JUPITER_M Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 pt curatare lantz cu o-ringuri. se gaseste la carrefour sau la benzinari?? kerosen = gaz lampant? meci anticipat pt raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenbiscuitulhipiot Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 daca kerosen = gaz lampant = d'ala de se pune la lampa cu gaz (dupa nume ), atunci DA, se gaseste la carrefour. La benzinarii chiar nu stiu da' daca e la supermarket cred ca e si acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene Ala e. Din cate stiu eu, se poate curata si cu motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUPITER_M Postat Septembrie 12, 2005 Autor Share Postat Septembrie 12, 2005 si eu ma gandeam la motorina... pe cutia lantului scria sa il spal cu jet de apa sau kerosene.. apa nu vad eu cum poate curanta un lant plin de ulei ,vaselina etc.. iar kerosenul nu prea se comercializeaza . am lantz regina .. cei de la DID recomanda exact acelas lucru .. sa le ia naiba de oringuri mai bine cumparam unul fara asa cum am avut si pana acum. ma intreb cum procedeaza cei care au lant la fel si traiesc ca si mine in romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Septembrie 12, 2005 Share Postat Septembrie 12, 2005 si eu ma gandeam la motorina... pe cutia lantului scria sa il spal cu jet de apa sau kerosene.. apa nu vad eu cum poate curanta un lant plin de ulei ,vaselina etc.. iar kerosenul nu prea se comercializeaza . am lantz regina .. cei de la DID recomanda exact acelas lucru .. sa le ia naiba de oringuri mai bine cumparam unul fara asa cum am avut si pana acum. ma intreb cum procedeaza cei care au lant la fel si traiesc ca si mine in romania. 241837[/snapback] si care este problema cu apa??? Mergi la o spalatorie auto si intrebi pt spalat lantul cu presiune cat te costa??? eu cu 2Roni imi spal lantu la spalatorie auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 DACA...: KEROSEN=GAZ LAMPANT ATUNCI LAMPA SE TRANSFORMA INSTANTANEU IN HAYABUSA.......KEROSENUL ESTE BENZINA CARE SE FOL LA AVIOANE.......SI NU CRED CA SE GASESTE DE CUMPARAT...AI PUTEA INCARCA CU NEOFALINA CARE SE GASESTE LA BENZINARIA PETROM DE LA DOROBANTI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 DACA...: KEROSEN=GAZ LAMPANT ATUNCI LAMPA SE TRANSFORMA INSTANTANEU IN HAYABUSA.......KEROSENUL ESTE BENZINA CARE SE FOL LA AVIOANE.......SI NU CRED CA SE GASESTE DE CUMPARAT.. 242036[/snapback] Mda, genius !!!!!!!!!!!!!!!!! Mai stiu eu niste faze cu "uleiul de avion" vandut pe sub mana si bagat in comuniste Hayabuza frate Kerosenul este o benzina proasta si ieftina Adica un fel de gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Pe niste liste de discutii din state unii se lauda ca isi curata/ung lantul cu WD40 Pare o solutie cam scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Pai asa cumperi un spray de curatat si unul de uns, amandoua pt o-ringuri , si ai rezolvat...problema era cu ce il curatam fara sa se strice, evitand sa dam banii pe spray Deh, ca romanul La noi in magazin orice costa dublu fata de afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUPITER_M Postat Septembrie 13, 2005 Autor Share Postat Septembrie 13, 2005 KEROSENUL nu este benzina care se foloseste la avioane ci combustibilul care se foloseste la avioane.. am intrebat daca kerosenul= gaz lampant pt ca asa susstinea un oarecare specialist .. iar eu am pus la indoiala acest fapt si am preferat sa cer opinia celor de pe forum. Pt moment am rezolvat ,cineva care lucreaza otopeni imi aduce un litru dar asta nu inseamna ca am rezolvat problema pe termen lung . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUPITER_M Postat Septembrie 13, 2005 Autor Share Postat Septembrie 13, 2005 Pai asa cumperi un spray de curatat si unul de uns, amandoua pt o-ringuri , si ai rezolvat...problema era cu ce il curatam fara sa se strice, evitand sa dam banii pe spray Deh, ca romanul La noi in magazin orice costa dublu fata de afara 242064[/snapback] Nu evit sa dau bani pe spray dar ei (regina,did) nu recomanda decat kerosen si apa .. niciun cuvant depsre vreun spray anume.. doar despre benzina recomanda a nu se folosi pt ca ataca o-ringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 (editat) Si eu am cautat petrol lampant da n-am prea gasit. Ultima data la petrom mi s-a spus ca s-a oprit productia pina prin octombrie ???? Pe forumul sv650.org am vazut un filmulet cu curatarea lantului cu vestitul kerosen. In Anglia , baiatul avea un bidonas pe care scria 'kerosene' si cu siguranta nu era benzina de avioane. Pentru ca traim in Romania, recomand cu caldura motorina. Nu ataca