cicloburu Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 esti rau ! Nu-s rău! Era o parafrază la povestea cu boierul și supărarea... Chiar m-a amuzat situația creată de pariul tău cu tine însuți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 N-avem pretenții de polemici pe internet și nici nevoie de carne tocată. . E posibil să aibă eclatorii cumva în interiorul bobinei, chiar dacă bobina e trasă în plastic, acolo unde are prinderile e metal curat, bănuiesc că trebuie să fie legată la masă. Off topic: Nici eu nu sunt magician. Numai bine si pana la urma forta magica are dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 ...posibil să aibă eclatorii cumva în interiorul bobinei... Numai bine Nu are eclatori interni. Soaterea fiselor in functionare este interzisa de fabricanti(specificat expres la bobina jumostatica sau dual), duce la defectarea bobinei. Verificarile se fac cu testere, in lipsa lor poti folosi o surubelnita de tensiune(bujia care nu functioneaza nu aprinde neonul sau aprinde prea slab). Circuitul se inchide inern, acolo unde tensiunea strapunge izolatia. Mi s-a intamplat sa stric bobine prin scoaterea fisei in functionare(evident nu toate). La nipru pentru sincronizarea carburilor, se foloseste bobina cu eclatori de pe vremea cand nu se stia de sincronizare cu vacuumetre, manometre sau alte dispozitive specializate. Motoarele moderne nu se regleaza la "ureche", empiric... ============== @robert bk350 - schia ta este gresita! Bobina clasica este "polarizata", adica are un marcaj(15) la unul din contacte, acela se conecteaza la plus. 15 inseamna + contact, iar 30 este plusul permanent legat la borna bateriei. De ce? pentru ca circuitul din secundar se inchide prin baterie, astfel o parte din energia consumata de primar se intoarce in baterie. Evident o poti pune si invers, dar nu este corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Nu are eclatori interni. Soaterea fiselor in functionare este interzisa de fabricanti(specificat expres la bobina jumostatica sau dual), duce la defectarea bobinei. Adică eu am riscat cu filmulețul, nu? Cristi, ia hai să ne gândim atunci cum mama dracului să facem să nu riscăm. Confecționăm noi eclatorii? Hai că mi-ai dat de gândit, nu de alta dar așa mi-e o scârbă de gândul că ar putea să mă lase fieru'n drum la mama naibii. Orice sugestie e binevenită. Promit că o să îmi frec și eu neuronii cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Nu are eclatori interni. Soaterea fiselor in functionare este interzisa de fabricanti(specificat expres la bobina jumostatica sau dual), duce la defectarea bobinei. Verificarile se fac cu testere, in lipsa lor poti folosi o surubelnita de tensiune(bujia care nu functioneaza nu aprinde neonul sau aprinde prea slab). Circuitul se inchide inern, acolo unde tensiunea strapunge izolatia. Mi s-a intamplat sa stric bobine prin scoaterea fisei in functionare(evident nu toate). La nipru pentru sincronizarea carburilor, se foloseste bobina cu eclatori de pe vremea cand nu se stia de sincronizare cu vacuumetre, manometre sau alte dispozitive specializate. Motoarele moderne nu se regleaza la "ureche", empiric... ============== @robert bk350 - schia ta este gresita! Bobina clasica este "polarizata", adica are un marcaj(15) la unul din contacte, acela se conecteaza la plus. 15 inseamna + contact, iar 30 este plusul permanent legat la borna bateriei. De ce? pentru ca circuitul din secundar se inchide prin baterie, astfel o parte din energia consumata de primar se intoarce in baterie. Evident o poti pune si invers, dar nu este corect! da.m-am grabit si m-am zapacit.trebuie sa ma las de fumat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 ...dar așa mi-e o scârbă de gândul că ar putea să mă lase fieru'n drum... Da, ai riscat... Daca tot ai facut un efort sa pui o bobina "adevarata" nu inteleg ce te opreste sa-ti faci un dispozitiv simplu de sincronizat? Cel mai simplu dispozitiv este un furtun transparent... sau folosesti metoda descrisa de tine pentru reglat si ai in permanenta o a doua bobina de mers(in cazul in care crapa prima). ...trebuie sa ma las de fumat iar ai zbarcit-o... ai desenat jumostatica, trebuia sa mai pui o bujie in loc de masa... Ai dreptate, lasa-te de fumat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) ... nu inteleg ce te opreste sa-ti faci un dispozitiv simplu de sincronizat? Cel mai simplu dispozitiv este un furtun transparent... detaliaza te rog Editat Iulie 24, 2012 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) detaliaza te rog