B.B. Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 “At a certain point in my life i had to make a choice: to be an old rider or become a young manager.” Fausto Gresini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 23, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2014 “At a certain point in my life i had to make a choice: to be an old rider or become a young manager.” Fausto Gresini e na, gresini a zis bine,pentru el insusi. gresini nu e rossi.eu il prefer pe rossi pilot,cand si daca va fi manager ... nu ma intereseaza.Eu il apreciez ca pilot,in rest e treaba lui. Mie personal inca imi ofera multa placere sa il vad in motogp, si sincer cred ca acesta ar putea sa fie ultimul lui an. Cand el nu va mai concurca pana si haterii ii vor duce lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 e na, gresini a zis bine,pentru el insusi. gresini nu e rossi.eu il prefer pe rossi pilot,cand si daca va fi manager ... nu ma intereseaza.Eu il apreciez ca pilot,in rest e treaba lui. Mie personal inca imi ofera multa placere sa il vad in motogp, si sincer cred ca acesta ar putea sa fie ultimul lui an. Cand el nu va mai concurca pana si haterii ii vor duce lipsa. Mie nu-mi face nici o placere sa-l vad cum termina curse de la locul 4 in jos si pe Lorenzo ranjind pe forum cu o motocicleta identica. Dar unii sunt masochisti. E ca si cum un mare alpinist care a urcat de 8 ori pe Everest acum se chinuie sa urce in fiecare an si ajunge doar pana la 6000m dupa care aluneca la vale. Da' el tot mai incearca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 (editat) E ca si cum un mare alpinist care a urcat de 8 ori pe Everest acum se chinuie sa urce in fiecare an si ajunge doar pana la 6000m dupa care aluneca la vale. Da' el tot mai incearca.. Pai si ce faci?! te uiti la muntele ala toata ziua avand mainile in buzunar si cu dorinta de a ajunge sus?? Incerci s-o faci pana crapi, nu te lamentezi.. sau urci muntele mai mic din spate astuia. Editat Ianuarie 24, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 (editat) hai sa facem o petitie in care sa cerem eliminarea din campionatul MotoGP a tuturor celor care si-au atins probabil varful deja: afara cu hayden, edwards, rossi, dovizioso si dupa 2014 probabil putem sa scapam si de crutchlow. daca tot suntem aici, nu inteleg ce mai cauta in campionat cei care n-au nicio sansa macar la un top 5. afara cu abraham, petrucci, barbera, hernandez si laverty. toti acestia sunt o rusine si singurul lucru normal ar fi sa se lase. eu vreau un campionat cu adevarat interesant, in care sa-i vedem doar pe lorenzo, pedrosa si marquez. si cred totusi ca daca pleaca si pedrosa ar fi mai bine, ca oricum nu zambeste prea mult si n-a luat un titlu la clasa mare de 8 ani. sa-i fie rusine lui si familiei care l-a crescut. Editat Ianuarie 24, 2014 de unnamed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Eu cred ca Hayden inca mai are de dovedit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 (editat) In sfarsit! Cat am asteptat ziua asta! In sfarsit coiotul a prins strutul ala sau ce dracu e! Cat despre Rossi...nu imi ofera nicio placere sa il vad pe locul 4....dimpotriva...ma deranjeaza! Vreau sa il vad la titlu....sa vad lupta pe viata si pe moarte in ultima etapa! Vreau sa vad coate date la 300 la ora...picioare in carena....vreau sa vad injuraturi si batai la boxe dupa curse! Asta vreau sa vad! Nu vreau sa vad cum se dau cu motoarele pe circuit! Ma foot in datul lor pe circuit! Vreau sa vad rivalitatea si pasiunea care era atunci cand se bateau la titlu Rossi si Biaggi! Vreau sa vad sange in plm!(nu la propriu) Vreau sa vad MOTOCICLISM! Editat Ianuarie 24, 2014 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
golf Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 bai baiatuleee!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 24, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2014 Ooo XTC ... Daca vrei spectacolul de odinioara elimina electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Nu electronica e problema, ci ei, au devenit niste pixde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Poate ca Rossi nu e cel mai bun ca talent...da cu siguranta a fost CEL MAI spectaculos! BARBAT in plm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 24, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2014 Poate ca Rossi nu e cel mai bun ca talent...da cu siguranta a fost CEL MAI spectaculos! BARBAT in plm! si eu vreau sa beau ce ai baut tu E batran rossi...anul asta si gata cu gipiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 (editat) Se numeste CrazyWolf! Cred si eu ca e ultimul an! Pacat ca din urma vin NUMAI domnisoare! Marquez pare exceptia de la regula! Sa vedem! Editat Ianuarie 24, 2014 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 24, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2014 (editat) Vedem anul asta daca va fi bataios sau da disparea in zare. in 2-3 saptamani e testul la Sepang. anul trecut el a fost intre primii 4.anul acesta nu cred ca va fi diferit. Sper doar sa nu apara o prapastie intre el si restu. Editat Ianuarie 24, 2014 de P T R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Daca dezvolta el mobra si e asa cum zice ta-su adica in forma fizica perfecta atunci nu vad de ce nu s-ar bate la primele 3 locuri in mod CONSTANT! Il vad mai bun decat Pedrosa in orice caz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=JmqVlSldPf4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Eu cred ca Hayden inca mai are de dovedit. si eu, dar trebuie sa recunoastem ca sansele sa fie iar campion national sunt foarte foarte mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Eu