o-ringurile, pina acum am curatat lantul de 2 ori cu motorina si sint foarte multumit. Pentru uns : spray de uns lantul. Un litru de motorina ajunge cam vre-o 2-3 curatari. Editat Septembrie 13, 2005 de mihaip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Pe la super/hypermagazine si pe la brico/praktiker se gaseste gaz pentru lampi. Banuiesc ca este celebrul kerosen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Sa va spun o faza dura... Kerosene-ul nu e o benzina super speciala, CO100++... ci chiar REZIDUURILE ramase de la distilarea benzinei... adica chiar un fel de gaz lampant... si DA, se foloseste la reactoarele avioanelor! Am vazut pe Discovery... Reactoarele alea au niste conditii de ardere atat de bune ca nu au nevoie de o benzina atat de buna (CO100 etc). Merg cu ... gazul asta lampant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Am incercat si eu o data cu motorina si nu am realizat altceva decat sa umplu totul de jeg Nu sunt convins de metoda, bagi nisipul in spatele o-ringului si nu sunt sigur ca nu afecteaza o-ringurile. Lantul meu tocmai e pe cale sa ma paraseasca, s-a intins excesiv brusc in 1500 km si pt noul lant trebuie sa gasesc o metoda "brevetata" . Ce zic cei de la Regina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUPITER_M Postat Septembrie 13, 2005 Autor Share Postat Septembrie 13, 2005 Am incercat si eu o data cu motorina si nu am realizat altceva decat sa umplu totul de jeg Nu sunt convins de metoda, bagi nisipul in spatele o-ringului si nu sunt sigur ca nu afecteaza o-ringurile. Lantul meu tocmai e pe cale sa ma paraseasca, s-a intins excesiv brusc in 1500 km si pt noul lant trebuie sa gasesc o metoda "brevetata" . Ce zic cei de la Regina 242120[/snapback] inseamna ca avem o problema.. stiam de la bun inceput ca lantul cu o-ringuri sunt cele mai sensibile si necesita o mare atentie la intretinere.daca ai lantz cu o-ringuri si sa uzat dupa 1500km inseamna ca ma asteapta acelas lucru , eu am cumparat moto cu un lantz obisnuit care era deja uzat si necesita schimbare urgenta si totusi am mai mers cu el 1500km mai tot timpul pe off-road .Eu trag o concluzie :llantul cu o-ringuri nu renteaza la enduro. lantzul vechi il spalam cu motorina,benzina , apa cu detergent etc , si il lubrificam cu ulei, vaselina, spray de lantz etc.Probabil ca lanturile acelea banale sunt mult mai fiabile dar si mai putin performante. Daca lantul nou cumparat ma tine 1500-2000 km il voi schimba cu unul obisnuit fara o,x -ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Din ce am citit la Regina, am observat ca insista pe partea cu uscarea imediata cu aer comprimat. Ce fac cei care nu au compresor acasa ? Spala lantul la benzinarie (din aia cu aer comprimat) sau la vulcanizare ? Sau cumpara spray cu aer comprimat ? De unde / cit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 inseamna ca avem o problema.. stiam de la bun inceput ca lantul cu o-ringuri sunt cele mai sensibile si necesita o mare atentie la intretinere.daca ai lantz cu o-ringuri si sa uzat dupa 1500km inseamna ca ma asteapta acelas lucru , eu am cumparat moto cu un lantz obisnuit care era deja uzat si necesita schimbare urgenta si totusi am mai mers cu el 1500km mai tot timpul pe off-road .Eu trag o concluzie :llantul cu o-ringuri nu renteaza la enduro. lantzul vechi il spalam cu motorina,benzina , apa cu detergent etc , si il lubrificam cu ulei, vaselina, spray de lantz etc.Probabil ca lanturile acelea banale sunt mult mai fiabile dar si mai putin performante. Daca lantul nou cumparat ma tine 1500-2000 km il voi schimba cu unul obisnuit fara o,x -ringuri. 242135[/snapback] Nu...ai inteles gresit Am luat motorul cu kitul asta de lant deja uzat putin. Adica....mers. In vreo 5000 km nu a dat semne ca s-ar accentua uzura, in timpul asta l-am spalat o singura data dar de uns l-am uns frecvent cu spray Valvoline( castigat pe la concursuri, deci moka-->deci f. bun ).A vazut si drum forestier, si nisip pe plaja, si mers pe ploaie samd. L-am intins o singura data in astia 5000, era cam slab de cand l-am luat. In urmatorii 1500 km uzura a inceput sa creasca exponential, adica am plecat spre brasov cu lantul intins corect si uns si la intoarcere a trebuit sa-l intind iar. Mai am o intindere de facut si ating maximul, lantul se vede ca e lungit, nu mai calca exact pe foaie.Deci tocmai ma pacaleste de vreo 3,5-4 milioane P.S. Am gasit si explicatiile celor de la DID : http://www.didchain.com/question.