cristi 57 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 ...ce crezi ca fac? Cobor din nou la motor ... si mai dau o pedala... ha, ha.. intre doua pedale, transmite-i Anei La Multi Ani! ..de martisor din partea noastra... sa aiba o primavara frumoasa.. si sa ne vredem sanatosi pe sosea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 poate gasesti o solutie,iti dau un inpuls da...ar fi o solutie. maine ma intinlesc cu persoana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) salutare.oare cine ma poate ajuta cu o piesa intermediara,ca asta din poza jos,de la dnepr? Editat Martie 2, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 cred ca te pot ajuta eu,nu stiu starea lor,maine ma uit si fac ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 okay.mersi anticipat.in principiu sa nu fie rupt si sudat cu e asta al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 din pacate cred ca m-am laudat aiurea.asta este,dar eu zic ca este pt ghidon de 22,totusi daca iti face trebuinta ti-l donez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 mersi de efort. deci.... inca mai caut piesa atasata jos pt dnepr si se vinde sau se schimba intaritoarele de roti pt dnepr.poza jos.sunt doar 19 bucati.una bucata a ,evadat in state Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 N-am priceput până acum cum se folosesc întăritoarele astea. Tare sunt curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 mdeci am fost intr-o zi la un "enduro", vreo 20-25km pe malul canalului Dunare-Bucuresti impreuna cu inca un atas si 2 solo comuniste. La intoarcere de la terenul foarte greu si viteza mare cu care luam gropanele/dalele etc pur si simplu roata spate se slabise din toate spitele, mai putin 2 rupte. Juca butucul cu spite in janta. Atunci mi-ar fi trebuit intaritoare, mbine ca eram cu Uralul si nu aveam cum sa le montez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 ...inca mai caut piesa atasata jos pt dnepr... De ce nu icerci la Dany? Am doua inlocuite din cauza filetului distrus! Le pastrez pentru cazuri extreme... gaseste tu solutia de a ajunge la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 se poate remedia filetu? daca da....solutia ideala e posta + ramburs, sau curierat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 se poate remedia filetu? daca da....solutia ideala e posta + ramburs, sau curierat Da, in mod sigur se poate. Insa pasul filetului nu este metric normal! Trebuie confectionata o filiera cu acelasi pas, mai mic cu 0,5 mm, apoi facute piulite pe strung... te doare capul, in final costul este cu mult mai mare decat pretul a doua piese noi ce vin cu tot cu piulite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 ...o roata prost echilibrata si un cauciuc chinezesc.... Eu nu cred ca-i cauciucul vinovat si nici roata! Dupa aspectul uzurii anvelopei este o problema de geometrie, atasul mult mai usor a fost condus intr-o directie nefireasca fata de directia pe care era reglata roata. La viteza roata rula "topait"! Daca partea de sus este partea exterioara atunci aveai unghiul prea mare(covergenta pozitiva). Refa-ti reglajul atasului, altfel toate anvelopele vor avea aceiasi soarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Eu cred ca uzura de pe "talpa" cauciucului a aparut pe roata atasului din cauza greutatii puse pe el nicidecum din cauza unghiurilor nereglate (e de inteles mai ales la drumurile lungi pe care le face cu nipra). