P T R Postat Mai 25, 2013 Autor Share Postat Mai 25, 2013 Sunt amator, nu fac performanta ,concurentul principal sunt eu insumi. Acum te rog ..scrie pe alte topicuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Acum te rog ..scrie pe alte topicuri. Eu n-o sa te rog sa nu mai scrii pe forumuri, cu atitudinea asta. Dar e in contradictie cu orice idee de..... forum/spatiu public. Observ ca de la un timp replica ta se reduce la experienta de amator de trackdays. Indiferent de subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Mai 26, 2013 Autor Share Postat Mai 26, 2013 Eu n-o sa te rog sa nu mai scrii pe forumuri, cu atitudinea asta. Dar e in contradictie cu orice idee de..... forum/spatiu public. Observ ca de la un timp replica ta se reduce la experienta de amator de trackdays. Indiferent de subiect. Si replicile tale sunt reduse la ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maco Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Chiar trebuie sa fi de 3 ani sa crezi asa ceva Nu tot ce zboara se mananca...Daca "desteptul" care a pus descrierea "Rossi pissing in the midlle of the race" ar fi zis ca Rossi a concurat cu buda in brate si pantalonii in vine - l-ai fi crezut? Friend, intrebarea era la misto, dar se pare ca nu ai simtul umorului. Te iei prea in serios, relaxeaza-te putin, zambeste si incearca sa nu mai jignesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Man, faptul ca ai postat o faza de generic veche si arhicunoscuta - care a mai fost postata pe aici macar de cateva ori, si care are si un titlu neinspirat, continand "in the middle of the race" ar conduce gandul la faptul ca pt tine e noua (faza respectiva), si ai luat respectivul titlu ca atare Dealtfel comentrariul imediat urmator al lui bibi confirma faptul ca "gluma" ta a fost perceputa la fel si de altii..nu doar de mine. Bafta la postari cu umor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maco Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Man, faptul ca ai postat o faza de generic veche si arhicunoscuta - care a mai fost postata pe aici macar de cateva ori, si care are si un titlu neinspirat, continand "in the middle of the race" ar conduce gandul la faptul ca pt tine e noua (faza respectiva), si ai luat respectivul titlu ca atare Dealtfel comentrariul imediat urmator al lui bibi confirma faptul ca "gluma" ta a fost perceputa la fel si de altii..nu doar de mine. Bafta la postari cu umor! Nu sunt raspunzator pentru ceea ce "percep" altii . Promit ca urmatoarea data sa anunt cand fac o gluma printr-un sir lung de omuleti zambitori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 cum va fi casca lui Rossi la Mugello? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Lipseste casca cu joker-ul, pe care a avut-o cand si-a rupt piciorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 ...si freza de mohican Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gtigabi Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) E primul meu post, pe acest forum, asa ca incep prin a saluta comunitatea Dupa cum se observa sunt un fan, ca multi dintre voi, ai lui Rossi, si ma uit la curse de MotoGp, de prin 95, dar nu numai pentru ca am urmarit si alte competitii pe 2 roti. Nu sunt un fan-boy, prin care il absolv pe VR|46 de orice vina, ma refer vis-a-vis de orgoliul de a fi primul pilot din istorie ce castiga cu 3 constructori diferiti, mutarea la Ducati fiind un fiasco total, pt ca modul cum se comporta motocicleta, este total diferit de modul de pilotaj al lui. Am citit, inainte de a posta multe posturi, din acest topic, cum unii erau entuaziasmati dupa etapa din Qatar si cum unii il dau ca pensionar, pe italian. Ce a gasit VR|46, cand s-a reintors la Yamaha in 2013, a gasit un motor ce a fost dezvoltat in ultimii 2 ani, de pilotul ce trebuie luat etalon Lorenzo. A