Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am uitat, e din 2011 si e misto. Dar nu stiu de ce tragi tu concluzia ca Stoner ar fi acel "Fastest". Mai ales ca filmul nu include nimic despre sezonul 2011. Deci daca au lasat de inteles ca exista cineva mai rapid decat Rossi, cu siguranta se refereau la Lorenzo.

s-a referit la sezonul 2007!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o tine tot asa Ducati ii va da cu shpitzul(scuzati limbajul messengeristic) in poponeata cat de curand!

"aaaaa get the fuck out a'here!"

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o tine tot asa Ducati ii va da cu shpitzul(scuzati limbajul messengeristic) in poponeata cat de curand!

"aaaaa get the fuck out a'here!"

 

 

deja i l a dat de ceva vreme.....nu prea mai a u incredere ca vale poate sa faca ceva cu desmo......s a vazut si saptamana trecut la misano a fost fluierat de 65 000 de ducatisti......

la ducati se asteapta venirea lui cal crutchlow sau giuliano din sbk....;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta dintre Rossi si Stoner consta in faptul ca australianul a facut treaba si pe o motocicleta italiana si pe una japoneza pe cand 'VEDETA' a facut treaba DOAR pe una japoneza.

cred ca asta spune multe despre talentul celor doi!

trebuie sa fii orb sau sa fii fan Rossi dinala fanatic sa nu vezi adevarul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta dintre Rossi si Stoner consta in faptul ca australianul a facut treaba si pe o motocicleta italiana si pe una japoneza pe cand 'VEDETA' a facut treaba DOAR pe una japoneza.

cred ca asta spune multe despre talentul celor doi!

trebuie sa fii orb sau sa fii fan Rossi dinala fanatic sa nu vezi adevarul asta!

 

Cred ca habar nu ai ce vorbesti..nu vreau sa intru in detalii ca e clar ca imi racesc tastatura degeaba, mai citeste, mai documenteaza-te, analizeaza rezultatele anilor precedenti inainte sa faci afirmatii privind lucrurile din balon.

Stoner a cam demonstrat anul asta ca nu face fata lui Laurentiu pe o Honda ff competitiva, noroc cu cazatura aluia ca astfel a recuperat o tona de puncte si poate lupta iar pt primul loc in campionat...

Daca pe Honda a ramas in urma fata de Gheorghe, iti spun eu ce facea Stoner daca ar fi concurat anul asta pe Ducati: facea - pardon - c_a_c_a_t_u_l praf - cum l-a facut si in ultimii lui 2 ani la Ducati. Da, Stoner e un talent imens, si Da Stoner a fost singurul care a scos din Ducati tot ce se putea scoate, DAR nu inteleg dezinformatii ca tine care il ridica in slavi mai mult decat il recomanda rezultatele !

A castigat 1 (UNU) campionat cu Ducati (2007), si a mai avut rezultate ok cu ei in 2008 (locul2), dupa care in 2009, 2010 - PA si pusi!!! Apoi a mai castigat un campionat pe o japoneza. Un calcul complex si elaborat zice ca 1+1=2 parca.. In timp ce "VEDETA" de care cu dezgust vorbesti, a castigat "DOAR" NÂşpe campionate - it's that simple!

Trebuie sa fii orb, chiar daca nu esti deloc fan Rossi, sa nu vezi adevarul asta !

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si toate acele campionate nshpee au fost castigate pe mobre japchinezesti.

era vorba aici de stoner vs rossi.

lasa lorenzo

care e poate mai talentat decat amandoi la un loc.

2007 champ

2008 vice champ

2009 loc 3

2010 la fel daca bine tin minte.

acum spune-mi te rog palmaresul 'marelui' pe Ducati ca sunt foarte curios.

aici e vorba de rezultatele dintre cei doi pe Ducati.

nu ne adu aminte de anii in care rossi concura contra lui sete gibernau si capirossi.

stoner vs rossi Ducati

stick to the poin please.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si toate acele campionate nshpee au fost castigate pe mobre japchinezesti.

era vorba aici de stoner vs rossi.

lasa lorenzo

care e poate mai talentat decat amandoi la un loc.

