Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Cati piloti stiti sa se fi oprit in timpul cursei sa se pise si apoi sa mai si castige cursa! :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cati piloti stiti sa se fi oprit in timpul cursei sa se pise si apoi sa mai si castige cursa! :))))

 

 

În timpul cursei niciunul, nici măcar Rossi, The Great Entertainer. Faza aia e o caterincă făcută după ce a cîștigat deja, pe turul de onoare ( a fost bună, oricum ) . :D

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati piloti stiti sa se fi oprit in timpul cursei sa se pise si apoi sa mai si castige cursa!

Chiar trebuie sa fi de 3 ani sa crezi asa ceva :) Nu tot ce zboara se mananca...Daca "desteptul" care a pus descrierea "Rossi pissing in the midlle of the race" ar fi zis ca Rossi a concurat cu buda in brate si pantalonii in vine - l-ai fi crezut? ;)

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza aia e o caterincă făcută după ce a cîștigat deja, pe turul de onoare ( a fost bună, oricum ) . :D

 

Nu urmaream cursele pe vremea aia, si nici nu stiu cat timp a stat Rossi in toaleta. Insa ma intreb cat la suta din ea a fost caterinca, si cat realitate... :) asta fiindca vazusem un interviu cu Rossi (si mi-a ramas in minte), in care vorbea si despre niste faze amuzante. Si a zis el, ca i s-a intamplat sa ajunga pe grila (inaintea startului), si sa aiba nevoie la toaleta. Cei din echipa il intrebau: "pai n-ai fost si acum 5 minute?" iar el zicea ca il trece iar :D Deci n-ar fi exclus sa fi avut mare nevoie la toaleta si dupa acea cursa.

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta il face unic...chestiile astea..."charisma"!

:P

Oricum MARE rider...dar nu cred ca cel mai mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cel mai mare,care inca concureaza.

Gibernau was a strong rival to Rossi midway through the last decade, winning eight Grands Prix across 2003 and 2004 to twice finish runner-up to the Italian while competing on the Gresini-run Telefonica Movistar Honda. The pair’s relationship was strained following a last-corner clash at the season-opening Spanish Grand Prix of 2005 in Jerez; eight years later, the Spaniard is keen for a reversal in Rossi fortunes following two difficult years for the multiple champion with Ducati Team.

"I have spoken with Valentino a couple of times and have told him I would like to see him win again," Gibernau, now 40, told motogp.com at the launch of the Andreani-MHS company headed up by MotoGP™ crew chief Juan Martinez.

"The truth right now is that, with the new guys, the new bikes and how the tyres and all of the electronics look to be working, I think the whole technique has changed a little bit and that is what is making it a tougher time for Valentino. It looks like there is a lot of traction on the edge of the corner and the corner speed is really high, so you don’t need to have the riding style that Valentino had when I was racing.

"I would like to see him fighting for the win again. I have great memories of all of those years. It was three or four years in which we battled for the championship really hard and I think they were the best years of my life. Like I say, I would like to see Valentino up there winning until he retires and I hope that this year he starts fighting for the championship again, or at least for some races."

 

asta e spusa de gibernau si nu de un forumist... bagati la cap.

Editat de gixxxer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A ajuns sa i se faca mila de el si lui Gibernau?

Mila? Altii stau acasa cu familia... rossi concureaza inca..iar asta impune respect.dar tu nu ai habar ce inseamna sport de performanta decat din citite, ca sa nu mai vb de motociclism.

 

Topicul asta e ca proverbiala troaca...

Atunci fi tu mai destept decat noi si nu mai posta aici .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mila? Altii stau acasa cu familia... rossi concureaza inca..iar asta impune respect.dar tu nu ai habar ce inseamna sport de performanta decat din citite, ca sa nu mai vb de motociclism.

Acum e un act de eroism ca un pilot de acest calibru sa mai concureze la 34 ani?

 

Ce urmeaza, sa declare chiar si Lorenzo ca spera sa-l mai vada castigand o cursa pe Rossi?