gasit Honda de uzina prin 2 piloti, mai mult decat in forma atat Pedrosa (ce dupa cursa de la Jerez, declara ca nici nu s-a fortat sa castige), cat si Marquez un "lup tanar" avid de rezultate, ce isi asuma riscuri uriase, pt ca dovedi ca este ACEL pilot #1. Ambii piloti de la Honda, beneficiaza de un motor superior, motocicletei M1 2013 pusa la dispozitie de catre Yamaha si argumentez si cu ce : 1 cutia de viteze seamless gearbox, ce schimba in mai putine milisecunde, asta se traduce prin timpi morti mai putini si prin avantajul ca Honda este SINGURA motocicleta ce poate schimba culcata pe viraj, treapta de viteza, ce pe un tur pt un rider, conteaza enorm 2 ciclistica motorului Honda, este superior momentan, pt ca nu uzeaza la acelasi nr de tururi si nu supune in sarcina un stress continuu cu urmari imediate gumei spate. (pe un circuit pe care care Yamaha era favorita, ma refer la Austin-Texas, si iau etalon rezultatele din testele din iarna, unde Yamaha au avut niste rezultate extraordinare, situatia in cursa s-a schimbat, dar din iarna si pana la cursa, Honda a venit cu noua bascula) Revenim la Yamaha noastra din 2013...si riderii ce o calaresc Lorenzo se plange de motocicleta si se observa ca cel mai bun pilot Yamaha in ultimii ani, cu rezultate ce trebuiesc luate ca etalon, se complica si nu isi gaseste ritmul in curse si da vina pe guma spate Bridgestone pt rezultatul modest inregistrat pe ploaie in Franta/Le Mans...ulterior Yamaha a dat un comunicat oficial prin care isi cere scuze si admite ca nu cauciucul a fost de vina. In momentul in care Lorenzo incepe sa isi arate frustrarea, clar e o problema. Rossi a revenit la o echipa, pe un motor, pe care inca il invata, stim ca este un bun dezvoltator si stim cum in 2004 cand a inceput mariajul cu Yamaha a reusit minuni, desi cu 1 an inainte Biaggi a declarat despre Yamaha, ca este o motocicleta anonima, de pluton, un "borcan-pe-roti", in opinia mea mai are nevoie de acomodare si incet-incet, probabil cand pe M1 o sa fie noul uprade de cutie-minune, rezultatele atat a lui Lorenzo cat si ale lui, o sa fie in crestere. Pe Rossi o sa il vedem anul viitor, ce poate si care este ritmul lui, cand motorul nu o sa mai fie construit in jurul lui Lorenzo. Nu il consider un rider obosit, gata de pensionat si in aceasta afirmatie, vin cu rezultatul si cursa din Qatar. Crutchlow, un pilot ce nu este constant, este rapid, dar nu constant...tavaleste multe motoare, are un deficit de upgrade-uri fata de motorul de uzina, dar este un pilot sustinut de catre Yamaha de uzina, nu este exact motocicleta cu specificatie 2012, este totusi ceva imbunatatit. Un pilot ce in ultimii ani, a calarit Yamaha si s-a obisnuit, are o incredere superioara fata de Rossi. http://www.break.com/index/the-greatest-motogp-finish-of-all-time-2319171/ Eu nu il consider expirat , cred ca inca poate. Editat Mai 29, 2013 de gtigabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Deci sa inteleg ca atunci cand esti aplecat pe Yamaha si apesi levierul schimbatorului de viteza cutia nu schimba treapta sau cum? Ce sa intelegem prin expresia "Honda e SINGURA care poate schimba atunci cand motocicleta e culcata? Ne place in schimb ca esti coerent si posturile tale nu arata ca niste carnati lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gtigabi Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Sunt unul din cei ce fac deplasari pe la etape din calendarul moto, pt a vedea LIVE atmosfera din GP, daca aveti ocazia nu o ratati! Un mic tribut VR|46 In momentul cand este aplecata Honda RCV 2013 este singura motocicleta ce poate schimba treapta de viteza, datorita cutiei, Yamaha trebuie sa fie mult mai dreapta, la unghiuri cu inclinatie mare, Yamaha nu performeaza la fel, iar asta se traduce prin latente mari. Deci sa inteleg ca atunci cand esti aplecat pe Yamaha