Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Ca sa dai cutia jos nu este nevoie sa dai si roata inclusiv grupul jos . Axul cardanic are niste limitatori din sarma de otel pe care trebuie sa-i impingi catre centrul axului si dupa aceea impingi axul spre cutie pana scapa de cuplajul grupului dupa care il inclini intr-o parte si il scoti si din cuplajul elastic sau invers vezi si tu unde este itrodus mai putin , dupa aia dai si cuplajul elastic jos sau poate iese direct cu axu cand il scoti din cupla grupului ..... vezi tu . Dupa care ramane de demontat toate celelalte , filtru , cablu ambreiaj suruburile cutiei etc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am remarcat și eu liniștea care s-a aÂşternut în general peste subforumul nostru. Ce-o fi asta? :)

Pai daca toata lumea si-a cumparat sau vrea sa cumpere Ural, ca face bine la moral???

Lidi si inca cativa se tot chinuie sa vanda Dnepre de cateva luni si nu reusesc! Hai sa facem un sondaj: 1 Cine si-a cumparat Dnepr in acest an? 2 Dintre posesori, cine a facut mai mult de 1000 KM pe Dnepr anu asta? Si cu asta afli si raspunsul!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anu asta a fost jale pt. mine d.p.de vedere a excursiilor sau plimbarilor cu motocicleta din 2000 de cand am cat. A. aproximativ 1300km cu motocicleta anu asta din care cam 400-500 cu dnepr.asta e.pe alta parte,am lucrat la dnepre anu asta cat poate altu in toata viata lui.nu o spun cu mandrie.mereu am vrut sa nu ajung ca batranii aia plini de fiare,piese..si sa uit sa mai merg cu motocicleta.ca asta e esenta pt. mine cel putin.sa conduci motocicleta.dar tanti speranta moare ultima.asa ca ,de ziua mea, astept cado o sticla de cola de 2,5 litri cu benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa dai cutia jos nu este nevoie sa dai si roata inclusiv grupul jos . Axul cardanic are niste limitatori din sarma de otel pe care trebuie sa-i impingi catre centrul axului si dupa aceea impingi axul spre cutie pana scapa de cuplajul grupului dupa care il inclini intr-o parte si il scoti si din cuplajul elastic sau invers vezi si tu unde este itrodus mai putin , dupa aia dai si cuplajul elastic jos sau poate iese direct cu axu cand il scoti din cupla grupului ..... vezi tu . Dupa care ramane de demontat toate celelalte , filtru , cablu ambreiaj suruburile cutiei etc .

mama, invat chestii noi, niciodata nu m-am gandit la asta, pana acum cand mi se belea vreo cupla tot timpul dadeam grupul jos. Suna cam stransa treaba dar o sa o incerc.

Nu ma mira pentru ca Niprul are astfel de modificari subtile.

In timp ce manevram cilindrul unui Ural in aer pentru a putea baga pistonul cu segmenti si a-l strange cu cele 4 piulite de bloc asta dupa ce petrecusem ceva vreme sa mut prezoanele si tuburile de tije impingatoare de pe vechiul cilindru pe asta nou ma gandeam cu dor la sistemul Niprului diferit de cel al liniei traditionale BMW (192?-1992)-Ural.

Niprul este facut sa poti schimba rapid cilindrii, care culiseaza usor pe prezoanele prinse in bloc, chiulasa la care de regula lucrezi mai putin are montate tuburile. Astfel schimbul cilindrilor la Nipru e de 2 ori mai rapid si garnitura de chiulasa e mai simpla si etanseaza mai bine ca al Ural. Important pentru o motocicleta militara.

 

Pai daca toata lumea si-a cumparat sau vrea sa cumpere Ural, ca face bine la moral???

Lidi si inca cativa se tot chinuie sa vanda Dnepre de cateva luni si nu reusesc! Hai sa facem un sondaj: 1 Cine si-a cumparat Dnepr in acest an? 2 Dintre posesori, cine a facut mai mult de 1000 KM pe Dnepr anu asta? Si cu asta afli si raspunsul!!

