Sari la conținut

Serpentinarii, Hai Sa Ne Adunam


Ra964
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant.

pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie

am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant.

pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie

am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc...

Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu.

 

Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu.

 

Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele.

pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci..

ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci..

ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2

Qualifier 2 nu e Ntec, deci eu am mers undeva intre 2.1-2.3 fata si 2.3-2.5 spatele, cand mergeam autostrada si cu greutate mai mare umflam mai tare. Cand e fata prea moale o simti la directie si pare "namoloasa" asa, dar de pe la 2,1 in sus se simte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

decat daca esti unu din baietii de la ms :D

 

baetii de la mures © nu merg cu 273 in linie dreapta, ei merg pe viraje doar. cand s-apropie ei, linia dreapta se curbeaza singura (chuck norris style)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg o chestie. Pe topicul asta sunt o gramada de baieti pe miare care vorbesc despre 283kmph.. dar se practica o vorba ciudata: "genunchiul nu l'am pus jos ca fortez guma" sau "nu pun genunchiul ca nu fortez prea mult".

 

Pai din ce tot citesc de prin "literatura" asta cu pilotaju', vad numai citate de genul motociclistul se apleaca pentru a putea profita de un unghi mai MIC de inclinare a mobrei. Gen tu te apleci(pui genunchiul jos, scoti cooru) tocmai ca sa modifici centrul de greutate al ansamblului pilot+motor, ca prin urmare sa Usurezi treaba gumei sa sa maximizezi aderenta printr'o inclinatie mai mica/pata de contact mai mare.

 

deci si pana la urma de ce isi ia lumea miare? ca sa se dea in tiribomba pe drum drept?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg o chestie. Pe topicul asta sunt o gramada de baieti pe miare care vorbesc despre 283kmph.. dar se practica o vorba ciudata: "genunchiul nu l'am pus jos ca fortez guma" sau "nu pun genunchiul ca nu fortez prea mult".

 

Pai din ce tot citesc de prin "literatura" asta cu pilotaju', vad numai citate de genul motociclistul se apleaca pentru a putea profita de un unghi mai MIC de inclinare a mobrei. Gen tu te apleci(pui genunchiul jos, scoti cooru) tocmai ca sa modifici centrul de greutate al ansamblului pilot+motor, ca prin urmare sa Usurezi treaba gumei sa sa maximizezi aderenta printr'o inclinatie mai mica/pata de contact mai mare.

 

deci si pana la urma de ce isi ia lumea miare? ca sa se dea in tiribomba pe drum drept?

Pentru ca oricat de virajata e o portiune de drum oricum are si multe linii drepte, pentru ca e frumos sa ai mai mult cuplu la indemana,etc.

 

Pentru ca asa trebuie sa mergi cu un 600 ca sa faci fata unuia cu un miar:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Niko: nu stiu ce 600 ai mers tu,dar crede-ma, am zis-o si-am repetat-o la disperare: 600-le astea noi au suficienta putere si grunt cat sa te simti bine oriunde.

Iar pe viraje cred ca nu ai habar cum e un 600 din asta...


Toti babuinii cand isi iau vitezana,primul lucru pe care-l fac e sa-i dea in gura ''capat'' pe autostrada...


Eu cel mai tare am mers pana acum cu 263 km/h, pe europeana, intre Bacau si Roman, si din intamplare...era asa de lunga bucata aia si asa de dreapta...eu eram intr-a 6-a deja la 130 km/h...si am accelerant incet incet pana la 263....

 

Cu SV 650 ul i-am dat maxim 215 cred iar cu VTR ul 230...

 

Niciodata nu o sa vezi un incepator sa-ti zica ceva gen cat de tare s-a aplecat sau cu ce viteza a negociat un viraj, mereu primul lucru testat la exasperare este top speed ul....de ce? pt ca e cel mai accesibil unui babuin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii astia care pun jenunchii pe curbe nu sunt sperietori.

 

Ei merg normal pana la "circuit", acolo scot arsenalul si se apuca de "serpertineala". Daca apar eu, sau oricare alt vitezist (posesor de vitezana sau nu) mai necurajos, nu incurcam pe nimeni. Nu e nici o problema daca ramai in urma pe "circuit".

 

Eu am avut o iesire cu un serpentinar d-asta suparat (@fatal fury), pe "circuite" si mi-a placut. Asta insemna ca o sa fac si anul asta iesiri cu forjatori/jmecheri/laudarosi.

 

Hai ma!... ce plm...curaj. Auzi: pot sa ma tin dupa voi daca am x gume; de parca ar conta.

 

Daca te coafeaza o plimbare/forja pe serpentine si n-ai cu cine, o iesire cu smecherii (laudarosii) astia de aici e la fix. Chiar daca te invarti in jurul cozii...

 

Baietii astia care pun jenunchii pe curbe nu sunt sperietori.

