Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Este in totalitate adevarat. Uite, spre exemplu transalpul. Stiu ca la marea majoritate se arde cdi-ul. La Africa Twin se stie ca sunt probleme cu pompa de benzina si parca inca ceva, daca nu ma insel tot cdi-ul sau ceva pe acolo. Faza e ca, din ceea ce stiu eu, japonezii au produs motocicletele cu aceste probleme ani buni. Nici nu stiu daca au remediat ceva pana la scoaterea din productie sau schimbarea modelului. Sunt sigur ca mai sunt multe exemple de japoneze cu defecte de care nu stim noi. Uite, parca V-Stromul are nu stiu ce probleme la furca, ceva cu un troncanit pe acolo pe undeva. Trebuie schimbata nu stiu ce piesa ca sa nu mai troncane.

In fine, ideea e ca toate motocicletele sunt facute de oameni. Galbeni, negri sau albi, toti suntem imperfecti. Asa ca, nici fiarele nu au cum sa fie perfecte.

Dar, daca spre exemplu neamtu' face o eroare, te cheama la service sa repare ce a fost gresit. La japonezi nu am auzit de asa ceva. Ei le produc in continuare cu defect si te lasa pe tine s-o rezolvi, vezi cazul transalp. Si apropo de asta, nu stiu cat e de importanta sau daca am inteles eu bine, dar daca exista problema cu trancanitul furcii la v-strom, a dat vreun un recall vreodata reprezentanta suzuki pe aceasta problema?

Deci, cum e mai bine? Sa recunosti ca ai gresit ceva si sa indrepti sau s-o lasi sub pres, ca merge si asa?

Daca ma insel sau gresesc, va rog sa ma contraziceti.

La V-Stromul de 650 tancanitul nu influenta functionalitatea si in raspunsul Suzuki au facut un artificiu lingvistic in care proplema respectiva era catalogata efect si nu defect. Au remediat problema in 2008, dar oricum au ramas repetenti la faza asta. Fara sa urmaresc insistent problema la BMW, au aparut defecte la sisteme ce tin de siguranta, furci rupte (F), rulmenti gripati in cardane, ambreiaje cu probleme (K), frane cu lipsuri majore din proiectare, amortizoare si cutii de viteza (GS). Astfel de defecte rar se intalnesc la japonezi in garantie. In sistemul actual de productie controlul total al calitatii la toate operatiile este obligatoriu. Daca se intampla ceva la un produs, chiar daca procentual este mica incidenta, inseamna ca ceva scapa in fabricatie si arunca o lumina negativa si suspiciune asupra intregii productii. Un produs ca sa fie corect realizat trebuie sa fie egal si previzibil in exploatare. Degeaba anumite complonente sunt pe viata daca altele se rup/gripeaza/strica in garantie sau imediat dupa. Daca as imputa ceva BMW este ca cheltuiesc prea multi bani pe marketing si reclama si nu suficienti pe teste de anduranta la produse noi. Sa ne gandim numai la istoria K1200, K1300, inlocuite acum cu K1600. Primele doua, bijuterii in domeniu, teoretic, au capotat tocmai din cauza problemelor si in stilul BMW le-au negat, dar le-au inlocuit in productie cu altceva mai mare. Si mai este un aspect, cand dai 6-7000 euro pe un motor si 10-11000 euro pe unul similar ca performane, dar fabricat BMW, chiar daca se mai defecteaza cel ieftin parca te deranjaza mai putin si pe undeva te astepti, decat sa se intample defecte la un motor scump si sa ai si incidenta statistic mai mare la defectele semnalate.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este in totalitate adevarat. Uite, spre exemplu transalpul. Stiu ca la marea majoritate se arde cdi-ul. La Africa Twin se stie ca sunt probleme cu pompa de benzina si parca inca ceva, daca nu ma insel tot cdi-ul sau ceva pe acolo. Faza e ca, din ceea ce stiu eu, japonezii au produs motocicletele cu aceste probleme ani buni. Nici nu stiu daca au remediat ceva pana la scoaterea din productie sau schimbarea modelului. Sunt sigur ca mai sunt multe exemple de japoneze cu defecte de care nu stim noi. Uite, parca V-Stromul are nu stiu ce probleme la furca, ceva cu un troncanit pe acolo pe undeva. Trebuie schimbata nu stiu ce piesa ca sa nu mai troncane.

In fine, ideea e ca toate motocicletele sunt facute de oameni. Galbeni, negri sau albi, toti suntem imperfecti. Asa ca, nici fiarele nu au cum sa fie perfecte.