 

 

 

 

P.S. Normal ca stiu doar din "citite", doar nu te pacalesti singur ca ai fi vreun sportiv de perfromanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum te rog ..scrie pe alte topicuri.

Eu n-o sa te rog sa nu mai scrii pe forumuri, cu atitudinea asta. Dar e in contradictie cu orice idee de..... forum/spatiu public.

Observ ca de la un timp replica ta se reduce la experienta de amator de trackdays. Indiferent de subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-o sa te rog sa nu mai scrii pe forumuri, cu atitudinea asta. Dar e in contradictie cu orice idee de..... forum/spatiu public.

Observ ca de la un timp replica ta se reduce la experienta de amator de trackdays. Indiferent de subiect.

Si replicile tale sunt reduse la ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar trebuie sa fi de 3 ani sa crezi asa ceva :) Nu tot ce zboara se mananca...Daca "desteptul" care a pus descrierea "Rossi pissing in the midlle of the race" ar fi zis ca Rossi a concurat cu buda in brate si pantalonii in vine - l-ai fi crezut? ;)

Friend, intrebarea era la misto, dar se pare ca nu ai simtul umorului. Te iei prea in serios, relaxeaza-te putin, zambeste si incearca sa nu mai jignesti ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, faptul ca ai postat o faza de generic veche si arhicunoscuta - care a mai fost postata pe aici macar de cateva ori, si care are si un titlu neinspirat, continand "in the middle of the race" ar conduce gandul la faptul ca pt tine e noua (faza respectiva), si ai luat respectivul titlu ca atare :) Dealtfel comentrariul imediat urmator al lui bibi confirma faptul ca "gluma" ta a fost perceputa la fel si de altii..nu doar de mine. Bafta la postari cu umor! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, faptul ca ai postat o faza de generic veche si arhicunoscuta - care a mai fost postata pe aici macar de cateva ori, si care are si un titlu neinspirat, continand "in the middle of the race" ar conduce gandul la faptul ca pt tine e noua (faza respectiva), si ai luat respectivul titlu ca atare :) Dealtfel comentrariul imediat urmator al lui bibi confirma faptul ca "gluma" ta a fost perceputa la fel si de altii..nu doar de mine. Bafta la postari cu umor! :cheers:

Nu sunt raspunzator pentru ceea ce "percep" altii ;). Promit ca urmatoarea data sa anunt cand fac o gluma printr-un sir lung de omuleti zambitori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gtigabi

E primul meu post, pe acest forum, asa ca incep prin a saluta comunitatea :)

 

Dupa cum se observa sunt un fan, ca multi dintre voi, ai lui Rossi, si ma uit la curse de MotoGp, de prin 95, dar nu numai pentru ca am urmarit si alte competitii pe 2 roti.

 

Nu sunt un fan-boy, prin care il absolv pe VR|46 de orice vina, ma refer vis-a-vis de orgoliul de a fi primul pilot din istorie ce castiga cu 3 constructori diferiti, mutarea la Ducati fiind un fiasco total, pt ca modul cum se comporta motocicleta, este total diferit de modul de pilotaj al lui.

 

Am citit, inainte de a posta multe posturi, din acest topic, cum unii erau entuaziasmati dupa etapa din Qatar si cum unii il dau ca pensionar, pe italian.

 

Ce a gasit VR|46, cand s-a reintors la Yamaha in 2013, a gasit un motor ce a fost dezvoltat in ultimii 2 ani, de pilotul ce trebuie luat etalon Lorenzo. A gasit Honda de uzina prin 2 piloti, mai mult decat in forma atat Pedrosa (ce dupa cursa de la Jerez, declara ca nici nu s-a fortat sa castige), cat si Marquez un "lup tanar" avid de rezultate, ce isi asuma riscuri uriase, pt ca dovedi ca este ACEL pilot #1. Ambii piloti de la Honda, beneficiaza de un motor superior, motocicletei M1 2013 pusa la dispozitie de catre Yamaha si argumentez si cu ce :

