lantz Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Ar fi mt11 dar cutia de viteze joaca in alt film... Vezi daca scrie pe placuta in fata kmz 8.155 Cred ca m-am inselat,8.155;8.157 nu scrie decat in carte/talon M-am uitat de dimineata...scrie cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Cutia e de M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) aha!! multumesc-multumesc!!! la ce-am vazut eu acolo, pe placuta se mai vad doar cifrele poansonate - ce era negru-vopsit, e sters... o sa incerc o poza, da' cu ploile astea trebuie sa trec prin niste baltzi... abia se trecea ieri, cu masina... daca e poansonata, cum zic, inseamna ca e mai veche??? lat edit.. adica.. cum e de M..?? nu e de Nipru??? Editat Mai 24, 2012 de SUZIE-GSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 IMZ M61-62-72 etc (vechile motociclete URAL) iar treaba cu "mai vechi" nu prea tine la nipru, nu e un motor de colectie deci nu e o valoare, e un motor pt pasionati si cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) aha. am inteles. Deci URAL e urmasa la M 72 nipru e alta ,,ramura'' boxer.. incep sa studiez info de pe net... sa nu ma ,,prinda'' omu' fara nici o info .. poate mai scad din pretz.. ..si esential, ACTELE-- inainte de orice ( bine, dupa ce vad eu ca are TOATE alea la ea, se invarte motorul..etc.) ..sa vad care e treaba cu ele- unde e propitarul, cat o mai cere si ala pe impozit restant sau pe cine-stie-ce-manevra, ca sa dea actele.. daca a fost radiata.. ...alergatura... sa vad cum se inmatriculeaza cu nr. vechi... cum fac acte de V-C cu ala, fara carte... cum ii fac carte fara itp, ca sa pot sa-i fac itp... ..cum o duc pe remorca la rar..(noroc ca am remo..) Editat Mai 24, 2012 de SUZIE-GSX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Cine n-are de lucru, isi face... E doar un Nipru, nici macar un model mai vechi/rar de Nipru care erau facute putin mai bine, nici macar original si intact nu e. Piese de schimb si restul la remat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Cine n-are de lucru, isi face... E doar un Nipru, nici macar un model mai vechi/rar de Nipru care erau facute putin mai bine, nici macar original si intact nu e. Piese de schimb si restul la remat. E pe naiba, e un Nipru netaiat/necioperit etc. Daca are acte e bun de inmatriculat si mers cu el. Piese inca se gasesc, sunt ieftine,...proaste... dar Niprul va merge mai departe la fel de bine ca orice M sau Ural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ...numai sa vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Îți fac eu mâine mai clare. Deocamdată: Sa nu ma uiti cu pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 (editat) am o dilema. am luat un set de semeringuri/garnituri pt dnepr.am o piesa din cauciuc in set,pe care nu stiu unde sa il montez.sper ca nu in cutie viteze.nu are cod,dar am vazut in cartea tehnica,pe la filtru centrifugar o piesa asemanatoare.cine ma poate ilumina ? Editat Mai 26, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Da, pe surubul care tine centrifuga si se infileteaza in arborele cotit este o garnitura de cauciuc. Aia trebuie sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Ultima oara de-abia am ajuns acasa cu motoreta(cand s-a terminat expo de la Cora)/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=802921, nu tragea, ba mergea cand un piston cand alalalt, ce-are ce-are . Abia azi mi-am facut timp de surubarit, fortzat de apropierea intrunirii de la noi /index.php?/topic/677534-party-moto-sapiens-editia-a-2-a/, si dau eu rezervorul jos, dau si robinetul, si ce sa vezi, in sorbul robinetului o gramada de plotoage de vopsea de prin rezervor care obturau... Spal rezervorul vreo ora cu lantzul in el si cu motorina si p-orma il mai limpezesc de fo 12 ori cu motorina curata, dar ma tot gandeam ca la cum am eu sorbul doar pe duda cea scurta (rezerva), sigur la primele gunoaie ce mai apar prin sau din rezervor iar voi avea necazuri!? Asa ca am confectzionat "sorbul olteanului" De la un sorb vechi de hidrofor am luat o bucata de plasa ( de inox) si am rasucit-o ca pe tzigara dupa cum se vede in poze si am scapat de grija Salutari de bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) inventiv asa are si mz,simson.numai ca e din cupru colac peste pupaza.eu azi am