http://www.pro-bike.ro/forums/topic/36962-pentru-impatimitii-pe-doua-roti/page__st__30 ...ca sa nu ma repet, uita-te aici, postul 34! ..uite si stuturile plasate in flansa carburatoarelor, astupate etans cu dopuri care se inlatura doar cand fac sincronizarea. Editat Iulie 24, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) POZELE ASTEA SUNT EDIFICATOARE!!! Chiar mă gândeam unde mama naibii se mufează vacuumetrele/furtunul. Deci necesită intervenție pe carburator... Ok, se face și asta. Să trăiești bine!!! (La modul serios) Editat Iulie 24, 2012 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 POZELE ASTEA SUNT EDIFICATOARE!!! Chiar mă gândeam unde mama naibii se mufează vacuumetrele/furtunul. Deci necesită intervenție pe carburator... Ok, se face și asta. Să trăiești bine!!! (La modul serios) Va trebui sa dai gauri si in supape , sa le echilibrezi mersul ...gauri in chiuloase sa le egalizezi camerele de ardere, rapoartele de compresie....gauri in pistoane sa le egalizezi masele....diferite gaurele in axa cu came ca sa iasa simetrica cu aceleasi profile la came....gauri in biele, in volanta , in vibrochen..si cam peste tot in utilaj. Dupa ce le-ai imperecheat pe toate, alegi vreo 8 perechi de carburatoare rusesti , si le tot imperechezi cate doua pana se potrivesc, si apoi poti monta vacuumetrele si sa-l sincronizezi... A, sa nu uitam de tobe, galerii...si alea trebuie gaurite.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Da' cadru', cadru' are voie să-l găurească? Aaa, și cauciucurile! Mai ales că-s pereche! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Va trebui sa dai gauri si in supape , sa le echilibrezi mersul ...gauri in chiuloase sa le egalizezi camerele de ardere, rapoartele de compresie....gauri in pistoane sa le egalizezi masele....diferite gaurele in axa cu came ca sa iasa simetrica cu aceleasi profile la came....gauri in biele, in volanta , in vibrochen..si cam peste tot in utilaj. Dupa ce le-ai imperecheat pe toate, alegi vreo 8 perechi de carburatoare rusesti , si le tot imperechezi cate doua pana se potrivesc, si apoi poti monta vacuumetrele si sa-l sincronizezi... A, sa nu uitam de tobe, galerii...si alea trebuie gaurite.... :lol: ÂŞi dacă nu ies găuricile bune? Complicată treabă domnule... Aaa, și cauciucurile! Mai ales că-s pereche! Am găurit deja "cauciucele" dar nu Âştiu de ce, parcă trage mai greu acum... Râdem, glumim dar Cristi are dreptate. Ai putea apoi, după sincronizarea cu vacuumetrele să pui un furtun între cele două ștuțuri. Am văzut că se practicau niște flanșe care să îndeplinească funcția asta. O fi bine, o fi rău. Cred că trebuie încercat și apoi comentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 mai trebuie gaurit si carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 UN SFAT PT CEI CARE VOR PERFORMANTE DE LA NIPRU.MULTI INCERCA SA INBUNATATEASCA MOTOARUL DE NIPRU,PUTIN SUNT ACEI CARE REUSESC.S A GANDIT CINEVA SA MODIFICE O CUTIE DE NIPRU SAU UN DIFERENTIAL?FARA A MODIFICA SI TRANSMISIA NU O SA VEDETI VOI PERFORMANTE PREA MARI INDIFRERNT DE CE MOTOCICLETA II VORBA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 UN SFAT PT CEI CARE VOR PERFORMANTE DE LA NIPRU.MULTI INCERCA SA INBUNATATEASCA MOTOARUL DE NIPRU,PUTIN SUNT ACEI CARE REUSESC.S A GANDIT CINEVA SA MODIFICE O CUTIE DE NIPRU SAU UN DIFERENTIAL?FARA A MODIFICA SI TRANSMISIA NU O SA VEDETI VOI PERFORMANTE PREA MARI INDIFRERNT DE CE MOTOCICLETA II VORBA. alte rapoarte in cutie, posibil chiar 5 trepte,ar fi avion! m-am spetit pe chestia asta....ba costa ba nu face...nu merita! ce merita e insa trecuta pe lant. no! dapoi lant nui cardan!!! sa ma hat in el de cardan daca vreu performanta si chiar vreu si sunt convins ca se poate.na fi aracheta da avion tot va fi. la motor ce se poate face, e sa maresti galeriile de admisie, supape mari,sa poata respira bine,castigi ture, insa fara rapoarte bune in cutie sau transmisie, nica nu se rezolva. e asa cum e! da se poate si mai bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 alte rapoarte in cutie, posibil chiar 5 trepte,ar fi avion! m-am spetit pe chestia asta....ba costa ba nu face...nu merita! ce merita e insa trecuta pe lant. no! dapoi lant nui cardan!!! sa ma hat in el de cardan daca vreu performanta si chiar vreu si sunt convins ca se poate.na fi aracheta da avion tot va fi. la motor ce se poate face, e sa maresti galeriile de admisie, supape mari,sa poata respira bine,castigi ture, insa fara rapoarte bune in cutie sau transmisie, nica nu se rezolva. e asa cum e! da se poate si mai bine.... de putut normal ca se poate,se poate pune si un turbo daca ii nevoie,se poate pune si un grup de solo in locul celui pt atas si sunt cam multe ce ii poti face la o nipra, dar costa bani si timp.la niprul meu doar carburatoarele vor fi altele si seaua in rest cum a iesit el pe poarta fabricii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Nu-i mai simplu sa-ți iei o japoneza daca vrei rachetă? Eu nu caut performanta ci fiabilitate, intreținere facilă și siguranța fierului (atât cât poate o comunistă.