Sari la conținut

Suzuki Drz 400 Sm/e/s


mmisulicaa
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 230
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai citeste o data poate iti scapa cei 40 000 ( PATRU ZECI DE MII ).

 

Am incercat o finete acolo (vezi cuvantul probabi). E plina Italia (si nu numai) de mobre din 2001 cu 13000km (aproape 1083 km pe an). Chiar si ignorand diferenta de 6 ani, o mobra cu 40000 intretinuta se poate prezenta intr-o stare mai buna decat una cu 13000 neintretinuta.

 

 

eu vreau un S, ala din tara e un E,cel din Italia e S

 

Nu sunt putini cei care si-ar da S-ul pe un E. Daca e si inmatriculat, ar trebui sa fie un plus faptul ca e E, nu un minus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat o finete acolo (vezi cuvantul probabi). E plina Italia (si nu numai) de mobre din 2001 cu 13000km (aproape 1083 km pe an). Chiar si ignorand diferenta de 6 ani, o mobra cu 40000 intretinuta se poate prezenta intr-o stare mai buna decat una cu 13000 neintretinuta.

 

 

 

Nu sunt putini cei care si-ar da S-ul pe un E. Daca e si inmatriculat, ar trebui sa fie un plus faptul ca e E, nu un minus.

In general strainii cand spun ca mobra are X Km pai aia chiar atat are,si asta pt ca in lumea civilizata nu se practica manelismele de la noi cu datul ceasului inapoi sau scosul si montatul cablului.Daca ar fi sa aleg dintre o mobra de aici cu 13000 si una de acolo as avea mai multa incredere sa o iau pe aia de acolo.

Legat de E versus S depinde ce vrei sa faci cu ea.Eu vreau soft enduro.In plus vreau sa am o intretinere mai ieftina ca nu stau toata ziua sa desfac motorul.Motorul E-ului e mai comprimat, are 12,2:1 Nu am remorca sau duba sa o duc din Bucuresti la Campina sau mai stiu eu unde pentru ca sa ma dau pe un coclau, asa ca o sa merg calare.Daca merg calare pana in Apuseni sunt cam 400 Km dus 400 intors ,asta inseamna 10 ore de mers doar pe strada. Ce sa fac cu E-ul, sa-mi iau ulei la mine.Daca aveam remorca sau locuiam la Brasov nu imi luam DR-Z ci KTM 450.Eu incerc sa impac capra cu varza ,asfaltul cu coclaul.Deci totul se rezuma la "ce vrei sa faci cu ea"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai tu linistit ca nu au inventat romanii manelismul sau smecheria. Au si strainii marocanii si samsarii lor. Incredere ar trebui sa ai in ce vezi cu ochii tai si pipai cu mana ta, nu in strainii cu etica impecabila de la vest de Dunare. Am vazut la nemti ST-uri de 20+ ani cu 20- k km.

 

DRZ-E nu e EXC. Are rezervor de ulei de 2l. In carte zice ca schimburile se fac la 6000. Bineinteles ca daca mergi in regim de competitie se schimba treburile. Iar cine schimba uleiul la 1000 mile la E schimba uleiul la 1000 mile si la S.

 

Daca vrei sa faci drumuri gen Apuseni cu DRZ-ul, mai ales dat jos fiind de pe f 650, ar trebui sa te mai gandesti. Parerea mea e ca ti-ar trebui ceva mai de 600: yamaha TTR, husqvarna TE 610 sau bmw x-challenge.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut tot 150, mi-a fost frica sa dau banii pe 160. :D

 

Un 160 ar incapea in bascula, dar cel mai probabil se va freca cu lantul.

 

Depinde foarte mult si de cauciuc in sine, unele freaca unele nu.

