NaeL Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Presupun din start ca vorbim de F650GS monocilindru (actual G650GS) si F650GS bicilindru. Ca si altii de pe aici am avut F650GS pre 2008 (mai exact 2001) si acum am F650GS twin 2008. Prima diferenta se simte la puterea mai mare cu 45%. Datele tehnice le poti compara dealtfel si singur. Intradevar, noul F pare mai robust, mai taios desi are aceeasi greutate. Vechiul F pare mai legat si mai simplu. Eu dupa ce am testat noul F, acum 2 ani, dupa 1 saptamana il cumparasem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 E adevărat? Să mă strofoc pentru unul de 2008 sau să-mi pun fițele-n cui și să-mi iau unu' sănătos de dinainte de 2008? (Ca idee, nu îmi va mai trebui neapărat pentru ture gen Africa. Pentru ture mai europene, on și offroad, dar nu bivoleală de zeci de mii de kilometri prin războaie.) Daca nu mai vrei "bivoleala" (pt care probabil un Dakar pana-n 2008 era ideal), merita clar mai mult un bicilindru. Este clar mai puternic (mai ales cuplu) si motorul clar mai rafinat in 2 cilindri. Daca nu gresesc, si o treapta in plus la cutie. Eu am facut test anul trecut cu G650 Sertao (urmasul Dakar-ului) si am fost foarte dezamagit de vibratiile si "halul" in care mergea (desi era nou). Macar testul m-a facut sa renunt la ideea de a inchiria unul in viitoarea excursie Islanda ca mi-as strica bunatate de vacanta, voi cauta alta varianta. Ca o paranteza, am testat tot atunci si noul F700GS care mi se pare excelent pentru clasa lui. Diferenta foarte mare la frane fata de 650 (bicilindru) odata cu introducerea celui de-al doilea disc pe fata. Problema este ca nu cred ca te incadrezi deloc la buget pt. bicilindru ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dariusgroza Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Uăf. Bănuiesc atunci că mă voi rezuma la un 650 de dinainte de 2008. (Dakarul oricum era prea înalt. De Sertao am auzit și eu aceleași recenzii.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Mai pune 1000-1500 macar si poate gasesti un Twin bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dariusgroza Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 De căutat, cea mai bună variantă rămâne mobile.de sau știți voi ceva mai comprehensiv, anume pe motociclete, eventual anume pe BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Romania - vezi, probezi, cunosti omu. Mobile.de - preturi mai mari, oamenii au incredere mai mare. Italia - preturi mai mici, lumea mai speriata de italieni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dariusgroza Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Bine, bine, da' zic de... căutat. Online. În afară de mobile.de dacă sunt alte site-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Omule, daca vrei sa iesi de pe asfalt si asta intamplandu-se eventual la mii de km de casa mergi pe monocilindru. Vechiul F650GS are roti cu spite si nu turnate ca noul bicilindru. Nu stiu de ce ti-e frica de Dakar, pt ca este motocicleta ideala pentru plecat la dracu'n praznic. Diferenta intre 19 si 21 pe fata, precum si suspensia mai lunga se simt atat in afara asfaltului cat si pe drumuri proaste. De asemenea mie mi-a placut mult parbrizul de Dakar [mentionez ca e vorba de cel de pana in 2004 versiunea 2.0 fiind o porcarie]. Daca crezi ca Dakarul e prea inalt pt tine afla ca eu am 1.69 si calaresc acum un F800GS; daca nu reuseam sa mi-l iau pe asta, urmatoarea optiune pe lista era un Dakar. Cum spuenam F650GS [eventual Dakar] este o mobra careia ii arunci pe ea niste crashbar-uri, bagaje la alegere si ai plecat. Consuma foarte putin, versiunea BMW