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Nu-i mai simplu sa-ți iei o japoneza daca vrei rachetă? Eu nu caut performanta ci fiabilitate, intreținere facilă și siguranța fierului (atât cât poate o comunistă.) nu vreau japoneza daca vroiam japoneza aveam,imi iubesc nipra(mt 16).de la imbunatatiri astepti si performante iar daca nipru nu avea (si are) o intretinere buna si siguranta fi sigur ca nu le fabricau ucrainienii,dar fiecare face ce vrea cu fierul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Continuare! Azi i-am auzit glasul! A pornit!!! intr-un cilindru, da a pornit! dupa un minut s-a oprit! Simptome: dupa ce-a pornit si-a mers putin s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca! Am scos bujia am lasat un pic sa se usuce pun la loc iar porneste iar se opreste dupa un minut! mergea numa in cilindru drept! stg uda bujia, iar le scot schimb fisele intre ele pedala o i-a si dreptu da umezeste bujia din stg. scanteie slaba in ambele parti! atunci cand merge daca incerc sa accelerez...indiferent cat de incet accelerez tot moare! Ce sa mai fie??? Condensator? condensator e de dacie obisnuit 0.27 Bobina? Denso made-n japan (arata ca lu magic4ice) in posturile precedente) sa fie fisele? parca sunt firave litele alea dinauntru! Da pana acum au mers! Ce sa fie oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 Continuare! Azi i-am auzit glasul! A pornit!!! intr-un cilindru, da a pornit! dupa un minut s-a oprit! Simptome: dupa ce-a pornit si-a mers putin s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca! Am scos bujia am lasat un pic sa se usuce pun la loc iar porneste iar se opreste dupa un minut! mergea numa in cilindru drept! stg uda bujia, iar le scot schimb fisele intre ele pedala o i-a si dreptu da umezeste bujia din stg. scanteie slaba in ambele parti! atunci cand merge daca incerc sa accelerez...indiferent cat de incet accelerez tot moare! Ce sa mai fie??? Condensator? condensator e de dacie obisnuit 0.27 Bobina? Denso made-n japan (arata ca lu magic4ice) in posturile precedente) sa fie fisele? parca sunt firave litele alea dinauntru! Da pana acum au mers! Ce sa fie oare? sal.. asa pateam eu la eM ,am aruncat aprinderea originala si i am pus electronica de la dany,am pornire la sfert de pedala ,am cam 3000 de km cu ea si n am mai schimbat nici o bujie am uitat de toate belele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat August 4, 2012 Share Postat August 4, 2012 sal.. asa pateam eu la eM ,am aruncat aprinderea originala si i am pus electronica de la dany,am pornire la sfert de pedala ,am cam 3000 de km cu ea si n am mai schimbat nici o bujie am uitat de toate belele. da! am facut comanda in iunie! si aprindere si carburatoare!a zis ca le-aduce! luna trecuta! Nu a mai dat nici un semn de-atunci! Asa ca pana aduce dany mai astept opinii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 ...dupa ce-a pornit si-a mers putin s-a oprit si n-a mai vrut sa porneasca!....iar le scot schimb fisele intre ele pedala o i-a si dreptu da umezeste bujia din stg... Simptomul descris de tine este legat de carburatiea prost reglata(amestec prea bogat), are mai putin legatura cu aprinderea. Evident ca si scanteia conteaza, dar daca dupa un minut de functionare motorul se opreste cu bujiile ude si reporneste dupa ce le usuci degeaba pui alta aprindere. Pentru moment pune alte fise si regleaza carburile, apoi mai vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Ce fel de fise imi recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Salut. Poti sa montezi fise de Dacia. Nu sufera de fibra de carbon, stai linistit. Eu am fugit de carburatoare K63, K65. De asta nu ma pronunt in legatura cu reglajul lor. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Salut. Poti sa montezi fise de Dacia. Nu sufera de fibra de carbon, stai linistit. Eu am fugit de carburatoare K63, K65. De asta nu ma pronunt in legatura cu reglajul lor. Numai bine. Da! dar nu sunt sigur ca au lungimea necesara! Ce lungime are una? imi trebuie peste 40 cm de fisa din bobina si pana la lulea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.