si apesi levierul schimbatorului de viteza cutia nu schimba treapta sau cum? Ce sa intelegem prin expresia "Honda e SINGURA care poate schimba atunci cand motocicleta e culcata? Editat Mai 29, 2013 de gtigabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil1 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 E primul meu post, pe acest forum, asa ca incep prin a saluta comunitatea Bine ai venit Ce a gasit VR|46, cand s-a reintors la Yamaha in 2013, a gasit un motor ce a fost dezvoltat in ultimii 2 ani, de pilotul ce trebuie luat etalon Lorenzo. Am mai zis, din punctul meu de vedere scuza asta nu sta in picioare atat timp cat Marquez pune prima data piciorul pe mobre de GP si uite ca se adapteaza mult mai bine ca Rossi care a calarit Yamaha de clasa mare ani si ani de zile..stie majoritatea circuitelor pe dinafara, are experienta de curse/setup al mobrei mult mai mare etc etc. 1 cutia de viteze seamless gearbox, ce schimba in mai putine milisecunde, asta se traduce prin timpi morti mai putini si prin avantajul ca Honda este SINGURA motocicleta ce poate schimba culcata pe viraj, treapta de viteza, ce pe un tur pt un rider, conteaza enorm si Ducati am seamless, si cum zicea si fingers - Bradl si Butista cu seamless-uri sunt din alta liga comparativ cu Cal care e fara.. 2 ciclistica motorului Honda, este superior momentan, pt ca nu uzeaza la acelasi nr de tururi si nu supune in sarcina un stress continuu cu urmari imediate gumei spate. Dupa Qatar, Dani s-a plans de lipsa totala a aderentei pe roata spate si ca a trebuit sa faca slide (intentionat) pe tot parcursul cursei in incercarea de a contracara acest minus. Nu stiu daca ai gasit altundeva argumente care sa sustina ce spui tu despre ciclistica, sau daca e doar parerea ta, insa opinia generala e ca ciclistica Yama e cea mai buna, minusurile fata de H fiind exprimate in general la capitolul acceleratie si top speed. (pe un circuit pe care care Yamaha era favorita, ma refer la Austin-Texas, si iau etalon rezultatele din testele din iarna, unde Yamaha au avut niste rezultate extraordinare, situatia in cursa s-a schimbat, dar din iarna si pana la cursa, Honda a venit cu noua bascula) Maq+Ped au fost in top din prima pana in ultima zi la testele din martie de pe COTA, si la diferente de secunde intregi...in ultima zi diferentele s-au mai minimizat dar tot pilotii H au fost singurii care au coborat sub 2.min 04s/tur. Cu alte cuvinte , Yamaha nu a fost favorita nici cum acolo nici in teste presezon, nici in FP nici in calificari, nici in cursa in opinia mea mai are nevoie de acomodare si incet-incet, probabil cand pe M1 o sa fie noul uprade de cutie-minune, rezultatele atat a lui Lorenzo cat si ale lui, o sa fie in crestere. Pe Rossi o sa il vedem anul viitor, ce poate si care este ritmul lui, cand motorul nu o sa mai fie construit in jurul lui Lorenzo. Nu il consider un rider obosit, gata de pensionat si in aceasta afirmatie, vin cu rezultatul si cursa din Qatar. Eu nu il consider expirat, cred ca inca poate. Sunt deacord ca Y este in spatele H la momentul de fata, dar Rossi a fost mult prea in spate fata de JLO in cursele de pana acum. Mobra construita in jurul lui JLO...sorry da e cusuta cu ata alba atata timp cat rezultatele lui sunt f similare cu ale lui Crutchlow vina este la el undeva, nu la Yamaha. Nici eu nu il consider expirat, dar trebuie sa schimbe ceva / sa se adapteze destul de mult si destul de repede daca nu vrea sa ramana de caruta. ...Iar sa vii sa spui ca nu ai ca scop sa te bati pt victorie pe circuitul de acasa, nu mi se pare o atidudine de campion.., nu seamana a atitudine Rossi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gtigabi Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Sunt deacord ca Y este in spatele H la momentul de fata, dar Rossi a fost mult prea in spate fata de JLO in