Adolfe daca e liniste pe subforum asta nu inseamna ca Niprul nu recomforteaza sufletul :grinbandit: duduind. Sambata si duminica cativa colegi de comuniste sau asociati fac o mica adunare la Leaota. Baga benzen pana-n Bucuresti si plecam mai departe spre ei. Anul asta Niprele mele au mers impreuna 2500-3000 km.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Adolfe daca e liniste pe subforum asta nu inseamna ca Niprul nu recomforteaza sufletul :grinbandit: duduind. Sambata si duminica cativa colegi de comuniste sau asociati fac o mica adunare la Leaota. Baga benzen pana-n Bucuresti si plecam mai departe spre ei. Anul asta Niprele mele au mers impreuna 2500-3000 km.

Vineri pe 12.10.2012 plec la Istanbul la meciul Turcia-Romania cu cealalta motocicleta (Intruder VS800) asa ca imi pastrez resursele financiare ptr acest eveniment (va fi nevoie de ceva banuti) Week_endul asta din pacate sunt pe cursa si nu pot sa-mi iau liber, in plus inca nici nu am avut timp sa "finisez" reglajele cum trebuie la noile carburatoare k68. Imi face probleme una din garnituri (cea de pe dreapta, trage un pic de aer si fluiera. Mai trebuie sa-i dau de cap si la nivelul CNC din carburatorul stang, in relanti functioneaza dar in ture ramane fara benzina. :(

P.S. Stai linistit ca eu nu ma oftic ca am Dnepr! Am mai spus de multe ori ca imi satisface pe deplin sufletul! E o placere sa vii din cursa obosit, motocicleta sa te astepte la garaj 2 saptamani, deschizi gazul, pui contactul, dai pedala, si spre casa-i drumul! la 10 seara, la 2 dimineata, la 4 dimineata, duduind printre betoanele comuniste din Braila!!! Si a 2-a zi cand ai putin timp sa pui cheia pe suruburi (se stie ca se desfac si singurele :)) ), s-o mai reglezi un picut, sa mai faci o tura pe malu Dunarii, ascultand ecoul din padurea de plopi.

 

Era sa uit...luna asta spre sfarsit se va "ocupa-rezerva" si locul din atas cu o fetita mica :banana: :makeout: mai raman resurse maxim ptr piesele din lista care-am pus-o cateva posturi in urma. Iar ca timp...se va restrange un pic luna asta! Mai am in cap ceva drumetii mai lungi cu Dnepra prin Decembrie! In rest...vehicul "de familie"si"de zi cu zi",mai ales ca are si mamica permis. Asta a fost si scopul initial al achizitiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...niciodata nu m-am gandit la asta.... dar o sa o incerc...

Ai sa incerci degeaba sefu'! Ca sa poti scoate siguranta, inseamna sa plimbi axul cardanic cativa mm in afara sa iasa din lamajul cuplelor. La ambele capete exista un lamaj care imbraca siguranta, impiedicand deschiderea ei si deplasarea cuplei elastice(deteriorarea ei). Ori aceasta operatie nu o poti face cu un ax corect montat si pozitionat, decat in cazul montarii lui anterioare gresite(nu ma mai mir dece unii schimba 2-3 cuple pe an in conditiile in care nu fac mai mult de 2000km).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
de ziua mea, astept cado o sticla de cola de 2,5 litri cu benzina

 

Păi da wăi consătene, că dacî-ț fac plinu, pînaici tăt nu ajiunji... batîr săl iei Âş pi boieru din Simson oleacă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ii raspund lui Adolf eu sper, ca in maxim o saptamana, sa imi iau un Nipru de la danny, iar daca vremea tine cu mine vin cu ea de la Suceava la Bucuresti si asa fac 500km. Dupa aia daca reusesc sa merg macar 1000km pe an cu ea sunt multumit.

Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ii raspund lui Adolf eu sper, ca in maxim o saptamana, sa imi iau un Nipru de la danny, iar daca vremea tine cu mine vin cu ea de la Suceava la Bucuresti si asa fac 500km. Dupa aia daca reusesc sa merg macar 1000km pe an cu ea sunt multumit.

Deci...suntem doar 3-4 noi Dnepristi in 10 luni...care au cumparat tot de la alti dnepristi...deci...ne miram de linistea de pe forum! Asta ca sa raspund vis-a-vis de linistea de pe forum!! Sa-i uram succes si spor la treaba lui IonelD in resuscitarea Dneprei!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am gasit timp sa reglez K68-urile pe Dnepra:

-o intreaga tevatura cu nivelul din CNC...pan la urma l-am dibuit...pana sa-l dibui...mergea ca naiba si tot nu cred ca e 100% cum trebe

-suruburile de reglaj: pornea si-n stangu si-n dreptu si-n amandoua si in toate felurile...dar nu avea putere... cand pe stanga cand pe dreapta...pana la urma am strans ambele suruburi, de la ambele carburi, la maxim si-am pornit-o asa, din prima pedala...apoi...cate-o juma de tura juma de tura juma de tura...pana am reglat-o cat de cat...am facut cu ea cam 50km azi...tot merge un pic intrerupt cand trag de gaz mai tare. In viteza a IV-a se simte o usoara lipsa de putere fata de K63. Relantiul il reglez...merg un pic...iar trebuie sa umblu la el...cand il strang cand il desfac...niciodata nu-i convine..ba vrea juma de tura-n sus,...ba vrea juma de tura-n jos

-ma bate gandul sa "imprumut" plutitoarele si jigloarele cu totul de pe k63-uri- Consumul ajunge la 8% fata de 6.2% la k63

-bujiile au o nuuanta de roz deschis

Voi ce idee imi dati???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Nivelul de combustibil in cnc este important.Ai reglat plutitoarele in ambele carburi la fel? prin metoda paralelismului liniei de pe plutitoare cu corpul camerei? era undeva la 13mm acolo.Eu am k63 pe toate motoarele mele,nici k68 nu ar trebuii sa fie dificil de reglat.Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pornea si-n stangu si-n dreptu si-n amandoua si in toate felurile...dar nu avea putere... cand pe stanga cand pe dreapta...pana la urma am strans ambele suruburi, de la ambele carburi, la maxim si-am pornit-o asa..

In primul rand regleaza-ti jocul termic(tachetii - la 0,1 mm - admisia si evacuarea identic), apoi avansul - il micsorezi pana auzi sfarsitul exploziei in tobe, dupa care te intorci pina in locul in care dispar si te opresti acolo. Acum te duci la carburatoare si le reglezi atat cat poti, ca motorul sa mearga rotund apoi faci o tura de 15' - 20' pana motorul este bine incalzit.

Abea acum poti sa te apuci de carburatie!

 

 

P.S. Nu aveai cum sa strangi ambele suruburi si motorul sa mearga, este imposibil. In acest caz, toate stranse inseamna lipsa amestec(benzina) si suber ridicat, adica aer la geru!

Nu am inteles nimic din descrierea ta, este confuza, gresita si incompleta. Specifica la care din suruburi umbli si ce se intampla.

Ai doua suruburi: unul de aer(ridica/coboara suberul - vertical); altul de amestec(inchide/deschide amestecul de relanti - orizontal). La relanti, o accelerare brusca/violenta este normal ca motorul sa se opreasca(nu ai pompa de sprit).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am gasit timp sa reglez K68-urile pe Dnepra:

-o intreaga tevatura cu nivelul din CNC...pan la urma l-am dibuit...pana sa-l dibui...mergea ca naiba si tot nu cred ca e 100% cum trebe