a Rotax-ului este un "icon" al fiabilitatii. Bineinteles ca se pot aduce multe imbunatatiri, dar carei mobre nu-i poti aduce? Sa nu ma intelegi gresit. Noul F650GS, cel bicilindru e o mobra foarte buna si ea, dar mai urbana fata de varianta bicilindru. Si sincer, de diferenta de bani intre cele doua ai benzina sa ajungi pana in Mongolia. Editat Mai 10, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Omule, daca vrei sa iesi de pe asfalt si asta intamplandu-se eventual la mii de km de casa mergi pe monocilindru. Vechiul F650GS are roti cu spite si nu turnate ca noul bicilindru. Nu stiu de ce ti-e frica de Dakar, pt ca este motocicleta ideala pentru plecat la dracu'n praznic. Diferenta intre 19 si 21 pe fata, precum si suspensia mai lunga se simt atat in afara asfaltului cat si pe drumuri proaste. De asemenea mie mi-a placut mult parbrizul de Dakar [mentionez ca e vorba de cel de pana in 2004 versiunea 2.0 fiind o porcarie]. Daca crezi ca Dakarul e prea inalt pt tine afla ca eu am 1.69 si calaresc acum un F800GS; daca nu reuseam sa mi-l iau pe asta, urmatoarea optiune pe lista era un Dakar. Cum spuenam F650GS [eventual Dakar] este o mobra careia ii arunci pe ea niste crashbar-uri, bagaje la alegere si ai plecat. Consuma foarte putin, versiunea BMW a Rotax-ului este un "icon" al fiabilitatii. Bineinteles ca se pot aduce multe imbunatatiri, dar carei mobre nu-i poti aduce? Sa nu ma intelegi gresit. Noul F650GS, cel bicilindru e o mobra foarte buna si ea, dar mai urbana fata de varianta bicilindru. Si sincer, de diferenta de bani intre cele doua ai benzina sa ajungi pana in Mongolia. doamne ce mi-a placut postul asta ,pt ca tot timpul imi spun ca nu am o mobra proasta(mie imi place enorm),ca cei mai multi colegi ,prieteni motociclisti asta imi spun,ca scutura ,ca nu are putere ,e slaba ,frane proaste,suspensia extraordinar de proasta etc .........dar eu cu atat mai mult o "iubesc". si mai ales cand mai citesc cate un post pe unde a ajuns moto asta!!!!! ma bucur si mai tare ca o am ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Nu te supara ca te intreb dar colegii tai motociclisti cu ce mobre fac comparatia ? In segmentul ei adica Enduro Touring [mobra pe care sa poti merge si cu pasager fara sa-i modifici subcadrul spate] monocilindru de 650 sau pe langa; tot ce spun colegii tai motociclisti este fix pe dos, ...mai putin partea cu suspensiile. Scutura ..din cate monocilindre am calarit eu asta mi s-a parut ca vibreaza cel mai putin. Nu are putere ... pai celelalte monocilindre in jur de 650 au max 48 de cai pe cand asta are 50 si o curba de cuplu foarte buna. [exista cateva expeptii KTM 690 si BMW Xchalenge imi vin acum in minte dar astea doua nu sunt chiar Enduro Touring si nu poti merge cu pasager si bagaje decat daca modifici subcadrul spate ] E slaba ..adica in sensul ca e usoara ..pai da in afara de alea mentionate mai sus dar care nu-s chiar in acelasi segment e cam cea mai usoara [aici ar mai fi DR 650 dar ala nu are racire pe apa] Frane proaste nu mi s-a parut si poate sa aiba optional ABS si asta din 2000 unii nici acu' nu au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) bineinteles ca fac comparatia cu ce au sub fund!!!........eu oricum cum am mai spus sant foarte multumit asa cum este ea si da am abs pe frane si e foarte eficient! benzina sa fie ............si sa zica cine ce o vrea. Editat Mai 10, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dariusgroza Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Ai cutii laterale de la Konvoi, așa-i? Băieții m-au dotat și pe mine. Rezistă la orice, mai puțin un tir, care mi-a spulberat-o pe