Dar, daca spre exemplu neamtu' face o eroare, te cheama la service sa repare ce a fost gresit. La japonezi nu am auzit de asa ceva. Ei le produc in continuare cu defect si te lasa pe tine s-o rezolvi, vezi cazul transalp. Si apropo de asta, nu stiu cat e de importanta sau daca am inteles eu bine, dar daca exista problema cu trancanitul furcii la v-strom, a dat vreun un recall vreodata reprezentanta suzuki pe aceasta problema?

Deci, cum e mai bine? Sa recunosti ca ai gresit ceva si sa indrepti sau s-o lasi sub pres, ca merge si asa?

Daca ma insel sau gresesc, va rog sa ma contraziceti.

 

 

;)

 

Ai dreptate Angi.

E greu sa construiesti ceva, indiferent ce. Si de regula cind construiesti ceva, nu iese OK din prima nici la casele mai mari. Unii recunosc asta, altii nu si nu.

De dat cu gura si de criticat aiurea in tramvai, e atit de usor...

Prietenii stiu de ce :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este in totalitate adevarat. Uite, spre exemplu transalpul. Stiu ca la marea majoritate se arde cdi-ul. La Africa Twin se stie ca sunt probleme cu pompa de benzina si parca inca ceva, daca nu ma insel tot cdi-ul sau ceva pe acolo.

 

Nu crezi ca e cam mult spus "marea majoritate"...CDI ars rar foarte foarte rar...CDI cu contacte imperfecte din cauza prostei pozitionari la modele 88~ 96 si intreruperea lor de la vibratii( dupa 1997 au TCI si nu stiu UN SINGUR caz cu probleme) ...si asta cand dupa 15~20 de ani de functionare?... care se remediaza foarte usor prin refacerea lipiturilor de la pini...si repozitionarea CDI te scapa de griji...la fel si la Africane...mufa CDI parerea mea e prost aleasa si permite acest defect in timp in foarte mult timp...solutia te costa 150 ~180 E in cazul in care este ars...lipiturile...cativa lei si ceva ore de lucru migalos.

 

Relee de incarcare da e boala sunt dimensionate la limita prost ventilate/pozitionate...ceva consumatori in plus/o baterie prosta care sa supra solicite releul si sa dus...dar si aici exista solutii permanente te costa max 80 ~100 E ...

 

De pompele de benzina la Africa Twin nu stiu prea multe nu am dat jos niciuna...dar sunt solutii si acolo pt cativa zeci de euro poate si putina munca.

 

Pot spune ca "accept" aceste defecte ca si gravitate si ca si cost de remediere dupa 15 ani si la un motor care costa de 3~5 ori mai putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia se poarta, cred eu, pt motoare noi in garantie sau putin dupa, la primul proprietar. Nu ar trebui amestecate cu motoare vechi trecute prin multe zeci/sute de mii de km si mai multi proprietari. La astea din urma totul este scuzabil. Problema este cu cele noi, 1-2 ani si pana-n 50000km, unde BMW si europenele in general sunt mai slabute la cap fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia se poarta, cred eu, pt motoare noi in garantie sau putin dupa, la primul proprietar. Nu ar trebui amestecate cu motoare vechi trecute prin multe zeci/sute de mii de km si mai multi proprietari. La astea din urma totul este scuzabil. Problema este cu cele noi, 1-2 ani si pana-n 50000km, unde BMW si europenele in general sunt mai slabute la cap fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Concluzia celor de la BMW a fost ca dezastrul a fost cauzat de benzina proasta.Cam asta cred si eu,pistoanele fiind sfaramate din cauza detonatiei benzinei.Ar corespunde si cu povestea proprietarului,care zice inital de simptome care seamana cu cele de la detonatie. Si cu faptul ca s-au stricat in acelasi timp doua identice ,cu acelasi nr de km si aceeasi intretinere.

In restul motorului nu se vad urme dezastruoase de uzura,ceea ce cred ca scoate uleiul de pe lista suspectilor.

http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...p;postcount=338

Ciudat ca proprietarul zice ceva de o remapare a alimentarii/aprinderii facuta la BMW Canada pentru benzina cu cifra octanica mica

despre care BMW-baza nu a auzit. Foarte posibil ca aceasta remapare(daca o fi reala) sa fi fost adevarata cauza iar un 800GS standard sa nu fi avut probleme.

 

In afara subiectului:

dubios arata imbinarea dintre biela si capacul ei, obtinuta se pare printr-un procedeu de fabricatie smecher: http://www.epma.com/New_non_members/case-s...necting_rod.htm

ciudat arata si statorul alternatorului,de zici ca e ars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu citisem ca la GS-urile de 800 exista posibilitatea remaparii pt cifra octanica mai mica... nu mai stiu unde dar ori in fisele de prezentare de pe sites or in ceva brosuri tot "productie" BMW...