2007 champ

2008 vice champ

2009 loc 3

2010 la fel daca bine tin minte.

acum spune-mi te rog palmaresul 'marelui' pe Ducati ca sunt foarte curios.

aici e vorba de rezultatele dintre cei doi pe Ducati.

nu ne adu aminte de anii in care rossi concura contra lui sete gibernau si capirossi.

stoner vs rossi Ducati

stick to the poin please.

 

Si care e problema ta? puteau fi castigate si pe trotineta, i don't care. Concluzia mea a fost foarte clara in povestea ta de talente Rossi vs Stoner, adica Rossi>>>>>>Stoner la nr campionate castigate.

Degeaba te agăți de lipsa de rezultate ale lui Rossi la Ducati, am subliniat deja ca Stoner a fost sigurul care a performat la Ducati. Pentru UN AN! :crack:

Chiar ai o problema de apreciere a realitatii daca poti spune ca Lorenzo e mai talentat ca Rossi plus Stoner la un loc. Defapt e atat de copilareasca de nici nu stiu de ce ma agit sa o comentez.

In plus ai si o sursa de informare sau memorie proasta: 2009, 2010 Stoner a fost pe 4 adica tradus - mediocru. In 2011 daca era la Ducati, ar fi avut incontestabil rezultate mai bune decat Rossi. Dar la sfarsitul sezonului, un loc 4 sau 5 in campionat tot MEDIOCRU se chema..In 2012 - Stoner-> Ducati? Ai fi avut acceasi situatie.. Pe ce imi bazez afirmatia? Pe faptul ca e cam pe 2 calarind Honda, chiar crezi ca pe Ducati trecea de pozitia 4?

Deci inca o data: unde este atat de MARELE palmares al lui Stoner la Ducati?!? Sau in general?? Le ai in postul meu anterior, asa ca nu imi voi mai toci tastatura...

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sergiukawa tu crezi ca daca ar veni stoner acum la ducati ar castiga din nou cu acest model?de ce nu suntem realisti?yamaha si honda n-au dormit si au ajuns la un nivel inalt din 2007 pana acum pe cand ducati nu a mai dezvoltat nimik din 2007 de cand a iesit stoner campion.asa ca poti sa te dai si cu poponeata de pamant si toti ceilalti care cred ca daca stoner era in prezent la ducati mai castiga un mondial cu acest prototip.si o sa mai treca vreo 2 generatii de acum in colo care "o sa-i calce in cacatul lui rossi"adica sa-l egaleze sau sa-i depaseasca palmaresul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta dintre Rossi si Stoner consta in faptul ca australianul a facut treaba si pe o motocicleta italiana si pe una japoneza pe cand 'VEDETA' a facut treaba DOAR pe una japoneza.

cred ca asta spune multe despre talentul celor doi!

trebuie sa fii orb sau sa fii fan Rossi dinala fanatic sa nu vezi adevarul asta!

 

Daca asta e criteriul tau de comparatie al talentului pilotilor, atunci e clar cu cine stam de vorba :laugh:

 

Si apropo... inainte sa castige titlul cu vreo japoneza, Rossi a castigat pe o motocicleta italiana. Aprilia mai exact ;)

 

@sergiukawa tu crezi ca daca ar veni stoner acum la ducati ar castiga din nou cu acest model?de ce nu suntem realisti?yamaha si honda n-au dormit si au ajuns la un nivel inalt din 2007 pana acum pe cand ducati nu a mai dezvoltat nimik din 2007 de cand a iesit stoner campion.asa ca poti sa te dai si cu poponeata de pamant si toti ceilalti care cred ca daca stoner era in prezent la ducati mai castiga un mondial cu acest prototip.si o sa mai treca vreo 2 generatii de acum in colo care "o sa-i calce in cacatul lui rossi"adica sa-l egaleze sau sa-i depaseasca palmaresul.....