1 cutia de viteze seamless gearbox, ce schimba in mai putine milisecunde, asta se traduce prin timpi morti mai putini si prin avantajul ca Honda este SINGURA motocicleta ce poate schimba culcata pe viraj, treapta de viteza, ce pe un tur pt un rider, conteaza enorm

2 ciclistica motorului Honda, este superior momentan, pt ca nu uzeaza la acelasi nr de tururi si nu supune in sarcina un stress continuu cu urmari imediate gumei spate. (pe un circuit pe care care Yamaha era favorita, ma refer la Austin-Texas, si iau etalon rezultatele din testele din iarna, unde Yamaha au avut niste rezultate extraordinare, situatia in cursa s-a schimbat, dar din iarna si pana la cursa, Honda a venit cu noua bascula)

 

Revenim la Yamaha noastra din 2013...si riderii ce o calaresc

Lorenzo se plange de motocicleta si se observa ca cel mai bun pilot Yamaha in ultimii ani, cu rezultate ce trebuiesc luate ca etalon, se complica si nu isi gaseste ritmul in curse si da vina pe guma spate Bridgestone pt rezultatul modest inregistrat pe ploaie in Franta/Le Mans...ulterior Yamaha a dat un comunicat oficial prin care isi cere scuze si admite ca nu cauciucul a fost de vina. In momentul in care Lorenzo incepe sa isi arate frustrarea, clar e o problema.

 

Rossi a revenit la o echipa, pe un motor, pe care inca il invata, stim ca este un bun dezvoltator si stim cum in 2004 cand a inceput mariajul cu Yamaha a reusit minuni, desi cu 1 an inainte Biaggi a declarat despre Yamaha, ca este o motocicleta anonima, de pluton, un "borcan-pe-roti", in opinia mea mai are nevoie de acomodare si incet-incet, probabil cand pe M1 o sa fie noul uprade de cutie-minune, rezultatele atat a lui Lorenzo cat si ale lui, o sa fie in crestere.

 

Pe Rossi o sa il vedem anul viitor, ce poate si care este ritmul lui, cand motorul nu o sa mai fie construit in jurul lui Lorenzo. Nu il consider un rider obosit, gata de pensionat si in aceasta afirmatie, vin cu rezultatul si cursa din Qatar.

 

Crutchlow, un pilot ce nu este constant, este rapid, dar nu constant...tavaleste multe motoare, are un deficit de upgrade-uri fata de motorul de uzina, dar este un pilot sustinut de catre Yamaha de uzina, nu este exact motocicleta cu specificatie 2012, este totusi ceva imbunatatit. Un pilot ce in ultimii ani, a calarit Yamaha si s-a obisnuit, are o incredere superioara fata de Rossi.

 

 

http://www.break.com/index/the-greatest-motogp-finish-of-all-time-2319171/

 

Eu nu il consider expirat :) , cred ca inca poate.

Editat de gtigabi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg ca atunci cand esti aplecat pe Yamaha si apesi levierul schimbatorului de viteza cutia nu schimba treapta sau cum?

Ce sa intelegem prin expresia "Honda e SINGURA care poate schimba atunci cand motocicleta e culcata?

Ne place in schimb ca esti coerent si posturile tale nu arata ca niste carnati lungi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gtigabi

Sunt unul din cei ce fac deplasari pe la etape din calendarul moto, pt a vedea LIVE atmosfera din GP, daca aveti ocazia nu o ratati!

 

Un mic tribut VR|46

 


In momentul cand este aplecata Honda RCV 2013 este singura motocicleta ce poate schimba treapta de viteza, datorita cutiei, Yamaha trebuie sa fie mult mai dreapta, la unghiuri cu inclinatie mare, Yamaha nu performeaza la fel, iar asta se traduce prin latente mari.

Deci sa inteleg ca atunci cand esti aplecat pe Yamaha si apesi levierul schimbatorului de viteza cutia nu schimba treapta sau cum?

