ionut73 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) are 6 viteze. dar mai potrivita pentru enduro ar fi un 200 EXC - tot 6 viteze Editat Noiembrie 2, 2009 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) De mult timp imi curg balele dupa un 200 EXC, insa nu e' ban ! M-ar coafa rau unul nou, insa ...... Week-end-ul asta m-am dat cu un YZ125, al unui tovaras ce e plecat din oras si i-am cerut motorul sa ma mai dau si eu ca nu ma mai suportam ! Am fost uimit ce pot face cu jigania asta ! Am facut niste urcari care in mod curent, cu EXC-ul meu nu prea imi ieseau. Mai vedem ! ...... oricum, sunetul unui 2t cu power-valvele deschis te incita rau,rau,rau ! ia sa faci urcarile alea pe o albie de parau cu cross-ul, sa vad cat te incita dupa aia Editat Noiembrie 2, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 ia sa faci urcarile alea pe o albie de parau cu cross-ul, sa vad cat te incita dupa aia Ce m-as mai da si eu cu o Husaberg... Nici cu CR-ul nu m-ar deranja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Sal, am si yo un dr 600 din 89 nu imi permit sa imi iau ceva hard enduro inca strang bani pt ce vreu sami iau ? As prefera un motor intre 130-150 KG , eu find inalt il controlez foarte usor mam plimbat cu un wr din 2006 pe camp cu cauciucuri de cross in curbe am iesit tot timpu pe unde mergeam si cu al meu!! dupa ce ploua ma pot plimba linistit urc usor santurile ca numi sare de fata in sus sau sami patineze sa nu pot iesi! As putea spune ca are un singur dejavantaj daca il bag in noroi mai mare de 60 cm acolo lam lasat(stan patitu) !!daca imi trece de jumatea motorului noroiu nul mai scot!! daca ii de 40-50cm il scoat incet numa cu a 3-4 blana!! As prefera enduro cu racire pe aer , am mers prin apa de 50 cm cu el cam 1 ora dupa ce am iesit din padure!! si merge!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) merge cross-ul peste tot (cr250r 2002).. Am pus pe a mea un raport de 12 cu 51 ... trage de jos fara probleme. Ce ar mai trebui (parerea mea ) este Steahly 12 oz- Dirt Bike Flywheel Weight . As vrea sa-i pun 11 oz. Stie cineva despre ce este vorba ? m-ar interesa daca sunt diferente majore uite si un link http://www.enduristi.ro/honda/46-honda-cr-250-upgrade.html Editat Noiembrie 10, 2009 de giovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 (editat) Eu am tot o honda cr 250 dar as prefera niste suspensii mai soft deoarece ma rupe la maini. Am pus ulei mai subtire 2,5w dar tot degeaba. Aveti idee unde gasesc niste arcuri mai moi, noi sau sh, la un pret acceptabil sau eventual ce ar mai fi de facut sa imbunatatesc acest aspect? Editat Noiembrie 15, 2009 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Eu am tot o honda cr 250 dar as prefera niste suspensii mai soft deoarece ma rupe la maini. Am pus ulei mai subtire 2,5w dar tot degeaba. Aveti idee unde gasesc niste arcuri mai moi, noi sau sh, la un pret acceptabil sau eventual ce ar mai fi de facut sa imbunatatesc acest aspect? Incearca niste arcuri progresive (cauti pentru aceasi lungime a arcului - cca 80 Euro - ebay). Pui ulei de 5 sau 10W, reglezi suspensia in teren si o sa vezi ca merge excelent. Dar incearca sa o reglezi cu arcurile pe care le ai. S-ar putea sa reusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Cu aceste arcuri nu am reusi sa o reglez.Si compresion si rebound sunt la minim dar suspensiile au ramas la fel de dure.Voi incerca sa caut arcurile de care spui tu.Prin RO nu se gasesc acele arcuri?As avea nevoi sa le studiez putin ca se aleg exact ce imi trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Cu aceste arcuri nu am reusi sa o reglez.Si compresion si rebound sunt la minim dar suspensiile au ramas la fel de dure.Voi incerca sa caut arcurile de care spui tu.Prin RO nu se gasesc acele arcuri?As avea nevoi sa le studiez putin ca se aleg exact ce imi trebuie. Arcurile sunt la aceeasi lungime ca si cele normale, numai ca au portiune din spire care lucreaza pt partea soft si alta poartine pt hard - sarituri. Se folosesc si pt motocicletele de strada, pt a copia configuratia terrenului cat mai exact. Mai poti incerca cu arcuri soft pt modelul tau. Stiu ca exista 3 tipuri de arcuri pt suspensiile de CR. Soft, Medium, Hard. Itzi pti da seama daca desfaci jamba si verifici arcu. Capatul arcului are 1, 2 sau 3 spire apropiate. 