 

Ei merg normal pana la "circuit", acolo scot arsenalul si se apuca de "serpertineala". Daca apar eu, sau oricare alt vitezist (posesor de vitezana sau nu) mai necurajos, nu incurcam pe nimeni. Nu e nici o problema daca ramai in urma pe "circuit".

 

Eu am avut o iesire cu un serpentinar d-asta suparat (@fatal fury), pe "circuite" si mi-a placut. Asta insemna ca o sa fac si anul asta iesiri cu forjatori/jmecheri/laudarosi.

 

Hai ma!... ce plm...curaj. Auzi: pot sa ma tin dupa voi daca am x gume; de parca ar conta.

 

Daca te coafeaza o plimbare/forja pe serpentine si n-ai cu cine, o iesire cu smecherii (laudarosii) astia de aici e la fix. Chiar daca te invarti in jurul cozii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu stiu cum te dai ca am fost pe siriu 53 de nebuni, nu esti unu dintre aia descrisi de mine :)))

 

:cheers:

Niko: nu stiu ce 600 ai mers tu,dar crede-ma, am zis-o si-am repetat-o la disperare: 600-le astea noi au suficienta putere si grunt cat sa te simti bine oriunde.

 

Iar pe viraje cred ca nu ai habar cum e un 600 din asta...

 

Toti babuinii cand isi iau vitezana,primul lucru pe care-l fac e sa-i dea in gura ''capat'' pe autostrada...

 

Eu cel mai tare am mers pana acum cu 263 km/h, pe europeana, intre Bacau si Roman, si din intamplare...era asa de lunga bucata aia si asa de dreapta...eu eram intr-a 6-a deja la 130 km/h...si am accelerant incet incet pana la 263....

 

Cu SV 650 ul i-am dat maxim 215 cred iar cu VTR ul 230...

 

Niciodata nu o sa vezi un incepator sa-ti zica ceva gen cat de tare s-a aplecat sau cu ce viteza a negociat un viraj, mereu primul lucru testat la exasperare este top speed ul....de ce? pt ca e cel mai accesibil unui babuin...

Fratioare,iar tre' sa-ti dau tine explicatii??? Da-te frate cu ce-ti place si lasa-ma pe mine asa poser cum sunt sa ma dau cu ce-mi place mie, cu ZX10, cu GPracer nou, cu 300km/h pe bord, cum 'vrea' muschii mei sa se dea!!!

 

Uita-te la filmuletu' ala de mai sus si baga-ti in cap ca sunt oameni ,chiar si la noi (nu eu!), care se dau cam in halul ala! Ca tu nu te dai asa,ca nu-ti plac miarele,ca ti-ai pus cauciucuri de ebonita - NU NE INTERESEAZA pe topicul asta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

 

Uita-te la filmuletu' ala de mai sus si baga-ti in cap ca sunt oameni ,chiar si la noi (nu eu!), care se dau cam in halul ala! Ca tu nu te dai asa,ca nu-ti plac miarele,ca ti-ai pus cauciucuri de ebonita - NU NE INTERESEAZA pe topicul asta! :crack:

 

Daca aia 2 sunt idolii in materie de dat sportiv pe vitezane, te compatimesc (atat pe tine cat si stilul tau de peezda de dat cu motorul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreunul dintre voi are impresia ca se da cu motoreta mai bine decat userul ala de youtube cu ZX10-le 2004 traiti intr-o lume a basmelor!

Daca aia 2 sunt idolii in materie de dat sportiv pe vitezane, te compatimesc (atat pe tine cat si stilul tau de peezda de dat cu motorul)


Tu pe cine ai ca idol de mers pe vitezana, pe bunica-ta ,ca merge safe? :crack:







Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Niko: cat de penibil trebuie sa fii sa postezi clipuri cu motoreta model ca a ta ,calarita de altii si sa te lauzi cu asta?

Tu ai vreun minim simt al penibilului dezvoltat ?

 

Tu nu te-ai tine cu ZX10 tau dupa unu cu CBR 600 F pe niste serpentine, nu stiu cum poti deschide pliscul,dintre toti mai ales TU :))))))))

 

Singura ta sansa sa-l faci pe unu, e o linie dreapta (si acolo evident,nu e meritul taul,ci al motocicletei)

 

PS: Si poate nu ti-ai dat seama, sa te ajut: la unele filmari actiunea nu se desfasoara la 1.x (e mai rapida)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreunul dintre voi are impresia ca se da cu motoreta mai bine decat userul ala de youtube cu ZX10-le 2004 traiti intr-o lume a basmelor!

 

Cu singuranta merg mai prost decat el. Asta nu il face pe el in vreun fel sa mearga bine.

Degeaba pui filmuletele alea cu el in blana si in wheelie pe linia dreapta, cuvantul cheie aici este "viraj" ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko: cat de penibil trebuie sa fii sa postezi clipuri cu motoreta model ca a ta ,calarita de altii si sa te lauzi cu asta?

 

Tu ai vreun minim simt al penibilului dezvoltat ?

