Adventix Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Am mers fara sa imi dau seama cu placutele pe terminate si mi s-a zgariat discul pe o parte. ce e de facut in asemenea cazuri, banuiesc ca o pereche noi de placute or sa curete rugina dar n-o sa indrepte suprafata discului. O solutie ar fi sa mut un disc de pe furca normala ( poza 2 ) pe aceasta upside down?. problema e ca la furca normala discul e calcat pe o suprafata mai mica ( etrier mai mic ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 pune placute noi si nu o sa ai nici un necaz. dupa aprox 100 km se muleaza pe disc e e foarte bine, nu iti fa griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 pe vremea cand aveam dacie berlina am dus la strunjit discurile de fata. banuiesc ca si in cazul tau se poate face aceasta operatie, e normal ca o sa fie mai subtire, si o sa ai mai ia din viata, dar si o sa fie ''aranjat'' mult mai bine decit daca pui placute noi si le lasi pe ele ca in timpul franarii sa il slefuiasca. ambele variante sunt cit de cit o.k. asta daca nu vrei sa te scarpini de un disc nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Asa cum ai mers cu placutele fier pe fier nu vad cu ce te-ar afecta acel santzulet pe disc. Pune placute noi si n-ai treaba, se asaza pe disc dupa cateva zeci de franari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 (editat) Asa cum ai mers cu placutele fier pe fier nu vad cu ce te-ar afecta acel santzulet pe disc. Pune placute noi si n-ai treaba, se asaza pe disc dupa cateva zeci de franari. De acord cu belbody, mai ales ca dupa poze pare mai bun, mai putin uzat discul tau chiar daca e zgariat, se aseaza placutele pe el in timp. Vezi ca mai fost pe-aci o discutie interesanta ... problem solved - de catre belbody si tng Editat Septembrie 20, 2008 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Septembrie 20, 2008 Autor Share Postat Septembrie 20, 2008 Multumesc tuturor pt raspunsuri . Io eram nedumerit si ma cam speriasem ca trebuie alt disc ( care costa in jur de 200-300E :| ) numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 sau daca vrei neaparat poti sa te duci la fostul SMA de la Maracineni(asta ca am vazut ca esti din pitesti) unde o sa-ti puna discuk pe masina de rectificat si o sa-ti refaca suprafata activa. nu uita sa verifici grosimea minima si sa-i spui si aluia de iti rectifica sanu intre sub cota asta( vezi ca e inscriptionat pe disc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) Am mers fara sa imi dau seama cu placutele pe terminate si mi s-a zgariat discul pe o parte. ce e de facut in asemenea cazuri, banuiesc ca o pereche noi de placute or sa curete rugina dar n-o sa indrepte suprafata discului. O solutie ar fi sa mut un disc de pe furca normala ( poza 2 ) pe aceasta upside down?. problema e ca la furca normala discul e calcat pe o suprafata mai mica ( etrier mai mic ). stai linistit, pune placute noi si da-i bataie. nu incerca sa rectifici discul pentru ca il vei subtia aiurea. atat timp cat nu este indoit si nu este mai subtire decat limita maxima de uzura admisa, nu ai de ce sa-ti faci griji pentru o zgarietura aiurea. pentru cei care dau sfaturi cu discul de dacie rectificat: discu de frana de la dacia clasica are, de nou, 10mm grosime, limita maxima de uzura admisa fiind de 7mm, deci, o diferenta de 3 mm.....ce sa rectifici la un scuter la care tot discul are 3mm grosime, de nou? ma rog, 3 sau 4 mm, tot aia e.... pentru comparatie, la supernova este disc ventilat, are 20 mm grosime de nou, limita maxima de uzura fiind de 19 mm. in manual scrie clar, ingrosat: nu se rectifica! Editat Septembrie 22, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Am mers cu placutele de pe fata pana s-a dus jumate din fierul lor. Cand puneam frana trepida. Discul era cam varza. Evident ca stiam ca sunt duse placutele. Dupa ce le-am schimbat, dupa maxim 500 km, discul era perfect drept si lucios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Se debiteaza o groaza de prostii pe aici... Asa nene , invata-i pe altii mai fraieri sa mearga naibii pana se rod si pistonasele de la etrier, nu numai metalul de la placutze...ca ce dracu? Pui placutze noi si se curata discul. Da, se curata ...DE TOT. Discul tau perfect si lucios...e drept si lucios pentru tine... asa cum pentru altii (vezi pe la vanzari) un cauciuc cu fire iesind din el e uzat doar 20-30% ))))))))))) Am mers cu placutele de pe fata pana s-a dus jumate din fierul lor. Cand puneam frana trepida. Discul era cam varza. Evident ca stiam ca sunt duse placutele. Dupa ce le-am schimbat, dupa maxim 500 km, discul era perfect drept si lucios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Se debiteaza o groaza de prostii pe aici...Asa nene , invata-i pe altii mai fraieri sa mearga naibii pana se rod si pistonasele de la etrier, nu numai metalul de la placutze...ca ce dracu? Pui placutze noi si se curata discul. Da, se curata ...DE TOT. Discul tau perfect si lucios...e drept si lucios pentru tine... asa cum pentru altii (vezi pe la vanzari) un cauciuc cu fire iesind din el e uzat doar 20-30% ))))))))))) lasa-l, bre, ca e si el mic si mai tafnos, asa..... poate ca i-a scapat discul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 lasa-l, bre, ca e si el mic si mai tafnos, asa.....poate ca i-a scapat discul.... Eu am vrut doar sa il linistesc. Daca discul se zgarie de la fierul placutelor, se indreapta singur cand pui altele. Daca nu crezi, incearca. N-am de ce sa mint...daca vreti va fac poze si la "placutele alea" si la disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Eu am vrut doar sa il linistesc. Daca discul se zgarie de la fierul placutelor, se indreapta singur cand pui altele. Daca nu crezi, incearca. N-am de ce sa mint...daca vreti va fac poze si la "placutele alea" si la disc. faci o confuzie intre 2 notiuni total diferite: zgariat si stramb....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 faci o confuzie intre 2 notiuni total diferite: zgariat si stramb....... se netezeste e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 se netezeste e bine? da, asa e mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.