1 e pt soft. Fiind modelul pt cross, trebuie sa adaptezi arcurile, nu vei gasi dedicate acestui model. De exemplu poti folosi de Dominator. Sau in functia de tipul arcului: soft, medium. Totusi, se simte ceva daca modifici setarea de la compresion si rebound? Daca nu se simte, poate ce sunt infundate orificiile prin care circula uleiul. Mai poate fi si pozitia ghidonului, a manetelor, , care poate sa iti termine mainile repede. Informativ: http://cgi.ebay.de/Gabel-Federn-Honda-Showa-Kayaba-CR-CRF-F-250-450_W0QQitemZ250368465517QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item3a4b1f9a6d sau http://cgi.ebay.de/progressive-Gabelfedern-Honda-NX-250-MD25_W0QQitemZ390065373921QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item5ad1b542e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Multumesc pentru info.Mai intai o sa scot arcul ca vad daca este soft sau hard si apoi voi vedea ce fac mai departe.In cazul in care descopar ca e soft si totusi nu lucreaza bine, inseamna ca problema este alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Multumesc pentru info.Mai intai o sa scot arcul ca vad daca este soft sau hard si apoi voi vedea ce fac mai departe.In cazul in care descopar ca e soft si totusi nu lucreaza bine, inseamna ca problema este alta. Daca nu ai carte tehnica incearca sa faci rost ca te va ajuta mult. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Cu aceste arcuri nu am reusi sa o reglez.Si compresion si rebound sunt la minim dar suspensiile au ramas la fel de dure.Voi incerca sa caut arcurile de care spui tu.Prin RO nu se gasesc acele arcuri?As avea nevoi sa le studiez putin ca se aleg exact ce imi trebuie. Arcurile sunt la aceeasi lungime ca si cele normale, numai ca au portiune din spire care lucreaza pt partea soft si alta poartine pt hard - sarituri. Se folosesc si pt motocicletele de strada, pt a copia configuratia terrenului cat mai exact. Mai poti incerca cu arcuri soft pt modelul tau. Stiu ca exista 3 tipuri de arcuri pt suspensiile de CR. Soft, Medium, Hard. Itzi pti da seama daca desfaci jamba si verifici arcu. Capatul arcului are 1, 2 sau 3 spire apropiate. 1 e pt soft. Fiind modelul pt cross, trebuie sa adaptezi arcurile, nu vei gasi dedicate acestui model. De exemplu poti folosi de Dominator. Sau in functia de tipul arcului: soft, medium. Care capat are spirele apropiate?cel de sus sau cel de jos? Ca ma gandesc sa nu fi facut o greseala si sa fi pus arcul invers ca am sevisat singur furcile(desigur dupa cartea tehnica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexCobra Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Taie din arcuri,asa am facut la mobra;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 As taia din ele dar nu cred ca rezolv ceva pentru ca eu nu am probleme cu lungimea lor ci cu faptul ca sunt prea tari.Daca le tai nu raman la fel de tari? Daca consideri ca rationamentul meu este gresit te rog sa ma corectezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) Salutare popor, o intrebare intrebatoare :din asa ceva daca dau jos semnalizari, oglinzi,top-case,scarite,...etc (motocicleta acuma are 133kg la plin),pot face ceva enduro cat de cat? Desigur cu suspensiile modificate, cauciucuri corespunzatoare. Motorul este un monocilindric 250cc, 23CP racit cu apa. Merci. Editat Noiembrie 26, 2009 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Salutare popor, o intrebare intrebatoare :din asa ceva daca dau jos semnalizari, oglinzi,top-case,scarite,...etc (motocicleta acuma are 133kg la plin),pot face ceva enduro cat de cat? Desigur cu suspensiile modificate, cauciucuri corespunzatoare. Motorul este un monocilindric 250cc, 23CP racit cu apa. Merci. O sa obtii un motor de 23 CP si 130 kg. O sa faci enduro cat de cat. Dar eu cred ca il strici. Arata f bine asa cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Nu te descuraja ! Eu aÂş da jos Âşi aripa din față, la noroi ajută. Dă Âşi oglinzile, Âşi cam toate carenele. Poate chiar Âşi semnalizările, deÂşi ele nu strică cînd mergi pe drum. Să nu uiți cadrul/suport prindere al topcase-ului. ÂŞi mai caută Âşi tu. Are o gentuță de scule, undeva ? Lasă-o acasă Âşi fă-ți o alta pe care să o dai la alții să ți-o care;) ÂŞtiu pe cineva cu un NX de 125 gol-goluț Âşi merge destul de bine pe hard. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 (editat) Ia uite ca poze am gasit... pentru cine nu a recunoscut motocicletele,in primele 2 poze e vorba de Honda NX650 Dominator iar il ultimele 3 de Honda Africa Twin Editat Noiembrie 28, 2009 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Foarte bune Âşi frumoase "exemplele" Rila ! Mulțumim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Salutare popor, o intrebare intrebatoare :din asa ceva daca dau jos semnalizari, oglinzi,top-case,scarite,...etc (motocicleta acuma are 133kg la plin),pot face ceva enduro cat de cat? Desigur cu suspensiile modificate, cauciucuri corespunzatoare. Motorul este un monocilindric 250cc, 23CP racit cu apa. Merci. Se poate face enduro si nu trebuie sa le dai pe toate jos, dar ar fi o idee buna sa scapi de top-case, scaritele lasa-le ca nu stii cand duci un pasager, chiar si in teren, se strica motorul cuiva si trebuie sa faci pe taximetristul... Uite ce se face cu un adevarat bizon: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 De facut ,poti face ceva enduro ,dar oare merita ? Nu vreau sa te descurajez ,si eu fac enduro de ceva vreme cu o vaca de XT 600,si e greu fratele meu ,tragi de el de nu se poate si cateodata dispare farmecul si-ti vine sa-i dai foc.Eu m-am obisnuit foarte bine cu a mea,dar la prima ocazie imi iau ceva dedicat fara discutie ,oricat mi-as iubi XT-ul . Vinde-o si ia-ti un enduro dedicat ,e mult mai bine,decat sa o modifici pe a ta ,sa investesti in suspensii ,roti etc ,si sa obtii un enduro de care sa te saturi repede . Orice ai face ,mult succes !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) Salutare, @lionofjudah: cu placere... @dragos lz & challenger:aveti dreptate;o enduroaica pura e ceea ce trebuie pentru teren...dar sunt asa de scumpe... La 2000Euro de-abia gasesti ceva de prin 2002 forjata de numa'-numa', si cum zicea cineva de pe forum,nu conteaza cat dai pe o enduro second-hand ci cat pui jos s-o aduci in stare sa faca fatza. Imi place tare mult NX-ul meu: e usoara, manevrabila,consuma putin, intretinere ieftina;de orash si ture scurte e minunata,insa la drum lung te cam oboseste,si orice i-as face de enduro tot nu va fi buna... Vad eu, la anul prin toamna poate o vand si vad atunci ce si cum. Merci oricum de sfaturi si de incurajari Editat Decembrie 20, 2009 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 La 2000Euro de-abia gasesti ceva de prin 2002 forjata de numa'-numa'... Nu'i adevarat, in 2500euro gasesti 200 EXC din 2006/2007 in stare buna de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) Nu'i adevarat, in 2500euro gasesti 200 EXC din 2006/2007 in stare buna de functionare. Hmm, eu m-am uitat ce-i drept doar pe mobile.de si pe moto.it. Sa mai treaca ceva vreme, sa se mai stranga banu' la ciorap... Btw, am inteles ca EXC 200 e minunata, numai cuvinte de lauda la adresa ei... Pentru un incepator hard enduro, se pare ca e ideala:usoara, nu foarte foarte nervoasa,intretinerea nu foarte foarte scumpa... Editat Decembrie 20, 2009 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Btw, am inteles ca EXC 200 e minunata, numai cuvinte de lauda la adresa ei... Pentru un incepator hard enduro, se pare ca e ideala:usoara, nu foarte foarte nervoasa,intretinerea nu foarte foarte scumpa... e minunata...e distactiva...dar sa stii ca un exc in 2 timpi, de 200, pentru un incepator in enduro...e foarte nervos. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.