 

Asta nu prea e adevarat. D16 de astazi, e complet diferit fata de motocicleta pe care a castigat Stoner titlul. Chiar in anul urmator (sau in 2009, nu mai stiu sigur) s-au facut schimbari majore (cadrul de carbon, etc.). Deci nu se poate spune ca a ramas la acelasi nivel din 2007.

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...In 2011 daca era la Ducati, ar fi avut incontestabil rezultate mai bune decat Rossi. Dar la sfarsitul sezonului, un loc 4 sau 5 in campionat tot MEDIOCRU se chema..In 2012 - Stoner-> Ducati? Ai fi avut acceasi situatie.. Pe ce imi bazez afirmatia? Pe faptul ca e cam pe 2 calarind Honda, chiar crezi ca pe Ducati trecea de pozitia 4? [Asta dupa un sezon in care a fost "acuzat" de invincibilitate la fiecare cursa. E clar ca Honda are ceva dificultati anul asta. Dificultati cu care ne-a obisnuit din 2007 incoace, desi vina a fost aruncata mereu pe Pedrosa.

Daca tot te obosesti sa faci predictii, macar contextul ar trebui subliniat (in defavoarea puterilor paranormale). Stoner a obtinut acele performante in ultimii ani la Ducati, cu un efort si invetitii minore din partea uzinei. Motiv pt care au aparut si criticile care au dus la racirea relatiei dintrei ei, culminand cu parasirea echipei. Pe cand fondurile investite (prapadite) si eforturile de dezvoltare pe care uzina la face, sunt maxime in cazul lui Rossi......cu rezultate mult mai slabe (au ajuns sa se lupte cu echipele satelit Ducati, ceva inimaginabil pe vremea lui Stoner).

Prin prisma acestor diferente de abordare din partea echipei, :what: poate ca Stoner ar fi reeditat sezonul 2007, cu sprijinul pe care l-a primit Rossi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu prea e adevarat. D16 de astazi, e complet diferit fata de motocicleta pe care a castigat Stoner titlul. Chiar in anul urmator (sau in 2009, nu mai stiu sigur) s-au facut schimbari majore (cadrul de carbon, etc.). Deci nu se poate spune ca a ramas la acelasi nivel din 2007.

 

Ăsta e un argument care nu stă în picioare. Fie că place sau nu, Stoner a obținut ceva rezultate cu toate versiunile de Ducati pe care a alergat (adică a cîștigat măcar o cursă cu fiecare dintre ele). Rossi nu.

 

Iar la actuala versiune se lucrează de cînd a plecat Stoner și i-a luat locul subiectul acestui topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca asta e criteriul tau de comparatie al talentului pilotilor, atunci e clar cu cine stam de vorba :laugh:

De fapt, e o variatie ca unui criteriu promovat de Rossi & Co. Poate ca nu iti mai aduci aminte, dar inainte de esecul lui cu Ducati, trambitau peste tot ca va fi singurul pilot care castiga (curse/titluri) cu 3 constructori diferiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăsta e un argument care nu stă în picioare. Fie că place sau nu, Stoner a obținut ceva rezultate cu toate versiunile de Ducati pe care a alergat (adică a cîștigat măcar o cursă cu fiecare dintre ele). Rossi nu.

 

Iar la actuala versiune se lucrează de cînd a plecat Stoner și i-a luat locul subiectul acestui topic.

 

Mai citeste o data ce am scris. Nu e niciun argument, si nu incercam sa il scuz pe Rossi. Ii atrageam atentia lui Golf, ca Ducati a schimbat modelul D16 din 2007 si pana acum, deci nu se poate spune ca le-a pus la dispozitie pilotilor aceeasi motocicleta veche de ani de zile. Au venit cu imbunatatiri si ei. Ca n-au dat rezultatele la care se asteptau, asta e altceva. Dar de venit cu update-uri, au venit. Mai ales in ultimii 2 ani, de la sosirea lui Rossi la ei.

