Magic4Ce Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Mai incearca odata sa pui pozele alea. Sigur de la detonatii? E cam suspect, mai ales daca vizorul in pistoane a fost facut in acelasi loc. Inclin sa cred ca supapa aia a dat in cap pistoanelor, mai ales daca zici ca nu sta cum trebuie. Stiu ca te bagasei acum ceva vreme in motor. I-ai schimbat bielele cumva? Ma rog, speculam pana maine. Incearca sa mai urci o data pozele alea si dup-aia ne dam mai multe capete cu parerea. Oricum e de porc ce-ti face Nipra. sa-i bati obrazul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 e o nipra misterioasa si necunoscuta mie,doar viitorul ne desparte de a ne cunoaste mai bine. a mea daca facea de astea ardea si acum.....benzina turnata pe ea. nu as tinde sa cred ca supapa da in capul pistonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Ce aprindere ai pe tuci si cum ai reglat-o? Era aceeasi (si cu aceleasi reglaje) cnad s-au prajit pistoanele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 electronica! la aprindere nu s-a piscalit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Cica erau 3 cauze pentru o gaura in piston avans aiurea aer fals supraincalizre. Stiu un american care A SUDAT nenorocitele de carburatoare de chiuloase la un Ural750 (in cazul lui, putea face rost foarte usor e altele noi..) dupa ce a dat doua gauri pe dreapta. Asta ca sa fie sigur ca treaba cu flansa de cauciuc nasol care se dezintegreaza si care lasa aerul sa treaca se exclude. A treia gaura a survenit la mai putin de o luna. A rezolvat problema numai cand a spart cu ciocanul delicata si minunata aprindre ruseasca si a inlocuit-o cu una Ducati. Ca sa vezi, nu s-a mai gaurit nimic de atunci.. Si nu e singurul care a rezolvat problema asa. Secretul e ca scarba aia de aprindere o ia razna in mers, degeaba o reglezi tu bine la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Si eu inclin sa cred ca aprinderea iti face bube. daca vrei iti pot da o perioada o aprindere orijinala, sa o inlocuiesti pe aia electronica sa vezi daca mai face figuri si un piston, cota 0 dar nu e bombat, e original si ala. faci proba o luna si vezi ce se intampla.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 multam de sfaturi! cum am zis mobra nu e a mea. motorul a fost refacut. inainte de" refacere" s-a umblat zilnic cu ea si nu a avut probleme,cit, cum si ce anume sa rectificat"?habar nu am! am sa verific aprinderea si apoi sigur dau jos chiuloasa s-o inspectez. pistonul am sa-l pun de pe partea opusa invers, dintr-un set de al meu a fost pus si ultimul care a decedat. cel de partea dreapta car ee far aprobleme merge OK bujia e mai mult decat frumoasa,ulei nica sa mance... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 NOS! si celalalt piston e tot acolo gaurit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 NOS! si celalalt piston e tot acolo gaurit? exact in acelasi loc, apare gauroi-ul odata cu aparitia la fata a pistonului tumna pe directia gauri bujiei. scinteia era slaba,foarte slaba,din ce-mi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 http://www.russianiron.com/forums/index.php?showtopic=13169 si urmariti-i posturile tipului, e probabil un ucrainean cu legaturi la KMZ ce face bisnitsa in SUA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Nu stiu daca a mai fost deschis subiectul acesta, dar pe mine ma mananca undeva sa intreb: este adevarat ca niprei iar place si ceva motorina adaugata in benzina? Daca da, cam catzi litri din cei 19 care intra in rezervor ( sau cat la suta, ca n-are tot omu' rez. de 19). Cred ca am citit candva, dar nu am luat in serios la vremea aceea, dar de cand circul si eu mai mult cu Natasha ma tot roade gandul asta, ca de consum nu ma pot plange, 4-5 la suta... si-o galeata , eei glumesc, dar 10-11 tot haleste, cu K68-uri da' merge super Nu am dat jos o bujie sau sa mai pun mana pe vreun surubel de dinainte de Siriu, doar pedala si forja Multzumiri lui Andrei D pentru bujii, si lui Aleko ca ma invatzat pasii unei porniri tipice pentru nipra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Cred ca mai indicat ar fi sa adaugi cca. 70-80 ml (ulei 2T)/10 l benzina decat motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Nu stiu daca a mai fost deschis subiectul acesta, dar pe mine ma mananca undeva sa intreb: este adevarat ca niprei iar place si ceva motorina adaugata in benzina? Daca da, cam catzi litri din cei 19 care intra in rezervor ( sau cat la suta, ca n-are tot omu' rez. de 19). Cred ca am citit candva, dar nu am luat in serios la vremea aceea, dar de cand circul si eu mai mult cu Natasha ma tot roade gandul asta, ca de consum nu ma pot plange, 4-5 la suta... si-o galeata , eei glumesc, dar 10-11 tot haleste, cu K68-uri da' merge super Nu am dat jos o bujie sau sa mai pun mana pe vreun surubel de dinainte de Siriu, doar pedala si forja Multzumiri lui Andrei D pentru bujii, si lui Aleko ca ma invatzat pasii unei porniri tipice pentru nipra! eu folosesc ulei 2t tot timpul la moto ce le calaresc,cind am benzina de 80 din ucraina nu folosesc nimic dar cind pun de la noi folosesc tot timpul ulei sau motorina. 