NaeL Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Si uite asa trebuie sa ma mut la topicu asta de la monocilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Si uite asa trebuie sa ma mut la topicu asta de la monocilindru. Deci ai dat mobra sa inteleg, si ti-ai luat bicilindra ? 650 sau 800 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Pai eu am luat-o pe a lu' cria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Pai eu am luat-o pe a lu' cria Felicitari. Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte fara inceidente multi km. Pe cealalta ai vandut-o ? Eram interesat pt fata mea ...dar nu a luat examenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Cealalta este la vanzare. Pai poti sa o iei inainte, sa o stimulezi, sa se mai antreneze pt examen Topcaseul bmw vario, este acelasi pt F ca pt. r1200gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Cealalta este la vanzare. Pai poti sa o iei inainte, sa o stimulezi, sa se mai antreneze pt examen Topcaseul bmw vario, este acelasi pt F ca pt. r1200gs? Nu, la 1200 este mai mare. Sistemul de prindere este totusi acelasi. Eu le-am avut pe amandoua. La fel de proaste si una si alta. Cumpara Givi mai bine. Spor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Pai ambele au capacitate 25-35 litri. Nu le mai ai? Eu am doar placa si mi-ar fi util un topcase in care sa intre rucsac cu laptop/casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Eu le-am avut pe amandoua. La fel de proaste si una si alta. Cumpara Givi mai bine. Ce anume nu ti-a placut la ele? Pe langa faptul ca se potrivesc foarte bine cu designul/tipul motocicletei (ceea ce nu prea e cazul cu Givi) si ca ai aceeasi cheie cu motocicleta, eu apreciez mult faptul ca sunt variabile si mi se par destul de robuste. Tu ce probleme ai intampinat cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Pai ambele au capacitate 25-35 litri. Nu le mai ai? Eu am doar placa si mi-ar fi util un topcase in care sa intre rucsac cu laptop/casca. In topcase-ul de 800 inghesuiam cu greu casca (Caberg flip-up) si agenda A4. Langa casca nu are cum sa-ti intre altceva mai mare. Cea de la 1200 a fost ceva mai incapatoare, dar tot mica. Probabil ca aia avea 35litri. Acum am un Givi de 52l in care intre usor doua casti, nu una si o agenda. Nu stiu de unde iei tu cifrele si nu ma intereseaza. Eu iti spun doar ca ce am avut eu (sau ce mi-au dat ei la mobrele respective) era clar diferit. Ca scrie undeva altfel nu e treaba mea. Spor. Ce anume nu ti-a placut la ele? Pe langa faptul ca se potrivesc foarte bine cu designul/tipul motocicletei (ceea ce nu prea e cazul cu Givi) si ca ai aceeasi cheie cu motocicleta, eu apreciez mult faptul ca sunt variabile si mi se par destul de robuste. Tu ce probleme ai intampinat cu ele? Am remarcat de multe ori atitudinea gratuit anti-bmw a lui Bogdan Harea. Nu te supara prea tare pe mine, dar tu cam esti negativul lui, desi sunt convins ca de la tine se vede altfel. Si spun asta in calitate de fost posesor de F650 (10.000km) si R1200Gs (27.000km) si actual posesor de F800Gs (20.000km). Poate stii ce locuri au vazut motarele respective. La obiect: am folosit top-case bmw vreo 45.000km si side-case cam 10.000km. Concluzia mea? Sunt mici, grele, au sistemul de prindere slab la top-case(ale mele au capatat amandoua joc suparator, desi nu am fost in off-road cu ele). Sistemul de expandare se blocheaza daca nu il utilizezi un timp. Eu oricum nu-i vad rostul - in top-case-ul restrans nu mai intra casca - dar asta tine de obisnuinta fiecaruia. In plus, la prima cazatura de pe loc side-case-ul s-a rupt din balamaua de expandare. Sa mai spun ca au aerodinamica proasta, motiv pentru care creste consumul? Partea cu designul este discutabila - nu-mi displac, dar nici nu ma dau pe spate. Pe de alta parte, daca ma uitam la design nu-mi luam bmw. Nu este punctul lor forte. Acum folosesc