aia de pe stânga, prin Angola. (la minutul 1:38 o vezi dându-și ultima suflare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Darius pe unde mai vrei sa pleci? Banuesc ca ai ceva in minte de iti cauti motor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Ai cutii laterale de la Konvoi, așa-i? Băieții m-au dotat și pe mine. Rezistă la orice, mai puțin un tir, care mi-a spulberat-o pe aia de pe stânga, prin Angola. (la minutul 1:38 o vezi dându-și ultima suflare). da asa este sant cele de la konvoi(modelele vechi ca le am de ceva timp),vai cat am mai asteptat dupa ele! da ,rau de tot arata cutia aia! bine ca ai scapat nevatamat. cum te-ai descurcat doar cu 1 ? si felicitari pt. o asa excursie (putin spus) si curaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dariusgroza Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Darius pe unde mai vrei sa pleci? Banuesc ca ai ceva in minte de iti cauti motor ... Deocamdată nu vreau neapărat ceva aventuros (în afară de ture normale, prin Europa, chestii de ăstea). da asa este sant cele de la konvoi(modelele vechi ca le am de ceva timp),vai cat am mai asteptat dupa ele! da ,rau de tot arata cutia aia! bine ca ai scapat nevatamat. cum te-ai descurcat doar cu 1 ? si felicitari pt. o asa excursie (putin spus) si curaj! Când mi-a pleznit geanta stângă, eram deja în Angola. Mai aveam "doar" 3500 de kilometri. Aveam o desagă de aia mare, în care de obicei îmi puneam toate boarfele și echipamentul când le dădeam jos de pe motocicletă. Și am făcut eu o geantă laterală din desaga respectivă, ca să contrabalansez ce era-n geanta rămasă de pe dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Am un f800gs din 2011. Am observat de curand ca la discurile fata am un joc de vreo 1-2 mm. Unii zic ca e normal la modelul asta, altii spun ca trebuie schimbate. Voi ce ziceti? Mobra are 19000km facuti mai ales in regim de touring (70%) si restul forestiere soft enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Stai fara grija. Sunt discuri flotante. Si al meu face la fel. Pe mine ma seaca insa 2 zgomote. Unul de pe sub bord si altul de la cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florty Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 @dariusgroza Eu mi-am gasit moto din italia, pe net. Am contactat pe cineva (roman) care locuieste in Italia si care se ocupa cu asa ceva -achizitii si expeditii catre Ro. La sugestia lor am cautat pe net, am ales si respectivul s-a dus si a vazut-o. Am discutat la telefon - eu acasa, el cu moto in fata - despre ce are sau nu are fata de fotografiile postate in anunt. Dupa aprobarea mea a cumparat-o si mi-a trimis-o in ro. Nu am platit nici un ban inainte; am achitat tot (pretul moto, comision, transport) cand am ridicat moto din Bucuresti. Oameni seriosi. Daca te intereseaza varianta, da-mi un PM si caut prin calculator datele de contact ale romanilor care m-au ajutat la treaba asta. Fata de pretul agreat si platit vanzatorului, mi-au cerut un comision pentru serviciul de vizionare-cumparare- acte- transport acasa la ei plus transportul in Bucuresti. parca 250+50, 200 +100 sau 250+100.nu mai stiu exact. Ref la optiunea inainte/dupa 2008, modelul "dupa" este net superior. alta generatie, alta putere. Compara Dacia 1310 cu Logan. Tot Dacie este, dar mai altfel. Alt concept, alt proiect, alta putere. Eu am avut F650GS2002 si acum am F650GS2009 twin. Mai bine mai cauti un F650GS Twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 (editat) Anul trecut in toamna am avut un eveniment rutier [mi-a deschis unu usa in fata, noroc ca aveam max 15km/h]. In urma acestui eveniment mi s-a