 

Ai folosit slick?....pfff nimeni nu stie de 160....si nu e chiar eftin unul nou...ma kak pe mine sa nu dau banii degeaba..mersi oricum frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DRZ-E nu e EXC. Are rezervor de ulei de 2l. In carte zice ca schimburile se fac la 6000.

nu prea ma pricep dar am aflat ca DRZ-E nu are kilometraj, ca are un odometru si ca schimbi uleiul la numarul de ore,la 10 ore.

repet, nu ma pricep,nu am un manual dar o sa am si poate in viitor o sa ma si pricep. :cheers:

 

aca vrei sa faci drumuri gen Apuseni cu DRZ-ul, mai ales dat jos fiind de pe f 650, ar trebui sa te mai gandesti. Parerea mea e ca ti-ar trebui ceva mai de 600: yamaha TTR, husqvarna TE 610 sau bmw x-challenge.

sau remorca :P

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is la al iii-lea drz pe care l-am dus in jur de 40 000. masurat verificat. n-are nci pe dracu pana in 80 000 minim (zic eu) daca a fost folosit in scopul in care a fost construit.

p.s. la ultimul drz i-am luat vaportech....pe bordul initial aveam vo 4000 si i l-am dat unui fost prof de-al meu sa-l puna pe dr-z-ul lui sa-l vanda mai bine. (canada)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e singurul manual de DRZ (S, E, SM) de care stiu: http://www.4shared.com/office/2GMgriQS/DRZ400.html. Nu cred ca E-ul are manual separat.

La fosta mea mobra cu motor de DRZ-E tot la ~5000 se schimba uleiul.

 

Stiu ca fac anti-reclama drz-ului pe topic de drz, dar daca vrei sa faci drumuri mai lungi de Buc-Brasov regulat, nu te vei simti prea bine in saua DRZ-ului decat daca mergi 1/2 din drum in picioare (e posibil, chiar si pe DN1 :) ).

TTR-ul are o sa omeneasca, aproape aceeasi greutate ca S-ul, vreo ~10 cai mai mult si e de 600. Si nu, nu am nici un TTR la vanzare.

 

@adiy

Cum domne, se fac din astea in Canada?!? :D

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TTR-ul are o sa omeneasca, aproape aceeasi greutate ca S-ul, vreo ~10 cai mai mult si e de 600. Si nu, nu am nici un TTR la vanzare.

TTR din ce an ? Eu am cautat pe net si am dat intamplator peste unul din 1998 care are doar doi cai in plus derci raportul Kg/cai putere e inferior iar compresia e doar de 8.3 :1

Am facut rost de manual de la un prieten si am vazut ca schimburile de ulei sunt trecute la 6000.Deci la 5000 ca sa nu te risti e OK.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e singurul manual de DRZ (S, E, SM) de care stiu: http://www.4shared.com/office/2GMgriQS/DRZ400.html. Nu cred ca E-ul are manual separat.

La fosta mea mobra cu motor de DRZ-E tot la ~5000 se schimba uleiul.

 

Stiu ca fac anti-reclama drz-ului pe topic de drz, dar daca vrei sa faci drumuri mai lungi de Buc-Brasov regulat, nu te vei simti prea bine in saua DRZ-ului decat daca mergi 1/2 din drum in picioare (e posibil, chiar si pe DN1 :) ).

TTR-ul are o sa omeneasca, aproape aceeasi greutate ca S-ul, vreo ~10 cai mai mult si e de 600. Si nu, nu am nici un TTR la vanzare.

 

@adiy

Cum domne, se fac din astea in Canada?!? :D

 

 

 

La drz, blanitza de miel sub curuletz este indispensabila la drum. Am avut experienta cu unul acum cativa ani si inca imi amintesc de senzatia unei pene de lemn infipte in anus.

Daca vrei compromis, iei un XR650R. Ai de facut niste modificari care iti fac viata usoara, schimbi uleiul la 2500-3000 daca o exploatezi in regim normal(1000 la off).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TTR din ce an ? Eu am cautat pe net si am dat intamplator peste unul din 1998 care are doar doi cai in plus derci raportul Kg/cai putere e inferior iar compresia e doar de 8.3 :1

Am facut rost de manual de la un prieten si am vazut ca schimburile de ulei sunt trecute la 6000.Deci la 5000 ca sa nu te risti e OK.