side-case Hepco&Becker Journey si top-case Givi de 52. Mai banal dar mult mai practic. Ma descurc cu doua chei in plus, nu atarna atat de tare. Am si Hepco&Becker Gobi, pentru ca asa am cumparat motorul de la Bogdan Stefan, dar nu le folosesc pentru ca sunt chiar mai putin practice decat cele bmw. Or fi ele indestructibile, dar eu nu am nevoie de calitatea asta a lor, pentru ca nu merg cu cutii in off. In plus tocmai am vazut una la care s-a rupt sistemul de prindere. Spor. Nu le mai ai? Eu am doar placa si mi-ar fi util un topcase in care sa intre rucsac cu laptop/casca. Pardon - da, il mai am pe cel de la 800. Ti-l dau cu cea mai mare placere. Daca faci cinste cu un vin bun e al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Am remarcat de multe ori atitudinea gratuit anti-bmw a lui Bogdan Harea. Nu te supara prea tare pe mine, dar tu cam esti negativul lui, desi sunt convins ca de la tine se vede altfel. Vrand nevrand am ajuns si bau-baul BMW-ului. Am spus-o de multe ori si mai direct si pe ocolite, daca este ceva care sa ma enerveze, nu este BMW-ul in sine, in oricare din formele sale, ci atitudinea suficienta a catorva proprietari, Vlad fiind lider, care recita din prospecte si debiteaza reclame. Oricat ai iubi o marca putina obiectivitate si spirit critic nu strica la casa omului, iar cele scrise de tine arata ca desi-ti place BMW-ul, ti-ai pastrat echilibrul. Si sa nu uitam, ca daca, in ultimul timp, a inceput sa se miste ceva la AB, in niciun caz nu se datoreaza aplaudacilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 In topcase-ul de 800 inghesuiam cu greu casca (Caberg flip-up) si agenda A4. Langa casca nu are cum sa-ti intre altceva mai mare. Cea de la 1200 a fost ceva mai incapatoare, dar tot mica. Probabil ca aia avea 35litri. Acum am un Givi de 52l in care intre usor doua casti, nu una si o agenda. Nu stiu de unde iei tu cifrele si nu ma intereseaza. Eu iti spun doar ca ce am avut eu (sau ce mi-au dat ei la mobrele respective) era clar diferit. Ca scrie undeva altfel nu e treaba mea. Prin catalogul de accesorii amandoua sunt prezentate ca avand 25l stranse sau 35l desfacute. Mie imi e util un topcase pentru utilizare zilnica in care sa incapa casca daca ma opresc sau rucsacul cu laptop cand am casca pe cap Pardon - da, il mai am pe cel de la 800. Ti-l dau cu cea mai mare placere. Daca faci cinste cu un vin bun e al tau. You're the expert you name it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Prin catalogul de accesorii amandoua sunt prezentate ca avand 25l stranse sau 35l desfacute. You're the expert you name it. Top-case-ul meu de la 1200 este la un prieten. Se poate face un test comparativ. Cat despre catalog: ala se mai schimba... Cu privire la "schimb": pe PM. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 (editat) Nu te supara prea tare pe mine, dar tu cam esti negativul lui, desi sunt convins ca de la tine se vede altfel. Si spun asta in calitate de fost posesor de F650 (10.000km) si R1200Gs (27.000km) si actual posesor de F800Gs Nu-mi este total clar ce se vede de la mine altfel; poate te referi la servicii mai bune ale angajatilor BMW, garantie etc? Oricum ar fi, eu nu ridic in slavi marca BMW in sine ci am laudat (sau mai bine zis recomandat) lucrurile, indiferent ca a fost vorba de motociclete, echipamente/accesorii sau diverse servicii, care mie mi s-au parut a fi bune sau cu care eu am avut experiente pozitive. Si da, nu m-am dat inapoi de la a contrazice cu argumente tot felul de aberatii, rautati sau pur si simplu vorbe in necunostinta de cauza emise de diversi. Si mai e un lucru important: foarte multa lume judeca orice in primul rand prin prisma pretului, de aici plecand multe divergente de opinii. Poate unii apreciaza mai mult alte proprietati ale obiectului in discutie decat strict pretul. Si din cauzele mai sus mentionate am ajuns sa fiu catalogat ceva gen "fanatic" BMW