 

 

Mesaj completat

dap: http://www.bmwbikes.co.uk/uploads/Products...s_pressinfo.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

 

Deoarece era cam inalta pentru mine, am modificat un pic motoreta. Un pic = -2,5cm. In spate am inlocuit arcul original cu Hyperpro progresiv iar in fata montat juguri mai jos. Total operatiune 570lei. Inca nu am incercat-o in afara asfaltului.

 

Am incercat si cu saua - dar acolo am cam dat-o in bara. Pentru 330euro nu am castigat mai nimic (poate cel mult confort la drum lung). Se pare ca saua joasa Touratech nu este mai joasa decat cea normala BMW - retapitata.

Mai castigi, mai pierzi.

 

Spor

Editat de ali baba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Transalpul de dupa 2001 nu mai are CDI deci nu are ce sa se mai arda.

Numai modelul vechi are aceste pb, iar pt a nu se mai arde, de fapt nici macar nu se arde, se deslipsc firele ca apasa saua pe el... trebuie mutat ceva mai jos

Nu zic ca TA e perfect, peste 1 an vreau sa trec pe F650 de 800cm, mai astept sa scada pretul

 

 

Este in totalitate adevarat. Uite, spre exemplu transalpul. Stiu ca la marea majoritate se arde cdi-ul. La Africa Twin se stie ca sunt probleme cu pompa de benzina si parca inca ceva, daca nu ma insel tot cdi-ul sau ceva pe acolo. Faza e ca, din ceea ce stiu eu, japonezii au produs motocicletele cu aceste probleme ani buni. Nici nu stiu daca au remediat ceva pana la scoaterea din productie sau schimbarea modelului. Sunt sigur ca mai sunt multe exemple de japoneze cu defecte de care nu stim noi. Uite, parca V-Stromul are nu stiu ce probleme la furca, ceva cu un troncanit pe acolo pe undeva. Trebuie schimbata nu stiu ce piesa ca sa nu mai troncane.

In fine, ideea e ca toate motocicletele sunt facute de oameni. Galbeni, negri sau albi, toti suntem imperfecti. Asa ca, nici fiarele nu au cum sa fie perfecte.

Dar, daca spre exemplu neamtu' face o eroare, te cheama la service sa repare ce a fost gresit. La japonezi nu am auzit de asa ceva. Ei le produc in continuare cu defect si te lasa pe tine s-o rezolvi, vezi cazul transalp. Si apropo de asta, nu stiu cat e de importanta sau daca am inteles eu bine, dar daca exista problema cu trancanitul furcii la v-strom, a dat vreun un recall vreodata reprezentanta suzuki pe aceasta problema?

Deci, cum e mai bine? Sa recunosti ca ai gresit ceva si sa indrepti sau s-o lasi sub pres, ca merge si asa?

Daca ma insel sau gresesc, va rog sa ma contraziceti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am urmarit topicul lui Chitown post cu post. Nua franat si tind sa il cred cand spune ca nu a fost eroare de pilotaj - dupa 50k km cu mobra aia, din care majoritate pe drumuri mult mai proaste, ar fi si culmea sa se imprastie in linie dreapta.

 

 

 

Aparent, o piatra sau ceva s-a prins intre crampoane, i-a rupt aripa si asta a lasat "in aer" furtunul de frana dintre cei doi etrieri. La scurt timp (fractiuni de secunda), respectiva conducta s-a agatat cumva de crampoane si a blocat roata fatza, ceea ce a dus la cazatura omului.

 

Solutia: pereche de conducte de frana, trase motocross style de-a lungul fiecarei furci si abia apoi prinse la restul instaltiei. Nu magaria cu crossover line folosita preponderent la vitezane.

 

Apropo, Budd, userul de pe AdvRider rugase lumea sa nu posteze mai departe filmuletul pana nu primeste un raspuns oficial de la BMW.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, Budd, userul de pe AdvRider rugase lumea sa nu posteze mai departe filmuletul pana nu primeste un raspuns oficial de la BMW.

 

Bad karma.Mi-a scapat.Oricum,mi se rupe.Sunt un porc.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Io zic ca i-a intrat ceva piatra intre roata si aripa, aripa s-o rupt, el s-o speriat si si-o rupt m uia :)

Prostia se plateste mereu. A invatat si el ceva cu ocazia asta. O lectie destul de scumpa, dar probabil ei au alt sistem de asigurari si acoperire a pagubelor.