 

Vad ca nr. de cai la DRZ variaza. Eu stiam ca modelele mai noi au 35. Pe wiki scrie 33.ceva, pe adv si forumuri conexe 35 si am vazut vehiculati pana la 40. Deci raportul putere greutate ar fi tot cam pe acolo: ~38 / 130 fata de 42 / 140. Cifrele astea variaza, dar tine cont ca la DRZ puterea maxima e in ture multe. As zice ca TT-ul (sau alte mobre similare de 600) au viteza de croaziera cu 15 - 20km/h mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai folosit slick?....pfff nimeni nu stie de 160....si nu e chiar eftin unul nou...ma kak pe mine sa nu dau banii degeaba..mersi oricum frumos

 

La DRZ cand pui pe spate 160 mai ales pe bascula de S il musca lantul de-l iau dracii :D 160 profil de strada.

 

Slick-ul are un profil MULT mai bombat, nu este atat de "ciupercat" ca o guma pentru uz stradal, deci este ok. N-am avut, dar te asigur ca intra fara sa si-o ia de la lant.

 

 

 

Am facut rost de manual de la un prieten si am vazut ca schimburile de ulei sunt trecute la 6000.Deci la 5000 ca sa nu te risti e OK.

 

NICIODATA, repet, NICIODATA sa nu-i schimbi uleiul la un DRZ la mai mult de 2000 km. Eu foloseam doar 7100 si 300 V 15w50 si il schimbam la 1500-2000 km. E un motor mic fortat, care are 300 ml de ulei in motor si 1,7 Litri in cadru.

 

Oricum dupa 2000 km incepe si ti-l mananca chiar daca mergi relativ usor. Matematic e acelasi lucru daca schimbi la 2000 km si nu completezi nimic sau daca schimbi la 3000 km si completezi 1 litru. Se echilibreaza in timp la un calcul de 6000 km. Daca te zgarcesti pana si la ulei, sa-ti ajute Dumnezeu sa te tina motorul sufiecient de mult cat sa-l vinzi ;).

 

Ma rog, fiecare face cum il duce capul ... chiar azi m-a sunat un prieten sa-mi comande niste ulei REPSOL pentru un Transalp pentru un client de-al lui si sa-mi zica ca facea clientul figuri ca la mine e mai scump cu 10 ron ca in alta parte ... bla bla ... oricum ii putea un Repsol de 110 ron ... si pe urma sa-mi zica ca tot ala trebuie sa vina pe la el sa-i puna niste leduri pe parbriz pe care a dat 90 ron si il mai costa 150 ron montajul.

CONCLUZIA ... mai sunt si IDIOTI care dau 2 mil jumate pe niste leduri si 1 milion pe ulei. Ca si oameni care posteaza pe un topic de SUPERMOTO ( SM = forja, blana, turbo-sport, ready 2 race) va rog sa nu faceti parte din catergoria "toti banii in blink blink", da la ulei ne luam Floriol sau Bunica ca au reducere in Carrfour si il schimbam cum schimba aia uleiul la cartofi la Mec.

 

O zi buna va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa pui 15W50 la drz? pe unde mergeau cu el?

un dr-z ok mananca 300 g la 5000 km (motul 300v). la un moment dat facusem un calcul ca si eu vroiam sa schimb uleiu la 2000km si nu stiu cat se merita pt ca la 80 000 km ajungi sa faci 24 schimburi de ulei mai mult decat daca schimbi la 5000km. acum depinde fiecare ce ulei baga.

intr-adevar nu e confortabil la drum lung....dar depinde de experienta zic eu. pana acum am reusit 700 km pe zi pe forestier, care au fost mult mai relaxanti decat cei 800 km pe asfalt. oricum am facut multe drumuri lungi cu gasca de alte tipuri de motoare (confortabile) si mereu am avut impresia ca multi is mai obositi ca mine (nu toata lumea).

pe mine ma doare de exemplu spatele si fundu si tot cand zor cu avionu cate 7 ore. cred c-as prefera o sa de dr-z in loc de scaun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NICIODATA, repet, NICIODATA sa nu-i schimbi uleiul la un DRZ la mai mult de 2000 km. Eu foloseam doar 7100 si 300 V 15w50 si il schimbam la 1500-2000 km. E un motor mic fortat, care are 300 ml de ulei in motor si 1,7 Litri in cadru.