-suruburile de reglaj: pornea si-n stangu si-n dreptu si-n amandoua si in toate felurile...dar nu avea putere... cand pe stanga cand pe dreapta...pana la urma am strans ambele suruburi, de la ambele carburi, la maxim si-am pornit-o asa, din prima pedala...apoi...cate-o juma de tura juma de tura juma de tura...pana am reglat-o cat de cat...am facut cu ea cam 50km azi...tot merge un pic intrerupt cand trag de gaz mai tare. In viteza a IV-a se simte o usoara lipsa de putere fata de K63. Relantiul il reglez...merg un pic...iar trebuie sa umblu la el...cand il strang cand il desfac...niciodata nu-i convine..ba vrea juma de tura-n sus,...ba vrea juma de tura-n jos

-ma bate gandul sa "imprumut" plutitoarele si jigloarele cu totul de pe k63-uri- Consumul ajunge la 8% fata de 6.2% la k63

-bujiile au o nuuanta de roz deschis

Voi ce idee imi dati???

 

 

Pune o poza cu carburile sa vad daca te chinui degeaba cu reglajele,daca sint rusia nu prea ai ce regla la ele,daca sint varianta contrafacuta atunci e dezastru cu reglajele(care nu exista) si consumul este foarte mare.

Ce scrie mai sus Cristi trebuie bagat bine la cap legat de reglaje ;)

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand regleaza-ti jocul termic(tachetii - la 0,1 mm - admisia si evacuarea identic), apoi avansul - il micsorezi pana auzi sfarsitul exploziei in tobe, dupa care te intorci pina in locul in care dispar si te opresti acolo. Acum te duci la carburatoare si le reglezi atat cat poti, ca motorul sa mearga rotund apoi faci o tura de 15' - 20' pana motorul este bine incalzit.

Abea acum poti sa te apuci de carburatie!

 

 

P.S. Nu aveai cum sa strangi ambele suruburi si motorul sa mearga, este imposibil. In acest caz, toate stranse inseamna lipsa amestec(benzina) si suber ridicat, adica aer la geru!

Nu am inteles nimic din descrierea ta, este confuza, gresita si incompleta. Specifica la care din suruburi umbli si ce se intampla.

Ai doua suruburi: unul de aer(ridica/coboara suberul - vertical); altul de amestec(inchide/deschide amestecul de relanti - orizontal). La relanti, o accelerare brusca/violenta este normal ca motorul sa se opreasca(nu ai pompa de sprit).

Am dat jos k63-urile care mergeau perfect...deci n-am ce joc sa reglez si ce avans sa umblu...

1. Cunosc functiile suruburilor si orizontal si vertical, am umblat la ambele! Dupa cum am mai zis: nu sunt retardat mintal daca am zis ca am strans toate 4 suruburile de pe ambele carburatoare orizontale si verticale (ma refer la cele care au legatura cu relantiul si aer-benzina, nu la cele care asambleaza corpul cu CNC-ul :) ) si am dat pedala si-a pornit, inseamna ca asa a fost!

2.azi am reglat din nou am strans suruburile verticale de tot le-am desfacut conform instructiunilor 1.5 ture...am egalat in ture si surubul de relanti cel orizontal care salta sau coboara suberele pe ambele carburi, s-a imbunatatit dramatic functionarea, o singura neplacere am...raspund mai greu decat k63-urile la accelerari bruste. Consumul inca nu l-am facut, dar cred ca s-a imbunatatit avand in vedere functionarea mai rotunda de dupa reglaje

3.Carburatoarele sunt k68 pekar (de stanga si de dreapta) le am de la Aleko, nu cred ca-i nevoie de poze...

4. Reglajele le-am facut cu motorul...INCINS

5.Plutitoarele au 13mm masurati cu sublerul

6.cuiele sunt cu saiba la mijloc (si asta-i important)

Revin cu intrebarea...daca iau jiglerele cu tot cu plutitoare de pe k63...s-o potrivi?

Merci pentru urecheala!!!Astept si perciuneala!!!