 

De fapt, e o variatie ca unui criteriu promovat de Rossi & Co. Poate ca nu iti mai aduci aminte, dar inainte de esecul lui cu Ducati, trambitau peste tot ca va fi singurul pilot care castiga (curse/titluri) cu 3 constructori diferiti.

 

Foarte bine ai zis "constructori". Domnu' de mai devreme spunea ca stoner e smecher ca a castigat cu o motocicleta italiana, iar rossi e tantalau ca n-a reusit asta decat cu japoneza. Adevarul e ca ambii piloti (Stoner si Rossi) au reusit sa castige titluri la MotoGP cu 2 constructori diferiti - Rossi cu Honda si Yamaha, Stoner cu Ducati si Honda. Asa ar fi trebuit sa sune mesajul lui, daca voia o comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine ai zis "constructori". Domnu' de mai devreme spunea ca stoner e smecher ca a castigat cu o motocicleta italiana, iar rossi e tantalau ca n-a reusit asta decat cu japoneza. Adevarul e ca ambii piloti (Stoner si Rossi) au reusit sa castige titluri la MotoGP cu 2 constructori diferiti - Rossi cu Honda si Yamaha, Stoner cu Ducati si Honda. Asa ar fi trebuit sa sune mesajul lui, daca voia o comparatie.

Am spus si ca este o variatie a aceluiasi criteriu. Din moment ce Rossi, si multi dintre suporterii lui, au mizat pe asemenea recorduri, replicile sunt invitate.

Dar daca vrei parerea mea, mi se pare mai lipsit de semnificatie sa castigi cu 2-3-4 constructori diferiti, in cazul in care toti aplica aceeasi reteta. Dar sa castigi cu motociclete cu diferente profunde de conceptie, merita remarcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca asta e criteriul tau de comparatie al talentului pilotilor, atunci e clar cu cine stam de vorba :laugh:

 

 

da Bogdane asta e criteriul dupa care masori talentul unui pilot.

Ce poate sa faca acel pilot pe o varietate cat mai mare de motociclete.

si Stoner a aratat ca poate fi campion pe o mobra cu un suport tehnic minim din partea uzinei lucru pe care 'marele' nu e in stare sa o faca....dimpotriva....mai ajunge sa fie si fluierat de conationali.

 

si apropo stoner a iesit campion mondial pe un motor cu 6 generatii mai vechi.

daca e sa ne luam dupa progresul tehnologic putem afirma fara greseala ca mobra actuala a lui rossi e mai buna din orice punct de vedere.

daca nu performeaza nici cu asta puteti doar afirma ca celelalte motociclete sunt cu 3 clase mai bune...

sau....

daca mobrele sunt toate cam pe acolo ramane de zis doar ca rossi e un rider mai slab decat restul din fata....ceea ce e doamne fereste o blasfemie

caci nu-i asa....el va ramane vesnic cel mai bun....doar mobrele pe care le are in mana sunt mereu mai slabe

alta explicatie nu exista

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da Bogdane asta e criteriul dupa care masori talentul unui pilot.

Ce poate sa faca acel pilot pe o varietate cat mai mare de motociclete.

 

Ma rog - fiecare are dreptul la o opinie..probabil pilotul ideal pt tine e campion la dirt, cross, hard-enduro, trial, GP, acrobatie cu avioane de vanatoare, patinaj artistic, stie sa picteze, e expert in arte marțiale, vorbeste 7 limbi, e fotomodel, ii plac pisicuțele pufoase si in viata de zi cu zi conduce Dacia 1310 din '79....Un Jarvis campion la GP sau un Rossi campion la sarituri cu paraÂşuta (paraÂşutele sa ma scuze). Ce mai, un Chuck Norris pe 2 roți! Dar atentie: sa nu fi castigat mai mult de 2-3 campionate ca deja pierde din talent!! Pt ca talentul nu are nici o treaba cu palmaresul ci doar cu cat de des schimbi mobra...- "uarever"...