Ce sa intelegem prin expresia "Honda e SINGURA care poate schimba atunci cand motocicleta e culcata?

post-76289-0-50647000-1369843673_thumb.jpg

post-76289-0-55085700-1369843682_thumb.jpg

Editat de gtigabi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E primul meu post, pe acest forum, asa ca incep prin a saluta comunitatea

Bine ai venit :)

Ce a gasit VR|46, cand s-a reintors la Yamaha in 2013, a gasit un motor ce a fost dezvoltat in ultimii 2 ani, de pilotul ce trebuie luat etalon Lorenzo.

Am mai zis, din punctul meu de vedere scuza asta nu sta in picioare atat timp cat Marquez pune prima data piciorul pe mobre de GP si uite ca se adapteaza mult mai bine ca Rossi care a calarit Yamaha de clasa mare ani si ani de zile..stie majoritatea circuitelor pe dinafara, are experienta de curse/setup al mobrei mult mai mare etc etc.

1 cutia de viteze seamless gearbox, ce schimba in mai putine milisecunde, asta se traduce prin timpi morti mai putini si prin avantajul ca Honda este SINGURA motocicleta ce poate schimba culcata pe viraj, treapta de viteza, ce pe un tur pt un rider, conteaza enorm

si Ducati am seamless, si cum zicea si fingers - Bradl si Butista cu seamless-uri sunt din alta liga comparativ cu Cal care e fara..

2 ciclistica motorului Honda, este superior momentan, pt ca nu uzeaza la acelasi nr de tururi si nu supune in sarcina un stress continuu cu urmari imediate gumei spate.

Dupa Qatar, Dani s-a plans de lipsa totala a aderentei pe roata spate si ca a trebuit sa faca slide (intentionat) pe tot parcursul cursei in incercarea de a contracara acest minus. Nu stiu daca ai gasit altundeva argumente care sa sustina ce spui tu despre ciclistica, sau daca e doar parerea ta, insa opinia generala e ca ciclistica Yama e cea mai buna, minusurile fata de H fiind exprimate in general la capitolul acceleratie si top speed.

(pe un circuit pe care care Yamaha era favorita, ma refer la Austin-Texas, si iau etalon rezultatele din testele din iarna, unde Yamaha au avut niste rezultate extraordinare, situatia in cursa s-a schimbat, dar din iarna si pana la cursa, Honda a venit cu noua bascula)

Maq+Ped au fost in top din prima pana in ultima zi la testele din martie de pe COTA, si la diferente de secunde intregi...in ultima zi diferentele s-au mai minimizat dar tot pilotii H au fost singurii care au coborat sub 2.min 04s/tur. Cu alte cuvinte , Yamaha nu a fost favorita nici cum acolo nici in teste presezon, nici in FP nici in calificari, nici in cursa :)

 

in opinia mea mai are nevoie de acomodare si incet-incet, probabil cand pe M1 o sa fie noul uprade de cutie-minune, rezultatele atat a lui Lorenzo cat si ale lui, o sa fie in crestere.

Pe Rossi o sa il vedem anul viitor, ce poate si care este ritmul lui, cand motorul nu o sa mai fie construit in jurul lui Lorenzo. Nu il consider un rider obosit, gata de pensionat si in aceasta afirmatie, vin cu rezultatul si cursa din Qatar.

Eu nu il consider expirat, cred ca inca poate.

Sunt deacord ca Y este in spatele H la momentul de fata, dar Rossi a fost mult prea in spate fata de JLO in cursele de pana acum. Mobra construita in jurul lui JLO...sorry da e cusuta cu ata alba atata timp cat rezultatele lui sunt f similare cu ale lui Crutchlow vina este la el undeva, nu la Yamaha. Nici eu nu il consider expirat, dar trebuie sa schimbe ceva / sa se adapteze destul de mult si destul de repede daca nu vrea sa ramana de caruta. ...Iar sa vii sa spui ca nu ai ca scop sa te bati pt victorie pe circuitul de acasa, nu mi se pare o atidudine de campion.., nu seamana a atitudine Rossi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...