In viata nu e ca in transmisiunile EuroSport.

 

Am urmarit topicul lui Chitown post cu post. Nua franat si tind sa il cred cand spune ca nu a fost eroare de pilotaj - dupa 50k km cu mobra aia, din care majoritate pe drumuri mult mai proaste, ar fi si culmea sa se imprastie in linie dreapta.

Aparent, o piatra sau ceva s-a prins intre crampoane, i-a rupt aripa si asta a lasat "in aer" furtunul de frana dintre cei doi etrieri. La scurt timp (fractiuni de secunda), respectiva conducta s-a agatat cumva de crampoane si a blocat roata fatza, ceea ce a dus la cazatura omului.

Solutia: pereche de conducte de frana, trase motocross style de-a lungul fiecarei furci si abia apoi prinse la restul instaltiei. Nu magaria cu crossover line folosita preponderent la vitezane.

Apropo, Budd, userul de pe AdvRider rugase lumea sa nu posteze mai departe filmuletul pana nu primeste un raspuns oficial de la BMW.

 

Concluzia?

Am mai spus-o si prin alte posturi - vrei enduro sau rally iti iei motocicleta dedicata. F800-le este un animal isteric si greu. Est eo motocicleta de strada. Ocazional, o poti folosi la un soft turism, in treapta 1 sau 2.

Dumb... :laugh:

Pentru ce vroia wannabe-ul din fimuletul de mai sus era suficient un monocilindru de capacitate 300 pana la 650 cmc si un maxim 140 de kg.

Plus echipamente de enduro, nu cordurile alea touring.

Sa zica mersi prostul ca este cat se poate de functional dupa ce a incercat el sa faca.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia?

Am mai spus-o si prin alte posturi - vrei enduro sau rally iti iei motocicleta dedicata. F800-le este un animal isteric si greu. Est eo motocicleta de strada. Ocazional, o poti folosi la un soft turism, in treapta 1 sau 2.

Dumb... :laugh:

Pentru ce vroia wannabe-ul din fimuletul de mai sus era suficient un monocilindru de capacitate 300 pana la 650 cmc si un maxim 140 de kg.

Plus echipamente de enduro, nu cordurile alea touring.

Sa zica mersi prostul ca este cat se poate de functional dupa ce a incercat el sa faca.

Pe unde mergea el te dai lejer si cu ST (indiferent de genratie) sau cu Africane sau cu boxere BMW. Chiar si cu stradalul Ducati MTS 1200. La ultimul mai putin lejer, dar tot merge bine-mersi.

 

Concluzia e cu totul alta: nu ascultati publicitatea BMW. Chiar daca motocicleta a fost conceputa cu un scop (dual-sport), finisajele sunt cat se poate de stradale, de la filtrul de ulei expus 100%, scaritele de pasager sudate si pana la conducta de frana transvesala. Sunt scapari care dau dovada de lipsa de experienta a BMW in offroad. Ei fac masini de strada care teoretic sunt bune pt dual-sport. Take that with a grain of salt.

 

A se nota ca niciun KTM990 nu are astfel de 'hibe'. Ei chiar s-au gandit la offroad cand au facut motoru', chiar daca le da cu virgula la fiabilitate.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Concluzia e cu totul alta: nu ascultati publicitatea BMW.

 

Foarte corect.

Cu putin efort, cred ca reusesti un 70-80 kmh si cu un cruiser sau SS pe acolo.

Nici ele nu sunt facute pentru asa ceva. Iar consecintele ar fi la fel de grave.

Se pot face tentative de enduro si cu F800Gs, 950/990 Adv, samd, dar iti trebuie o conditie fizica si o experienta pe off muult peste medie. De genul celor din filmuletele publicitare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor.

 

Sunt fost posesor de F 650 GS monocilindru si imi doresc un F 800 GS asa stradal si naspa cum zice Raul isteric si greu :) .

 

Problema mea, pe langa cea financiara , intrucat animalele astea isterice nu sunt de loc ieftine, este inaltimea [am cam 1.70] pe F650gs aproape ajungeam cu ambele talpi jos [mentionez ca a fost prima mea mobra] acum dupa ce am mai facut niste km cred ca nu mai am nevoie sa ajung cu ambele talpi jos .

 

Eram insa curios daca exista vre un posesor mai mic de inaltime care sa aiba fiara asta in dotare. Daca a avut probleme cu inaltimea ? Sau ce mi-ar mai putea spune un alt fost posesor de F650 gs mono actual posesor de F800.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...