ceea ce ma lasa total indiferent. Ma rog, nu asta este tema aici; eu unul sunt la a treia moto BMW, la toate am avut cutiile originale si pana acum mi s-au parut foarte ok, nu am avut ce le reprosa. Si stiind ca tu ai experienta mai vasta cu cele de GS 800 si 1200 (utilizare ceva mai "hard") tocmai d-aia ma interesa parerea ta (pt. care iti multumesc. ) ca sa stiu la ce ma pot astepta. Editat Octombrie 3, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Si sa nu uitam, ca daca, in ultimul timp, a inceput sa se miste ceva la AB, in niciun caz nu se datoreaza aplaudacilor. Nu se misca nimic. La mine a durat trei zile sa-mi dea un deviz pentru far, cadru far, aripa fata si rulmenti roata spate. Dupa care am intrebat in alta parte si am gasit pana in 2/3 din pret. Asa, ca exemplu extrem - rulmentii m-ar fi costat cam 500lei cu tot cu montaj la AB si m-au costat 150lei la Profesoru. Nu-mi este total clar ce se vede de la mine altfel; poate te referi la servicii mai bune ale angajatilor BMW, garantie etc? Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Nu se misca nimic. La mine a durat trei zile sa-mi dea un deviz pentru far, cadru far, aripa fata si rulmenti roata spate. Dupa care am intrebat in alta parte si am gasit pana in 2/3 din pret. Asa, ca exemplu extrem - rulmentii m-ar fi costat cam 500lei cu tot cu montaj la AB si m-au costat 150lei la Profesoru. Scuze daca am generalizat parerile pozitive a 2 clienti recenti ai service-ului amintit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Nu se misca nimic. La mine a durat trei zile sa-mi dea un deviz pentru far, cadru far, aripa fata si rulmenti roata spate. Dupa care am intrebat in alta parte si am gasit pana in 2/3 din pret. Asa, ca exemplu extrem - rulmentii m-ar fi costat cam 500lei cu tot cu montaj la AB si m-au costat 150lei la Profesoru. Corect am vazut si eu 800-le la AB in curte. cum ai spart farul? strada, off? piatra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 am vazut si eu 800-le la AB in curte. cum ai spart farul? strada, off? piatra? hehe: scapat-o de pe pasarela de coborare de pe pasager la Periprava. Dunarea este foarte scazuta si de aceea scandura aia mai lata, care face legatura dintre pasarela legata de ponton (variabila cu nivelul apei) si cea legata de mal (fixa), era intr-o pozitie naspa. Eu m-am grabit, n-am rugat pe cineva sa ma tina un pic de spate... si am proptit-o cu farul de un montant al pasarelei, cu roata din fata atarnand sub pasarela. Daca nu era montantul se mai ducea vreo doi metrii mai jos, pe nisip. Oricum pasarela respectiva este prea ingusta pentru ghidonul meu - intr-un loc trebuie sa strecori extremitatile ghidonului pe rand. Un exemplu foarte elocvent de "graba strica treaba". Ma grabeam sa prind ultimele minute de lumina, sa nu fac tot drumul pana la Sulina pe intuneric. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Este cineva interesat de o sa joasa? La schimb cu o sa normala pentru cateva zile, 1 saptamana, de test. Apoi, daca toata lumea e fericita, chiar si de tot. Editat Octombrie 7, 2011 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovanyady Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salut. In speranta ca voi primi informatii mult mai folositoare decat de la vanzator am decis sa apelez la ajutorul vostru. As dori sa stiu daca 800GS este cat de cat ok pentru un incepator al mersului pe motocicleta.