desfacut centrifuga.sa vezi ce am gasit pe acolo Editat Mai 28, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Era grav dacă NU găseai nimic acolo. Ceea ce e în centrifuga ta se găseÂşte mai în toate niprele. E normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 ...am rasucit-o ca pe tzigara dupa cum se vede in poze si am scapat de grija... Adica ai rezolvat problema infundarii robinetului prin eliminarea rezervei? ...sa vezi ce am gasit pe acolo... Este normal, este filtru centrifugal! La mine cand l-am desfacut(operatie ce nu a fost facuta de multa vreme), am gasit de trei ori mai multa depunere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 inventiv asa are si mz,simson.numai ca e din cupru colac peste pupaza.eu azi am desfacut centrifuga.sa vezi ce am gasit pe acolo Marmelada de nipru, numa` buna de pus pe paine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Adica ai rezolvat problema infundarii robinetului prin eliminarea rezervei? Nuu, am incercat sa spun ca la mine nu este decat sorbul de rezerva( adica asa am gasit robinetul), cel scurt si mare la diam. Din vreo 4-5 alte robinete n-am avut ce alege mai de Doamne-ajuta. Iar rezerva de gaz este... in atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Salut. Una cu rezerva de benzina din atas. Cind mergeam in hoinareli mai lungi aveam in atas un bidon cu 4 l benzina, rezerva de avarie. Plec de la Onesti la ora 19 din peqo unde am facut plinul. La ora 21 ma intilnesc cu Gabi (Dark Rider 82) LINGA UN PEQO la Rimnicu Sarat. Plec de la el de acasa pe la 23 30. Trec in jur de ora 1 PE LINGA PEQO de la Viziru. In jur de ora 2 trec PE LINGA PEQO de la Popas Chirana. Aproape de ora 3 aveam de ales. Imping motocicleta vreo 600 m pina la peqo de la iesire din Fetesti spre autostrada s-au dau jos din atas mai bine de un sfert din bagaje. De atunci m-am invatat minte. La aprox. 150km facuti, la primul peqo intilnit si deschis, plinul si dai bataie mai departe. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Adica ai rezolvat problema infundarii robinetului prin eliminarea rezervei? Este normal, este filtru centrifugal! La mine cand l-am desfacut(operatie ce nu a fost facuta de multa vreme), am gasit de trei ori mai multa depunere. atunci e de bine in situatia mea.cam la ce interval se curata centrifuga?km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Salut. Depinde ce ulei folosesti. Regimul de lucru cu motorul, turatii mari, temperaturi mari. La mine, la aprox. 5000km, cu ulei Aral 20W50 am avut o depunere de aprox. 2mm pe centrifuga. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Centrifuga se curata la 10.000km,baia de ulei si sorbul pompei de ulei are si el nevoie de atentie tot atunci.Problema e discutabila in functie de ce ulei folosesti,manualul ia in considerare folosirea unui ulei mineral in toata puterea cuvantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Sa nu ma uiti cu pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Tu ai tip din asta nou de cric, eu am unul din ala vechi de Ij, ¨laba de gasca¨. Are articulatia altfel. O sa improvizez un suport pe care o sa-l fixez pe cadru in bara filetata care tine motorul. Multumesc pentru poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) @magic4ce Cu crash-barurile montate "original" nu te agati pe laterala de borduri sau altele? Eu le-am pus invers - in sus. Tu ai tip din asta nou de cric, eu am unul din ala vechi de Ij, ¨laba de gasca¨. Are articulatia altfel. O sa improvizez un suport pe care o sa-l fixez pe cadru in bara filetata care tine motorul. Multumesc pentru poze. asta ce are magic4ce e cric original de Nipru solo Md. 1.857 articulat pe o piesa sudata de cadru. Cam greu sa faci un suport de cric atasabil pe gaura cadrului - adica pe vremea cand erau multe Nipre am mai vazut solutia si niciunul nu tinea. Cauta pe internet sa vezi cum sunt alte cricuri de Nipru add-on de cumparat. Editat Mai 30, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 @magic4ce Cu crash-barurile montate "original" nu te agati pe laterala de borduri sau altele? Eu le-am pus invers - in sus. Nu agăț nimic, mai ales acum că furca de Ij m-a ridicat de față cu câțiva centimetri. Le-am pus Âşi eu de poză invers dar nu-mi place cum arată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.