distrus definitiv partea fixa a parbrizului [Desierto3 de la Touratech] care si asa era lipit anterior si cam in atele. In fine dupa o balbaiala cu asiguratorul vinovatului, ASTRA care mi-a tras tzeapa de zile mari cu sprijinul CSA , m-am hotarat sa ma apuc de renovare. Ca sa avem un punct de reper, atasez cateva poze. Prima, parbrizul lipit dar inca in stare de functionare : si parbrizul tandari : Primul gand, este sa imi cumpar unul nou, evident nu tot parbrizul ci doar bucata sparta. Vb la AB prin care am cumparat parbrizul, care ma amana si ma aburesc niste luni de zile pana ma hotarasc sa-i sar si sa vb direct la Touratech, astia macar mi-au raspuns promt si mi-au spus ca bucata sparta ma costa 400 euro [vreau sa mentionez ca parbrizul nou a fost 500 si ca e compus din trei subansamble mari : cadrul metalic, partea fixa cea care s-a spart si partea mobila + diverse ] Drept pt care am zis pas si am inceput sa caut pe forum unde am gasit mai multe referinte vis a vis de reparatori de carene, de la care am cerut niste cotatii de preturi si pana la urma m-am dus la unul dintre ei care nu a reusit sa mi-l repare. Eu doream sa fie reparat si apoi sa-l copieze in carbon sau fibra de sticla. Oricum baiatul de treaba mi-a dat niste contacte ale cuiva care se ocupa de fibra de carbon si care pana l-a urma mi-a si facut lucrarea. L-am contactat omul mi-a spus ca nu poate sa-mi dea un pret fara sa vada piesa. Pe scurt mi-a placut omul [aici as vrea sa mentionez ca alti doi au fost exclusi din etapa mail sau telefon din cauza modului in care au pus problema sau pretului, paradoxal poate, dar un pret prea mic nu ajuta mereu in obtinerea unei lucrari] Asa ca am ajuns la Catalin aka Gore care mi-a reparat parbrizul si mi-a luat mulaj ca sa-mi faca altul: Asa arata cu matrita pusa pe el : Si acum cateva poze cu produsul final : Inca nu l-am montat intrucat nu am avut timp, dar voi reveni cu poze dupa montaj. Editat Mai 28, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Arată ... nou ! Bine ai nimerit meseriaşul. Succes cu noul parbriz, să te ducă mai mult decât originalul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Si intr-un final am rezolvat si cu bagajele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) superba !! la asa o moto visez si eu..........sa te bucuri de ele . pt ca cred de motocicleta te-ai bucurat din plin pana acum . iti doresc si pe mai departe .......... foarte frumoasa. Editat Mai 29, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Si intr-un final am rezolvat si cu bagajele! Zi-mi si mie te rog ce toba ai ? De unde ai luat-o cu cat ? Ai facut remapare ? Daca nu cum merge dupa schimbare ? You know the usual stuff ? Eu vreau sa-mi schimb toba doar ca sa fie mai usoara si sa pot pune rack-urile mai aproape de mobra. Nu as vrea insa sa fie mai zgomotoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 @ow3 merci. Sper sa am nevoie de ele cat mai des. @eru, E luata de aici: http://www.motoblouz.com/vente-silencieux-leo-vince-lv-one-ovale-position-origine-12229.html?position=11 - 375 euro carbon sau 285 euro varianta din inox. (pe site apar alte preturi pentru ca trebuie sa te loghezi si in .ro trimit fara tva). Are 2.5kg fata de 4.8kg cea oem. Cu db killer ar trebui sa fie potolita. Diferente de putere +/- nu am sesizat si nici nu mi-am batut capu` cu vreo remapare. Cica la modelul nostru nu ar fi nevoie. Habar nu am. Oricum nu m-as baga sa imi umble vreo maimutza priceputa in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Multumesc. Care are 2.5 kg cea de carbon sau cea de inox ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.