 

Recunosc , si mie mi-ar fi placut ca Rossi - Ducati sa fie un success, si sa demonstreze ca poate face din orice mobra un bisturiu de neoprit. Uite ca nu e superman - si toti lătratorii de Rossi pot fi acum fericiti de esecul respectiv...Dar asta nu inseamna ca Rossi e mai putin valoros - istoria s-a scris deja! - sau ca Stoner sau alt pilot cu 2-3 campionate in buzunar e de acelasi calibru cu Rossi. Sau ca Stoner ar mai fi castigat un alt campionat daca ramanea la Ducati.:crack:

Giacomo Agostini a castigat clasa 500cmc de 7 ori cu MV Augusta si odata cu Yamaha. Te incanta, -dupa atatia ani- faptul ca a castigat un campionat si cu Yamaha? E problema ta - insa fie ca iti place sau nu, Agostini ramane un punct de referinta in motociclismul de viteza, la fel cum va ramane si Rossi. Stoner cu palmaresul si talentul lui va ramane doar in memoria fanilor pt cativa ani, si cam atat..

 

caci nu-i asa....el va ramane vesnic cel mai bun....doar mobrele pe care le are in mana sunt mereu mai slabe alta explicatie nu exista

 

Lamentări de genul acesta iÂşi au locul la gropița cu nisipel, alături de căluți de plastic, indieni Âşi surprize de gumă turbo - fără nicio altă legătură cu realitatea!

 

Apropos de Jarvis - stiu ca e off topic dar nu ma pot abtine:

Enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da Bogdane asta e criteriul dupa care masori talentul unui pilot.

Ce poate sa faca acel pilot pe o varietate cat mai mare de motociclete.

si Stoner a aratat ca poate fi campion pe o mobra cu un suport tehnic minim din partea uzinei lucru pe care 'marele' nu e in stare sa o faca....dimpotriva....mai ajunge sa fie si fluierat de conationali.

 

si apropo stoner a iesit campion mondial pe un motor cu 6 generatii mai vechi.

daca e sa ne luam dupa progresul tehnologic putem afirma fara greseala ca mobra actuala a lui rossi e mai buna din orice punct de vedere.

daca nu performeaza nici cu asta puteti doar afirma ca celelalte motociclete sunt cu 3 clase mai bune...

sau....

daca mobrele sunt toate cam pe acolo ramane de zis doar ca rossi e un rider mai slab decat restul din fata....ceea ce e doamne fereste o blasfemie

caci nu-i asa....el va ramane vesnic cel mai bun....doar mobrele pe care le are in mana sunt mereu mai slabe

alta explicatie nu exista

 

Exista si alta explicatie. Si nu e una, ci sunt o mie, adunate, din care rezulta esecul lui Rossi la Ducati. Eu te inteleg ce spui tu. Stoner e mai bun ca Rossi, Lorenzo e mai bun ca Rossi (si ca Stoner :D ) . Corect, in prezent exact asa si e. Dar asta nu inseamna ca Rossi e praf, sau ca e pilot de locul 11-12 cum spuneai tu. Combinatia asta Rossi+Ducati e esecul. El a crezut ca impreuna cu echipa poate sa faca din Ducati cea mai buna motocicleta, dar s-au inselat. E logic ca Ducati nu a fost cea mai buna in ultimii 3-4 ani... asta reiese din rezultatele lui Stoner, care se chiunuia si care nu a mai reusit sa ia vreun titlu. Cand a venit la Honda si a dat de o motocicleta superioara, a rupt concurenta in doua. Rossi in schimb a plecat de la cea mai buna motocicleta (Yamaha) la motocicleta cu care se chinuia Stoner (e adevarat, se chinuia sa iasa pe podium sau sa castige, nu doar sa termine cursa :D ). Si nu asta ar fi problema majora... problema e ca in atata timp ei nu au reusit sa schimbe in bine acea motocicleta, cu toate modificarile lor. Asta e esecul mai mare. Si trebuie sa recunoastem ca in momentul de fata, nu pilotul este esecul, ci materialul de concurs (si da, o parte din vina o poarta si Rossi pt esecul acestui material de concurs, din moment ce si el e implicat direct in dezvoltare). Problema e insa ca tu il subestimezi pe Rossi. Tu crezi ca el nu mai e un pilot bun. Gresit. El inca e capabil sa castige victorii de etapa, daca ar avea o Yamaha, sau sa iasa pe podium daca ar avea o Honda. (cei de la Yamaha au si spus motivul pt care nu ar fi bun Rossi la echipa lor. Si anume ca poate sa ii ia puncte lui Lorenzo, prin castigarea de etape, si astfel Lorenzo pierde teren in lupta pt titlu cu adversarii de la Honda - la vremea respectiva nu anuntase Stoner retragerea).

