ciubix Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 presupun ca-s varfuri (alea de 250), ca nu cred ca ai cum sa mentii constant viteze de genul asta... decat daca esti unu din baietii de la ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant. pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant. pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc... Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu. Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu. Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele. pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci.. ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Qualifier II am impresia ca si alea is cu NTEC....sau nu,doar SportSmart ul cred... Editat Februarie 27, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci.. ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2 Qualifier 2 nu e Ntec, deci eu am mers undeva intre 2.1-2.3 fata si 2.3-2.5 spatele, cand mergeam autostrada si cu greutate mai mare umflam mai tare. Cand e fata prea moale o simti la directie si pare "namoloasa" asa, dar de pe la 2,1 in sus se simte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 decat daca esti unu din baietii de la ms baetii de la mures © nu merg cu 273 in linie dreapta, ei merg pe viraje doar. cand s-apropie ei, linia dreapta se curbeaza singura (chuck norris style) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Graficul asta de la Dunlop va arata foarte usor la ce sunt bune modelele lor: https://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/ Ia uite?! SportSmart 2 nu mai e nici el Ntec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 eu nu inteleg o chestie. Pe topicul asta sunt o gramada de baieti pe miare care vorbesc despre 283kmph.. dar se practica o vorba ciudata: "genunchiul nu l'am pus jos ca fortez guma" sau "nu pun genunchiul ca nu fortez prea mult". Pai din ce tot citesc de prin "literatura" asta cu pilotaju', vad numai citate de genul motociclistul se apleaca pentru a putea profita de un unghi mai MIC de inclinare a mobrei. Gen tu te apleci(pui genunchiul jos, scoti cooru) tocmai ca sa modifici centrul de greutate al ansamblului pilot+motor, ca prin urmare sa Usurezi treaba gumei sa sa maximizezi aderenta printr'o inclinatie mai mica/pata de contact mai mare. deci si pana la urma de ce isi ia lumea miare? ca sa se dea in tiribomba pe drum drept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 eu nu inteleg o chestie. Pe topicul asta sunt o gramada de baieti pe miare care vorbesc despre 283kmph.. dar se practica o vorba ciudata: "genunchiul nu l'am pus jos ca fortez guma" sau "nu pun genunchiul ca nu fortez prea mult". Pai din ce tot citesc de prin "literatura" asta cu pilotaju', vad numai citate de genul motociclistul se apleaca pentru a putea profita de un unghi mai MIC de inclinare a mobrei. Gen tu te apleci(pui genunchiul jos, scoti cooru) tocmai ca sa modifici centrul de greutate al ansamblului pilot+motor, ca prin urmare sa Usurezi treaba gumei sa sa maximizezi aderenta printr'o inclinatie mai mica/pata de contact mai mare. deci si pana la urma de ce isi ia lumea miare? ca sa se dea in tiribomba pe drum drept? Pentru ca oricat de virajata e o portiune de drum oricum are si multe linii drepte, pentru ca e frumos sa ai mai mult cuplu la indemana,etc. Pentru ca asa trebuie sa mergi cu un 600 ca sa faci fata unuia cu un miar: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Tu stiu cum te dai ca am fost pe siriu 53 de nebuni, nu esti unu dintre aia descrisi de mine )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Niko: nu stiu ce 600 ai mers tu,dar crede-ma, am zis-o si-am repetat-o la disperare: 600-le astea noi au suficienta putere si grunt cat sa te simti bine oriunde.Iar pe viraje cred ca nu ai habar cum e un 600 din asta... Toti babuinii cand isi iau vitezana,primul lucru pe care-l fac e sa-i dea in gura ''capat'' pe autostrada... Eu cel mai tare am mers pana acum cu 263 km/h, pe europeana, intre Bacau si Roman, si din intamplare...era asa de lunga bucata aia si asa de dreapta...eu eram intr-a 6-a deja la 130 km/h...si am accelerant incet incet pana la 263.... Cu SV 650 ul i-am dat maxim 215 cred iar cu VTR ul 230... Niciodata nu o sa vezi un incepator sa-ti zica ceva gen cat de tare s-a aplecat sau cu ce viteza a negociat un viraj, mereu primul lucru testat la exasperare este top speed ul....de ce? pt ca e cel mai accesibil unui babuin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Baietii astia care pun jenunchii pe curbe nu sunt sperietori. Ei merg normal pana la "circuit", acolo scot arsenalul si se apuca de "serpertineala". Daca apar eu, sau oricare alt vitezist (posesor de vitezana sau nu) mai necurajos, nu incurcam pe nimeni. Nu