cursele de pana acum. Mobra construita in jurul lui JLO...sorry da e cusuta cu ata alba atata timp cat rezultatele lui sunt f similare cu ale lui Crutchlow vina este la el undeva, nu la Yamaha. Nici eu nu il consider expirat, dar trebuie sa schimbe ceva / sa se adapteze destul de mult si destul de repede daca nu vrea sa ramana de caruta. ...Iar sa vii sa spui ca nu ai ca scop sa te bati pt victorie pe circuitul de acasa, nu mi se pare o atidudine de campion.., nu seamana a atitudine Rossi.. Sunt sigur ca face maximum posibil, dar eu il iau ETALON pe Lorenzo ! Acum un an pornea ok, avea in primele 4 curse, 2 victorii...acum e frustrat ca nu poate tine pasul cu Honda, deci undeva e problema de motor, din moment ce acum un an in primele curse il domina pe Pedrosa (Stoner nu mai este in discutie) Acum Pedrosa are 2 curse castigate in primele 4 curse, iar Marquez e nuca tare. Argumentul ca Yamaha motorul pe care a performat Rossi, nu e acelasi si iti zic si de ce are 1000cc, iar motorul inclusiv Lin Jarvis anul trecut (2012) a zis ca a fost construit pe profilul lui JLO, atat in 2011 cat si in 2012, iar Spies a stat si a inghitit in sec, era oarecum de asteptat, mai ales ca Yamaha venea cu un JLO cu un titlu in buzunar din 2010 si pierdut in 2011 in fata unui Stoner dezlantuit. Dupa cursa din Qatar, au mai fost teste cu efecte imediate in cazul Honda, schimbarea basculei de acolo si boom-ul pe care atat Pedrosa si Marquez l-au simtit prin a uza mai putin guma spate. Imi place sa citesc www,gpone.com pentru ca se vorbeste fara perdea si destul de mult, pe prob tehnice, nu sunt asa de "sfatosi" ca motogp.com "Even so, after a good start, Rossi has encountered some difficulties. Why? " The season started well, then it was a bit 'unlucky. We must always consider that comes from two seasons in which he led a bike that never had confidence and a certain age is not so automatically get the same feeling . " How did you get with him and his team of technicians? " They told me everything and as always had a little 'too much. I was prepared, I do not say the worst, but something completely different. Instead it was all for the best , we are working very well together . " How are relations between Rossi and Lorenzo? " They're both more mature than in the past, are continuously. But above all, both provide the same information and this is very important for development. Valentino has more experience and therefore greater safety in testing, Jorge prefer to put a little 'more time. They arrive at the same result . " And both complain about the superiority of the Honda. " I do not think it's absolute best. In Qatar and Jerez Yamaha was better than we have been limited by low temperatures and not be able to use the hard rubber. In tests with 20 ° in M1 there were three more in front of everyone. Depends on the slopes . " When will the news that pilots ask? " The developments are continuous, that is electronics to the chassis, but from the outside it is difficult to notice. Regarding the change seamless in Japan are working on, we were never given a confirmation of when and if it comes, but they are very Reserved developments . However, we have already punched three engines, as a matter of rotation, I think this will be discussed in the case, in the second half of the season . " After you go to Barcelona for Aragon test, you will experience what? " New to the chassis, but Yamaha's engineers tell us the work program at the last minute . " Meregalli Si m-am mai documentat, doar Repsol Honda au cutia minune , nici Bradl care e sustinut de catre HRC (uzina) beneficiaza de upragde-uri mai putin de cutie, de restul riderilor, nici nu incape vorba. Acum sper ca Yamaha sa vina mai repede, ca altfel titlul se duce si Honda ia un avans considerabil. Editat Mai 30, 2013 de gtigabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) @gtigabi, Mi-e lene sa m-apuc sa-ti despic fabulatiile astea ieftine. Dar din 4 curse una a fost pe ploaie, una dominata de Yamaha, una de Honda, si una in care diferenta de temperatura din cursa vs antrenamente a dat peste cap ceea ce parea inca o runda in favoarea pilotilor Yamaha. Nu ai de unde sa tragi asa concluzii. Cat despre Bradl si Bautista, esti in urma cu un an de zile: http://motomatters.com/analysis/2013/05/04/is_yamaha_using_a_seamless_gearbox_the_d.html http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2012/February/feb0712-bautista-impressed-with-honda-electronics/ Asta mai lipsea de aici, inca un suporter pasionat de distorsionari si dezinformari. Ti-ai ales foarte insiprat topicul in care sa debutezi, ori te-o fi ales el pe tine, nu stiu... Editat Mai 30, 2013 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gtigabi Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Pai si de ce in comunicatul dat de HRC prin Shuhei Nakamoto, HRC a declarat ca doar pilotii Pedrosa si Marquez beneficiaza de cutia seemless 2013..declaratie dupa testul de la Jerez. Crezi ca Emmet stie mai multe decat directorul executiv HRC, eu ma indoiesc, ca isi da cu presupusul, iar Repsol isi apara interesele, doar sunt secrete de serviciu. Multumesc pt caracterizare Crezi ca Lorenzo si Rossi isi permit sa zica, ca Yamaha e in urma, ca doar vedem cu totii chestia asta, dar trebuie sa fie politicosi sa zica ca trebuie sa imbunatatim, singurul care a avut cojones si a lovit in Yamaha si si-a expus nemultumirea ca nu primeste upgrade-uri a fost Cal, iar acum e posibil sa il coste locul si sa fie inlocuit cu Pol. Editat Mai 30, 2013 de gtigabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 hai mai bine sa lasam topicul Rossi's Fan Club 46 pt fanii lui rossi. e ca si cum ai intra intr-un bar fc barcelona cu un tricou cu real madrid si te-ai lua de toti jucatorii. chiar daca ai dreptate sau nu, e urat sa faci asta. daca vrei sa intelegi bine, daca nu, continua sa faci ceea ce faci ca te descurci foarte bine. cat despre rossi, imi pare rau sa o zic, dar daca nu obtine un rezultat foarte bun in italia, cred ca sansele la titlu anul asta vor tinde la 0. casca sper sa aibe un design fain (mai ales ca anul asta sau urmatorul ma uit dupa o casca noua ), in ultimii 2-3 ani parca au fost cam uratele castile pentur mugello si misano, chiar daca ultimele 3 "oficiale" mi-au placut mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Pai si de ce in comunicatul dat de HRC prin Shuhei Nakamoto, HRC a declarat ca doar pilotii Pedrosa si Marquez beneficiaza de cutia seemless 2013..declaratie dupa testul de la Jerez. Crezi ca Emmet stie mai multe decat directorul executiv HRC, eu ma indoiesc, ca isi da cu presupusul, iar Repsol isi apara interesele, doar sunt secrete de serviciu. Care comunicat, ca nu ai pus un singur link dupa ce te-ai "documentat"? SI Bautista minte? Emmett isi ia informatiile direct de la oamenii implicati, dar daca citeai acel articol vedeai ca e vorba de masuratori, nu de pareri. Schimbarea de treapta era mai rapida pt Bradl decat in cazul lui Marquez. Sunt nenumarate declaratii care spun ca echipele client Honda folosesc cutia seamless, e "common knowledge". Eu ti-a aratat doar ce-ai fi gasit in cateva secunde pe google. hai mai bine sa lasam topicul Rossi's Fan Club 46 pt fanii lui rossi. ....casca sper sa aibe un design fain (mai ales ca anul asta sau urmatorul ma uit dupa o casca noua ), in ultimii 2-3 ani parca au fost cam uratele castile pentur mugello si misano, chiar daca ultimele 3 "oficiale" mi-au placut mult. Daca tot imi ceri sa fiu "ontopic", cred ca a trecut deja de ceva vreme pastele ... Editat Mai 30, 2013 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gtigabi Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am