PS: am furtunele de admisie de aer din filtru...imbatranite...crapacioase...si-mi cam fac peri albi cu ele (Le astept de la tine Dane impreuna cu ce mai e pe lista aia sa nu ma uiti te rog)

Editat de Adolf118
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. Cunosc functiile suruburilor si orizontal si vertical, am umblat la ambele! Dupa cum am mai zis: nu sunt retardat mintal daca am zis ca am strans toate 4 suruburile de pe ambele carburatoare orizontale si verticale (ma refer la cele care au legatura cu relantiul si aer-benzina, nu la cele care asambleaza corpul cu CNC-ul :) ) si am dat pedala si-a pornit, inseamna ca asa a fost!

2.azi am reglat din nou am strans suruburile verticale de tot le-am desfacut conform instructiunilor 1.5 ture...am egalat in ture si surubul de relanti cel orizontal care salta sau coboara suberele pe ambele carburi, s-a imbunatatit dramatic functionarea, o singura neplacere

 

Daca te exprimi cu expresii ca "surub orizontal si vertical" e normal sa primesti explicatii mai detaliate. Trebe sa-i multumesti maestrului Cristi .Are dreptate in tot ce a scris.Nu crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf...n-a zis nimeni ca nu i-am multumit...stiu ca se pricepe...dar e mai simplu de tastat "vertical" "orizontal" decat "surub de dozare amestec" nu suntem la universitatea politehnica sa luam note pe exprimarea tehnica, alfel ma apucam sa scriu o teza de doctorat in reglarea carburatoarelor de pe dnepra lu adolf.

"cristi 57, on 06 October 2012 - 10:39 AM, said:"

"Ai doua suruburi: unul de aer(ridica/coboara suberul - vertical); altul de amestec(inchide/deschide amestecul de relanti - orizontal). La relanti, o accelerare brusca/violenta este normal ca motorul sa se opreasca(nu ai pompa de sprit). " nu e mai simplu sa tastezi vertical si orizontal??? Maestrul Cristi are dreptate in 99% din posturi...ca i le-am citit aproape pe toate (cel putin alea tehnice)...nu-i contest cunostintele!

Revin cu intrebarea...daca iau jiglerele cu tot cu plutitoare de pe k63...or face copii frumosi ? si mai adaug - k68-urile fata de k63-uri (si aici ii intreb pe cei care au facut upgrade-ul direct la k68) raspund mai greu la accelerarile bruste? Ca sa descriu fenomenul: pe accelerare trebuie actionat mansonul de acceleratie mult mai bland, alfel da in nas, si daca reduc un pic din acceleratie si o iau mai bland...urca frumos si constant in ture. k63-urile nu aveau problema asta. Multumesc inca o data! Tuturor!Si celor care ati raspuns pana acum...si celor care veti raspunde in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos k63-urile care mergeau perfect...deci n-am ce joc sa reglez si ce avans sa umblu...

Ok, daca le ai de la Aleko nu mai este nevoie de alte lamuriri... Eu ti-am scris ce trebuie sa faci, tu faci ce vrei(este timpul, nervii si banii tai in fond).

Totusi in cazul in care suruburile de amestec(cele vertical care le-ai desfacut 1,5 ture) au fost inchise si motorul functiona asa la relantii, este anormal, trebe remediate cauza pentru ca altfel nu-l ve-i putea regla. Pot fi patru cauze:

- aer fals, o neetanseitate care-ti scapa

- nivelul in CNC prea mare – motorul se alimenteaza prin tubul emulsor al circuitului principal, ceeace nu este bine.

- surubul nu inchide bine lasand benzina sa treaca pe langa el atunci cand este strans.

- alimentarea este posibila prin circuitul de pornire la rece(socuri). Acolo trebe sa verifici daca pistonasul inchide orificiul de jos.

- mai poate fi si altceva ce-mi scapa in acest moment!

Nu inteleg de ce acum doua zile nu puteai regal carburile, iar acum “raspund dramatic”! Ce s-a intamplat intre timp? Sau ce nu ai facut prima data?