e nici o problema daca ramai in urma pe "circuit". Eu am avut o iesire cu un serpentinar d-asta suparat (@fatal fury), pe "circuite" si mi-a placut. Asta insemna ca o sa fac si anul asta iesiri cu forjatori/jmecheri/laudarosi. Hai ma!... ce plm...curaj. Auzi: pot sa ma tin dupa voi daca am x gume; de parca ar conta. Daca te coafeaza o plimbare/forja pe serpentine si n-ai cu cine, o iesire cu smecherii (laudarosii) astia de aici e la fix. Chiar daca te invarti in jurul cozii... Baietii astia care pun jenunchii pe curbe nu sunt sperietori. Ei merg normal pana la "circuit", acolo scot arsenalul si se apuca de "serpertineala". Daca apar eu, sau oricare alt vitezist (posesor de vitezana sau nu) mai necurajos, nu incurcam pe nimeni. Nu e nici o problema daca ramai in urma pe "circuit". Eu am avut o iesire cu un serpentinar d-asta suparat (@fatal fury), pe "circuite" si mi-a placut. Asta insemna ca o sa fac si anul asta iesiri cu forjatori/jmecheri/laudarosi. Hai ma!... ce plm...curaj. Auzi: pot sa ma tin dupa voi daca am x gume; de parca ar conta. Daca te coafeaza o plimbare/forja pe serpentine si n-ai cu cine, o iesire cu smecherii (laudarosii) astia de aici e la fix. Chiar daca te invarti in jurul cozii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Tu stiu cum te dai ca am fost pe siriu 53 de nebuni, nu esti unu dintre aia descrisi de mine )) Niko: nu stiu ce 600 ai mers tu,dar crede-ma, am zis-o si-am repetat-o la disperare: 600-le astea noi au suficienta putere si grunt cat sa te simti bine oriunde. Iar pe viraje cred ca nu ai habar cum e un 600 din asta... Toti babuinii cand isi iau vitezana,primul lucru pe care-l fac e sa-i dea in gura ''capat'' pe autostrada... Eu cel mai tare am mers pana acum cu 263 km/h, pe europeana, intre Bacau si Roman, si din intamplare...era asa de lunga bucata aia si asa de dreapta...eu eram intr-a 6-a deja la 130 km/h...si am accelerant incet incet pana la 263.... Cu SV 650 ul i-am dat maxim 215 cred iar cu VTR ul 230... Niciodata nu o sa vezi un incepator sa-ti zica ceva gen cat de tare s-a aplecat sau cu ce viteza a negociat un viraj, mereu primul lucru testat la exasperare este top speed ul....de ce? pt ca e cel mai accesibil unui babuin... Fratioare,iar tre' sa-ti dau tine explicatii??? Da-te frate cu ce-ti place si lasa-ma pe mine asa poser cum sunt sa ma dau cu ce-mi place mie, cu ZX10, cu GPracer nou, cu 300km/h pe bord, cum 'vrea' muschii mei sa se dea!!! Uita-te la filmuletu' ala de mai sus si baga-ti in cap ca sunt oameni ,chiar si la noi (nu eu!), care se dau cam in halul ala! Ca tu nu te dai asa,ca nu-ti plac miarele,ca ti-ai pus cauciucuri de ebonita - NU NE INTERESEAZA pe topicul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiugm Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pentru ca asa trebuie sa mergi cu un 600 ca sa faci fata unuia cu un miar: Unui miar care nu stie sa ia curbele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Unui miar care nu stie sa ia curbele . Proasta comparatie ai ales Niko. Editat Februarie 28, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Uita-te la filmuletu' ala de mai sus si baga-ti in cap ca sunt oameni ,chiar si la noi (nu eu!), care se dau cam in halul ala! Ca tu nu te dai asa,ca nu-ti plac miarele,ca ti-ai pus cauciucuri de ebonita - NU NE INTERESEAZA pe topicul asta! Daca aia 2 sunt idolii in materie de dat sportiv pe vitezane, te compatimesc (atat pe tine cat si stilul tau de peezda de dat cu motorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Daca vreunul dintre voi are impresia ca se da cu motoreta mai bine decat userul ala de youtube cu ZX10-le 2004 traiti intr-o lume a basmelor! Daca aia 2 sunt idolii in materie de dat sportiv pe vitezane, te compatimesc (atat pe tine cat si stilul tau de peezda de dat cu motorul) Tu pe cine ai ca idol de mers pe vitezana, pe bunica-ta ,ca merge safe? Editat Februarie 28, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Niko: cat de penibil trebuie sa fii sa postezi clipuri cu motoreta model ca a ta ,calarita de altii si sa te lauzi cu asta?Tu ai vreun minim simt al penibilului dezvoltat ? Tu nu te-ai tine cu ZX10 tau dupa unu cu CBR 600 F pe niste serpentine, nu stiu cum poti deschide pliscul,dintre toti mai ales TU ))))))) Singura ta sansa sa-l faci pe unu, e o linie dreapta (si acolo evident,nu e meritul taul,ci al motocicletei) PS: Si poate nu ti-ai dat seama, sa te ajut: la unele filmari actiunea nu se desfasoara la 1.x (e mai rapida) Editat Februarie 28, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiugm Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Daca vreunul dintre voi are impresia ca se da cu motoreta mai bine decat userul ala de youtube cu ZX10-le 2004 traiti intr-o lume a basmelor! Cu