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) ...iar motorul merge drept daca iau mainile de pe ghidon.... Silviule, un cauciuc nu are voie sa se uzeze in 2-3000 km. Punct. Intreba pe cine vrei! Faptul ca motorul tau merge drept nu inseamna ca este ok!!!!!!!!!!! ...daca o roata trage stanga si una dreapta, cartuta merge inainte. Repet: aspectul uzurii acelei anvelope arata clar deficiente de rulaj, in nici un caz de calitate(faptul ca este cramponat scoate in evidenta anomalia directiei). Indiferent ce cauciuc ve-i utiliza tu, rezultatul va fii acelasi! ===================== PS. ..am cauciuc rusesc(uralnita), pe fata dupa 15000 km uzura este abea 20%(aproape nou), pe spate din cauza tractiunii este cca 40% si demarez mereu cu acceleratia la maxim - in trafic in oras la noi, nici nu poti merge altfel! Editat Martie 6, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 caut pt dnepr-ul meu cele 2 piese din poze jos.nu stiu cum sa le numesc.in principiu sa fie in stare buna,filete okay. de altfel,vand sau schimb aceste minunate intaritoare pt rotile de dnepr.am doar 19 bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 caut pt dnepr-ul meu cele 2 piese din poze jos.nu stiu cum sa le numesc.in principiu sa fie in stare buna,filete okay. un pm.cu nume si adresa,nu te costa nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 azi am ridicat coletul cu piesele. mersi "dany" caut pt dnepr-ul meu cele 2 piese din poze jos.nu stiu cum sa le numesc.in principiu sa fie in stare buna,filete okay. de altfel,vand sau schimb aceste minunate intaritoare pt rotile de dnepr.am doar 19 bucati itaritoarele au plecat la "lidi" sa ai noroc de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Ce rol au intaritoarele acelea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Cînd desfiletezi hexagonul acela se depărtează capetele întăritorului și se blochează între cerc și butuc. Este o piesă cu filete stînga/dreapta acționate de acel hexagon. Acest tip de mecanism are un nume vechi, TENDOR. Nu e o soluție definitivă, dar pentru roți pe care le obosești în teren rău sînt foarte utile. De asemenea, pot fi folosite ca ajutătoare la centrarea roților... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) Ce rol au intaritoarele acelea? Intaresc roata,dar are si dezavantaje..termina cercul repede daca dai in gropi cu ea. Eu le folosesc la roata spate si atas cind bag la padure fiara. Spitele la roata spate cedeaza deobicei din cauza barci,intaritoarele alea prinde bine la roata spate, dar o face mai rigida. Editat Martie 25, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Cînd desfiletezi hexagonul acela se depărtează capetele întăritorului și se blochează între cerc și butuc. Este o piesă cu filete stînga/dreapta acționate de acel hexagon. Acest tip de mecanism are un nume vechi, TENDOR. Nu e o soluție definitivă, dar pentru roți pe care le obosești în teren rău sînt foarte utile. De asemenea, pot fi folosite ca ajutătoare la centrarea roților... astea nu au filet stanga / dreapta.doar dreapta.la un capat. si inca 2 dezavantaje: -sunt grele. 2o bucati=4,5kg - sunt urate ca naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 N-am avut niciodată în mînă acest tip de întăritoare, dar am făcut legătura cu ceea ce-mi mai trecuse prin ogradă. Tendorul a fost o unealtă inventată de un român și care și-a găsit utilizarea într-o grămadă de locuri, unul dintre ele (foarte interesant, din punctul meu de vedere) fiind alpinismul. O astfel de sculă dă numele unui pasaj cheie dintr-un traseu celebru, Fisura Albastră din Bucegi, locul fiind numit „La Tendor”. Tendorul respectiv era o țeavă găurită cu două șuruburi cu filete stînga/dreapta pe care cel care l-a montat a putut s-o facă cu o singură mînă, folosindu-se de acele găuri din țeavă în care a introdus „cheia” (o tijă simplă) de strîngere (desfacere în acel caz) și a blocat acea țeavă într-o fisură, pentru ca apoi s-o folosească drept asigurare. Îmi cer scuze pentru „derapaj”, dar mi s-a părut o informație extrem de interesantă, pe care am vrut s-o transmit și eu mai departe, mai ales pentru a arăta ingeniozitatea de care dau dovadă unii oameni! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Ce părere aveți de modificarea (sau mai degrabă normalizarea) asta? http://www.youtube.com/watch?v=OtLmEh8JHoY&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Ce părere aveți de modificarea (sau mai degrabă normalizarea) asta? De ce spune asa des 'cazana'? Ce inseamna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.