10litri benzina 1 litru de motorina sau 10 litri de benzina 50 mm de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 (editat) vand janta pe 15 pt. DNEPR cu butuc,100lei.cine doreste cauciucul 180\70\15 ,100lei.este si bascula facuta+axul rotii,70lei.tel:0762679952 toate la 170 lei.trebuie numai montate pe dnepr.se da cu bolturile pt. bascula si axul rotii Editat Septembrie 4, 2011 de lidi_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 pai si daca pui magaria aia nu loveste cardanul in roata? sau sta roata mai in stanga si merge ca un caine lovit... ma batea gandul candva sa fac aceeasi treaba dar m-a lasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 aaa.. cardanul e optional la nipru, nu va fi o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 aaa.. cardanul e optional la nipru, nu va fi o problema! ehee baietii mosului,imi aduc aminte ca azi.era in anii de glorie 2000-2001,cand am pus pe dnepr cauciuc 185\15 de masina,sau pe la intruniri ereau baietii de prin caras-severin ce aveau pneuri cam de aceeasi marime,dar de moto.bineinteles cacardanul sta inclinat,dar in limite sa poti merge linistit.De multe ori,cardanul era taiat,lungit si sudat in strungam fost la mare cu dnepra asa(650km dus-intors),sau Gheorghieni(500km).era perioada cand nu erau multe japoneze,se platea vama sa le inscrii,visai la o janta turnata cu disc,etrier.multi baieti puneau pompa de frana pe spate de masina,pt ca nu gaseai.fiecare voia sa faca bici si sa pocneasca,cu gandul la o japoneza...oricum,bascula,roata au fost facute de un prieten acum 3-4 ani,dar a abandonat proiectul DNEPR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 (editat) E posibil ca o bobina de inductie sa cedeze in 3 luni? Dupa aproximativ 2000 km? Este si d-aia mai "smechera" pentru aprindere electronica! Adica neagra! Nu mai da scanteie! Voi incerca cu o bobina de japoneza! Daca merge va comunic! Astept sfaturi in privinta bobinei potrivite! Sper sa veti fi avut o vara motociclistica plina de drumuri si satisfactie! Editat Septembrie 10, 2011 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Salut. Este foarte posibil sa cedeze si dupa citeva scintei. De regula chestiile astea se intimpla atunci cind cumparatorul crede ca a dat prea multi bani pe piesa, iar vinzatorul crede ca a cerut prea putin. Nu stiu ce sa spun, eu am avut doua aprinderi electronice rusesti, set cu bobina . Cu una am mers o perioada. Cind am cumparat-o pe a doua am montat-o in locul primei aprinderi. Si cu ea am vindut motocicleta si merge si acum bine merci la noul proprietar. Cu setul ramas pina ce termin damblalele cu a doua Nipra mai fac cite o interventie pe la cine are nevoie de lamuriri suplimentare. Cauta o bobina dubla japoneza si pune pe ea. Vezi ca user-ul Grex foloseste una la Dnepra lui. Poate i-ti da informatii mai exacte. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Nea' Victor, crad ca aveti casuta de mesaje plina ca nu reusesc sa trimit un PM. Dati-mi va rog nr dv de tel ca l-am pierdut (odata cu toate contactele din agenda). Scuze de oftopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 eu folosesc ulei 2t tot timpul la moto ce le calaresc,cind am benzina de 80 din ucraina nu folosesc nimic dar cind pun de la noi folosesc tot timpul ulei sau motorina. 10litri benzina 1 litru de motorina sau 10 litri de benzina 50 mm de ulei. Ieri am testat nipra la un drum de Tr. Severin- Baile Herculane, cca 100 km, cu amestec de 10% motorina in benzina de 95! A mers mai ceas ca ceasu'(cu 90-100 pe majoritatea traseului, am avut pe nepotu-miu cu un Suzi GSXF ce ma seconda si veghea si vitezometrul). Am avut chiar impresia ca ralantiul e mai stabil. Parca si consumul e ceva mai mic(estimez un 9%). Multzam frumos de sfaturi! Am avut in gasca si o moto solo a amicului nostru ce ni sa alaturat in Orsova, care a mers cu suta la suta carburant doar motorina!!! Pe bune, are un Royal Einfield diesel. O sa incerc sa pun un filmuletz zilele astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 (editat) update de la fabrica mama http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.kmz.com.ua%2Fproduction%2Fspec_mototsikly%2F50 (mutati catre sectiunea news) slabutz desigur, dar decat nimic si in paleta de motociclete produse se lauda si cu un Dnepr 16M (military), frana pe disc si pornire duala, nu zice de diferential blocabil Editat Septembrie 13, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 cumpar cutie de dnepr,in stare buna,gioarse nu mai vreau ca am mai cumparat una,cica 'buna'. ...pe a mea am terminat-o, uite cum arata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 (editat) ...imi faci in ciuda....ne dai si noua reteta? ..nu sefu', nu asta am dorit.. voiam sa-ti imaginezi cum v-a arata tot motorul la final.. Apoi trebe stiut ca CV am rezolvat-o mecanic la victor acasa(/index.php?/topic/590319-dnepr-mt10/page__st__60 - vezi postarea lui adrian) ..poze cu grupul ..urmeaza si motorul PS. secretul ti-l povestesc la o bere, cand ne-om vedea... alege tu data si locul Editat Septembrie 21, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Cristi nu stie dar in Bucuresti e o concurenta, un Ural M63 cu atas , integral galben. Dar verdele praz va place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.