 

Si mai trebuie spus un lucru. Sa nu ne imaginam ca Ducati in 2007 a fost o motocicleta slaba in comparatie cu concurenta. Orice pilot, castiga campionatul daca are o motocicleta capabila de asa ceva. Rossi a castigat cu Yamaha, atunci cand YZR-M1 era in top. Lorenzo la fel... anul trecut cu ceva probleme, nu a mai reusit sa castige. Stoner si el tot la fel... cu RCV-ul de anul trecut era de neinvins, iar anul asta cand au ceva probleme cu motocicleta, pare om obisnuit :D nu mai pare din alta liga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi pissed off at Ducati.

 

Poate are dreptate. Dar nu-mi dau seama ce mai vrea să schimbe?

Cadrul? Check (x3).

Bascula? Check (x2).

Motorul? Asta ar fi ultima posibilitate, și sunt sigur că acolo bate: un V cu unghi mai mic, care să poată fi translatat mai ușor spre față, sperând astfel sa câștige aderență pe partea frontală. Dar atunci ce mai rămâne "Ducati" în motocicleta aia, în afară de distribuția desmodromică?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul? Asta ar fi ultima posibilitate, și sunt sigur că acolo bate: un V cu unghi mai mic, care să poată fi translatat mai ușor spre față, sperând astfel sa câștige aderență pe partea frontală. Dar atunci ce mai rămâne "Ducati" în motocicleta aia, în afară de distribuția desmodromică?

Or fi ajuns si ei la fundul sacului. Un motor nou presupune alte investitii dupa care ar putea sa se trezeasca cu Rossi facand aceleasi declaratii. Si dupa tot sirul asta de reproiectari fara directie, sa ii si lase balta la sfarsitul sezonului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi pissed off at Ducati.

 

Poate are dreptate. Dar nu-mi dau seama ce mai vrea să schimbe?

Cadrul? Check (x3).

Bascula? Check (x2).

Motorul? Asta ar fi ultima posibilitate, și sunt sigur că acolo bate: un V cu unghi mai mic, care să poată fi translatat mai ușor spre față, sperând astfel sa câștige aderență pe partea frontală. Dar atunci ce mai rămâne "Ducati" în motocicleta aia, în afară de distribuția desmodromică?

 

Personal imi pare rau ca s-a renuntat atat de usor la cadrul de carbon, care in umila mea opinie reprezinta viitorul, avand posibilitati nelimitate de tunning a flexibilitatii , distributiei greutatii etc spre deosebire de cadrele de aluminiu din care s-a cam scos ce era de scos.. Bineinteles ca e greu de dresat un cal batran ca Rossi -care a pilotat "fier" toata viata,- sa "citeasca" feedback-ul total diferit dat de carbon, asta fiind principalul sau argument cand a cerut renuntarea la sus mentionatul cadru. Foarte posibil Stoner sa fi facut treaba mai buna la acest capitol, insa implementarea unui asemenea proiect ar avea sanse mai mari de reusita daca s-ar lucra cu piloti si mai tineri -nu e o certitudine,- imi dau si eu cu parerea...In rest sunt curios ca tot omul, sa vad ce se va intampla cu "V-ul ingust" dupa U.S. Grand Prix.

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...