Nu inlocui jigloare si nici plutitoare, daca nu sti cauzele ve-i lucra la plesneala. Apoi daca vrei sa dai benzina mai multa/mai putia cel mai bine te joci la nivelul din CNC, nu strici nimic Daca tragi putin socurile obti o imbogatire, iar daca motorul trage mai bine inseamna lipsa de benzina, daca merge mai prost inseamna amestec prea bogat.

Verifica sa nu ai aer fals si scrie ce ai obtinut. Aer fals poate sa intre si pe la capacul suberului daca nu are oringul de la piulita sau capison la cablul de acceleratie. Verifica ca dupa reglaj sa ai jocul celor doua cabluri de acceleratie identice.

Scrie ce obti in continuare si mai vorbim...

==========

In alta ordine de idei: Raspunsul la accelerare (deficitar)la k63 ca si la k65, k68 sau alt carburator similar este firesc la un motor T4. La T2 carterul este plin de benzina(amestec), este normal ca raspunsul sa fie mai eficient. Daca vrei carburi ptr racheta ia-ti vacumatice care sunt prevazute cu dispozitiv de progresiune si actionare vacumatica a suberelor(despre care nu am sa scriu acum - nu are rost). Ti-am scris anterior ce se intampla daca deschizi acceleratia violent.

Accelerarea din faza de relanti se face cu max 30% din cursa suberului, abea dupa ce turatia motorului creste(>1200 rot) poti continua sa accelerezi. Eu am k68 si am fost foarte multumit de ele, consumul la drum era 4,2% - 4,8% cu viteze ce variau intre 70 si 90, dar am fugit si 120 pe anumite portiuni. Evident motor solo.

 

...pe accelerare trebuie actionat mansonul de acceleratie mult mai bland, alfel da in nas, si daca reduc un pic din acceleratie si o iau mai bland...urca frumos si constant in ture. k63-urile nu aveau problema asta...

In timp ce ai postat tocmai iti raspundem...

Deci ce scri tu acum este corect! Asa trebuie sa fie. K63 raspund mai bine pentru ca aveai amestecul bogat pe relanti(nu ca ar fi cabul mai destept). Hai sa te mai invat o "smecherie": cand esti oprit la stop, inainte de a demara fa o accelerare brusca si scurta in gol(max 1200 rot)sau doua, inainte de a reveni turatia la relanti, demarezi accelerand. Artificiul acesta inlocuieste "pompa de sprit". Motorul tau v-a pleca ca din pusca!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Adolf, uita-te la postul nr. 2489 al lui johnny75 din 20august ora 01.14PM pagina 249 topicul IJ si vezi un reglaj facut ptr. nivel CNC la carburator K65. Mai este unul la postul 2525 din 06 septembrie ora 08.33 al lui danny motor tot la IJ. Eu la carburator K68 am facut un reglaj de aprox. 14 mm intre linia mediana a plutitorului (unde sint lipite cele doua jumatati de plutitor) si baza pe care se pune garnitura si vine montata apoi cuva, bazinul, camera. Daca nivelul la benzina este mare, nu te ajuta la accelerari rapide. Foarte valabil ce a scris Cristi cu accelerari usoare inainte de plecarea de pe loc. ( Se pun masele in miscare mai rapida, nu mormaiala aia a motorului care asteapta la semafor.) Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! Ce ai mai facut cu niprul pana la urma?

Mihai, m-am adunat un picuț Âşi am reuÂşit să pun de-o postare. Uite link-ul aici. Sper să mai dureze olecuță mobilizarea asta, cât să înmatriculez fierul până la sfârÂşitul lunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf...n-a zis nimeni ca nu i-am multumit...stiu ca se pricepe...dar e mai simplu de tastat "vertical" "orizontal" decat "surub de dozare amestec" nu suntem la universitatea politehnica sa luam note pe exprimarea tehnica, alfel ma apucam sa scriu o teza de doctorat in reglarea carburatoarelor de pe dnepra lu adolf.