cred ca Hayden inca mai are de dovedit. si eu, dar trebuie sa recunoastem ca sansele sa fie iar campion national sunt foarte foarte mici. Sunt total de acord cu tine. Am impresia ca sezonul asta va fi mai frumos decat cel precedent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 (editat) Dacă spun Kouichi Tsuji, probabil că puțini vor fi cei care știu despre cine e vorba. Dacă spun Masao Furusawa, lucrurile se schimbă. Ei bine, Tsuji e noul Furusawa. Acum să vă spun ce zice Kouichi Tsuji legat de Yamaha, Lorenzo și Rossi. ”Motocicletele de 1000 au debutat în 2012, iar timpii lor aproape se confundau cu cei ai mobrelor de 990 din anul precedent. Nu același lucru se poate spune în comparație cu timpii scoși în 2013. Ceea ce vreau să spun este că îmbunătățirea timpilor implică mereu o încărcare mai mare a pneurilor. Stabilitatea motocicletei noastre în faza de frânare efectivă nu a fost aceeași cu cea din stagiunea precedentă, ritmul a fost mult superior. Se poate dezvolta motocicleta în frânare, dar dacă am fi făcut-o am fi pierdut în alte sectoare, de exemplu în faza de accelerare. În plus, în 2013 am obținut o dezvoltare a motocicletei ceea ce a permis piloților noștri obținerea unor timpi buni pe tur și în cadrul acestei modificări probabil a trebuit să sacrificăm efectul frânării. În momentul în care se face un timp, eficiența frânării e importantă, dar cu stilul de pilotaj al lui Jorge Lorenzo, cu multă viteză în curbă, chiar și accelerația e importantă.Timpii buni obținuți de Jorge provin, fără dubiu, de la combinarea acestor factori, dar timpii buni se fac în faza de accelerație, nu în cea de frânare”. Cam asta e ceea ce i s-a întâmplat lui Rossi : oamenii de la Yamaha au decis să meargă pe strategia câștigului pe zona de accelerare (vă amintiți plecările ca din tun ale lui Jorge din grila de start), în detrimentul strategiei câștigului pe zona de frânare, unde excela Vale. Rossi s-a chinuit tot anul să-și îmbunătățească mobra pe frânare (furca față, frâna), fără a se gândi că totul a fost gândit să funcționeze altfel. Cred că pentru anul acesta trebuie să încerce și el să dea totul pe accelerație, să fie exploziv, ca Jorge, altfel nu prea cred că va avea șanse să-și depășească adversarii și, în primul rând, coechipierul. Pentru că, așa cum se știe, cel mai important adversar pe care trebuie să-l bați este coechipierul tău! Editat Ianuarie 25, 2014 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 (editat) Iar incepeti cu tot felul de prostii. Rossi stia foarte bine directia de dezvoltare aleasa de Yamaha. Nu e un personaj din minibikes, sa se trezeasca dupa un an de zile cand aude un interviu tradus cu google translate, sa afle care a fost "problema lui". Inca de la debutul lui Furusawa, filosofia Yamaha a devenit maximizarea vitezei pe viraj, in detrimentul acceleratiei. Asta este punctul forte al unui motor scurtat la maxim (4 in linie, transversal), cu bascula lungita la maxim si cross-plane (sacrifica acceleratia in favoarea unui motor mai docil ca dezvoltare a puterii). Editat Ianuarie 26, 2014 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Sa il vedem anul asta cand o ia de la zero cu dezvoltarea! Daca nici anul asta nu se bate constant la podium atunci WSBK scrie pe el! Si recunosc ca mi-as dori ENORM sa il vad pe un ZX10R! That would be soooooooooooo cool! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Ianuarie 29, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2014 Jorge Lorenzo is predicting a 'big season' for his Yamaha Factory Racing team-mate Valentino Rossi in the 2014 MotoGP World Championship. Nine-time world champion Rossi has appointed Silvano Galbusera as his new crew chief in place of Jeremy Burgess as he bids to edge closer to the top three of Marc Marquez, Lorenzo and Dani Pedrosa this season. The Italian superstar has set himself a target of challenging for the rostrum places at every race on the YZR-M1 and Lorenzo – last year's championship runner-up behind Repsol Honda sensation Marquez – says he is 'convinced' Rossi will be more competitive in 2014. “I expect a big season from Vale. To me he has all the credentials to get on the podium. During this season he will have a great desire to rebuild – I am convinced he will make a lot of progress over last year,” Lorenzo told GPOne.com. “I think that, in addition to the podium, he could easily win some races. Last year at Assen has proven he is a great champion.” Lorenzo has undergone two operations during the off-season in preparation for the opening pre-season test at Sepang in early February and is eagerly awaiting the chance to return to the track in Malaysia. “I cannot wait for February to be getting on the bike. We hope to find a Yamaha with better electronics. Last year we made significant progress, but this is not enough. We need to work even harder to be competitive right away. There is still time and so I am confident.” Lorenzo singles out world champion Marquez as the rider to beat this season but is also wary of the threat posed by Dani Pedrosa, whose title hopes last year suffered a major blow following a shoulder injury at the Sachsenring. “Marquez is the opponent to beat, having won the championship, but do not forget Pedrosa. If he had not fallen in Germany he would have challenged until the last race,” he said. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 (editat) https://www.youtube.com/watch?v=JmqVlSldPf4 a fost asa de spectaculos incat zici ca au regizat-o . mai erau si comentatorii care cred ca pot sa faca sa para spectaculoasa si o cursa de rame Editat Ianuarie 29, 2014 de unnamed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.