singuranta merg mai prost decat el. Asta nu il face pe el in vreun fel sa mearga bine. Degeaba pui filmuletele alea cu el in blana si in wheelie pe linia dreapta, cuvantul cheie aici este "viraj" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Niko: cat de penibil trebuie sa fii sa postezi clipuri cu motoreta model ca a ta ,calarita de altii si sa te lauzi cu asta? Tu ai vreun minim simt al penibilului dezvoltat ? Tu nu te-ai tine cu ZX10 tau dupa unu cu CBR 600 F pe niste serpentine, nu stiu cum poti deschide pliscul,dintre toti mai ales TU ))))))) Singura ta sansa sa-l faci pe unu, e o linie dreapta (si acolo evident,nu e meritul taul,ci al motocicletei) PS: Si poate nu ti-ai dat seama, sa te ajut: la unele filmari actiunea nu se desfasoara la 1.x (e mai rapida) Eu dupa aia cei mai buni nu pot sa ma tin, dar tu ce cauti aici,ca tu nu poti sa te tii decat singur pe motoreta si atunci blochezi roata si cazi din cand in cand! Tu cum te poti acoperi de rahan pe tot forumul si sa supravietuiesti? Ai si tu o viata in felul asta? Trece timpul oricum,nu trebuie sa-l irosesti in halul asta! Lasa-i si pe aia mai destepti sa mai vorbesca, uite daca taci promit sa tac si eu ca sa nu mai fim penibili! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 niko...mi`ai facut pofta de un veliko si o masa bogata cu clipurile alea... restu e can can Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Niko: cat de penibil trebuie sa fii sa postezi clipuri cu motoreta model ca a ta ,calarita de altii si sa te lauzi cu asta? Tu ai vreun minim simt al penibilului dezvoltat ? Tu nu te-ai tine cu ZX10 tau dupa unu cu CBR 600 F pe niste serpentine, nu stiu cum poti deschide pliscul,dintre toti mai ales TU ))))))) Singura ta sansa sa-l faci pe unu, e o linie dreapta (si acolo evident,nu e meritul taul,ci al motocicletei) PS: Si poate nu ti-ai dat seama, sa te ajut: la unele filmari actiunea nu se desfasoara la 1.x (e mai rapida) Motoreta nu e ca a mea ,e model 2004, eu am model 2006. Daca rider-ul de pe 600f e mai bun ca mine evident ZX10-le nu ma va ajuta al curbes stranse,altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Niko: daca tu esti atat de naiv (ca sa nu zic altfel) sa crezi ca iti creste valoarea daca X si Y de pe forum au o parere buna despre tine,sau ca-ti scade, daca X si Y rad de tine pe forum sau te iau la misto,inseamna ca esti mai imatur decat pari ))) Eu nu am stres cu forumul asta si de aia nu mi-a fost rusine sau jena sa zic atunci cand am cauzt, sau fiecare prostie pe care am facut-o pe moto. pt ca spre deosebire de tine,am co.aie si-mi asum si prostia si greselile,si nu-mi pasa de o mana de oameni care ocazional ma iau la pu.la cu aceeasi placa mereu,folosindu-se de informatii pe care eu insumi le-am furnizat pe forum.. Prietene,tu poti sa-ti iei si S1000RR, tot un anti-talent ramai oricate filmulete ai posta... Imi pare rau ca nu am momentan nici posibilitatile financiare si nici infrastructura tarii nu-mi permite sa-ti dau peste ''bot'' pe strada, amical, la o forja.... Ca asa, la vorbe,toti suntem tari.. Editat Februarie 28, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 niko...mi`ai facut pofta de un veliko si o masa bogata cu clipurile alea... restu e can can Ma enerveaza asta frate,e plin forumul numai de parerile lu' Adrian, ajung sa regret timpurile cand il fugarea si ii stergeau conturile,nu o faceau degeaba! Mergem si la Veliko, trebuie sa facem o incalzire, dar sa dea cele 15 grade regulamentare pentru mine! Niko: daca tu esti atat de naiv (ca sa nu zic altfel) sa crezi ca iti creste valoarea daca X si Y de pe forum au o parere buna despre tine,sau ca-ti scade, daca X si Y rad de tine pe forum sau te iau la misto,inseamna ca esti mai imatur decat pari ))) Eu nu am stres cu forumul asta si de aia nu mi-a fost rusine sau jena sa zic atunci cand am cauzt, sau fiecare prostie pe care am facut-o pe moto. pt ca spre deosebire de tine,am co.aie si-mi asum si prostia si greselile,si nu-mi pasa de o mana de oameni care ocazional ma iau la pu.la cu aceeasi placa mereu,folosindu-se de informatii pe care eu insumi le-am furnizat pe forum.. Prietene,tu poti sa-ti iei si S1000RR, tot un anti-talent ramai oricate filmulete ai posta... Imi pare rau ca nu am momentan nici posibilitatile financiare si nici infrastructura tarii nu-mi permite sa-ti dau peste ''bot'' pe strada, amical, la o forja.... Ca asa, la vorbe,toti suntem tari.. Nu ma intereseaza valoare mea pe forum, m-ar interesa sa nu-si mai dea cu parerea toti neavenitii pe ce nu-i interseaza, miare, cauciucuri moi, circuite, serpentine, nimic nu e te intereseaza si ai cele mai multe posturi pe tema asta. Cine plm e penibilul in toate astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.