sa iti dau pe privat cand am timp....nu caut polemica On topic, casca ca si casca, sa urce la mugello pe podium sa tina ritmul cu ceilalti. hai mai bine sa lasam topicul Rossi's Fan Club 46 pt fanii lui rossi. e ca si cum ai intra intr-un bar fc barcelona cu un tricou cu real madrid si te-ai lua de toti jucatorii. chiar daca ai dreptate sau nu, e urat sa faci asta. daca vrei intelegi bine Oameni buni, il simpatizez pe Rossi la fel de mult ca si voi nu port tricou cu Real spun doar ca motoarele Honda momentan sunt superioare, spun ca el inca mai poate, dar nu poti numai din talent sa suplinesti lipsa materialului de concurs,imi doresc din tot sufletul sa vorbim despre el cand e pe podium si face show pe circuit, dar momentan nu poate, anul asta exact cs si colegul de mai sus vad cum titlul si probabil si podiumul e din ce in ce mai greu de realizat. Bafta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am sa iti dau pe privat cand am timp....nu caut polemica On topic, casca ca si casca, sa urce la mugello pe podium sa tina ritmul cu ceilalti. Oameni buni, il simpatizez pe Rossi la fel de mult ca si voi nu port tricou cu Real spun doar ca motoarele Honda momentan sunt superioare, spun ca el inca mai poate, dar nu poti numai din talent sa suplinesti lipsa materialului de concurs,imi doresc din tot sufletul sa vorbim despre el cand e pe podium si face show pe circuit, dar momentan nu poate, anul asta exact cs si colegul de mai sus vad cum titlul si probabil si podiumul e din ce in ce mai greu de realizat. Bafta tuturor. nu ma refeream la tine ))), cine a fost s-a simtit, o bulina pt asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 incepe cursa bine, are cateva depasiri, dar daca nu se distanteaza de pluton, il depaseste ba Bradl, ba Hayden, Bautista, Dovi, Crutchlow nu mai zic. as fi curios daca ar mai concura pe vreo alta motocicleta daca in astia doi ani are rezultate slabe. personal as fi vrut sa-l vad in SBK, stiu ca suna cum suna, dar... chiar mi-as dori sa-l vad acolo, sa vad daca poate ceva. mi-as dori mult sa-l vad pe podium la mugello, chiar daca e doar pe 3. nu are nicio sansa la titlu, in schimb cred ca va castiga poate o cursa sau doua, pe podium cu siguranta va fi. omul asta a beneficiat de ceva ce putini piloti au pe langa talent: carisma. Stoner a fost un pilot extraordinar de motogp, dar niciodata nu a putut sa aibe priza la public ca Rossi. avand deseori scapari de comportament nasoale, vezi pumnul in umar lui de Puniet. eu cred ca de aici s-a si tras o mare parte a sicanelor dintre cei doi, faptul ca desi pierdea lejer pe Ducati in fata lui, Rossi tot era mai popular. Pedrosa nici atat, desi este un pilot destul de bun, este tacut, retras si timid in comentarii. JLO e JLO si cu asta cam atat, personal nu l-am placut niciodata, desi este un pilot bun, are un stil de pilotaj impecabil, nu are nimic specaculos. de carisma nu mai vb Marquez ,Crutchlow si regretatul Simoncelli au carisma. probabil din cauza stilului mai jovial si pus pe glume. Majoritatea celor se uita la sport, asta cauta, sporitvul in pielea caruia se pot pune, care le poate aduce bucurie cand castiga. personal mie-mi place mult de Guy Martin, om care desi a castigat alte competitii, la IOMTT nu a castigat niciodata. oricum, asteptam Mugello cu mult interes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gtigabi Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 A aflat cineva ce font foloseste Rossi? Stiu ca majoritatea logo-urilor sunt branduite si probabil au fost facute de Drudi. Geniala poza si noul sponsor secundar pe motor SuisseGas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 nu l-am vazut facand figura asta la ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 A avut o teama din cauza puterii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.