( incepator in adevaratul sens al cuvantului/ nu m-am urcat decat pe scuter pana acum). Permis am, de 10 ani dar nu am fost interesat de motor pana acum 2 ani. Este un motor de touring? E comfortabil si pentru pasager? As dori ca in vara urmatoare sa fac un tur al Europei. Isi merita pretul? Am gasit un model din 2010 ce are 10.000 km la activ si costa 5800 euro (probabil negociabil). Inca e in garantie. Are sa comfort, abs, parbriz, incalzire in manete si computer de bord. Multumesc frumos pentru timpul acordat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 O sa o iau in ordine inversa: - un 800gs din 2010 e ieftin la 5800 euro. - nu l-as consider chiar un motor de touring 2up, dar se poate, mai ales cu saua comfort, desi mai bun ar fi un 1200gs - daca esti ok cu inaltimea lui, de restu te descurci ca incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Salut. In speranta ca voi primi informatii mult mai folositoare decat de la vanzator am decis sa apelez la ajutorul vostru. As dori sa stiu daca 800GS este cat de cat ok pentru un incepator al mersului pe motocicleta.( incepator in adevaratul sens al cuvantului/ nu m-am urcat decat pe scuter pana acum). Permis am, de 10 ani dar nu am fost interesat de motor pana acum 2 ani. Este un motor de touring? E comfortabil si pentru pasager? As dori ca in vara urmatoare sa fac un tur al Europei. Isi merita pretul? Am gasit un model din 2010 ce are 10.000 km la activ si costa 5800 euro (probabil negociabil). Inca e in garantie. Are sa comfort, abs, parbriz, incalzire in manete si computer de bord. Multumesc frumos pentru timpul acordat. Salut. La pretul ala cumpara-l maine ca azi e deja tarziu. Eu am dat 8000 pe unul din 2008 si cu 6000 km si cam cu aceleasi optionale. Ca sa faci touring cu el s-ar putea sa ai nevoie de alt parbriz nu stiu ce ai vrut sa zici cand ai trecut parbrizul la optionale. Motorul asta are un parbriz din nastere dar e penibil. Ca sa raspund si la restul intrebarilor. Pasagera nu s-a plans deci il consider confortabil.[eu nu am sa confort ci saua joasa pt ca sunt mic de inaltime]. Daca il consider potrivit pt un incepator ...as fi tentat sa spun nu. La mine e a doua mobra dupa un F 650 GS monocilindru. Trecerea de la 50 de cai la 85 nu a fost chiar usoara. La inceput mi se parea foarte nervoasa mobra dar sa fiu sincer m-am obisnuit foarte repede cu ea. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Isi merita pretul? Am gasit un model din 2010 ce are 10.000 km la activ si costa 5800 euro (probabil negociabil). Inca e in garantie. Are sa comfort, abs, parbriz, incalzire in manete si computer de bord. Prima chestie pe care trebuie s-o probezi, mai ales ca incepator, ar fi inaltimea. Din fericire saua "comfort" este putin mai joasa decat standard. Cu puterea te descurci tu la inceput daca esti suficient de intelept apoi in timp o vei aprecia. Pe de alta parte este o motociceta manevrabila si usor de condus (cu exceptia "nervozitatii" motorului) Pretul mi se pare cam dubios (mic) pt. ce ai descris tu. Touring decent eu zic ca poti face, saua comfort fiind un plus in sensul asta atat pt. tine cat si pt. pasager. Chestia cu parbizul... este discutabila, eu la 12GS mi-am cautat cel mai "low" posibil si fac "ceva" touring; de multe ori un parbriz mai inalt poate insemna mai multe turbulente si implicit mai putin confort. Totusi, cu numai cca 150€ poti lua oricand un parbriz mare de la TT care cel putin in teste a iesit cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovanyady Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Multumesc pentru raspunsuri. Inaltimea nu cred ca e o problema. Am 1.80m si 78kg. In general preturile la motoare sunt mici in comparatie cu cele de acasa, eu nu sunt in Romania in prezent, si au si km putini. Dar touring, BMW, mai rar gasesc la vanzare, si as vrea sa profit acum. In general gasesc de viteza care se vand pentru ca nu prea au ce face cu ele, viteza maxima permisa fiind de 70 km ora. Aici piata e buna comparativ cu altele si km putini in bord, ca de, sunt limitati in drumuri lungi. Multumesc inca o data si sper ca ma voi decide cat mai curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 70km/h maxim? Unde? Ne-ai facut curiosi. Kosovo? Monaco? Vatican? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Daca sunt in UE, punem de import Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.