"cristi 57, on 06 October 2012 - 10:39 AM, said:"

"Ai doua suruburi: unul de aer(ridica/coboara suberul - vertical); altul de amestec(inchide/deschide amestecul de relanti - orizontal). La relanti, o accelerare brusca/violenta este normal ca motorul sa se opreasca(nu ai pompa de sprit). " nu e mai simplu sa tastezi vertical si orizontal??? Maestrul Cristi are dreptate in 99% din posturi...ca i le-am citit aproape pe toate (cel putin alea tehnice)...nu-i contest cunostintele!

Revin cu intrebarea...daca iau jiglerele cu tot cu plutitoare de pe k63...or face copii frumosi ? si mai adaug - k68-urile fata de k63-uri (si aici ii intreb pe cei care au facut upgrade-ul direct la k68) raspund mai greu la accelerarile bruste? Ca sa descriu fenomenul: pe accelerare trebuie actionat mansonul de acceleratie mult mai bland, alfel da in nas, si daca reduc un pic din acceleratie si o iau mai bland...urca frumos si constant in ture. k63-urile nu aveau problema asta. Multumesc inca o data! Tuturor!Si celor care ati raspuns pana acum...si celor care veti raspunde in continuare!

 

http://service.tanga-moteurs.ro/data/manual_pt_carburatoare_k68.pdf traduci cu google.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Nu inteleg de ce acum doua zile nu puteai regal carburile, iar acum “raspund dramatic”! Ce s-a intamplat intre timp? Sau ce nu ai facut prima data?

Nu inlocui jigloare si nici plutitoare, daca nu sti cauzele ve-i lucra la plesneala. Apoi daca vrei sa dai benzina mai multa/mai putia cel mai bine te joci la nivelul din CNC, nu strici nimic Daca tragi putin socurile obti o imbogatire, iar daca motorul trage mai bine inseamna lipsa de benzina, daca merge mai prost inseamna amestec prea bogat.

Verifica sa nu ai aer fals si scrie ce ai obtinut. Aer fals poate sa intre si pe la capacul suberului daca nu are oringul de la piulita sau capison la cablul de acceleratie. Verifica ca dupa reglaj sa ai jocul celor doua cabluri de acceleratie identice."

Scrie ce obti in continuare si mai vorbim..."

1-prima si prima data n-am umblat la suruburile verticale. am umblat la CNC si la relanti

2-apoi am umblat la toate dar dupa ureche si nu prea tineam cont de numaru de ture (am pornit motocicleta in fiecare cilindru separat si reglam separat fiecare cilindru)

3-imbunatatirea dramatica a aparut cand am numarat numarul de ture de pe fiecare surub si carburator si le-am egalat intre ele

 

1a- exact ce raspuns aveam nevoie: nu mi-a dat prin cap sa probez cu socul tras

2a- mi-e frica de furtunele de la admisie de aer care vin din filtru-sunt cam batrane si crapacioase- o sa le scot si le fac o matisare cu izoler

3a- o sa verific cu o bricheta aprinsa daca trage aer pe langa garniturile dintre carburator si chiulasa-si alea sunt cam batrane

4- cablurile trag amandoua deodata-cel putin vizual, cel putin tactil-am pus si unghiuta in deschiderea suberelor si-am tras de acceleratie...se sincronizeaza deplasarea

5- Da nea Victor asa fac cum zice nea Cristi care niprist nu tureaza un pic inainte de plecare??? Hai ca mai surubaresc si azi...revin cu reply

Merci pentru ponturi!!! Mama lui de soc...sa nu-mi dea mie prin cap... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, m-am adunat un picuț Âşi am reuÂşit să pun de-o postare. Uite link-ul aici. Sper să mai dureze olecuță mobilizarea asta, cât să înmatriculez fierul până la sfârÂşitul lunii.

