizia lui de executie nefiind atat de importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Salut Cristi! Intrebare: se schimba greu ghidurile de la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 La K68 se pot spune multe... acul de dozaj avand doar rol de corector altimetric(ceeace si este de fapt). In acest caz acul, are o importanta redusa, precizia lui de executie nefiind atat de importanta. Asta chiar este ceva nou! Unde ai intilnit notiunea de ``corector altimetric``? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 e veche treaba, apare in manualul Ij-ului 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Si in manualul de Dnepr, dar cu alte cuvinte... " La exploatarea indelungata a motocicletei in conditii climaterice calde (35-40C si peste) si la inaltimi de peste 2000 m fata de nivelul marii, se recomanda coborarea acului de dozare, iar ;a exploatarea in conditii climaterice reci (-15C si mai putin) se recomanda ridicarea acului de dozare." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Si in manualul de Dnepr, dar cu alte cuvinte... " La exploatarea indelungata a motocicletei in conditii climaterice calde (35-40C si peste) si la inaltimi de peste 2000 m fata de nivelul marii, se recomanda coborarea acului de dozare, iar ;a exploatarea in conditii climaterice reci (-15C si mai putin) se recomanda ridicarea acului de dozare." Asta da,in functie de iarna-vara, dar eu ma refeream la inventarea notiunii de "corector altimetric" !!!!??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 ...se schimba greu ghidurile de la supape? Nu, eu le schimb la rece, nu incalzesc chiulasa. Este adevarat ca ma folosesc de presa, ghidul nou il ghidez pe coada supapei cand il presez pentru a avea certitudinea ca'i pe directia cea buna. ...inventarea notiunii de "corector altimetric" !!!!??? Sefu', cu tot respectul, nu poti inventa ceva ce'i inventat si scris deja de altii... Eu doar am citit cateva manuale de profil, incercand sa inteleg carburatia. Apoi multi folosesc denumiri gresite, confundand confuzia... in general ne dam seama cam ce vor sa spuna si nu facem corectii(poate ar trebuii..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Nu, eu le schimb la rece, nu incalzesc chiulasa. Este adevarat ca ma folosesc de presa, ghidul nou il ghidez pe coada supapei cand il presez pentru a avea certitudinea ca'i pe directia cea buna. Sefu', cu tot respectul, nu poti inventa ceva ce'i inventat si scris deja de altii... Eu doar am citit cateva manuale de profil, incercand sa inteleg carburatia. Apoi multi folosesc denumiri gresite, confundand confuzia... in general ne dam seama cam ce vor sa spuna si nu facem corectii(poate ar trebuii..) Eu unde nu stiu intreb...spune-mi si mie te rog ce face acest corector altimetric ? ( notiunea exista cu siguranta,am mai intalnit-o,dar nu stiu la ce se refera ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Eu unde nu stiu intreb...spune-mi si mie te rog ce face acest corector altimetric ? ( notiunea exista cu siguranta,am mai intalnit-o,dar nu stiu la ce se refera ) Daca aerul este mai rarefiat la altitudini mai mari rezulta mai putin oxigen asadar trebuie sa-i mai reduci un pic si din benzina ca sa nu se strice raportul ala de 6.5% de care povestea Cristi mai demult. Altfel merge "inecat" motorul. Parerea mea... vorba celor de la Divertis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Cred ca are legatura cu presiunea atmosferica....si cu temperatura mediului in care este exploatat propulsorul respectiv.foarte multi au impresia ca acest corector are de-a face cu ''cat consuma'' cand colo este vorba de fapt de ''cum consuma''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) ...spune-mi si mie te rog ce face acest corector altimetric ?... Presiunea atmosferica este conditionata de altitudine. Astfel la acelasi volum pot fii cantitati diferite de aer. Deaceea la carburatie se tine cont de masa de aer, pentru a doza corect amestecul. Practic daca locuiesti in Constanta vei avea alt reglaj fata de cel ce locuieste in Predeal. La drum nu stai sa faci reglaje, dar simti ca motorul trage mai greu cand aerul este foarte fierbinte(vara) sau rarefiat la mare altitudine(la munte). Sistemele moderne(injectie) utilizeaza un senzor(debitmetru masic) ce informeaza in permanenta cantitatea de aer ce intra in motor pentru a doza cantitatea de benzina. In alte cazuri se utilizeaza un senzor de presiune si unul de temperatura, impreuna(prin calcul instantaneu) dau cantitatea de aer. Acul dozator in anumite cazuri este de fapt un corector, avand acele crestaturi ce permit ridicarea/coborare lui. Viteza aerului in difuzor este aceeasi antrenand prin vacuum o cantitate de benzina, insa masa lui poate fii diferita si este nevoie de acest reglaj pentru a modifica cantitatea de benzina pastrand astfel proportia amestecului. In legatura cu K68-ul de la care a plecat discutia si care este prevazut cu tub emulsor, acul dozator are si functie de corector altimetric, dar el lucreaza invers(coborarea lui imbogateste amestecul). Initial, citind(superficial) explicatia, am crezut ca-i o greseala... Revin maine cum am promis cu un desen si ceva explicatii.. Lantz, se pare ca ai prins "clenciul" Editat Septembrie 12, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 raportul ideal masic aer/benzina este raportul stoichiometric de 14,7 : 1. Oridinea de la un raport mare la unul mic este: amestec sarac, amestec saracit, amestec ideal, amestec imbogatit, amestec bogat. Este bine sa te situezi intre amestec ideal si cel imbogatit pentru o functionare buna a motorului, putere si durata de viata. Insa raportul stoichiometric este un raport de masa iar carburatoarele aspira volume de aer. Se stie ca densitatea aerului variaza cu altitudinea si cu temperatura. De aceea variind sectiunea acului dozator (la K63, primele K65 prin insurubare, la K65 si K68 prin urcarea pe crestaturi) se realizeaza corectarea "altimetrica". Pentru motocicletele echipate cu carburatoare K63,65,68 situarea corecta pentru altitudinea de campie/dal este crestatura din mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.