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUPITER_M Postat Septembrie 13, 2005 Autor Share Postat Septembrie 13, 2005 Nu...ai inteles gresit Am luat motorul cu kitul asta de lant deja uzat putin. Adica....mers. In vreo 5000 km nu a dat semne ca s-ar accentua uzura, in timpul asta l-am spalat o singura data dar de uns l-am uns frecvent cu spray Valvoline( castigat pe la concursuri, deci moka-->deci f. bun ).A vazut si drum forestier, si nisip pe plaja, si mers pe ploaie samd. L-am intins o singura data in astia 5000, era cam slab de cand l-am luat. In urmatorii 1500 km uzura a inceput sa creasca exponential, adica am plecat spre brasov cu lantul intins corect si uns si la intoarcere a trebuit sa-l intind iar. Mai am o intindere de facut si ating maximul, lantul se vede ca e lungit, nu mai calca exact pe foaie.Deci tocmai ma pacaleste de vreo 3,5-4 milioane 242152[/snapback] 5000-6000 km cu un lantz e rezonabil.. inseamna ca renteaza si cu o-ringuri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 (editat) Din nou gresit... sunt 6500 de cand il am eu, si nu era nou. Din cate am inteles un kit de lant cu o/x/z ring intretinut cum trebuie tine pana la 30.000. km Inca nu stiu daca e asa sau nu, inca nu am avut ocazia sa testez un kit de la nou la uzat. Ah, pe jawa am mancat un lant de nou in 7000 km , dar ala nu se pune, si oricum l-am instalat pe foaia veche si fara burduf de protectie Am deschis un poll sa ne lamurim...cat te tine un kit de lant? Editat Septembrie 13, 2005 de Axa cu Scame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Sa va spun o faza dura... Kerosene-ul nu e o benzina super speciala, CO100++... ci chiar REZIDUURILE ramase de la distilarea benzinei... adica chiar un fel de gaz lampant... si DA, se foloseste la reactoarele avioanelor! Am vazut pe Discovery... Reactoarele alea au niste conditii de ardere atat de bune ca nu au nevoie de o benzina atat de buna (CO100 etc). Merg cu ... gazul asta lampant. 242104[/snapback] ma....voi confundati treburile.. ray are oarece dreptate, dar nici chiar asa....nu e vorba ca motorul se multumeste cu mai putin, ideea e ca motoarele turbo-reactoare au alte principii de functionare decat cele MAS, nici nu mai vorbim de MAC... Kerosenul este combustibilul pt motoare turboreactoare, nu o benzina mai slaba sau reziduri.E cu totul altceva.Si da, exista oarecare asemanare cu gazul lampant. Petrolul asta (kerosenul) se poate folosi la lampi, dar invers nu.E vorba de puritate,de cat de rafinat e...( asa, babeste vorbind...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faneman Postat Septembrie 13, 2005 Share Postat Septembrie 13, 2005 Fratilor am si eu o intrebare: Care e diferenta intre o/x/z ring-uri? Lantul la motorul meu e in aceiasi stare acum ca si atunci cand am cumparat-o adica in urma cu 5 000 de km. I-am dat cu sprei de fiecare data cand am vazut ca e un pic mai uscat + o curatenie generala cu motorina din belsug (de', cine a avut odata ARO si accum mai are printr-un butoi pe la tara niste motorina luata mai ieftin) Pe aparatoarea lantului scrie ca lantul poate rezista intre 15 000km si 45 000km cred ca e putin exagerata ideea dar cu o gramada de spreiuri plauzibila nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Octombrie 3, 2005 Share Postat Octombrie 3, 2005 diferenta consta si in bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Octombrie 3, 2005 Share Postat Octombrie 3, 2005 si care este problema cu apa??? Mergi la o spalatorie auto si intrebi pt spalat lantul cu presiune cat te costa??? eu cu 2Roni imi spal lantu la spalatorie auto. Daca spalati cu apa sub presiune pe la lant si orice lagare va intra apa si rugini. Si lantul la fel, va intra apa in micile alezaje si se va bloca de rugina. :Kerosenul este o benzina proasta si ieftina Adica un fel de gaz. Kerosenul este o motorina. Motoarele cu reactie functioneaza cu motorina nu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 5, 2005 Share Postat Octombrie 5, 2005 Kerosenul care trebuie folosit la curatarea lantului, referit in engleza ca "kerosene", e carburantul pentru motoare (turbo) reactoare, adica ceva foarte apropiat de gaz lampant (da, se pune in lampa). Confuzia apare de la faptul ca la noi se spune kerosen la orice combustibil de avion (am auzit termenul folosit asa in unitati de aviatie), si asa ca evident ca mai toata lumea asociaza numele asta cu carburantul de avion cu motor cu ardere interna (i.e. CO 120-140), care sunt mult mai raspandite. Evident ca nu e deloc indicat sa dai cu asa ceva pe lant, ca iti iei la revedere de la o-ringuri. Si eu am lant cu o-ringuri, si in manual scrie ca daca folosesti motorina sau kerosen cel mai bine e sa-l lasi cateva ore sau o zi intr-un vas cu asa ceva, in special daca e foarte murdar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.