ERU Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Eu sustin ca orientarea farului se face din suruburile care il si tin pt ca am vazut cum batea farul meu dupa cazatura.....dar oricum ar fi cred ca e mai comod si mai oeftin sa incerci sa-l reglezi din suruburi decat sa cumperi unul nou. Apropo' cat e un far nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Eu sustin ca orientarea farului se face din suruburile care il si tin pt ca am vazut cum batea farul meu dupa cazatura.....dar oricum ar fi cred ca e mai comod si mai oeftin sa incerci sa-l reglezi din suruburi decat sa cumperi unul nou. Apropo' cat e un far nou? Cel mai ieftin am gasit pe ebay cu vreo 200 cu tot cu transport. Am mers azi pe noapte si cred ca e posibil sa il reglez cum zici tu. Am sa incerc si iti dau de stire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Cel mai ieftin am gasit pe ebay cu vreo 200 cu tot cu transport. Am mers azi pe noapte si cred ca e posibil sa il reglez cum zici tu. Am sa incerc si iti dau de stire Aceeasi problema a avut-o un prieten cu un VStrom cumparat din Anglia. Tu poti sa reglezi farul sa bata corect dar ala de la RAR vede ca ai oglinda de Anglia si in rest nu-l mai intereseaza. Te respinge din start. Poate poti sa imprumuti un far normal pana iei RAR-ul. Apoi iti reglezi farul tau cum vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Profilul oglinzii farurilor de anglia e diferit. Cel putin la BMW si aparent Suzuki. Un far normal la noi bate drept pe partea stanga si foarte sus pe partea dreapta. Un far normal la englezi bate drept pe partea dreapta si foarte sus pe partea stanga. Nu poti, orice ai face, sa inversezi astea, daca farul a fost gandit special asa. Triumph, de exemplu, au faruri universale: bat la acelasi nivel si in stanga si in dreapta, nefiind nevoie de ajustari. Tie iti trebuie far nou. Cumpara unul de pe e-bay si pune-l pe al tau la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 F800GS Triple Black 2012: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 F800GS Triple Black 2012: Am inteles partea cu Black si pe cea cu 2012 dar triple? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Am inteles partea cu Black si pe cea cu 2012 dar triple? Motor si jambe negre, elementele de carenaj negre, jenti negre... adica exceptand farul, toba, diverse inscrisuri si alte alea au facut-o ninja... Editat August 19, 2011 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Motor si jambe negre, elementele de carenaj negre, jenti negre... adica exceptand farul, toba, diverse inscrisuri si alte alea au facut-o ninja... Sa inteleg ca daca ii puneau si toba de carbon era Quadruple Black nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 BMW Camp, mai facem una anul asta? http://bmw-camp.myforum.ro/hai-la-mare-2-4-septembrie-vt4.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 http://www.wall-street.ro/articol/Auto/108329/BMW-Group-preia-importul-de-motociclete-de-la-Automobile-Bavaria.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 http://www.wall-street.ro/articol/Auto/108329/BMW-Group-preia-importul-de-motociclete-de-la-Automobile-Bavaria.html Am deschis un topic pe tema asta: /index.php?/topic/667405-bmw-group-romania-preia-divizia-moto-in-ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 http://www.wall-street.ro/articol/Auto/108329/BMW-Group-preia-importul-de-motociclete-de-la-Automobile-Bavaria.html Oare se vor schimba si oamenii, sediul? Vor aduce si motocicletele in sediul de pe DN1? Sincer, daca vor schimba si oamenii, sper ca macar Tibi sa ramana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Oare se vor schimba si oamenii, sediul? Vor aduce si motocicletele in sediul de pe DN1? Sincer, daca vor schimba si oamenii, sper ca macar Tibi sa ramana. Orice reprezentanta are nevoie de mecanici cu experienta. Tibi se recomanda pentru ca are experienta si cursuri deja facute. Parerea mea e ca ori il pastreaza, ori se angajeaza singur la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 BMW Camp - hai la MARE! - ultimele detalii aici: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) * eu si Sageata am hotarat sa divortam. nu ne-am certat, vom ramane in continuare amici. viata merge inainte... pentru cei interesati, detalii in semnatura. daca stiti pe cineva interesat, va rog dati mai departe. multumesc! o poza cu Sageata, dupa 1 an si ceva de "casnicie" Editat Septembrie 15, 2011 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Cria de ce dai Sageata? Ce vrei sa-ti iei in loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Cria de ce dai Sageata? Ce vrei sa-ti iei in loc? * asta o sa vedeti la anu'. in orice caz, nu o sa fie o surpriza (ptr. cine ma stie). sa zic asa, ca sa fiu "politically correct", ...Sageata e prea bun pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 * asta o sa vedeti la anu'. in orice caz, nu o sa fie o surpriza (ptr. cine ma stie). sa zic asa, ca sa fiu "politically correct", ...Sageata e prea bun pentru mine Aha inteleg ca revii la chopper. Dc zici ca nu e bun pt tine 650-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Aha inteleg ca revii la chopper. Dc zici ca nu e bun pt tine 650-ul? * eu nu am zis ca nu e bun pentru mine, e prea bun, am zis. intzelege fiecare ce vrea. o singura problema am avut eu personal cu el: la manevrele de pe loc, in spatii mai putin generoase de parcare, etc. centru de greutate e prea sus, iar eu nu am "sforta" destula. e mai greu si mai inalt decat 650 GS cu motorul monocilindru. that's all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 * eu nu am zis ca nu e bun pentru mine, e prea bun, am zis. intzelege fiecare ce vrea. o singura problema am avut eu personal cu el: la manevrele de pe loc, in spatii mai putin generoase de parcare, etc. centru de greutate e prea sus, iar eu nu am "sforta" destula. e mai greu si mai inalt decat 650 GS cu motorul monocilindru. that's all Mda scuze am citit in graba si nu am inteles bine. Intr-adevar e ceva mai greu decat monocilindrul dar mie mi se pare nesemnificativa diferenta iar 800 e chiar mai greu decat 650-ul [vorbesc aici de bicilindre]. Una peste alta trebuie sa atarne ceva in puls performanta in plus fata de mono . Sa inteleg din postul tau ca vrei monocilindrul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 Mda scuze am citit in graba si nu am inteles bine. Intr-adevar e ceva mai greu decat monocilindrul dar mie mi se pare nesemnificativa diferenta iar 800 e chiar mai greu decat 650-ul [vorbesc aici de bicilindre]. Una peste alta trebuie sa atarne ceva in puls performanta in plus fata de mono . Sa inteleg din postul tau ca vrei monocilindrul ? * bey, tu precis lucrezi in vanzari cum dracu sa-mi iau monocilindru, dupa ce am avut doua motoare in V?! ok, cand o sa-mi permit sa tin 5 motoare, va intra si un monicilindru in "colectie". probabil un Simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 * bey, tu precis lucrezi in vanzari Esti foarte aproape de adevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Esti foarte aproape de adevar. * eu nu spun decat adevarul si pentru ca imi doresc ca toata lumea sa fie fericita si sa aiba gaz in rezervor, va anunt ca Sageata (asa il chema pe GS...) a ajuns pe maini bune si pricepute. noul stapan sigur se va bucura de el mai mult decat am facut-o eu. sa ne vedem cu bine, pe orice drum, domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Ai vandut-o cu plinul facut, deci. Foarte frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 Ai vandut-o cu plinul facut, deci. Foarte frumos. * da' tu de unde stii, nenea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.