 

 

Multa bafta! Ai investit ceva in motor. Chiuloase facute la Dany, alternator de Tico, cutie facuta la Rocknroll. Si totusi nu inteleg cum ai avut atat rabdare.

 

In primul rand regleaza-ti jocul termic(tachetii - la 0,1 mm - admisia si evacuarea identic), apoi avansul - il micsorezi pana auzi sfarsitul exploziei in tobe, dupa care te intorci pina in locul in care dispar si te opresti acolo. Acum te duci la carburatoare si le reglezi atat cat poti, ca motorul sa mearga rotund apoi faci o tura de 15' - 20' pana motorul este bine incalzit.

Abea acum poti sa te apuci de carburatie!

 

 

P.S. Nu aveai cum sa strangi ambele suruburi si motorul sa mearga, este imposibil. In acest caz, toate stranse inseamna lipsa amestec(benzina) si suber ridicat, adica aer la geru!

Nu am inteles nimic din descrierea ta, este confuza, gresita si incompleta. Specifica la care din suruburi umbli si ce se intampla.

Ai doua suruburi: unul de aer(ridica/coboara suberul - vertical); altul de amestec(inchide/deschide amestecul de relanti - orizontal). La relanti, o accelerare brusca/violenta este normal ca motorul sa se opreasca(nu ai pompa de sprit).

 

Cristi iar m-ai scos din ceata! M-am chinuit la greu la Niprul meu sa reglez carburatoarele sa nu se mai gatuie cand accelerez brusc. Si totusi se gatuie putin! Dar acum am intles ce nu imi puteam explica! Nu are pompa de spritz! Doamne ce simplu era.... :ok: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Nu inteleg de ce acum doua zile nu puteai regal carburile, iar acum “raspund dramatic”! Ce s-a intamplat intre timp? Sau ce nu ai facut prima data?

Nu inlocui jigloare si nici plutitoare, daca nu sti cauzele ve-i lucra la plesneala. Apoi daca vrei sa dai benzina mai multa/mai putia cel mai bine te joci la nivelul din CNC, nu strici nimic Daca tragi putin socurile obti o imbogatire, iar daca motorul trage mai bine inseamna lipsa de benzina, daca merge mai prost inseamna amestec prea bogat.

Verifica sa nu ai aer fals si scrie ce ai obtinut. Aer fals poate sa intre si pe la capacul suberului daca nu are oringul de la piulita sau capison la cablul de acceleratie. Verifica ca dupa reglaj sa ai jocul celor doua cabluri de acceleratie identice."

Scrie ce obti in continuare si mai vorbim..."

1-prima si prima data n-am umblat la suruburile verticale. am umblat la CNC si la relanti

2-apoi am umblat la toate dar dupa ureche si nu prea tineam cont de numaru de ture (am pornit motocicleta in fiecare cilindru separat si reglam separat fiecare cilindru)

3-imbunatatirea dramatica a aparut cand am numarat numarul de ture de pe fiecare surub si carburator si le-am egalat intre ele

 

1a- exact ce raspuns aveam nevoie: nu mi-a dat prin cap sa probez cu socul tras

2a- mi-e frica de furtunele de la admisie de aer care vin din filtru-sunt cam batrane si crapacioase- o sa le scot si le fac o matisare cu izoler

3a- o sa verific cu o bricheta aprinsa daca trage aer pe langa garniturile dintre carburator si chiulasa-si alea sunt cam batrane

4- cablurile trag amandoua deodata-cel putin vizual, cel putin tactil-am pus si unghiuta in deschiderea suberelor si-am tras de acceleratie...se sincronizeaza deplasarea

5- Da nea Victor asa fac cum zice nea Cristi care niprist nu tureaza un pic inainte de plecare??? Hai ca mai surubaresc si azi...revin cu reply

Merci pentru ponturi!!! Mama lui de soc...sa nu-mi dea mie prin cap... :scratch:

socu se inchide cand il inchizi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...