 

In manualul scris de japonez, care stie si el ca DRZ e "motor mic si fortat" scrie 6000. Pe de alta parte, tu, care printre altele vinzi si ulei, scrii aici cu litere de tipar cuvantul niciodata de 2 ori. Nu stiu ce sa mai cred.

Cum ai ajuns totusi la numarul 2000? De ce nu 3000 sau 1000 sau 1250?. Ai impartit la 3 intervalul din manual? La EXC la cat schimbi uleiul, la 3h?

 

Uleiurile sintetice bune tin la tavaleala. Cand m-am simtit cu musca pe caciula si am schimbat si eu pe la 2500 (15-50W), culoarea era foarte apropiata de cea originala si filtrul era curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca instructiunile din manualul de fabrica sunt litera de lege. Nu ma apuc eu sa reinventez apa rece, in conditiile in care oamenii care au scris manualul sunt cei care au proiectat si construit motorul. Cat despre full sintetic, semi si mineral...unde scrie-n carte de care sa bagi?

Daca te apuci sa le faci dupa capul tau, ridici costurile de exploatare in mod nejustificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU te obliga nimeni sa incalci litera de lege din manualul de fabrica, vai doamne! :D Nu deschidem o noua discutie despre ulei, cel putin nu pe threadul asta.

 

Dar nu cred ca mai exista vreun drz in garantie sa vrei sa ii schimbi uleiul la 6000 de km..

 

Sa fim seriosi, uleiul e cel mai sanatos si mai ieftin lucru pe care il poti schimba la un motor. Bineinteles, ca daca pui 300V de fiecare data, treaba se schimba. Mai bine mai ieftin si mai des.

 

Astea sunt doar sfaturi dobandite in timp de oameni care au avut de-a face cu jucaria asta si sunt menite sa previna anumite situatii.

 

De ce nu ulei mineral?... Seriously, tu ai simtit cum merge un drz pe pishat d-ala? :D

Editat de tzakedotnet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham...si pe ce considerente il numesti pishat?

Eu ma uit in manual si apoi la clasificarile API si Jaso. Cata vreme depaeste necesitatile impuse de producator, e ok.

Hai sa fim seriosi, nu sunt facute din unt sau plastilina. Cat despre uzuri, nu e mare lucru sa bagi 200 de euro in segmenti, garnituri si simeringuri de supapa la 50 000. Pistonul nu-l vad sa se duca.

 

p.s: vorbesc din experienta first hand, cu un numar de motoare desfacute si revizionate cu micrometrul, comparatorul si sublerul in mana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e mai bine sa pui mai ieftin (semi-sintetic) si mai des, eu nu sunt convins.

Dar de ce sa-ti mai iei DRZ, daca tot vrei sa schimbi uleiul la 1000 - 2000km? Asa iei EXC, schimbi cate 1L (nu 2) la 1000km si tot acolo iesi.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e mai bine sa pui mai ieftin (semi-sintetic) si mai des, eu nu sunt convins.

Dar de ce sa-ti mai iei DRZ, daca tot vrei sa schimbi uleiul la 1000 - 2000km? Asa iei EXC, schimbi cate 1L (nu 2) la 1000km si tot acolo iesi.

eu personal care am dat Drz-ul de curand , am schimbat uleiul la 1500-2000km pt ca as mi se pare normal... pe forumurile de afara , mai toata lumea schimba uleiul la DRZ la 1000mile... tradus in km ar fi tot pe la 1500-2000km. Vrei sa ai un motor bun si sa te tina mult, schimba uleiul mai des si o sa te tine... nu vrei sa te tina , nu e bai si schimba la 6000. La EXC se schimba uleiul la 15h regim cometitie sau 30h regim hobby. Cum nu fac competitie dar nici hobi nu pot sa il numesc eu o sa il schimb la EXC la fix 23h :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...