 

Tu nu te-ai tine cu ZX10 tau dupa unu cu CBR 600 F pe niste serpentine, nu stiu cum poti deschide pliscul,dintre toti mai ales TU :))))))))

 

Singura ta sansa sa-l faci pe unu, e o linie dreapta (si acolo evident,nu e meritul taul,ci al motocicletei)

 

PS: Si poate nu ti-ai dat seama, sa te ajut: la unele filmari actiunea nu se desfasoara la 1.x (e mai rapida)

Eu dupa aia cei mai buni nu pot sa ma tin, dar tu ce cauti aici,ca tu nu poti sa te tii decat singur pe motoreta si atunci blochezi roata si cazi din cand in cand!

 

Tu cum te poti acoperi de rahan pe tot forumul si sa supravietuiesti? Ai si tu o viata in felul asta? Trece timpul oricum,nu trebuie sa-l irosesti in halul asta!

Lasa-i si pe aia mai destepti sa mai vorbesca, uite daca taci promit sa tac si eu ca sa nu mai fim penibili!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko: cat de penibil trebuie sa fii sa postezi clipuri cu motoreta model ca a ta ,calarita de altii si sa te lauzi cu asta?

 

Tu ai vreun minim simt al penibilului dezvoltat ?

 

Tu nu te-ai tine cu ZX10 tau dupa unu cu CBR 600 F pe niste serpentine, nu stiu cum poti deschide pliscul,dintre toti mai ales TU :))))))))

 

Singura ta sansa sa-l faci pe unu, e o linie dreapta (si acolo evident,nu e meritul taul,ci al motocicletei)

 

PS: Si poate nu ti-ai dat seama, sa te ajut: la unele filmari actiunea nu se desfasoara la 1.x (e mai rapida)

Motoreta nu e ca a mea ,e model 2004, eu am model 2006. Daca rider-ul de pe 600f e mai bun ca mine evident ZX10-le nu ma va ajuta al curbes stranse,altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Niko: daca tu esti atat de naiv (ca sa nu zic altfel) sa crezi ca iti creste valoarea daca X si Y de pe forum au o parere buna despre tine,sau ca-ti scade, daca X si Y rad de tine pe forum sau te iau la misto,inseamna ca esti mai imatur decat pari :))))

 

Eu nu am stres cu forumul asta si de aia nu mi-a fost rusine sau jena sa zic atunci cand am cauzt, sau fiecare prostie pe care am facut-o pe moto. pt ca spre deosebire de tine,am co.aie si-mi asum si prostia si greselile,si nu-mi pasa de o mana de oameni care ocazional ma iau la pu.la cu aceeasi placa mereu,folosindu-se de informatii pe care eu insumi le-am furnizat pe forum..

 

Prietene,tu poti sa-ti iei si S1000RR, tot un anti-talent ramai oricate filmulete ai posta...

 

Imi pare rau ca nu am momentan nici posibilitatile financiare si nici infrastructura tarii nu-mi permite sa-ti dau peste ''bot'' pe strada, amical, la o forja.... Ca asa, la vorbe,toti suntem tari..

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niko...mi`ai facut pofta de un veliko si o masa bogata cu clipurile alea...

 

restu e can can

Ma enerveaza asta frate,e plin forumul numai de parerile lu' Adrian, ajung sa regret timpurile cand il fugarea si ii stergeau conturile,nu o faceau degeaba!

 

Mergem si la Veliko, trebuie sa facem o incalzire, dar sa dea cele 15 grade regulamentare pentru mine!:)

 

Niko: daca tu esti atat de naiv (ca sa nu zic altfel) sa crezi ca iti creste valoarea daca X si Y de pe forum au o parere buna despre tine,sau ca-ti scade, daca X si Y rad de tine pe forum sau te iau la misto,inseamna ca esti mai imatur decat pari :))))

 

Eu nu am stres cu forumul asta si de aia nu mi-a fost rusine sau jena sa zic atunci cand am cauzt, sau fiecare prostie pe care am facut-o pe moto. pt ca spre deosebire de tine,am co.aie si-mi asum si prostia si greselile,si nu-mi pasa de o mana de oameni care ocazional ma iau la pu.la cu aceeasi placa mereu,folosindu-se de informatii pe care eu insumi le-am furnizat pe forum..

 

Prietene,tu poti sa-ti iei si S1000RR, tot un anti-talent ramai oricate filmulete ai posta...

 

Imi pare rau ca nu am momentan nici posibilitatile financiare si nici infrastructura tarii nu-mi permite sa-ti dau peste ''bot'' pe strada, amical, la o forja.... Ca asa, la vorbe,toti suntem tari..

Nu ma intereseaza valoare mea pe forum, m-ar interesa sa nu-si mai dea cu parerea toti neavenitii pe ce nu-i interseaza, miare, cauciucuri moi, circuite, serpentine, nimic nu e te intereseaza si ai cele mai multe posturi pe tema asta.

Cine plm e penibilul in toate astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...