uzunu Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 bine ca nu a fost mai rau!!! Iti dau un sfat! sa nu ma iei peste picior sau la misto dar incearca pe viitor sa adopti o trasa cat de cat mai corecta in curbe si fara frane.Nu sunt eu cel mai bun sa zic dar asta am observat.In cazul dat cred ca te-ai speriat de curba(asa pare in filmulet) si ai franat prea tare inclinat ceea ce te-a facut sa inchizi curba. In momentul in care te-ai apropiat de linia continua din dreapta unde te uitai exact? Nu fac misto cu intrebarea asta!!! Incearca sa-ti amintesti si poate asta o sa te ajute sa-ti dai seama ce ai gresit. Bafta si asfalt uscat! Doar iana stie exact daca a franat pe curba aia, dar, daca nu avea ABSu' dezactivat, era imposibil sa blocheze roata din cauza franarii. L-ar fi scos de pe traiectorie, dar nu l-ar fi dat jos instant. Raman la teoria mea: din cauza aplecarii iana a atins cu cilindrul/crash-bar-ul ceva de pe margine, probabil o creanga sanatoasa si bine infipta sau bordura aia de pe margine. Daca exista alta urma in afara de harsaiala cu asfaltul... there's your culprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 mai terminati mai ca nu omul e de vina. acolo se vede clar ca e ceva alunecos pe asfalt. se vede clar cum patineaza roata, nicidecum nu se loveste de bordura. mai are pana la bordura ca nu e roata de tractor, nici atas nu are. cand e vorba de pierdut aderenta numai norocul te mai tine pe doua roti(exceptand meseriasii care i-ati vazut la tv care nu gasesc pete de ulei) iar la greutatea acelui motor, cu inclinatie e de ajuns sa fie doua picaturi de ulei sau antigel intinse pe asfalt incat sa rupa aderenta. omul a gresit ca nu a asteptat 10 min si sa determine cauzele la fata locului. sigur gases un indiciu care il ducea la cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Bine ca n-ai nimic. Asta e cel mai important. Pe de alta parte daca zici ca e asa cum e la Bavaria , atunci te compatimesc in legatura cu reparatul mobrei. Verifica sa nu ai prezoanele bulite de la imbinarea cilindrilor cu blocul. Am vaga impresie ca ai luat bordura aia cu unul dintre cilindri.Crashbar-ul ar trebui sa protejeze oarecum chestia asta insa nu sta in baza lui. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Raman la teoria mea: din cauza aplecarii iana a atins cu cilindrul/crash-bar-ul ceva de pe margine, probabil o creanga sanatoasa si bine infipta sau bordura aia de pe margine. Daca exista alta urma in afara de harsaiala cu asfaltul... there's your culprit Pai nici nu am spus ca a cazut pentru ca a blocat spatele. Sunt perfect de acord ca a picat pentru ca a intra pe nisip/ulei/bordura etc. Am vrut doar sa-i evidentiez ca a gresit trasa si d-asta a ajuns acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Am urmarit tot filmuletul pana la minutul 5.47 si cu parere de rau si fara suparare iti spun ca stilul de condus lasa de dorit. Mai ai de lucrat. Iesirile pe contrasens n-au nici o scuza iar la cazatura ai cam iesit in decor, n-ar trebui sa te mire urmarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Hai sa ne dam cu parerea ca tot e urat afara Vopseaua de pe margine + un pic umed si un pic de praf/pietris + iesirea din curba cu gaz (poate) deschis mult prea tare. Cat despre discutia cu (,) curba, e un tutorial pe-aici P.S. Eu ma feresc ca de dracu, mai ales pe curbe, de marcajele "lucioase". Asta e unul din motive, benzile sunt destul de late sa ma dau pe interior sau exterior fara sa ating luciul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 La 5:46/47 in curba se vede o pata decolorata pe asfalt... probabil ulei...la 47/48 ai trecut peste ea... Noroc ca Tir-ul a venit mai tarziu... fa niste rugaciuni... Sanatate God Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 sa o luam usor nu am calcat frana nici fata nici spate nu era pata de uei nu era nisip si atunci am 2 variante am agatat cu cauciucul bordura ,,,,,, dar nu am simtit nici un soc iin roata de spate in mers sau in viraj fiind aplecat am sters banda alba de vopsea derapajul spate a fost f soft fara nici o smucitura stilul de mers este dicutabil abordarea curbelor poate fi facuta pe calculator dar in realitate ............................ viteza era undeva intre 40 si 50 analiza la fata locului..............cand trec tirurile ca pe autostrada si este o singura banda pe sens multam pt sfaturi si opinii ideea era de a impartasi ceva filmat din ccare sa tragem niste conclzii toti sa nu uit eram cu mp3 in urechi cu camera pe casca si beleam ochii la frumusetea peisajului deloc incordat ca atunci cand vreau sa ma bucur de serpentine poate prea relaxat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Se vede mestere ca erai cam relaxat... peisaje frumoase pe acolo. Mie imi foloseste filmarea, trag niste concluzii. Mersi. Bine ca nu venea nimic pe contrasens. Worst case scenario... Mie de asta mi-e frica... Bine ca esti tu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoPlus Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 eram cu mp3 in urechi cu camera pe casca si beleam ochii la frumusetea peisajului....! ai mare grija! daca vrei sa asculti muzica, mergi in discoteca si daca vrei sa admiri peisajul, mergi pe jos!!! pe moto este altceva! dar cred ca stii f bine!!! in orice caz...in filmuletz te grabeai sa l ajungi pe celalalt biker! si ai condus cam haotic, de unde si rezultatul nefericit! ai lovit ceva pe dreapta! in orice caz, bine canu a fost mari rau! asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 eram cu mp3 in urechi cu camera pe casca si beleam ochii la frumusetea peisajului....! ai mare grija! daca vrei sa asculti muzica, mergi in discoteca si daca vrei sa admiri peisajul, mergi pe jos!!! pe moto este altceva! dar cred ca stii f bine!!! in orice caz...in filmuletz te grabeai sa l ajungi pe celalalt biker! si ai condus cam haotic, de unde si rezultatul nefericit! ai lovit ceva pe dreapta! in orice caz, bine canu a fost mari rau! asfalt uscat man cand am furat.o chiar nu mai alergam pe nimeni eram chiar la mare relas si eu tin sa cred ca am agatat soft piatra din dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 si eu tin sa cred ca am agatat soft piatra din dreapta Asa pare. Asfaltul este prea uscat pentru un derapaj la viteza atat de mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 si eu tind sa cred ca ai iesit de pe carosabil si ai ciupit ce era acolo, piatra, iarba si ti-a furat spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T Rex Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 mancand am furat.o chiar nu mai alergam pe nimeni eram chiar la mare relas si eu tin sa cred ca am agatat soft piatra din dreapta salutare, am vazut si eu filmuletul ala, ai un stil cam ciudat de abordare al curbelor, in primul rand tai benzile si asta nu e bine, daca mai gasesti un ''inginer'' care face aceeasi chestie din sens contrar? curba aia ai abordat-o prost si te-ai pocnit de podetul ala, rezultatul se observa p.s. mi se pare mie sau iei curbele ca la ilioara ca de inclinat, nu prea observ s-o faci? hai bafta si fara alte incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Bine ca nu ai comis-o cand veneau tirurile de pe contrasens... Stiind ca nu ai nimic, m-a durut sufletul sa vad frumusete de motor alunecand si facand zgomot de parca era o masinuta de fier busita de 2 copii pe asfalt... Referitor la curbe... Totul este relativ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 ok hai sa lamuresc si misterul curbelor camera este montata pe CASCA pe partea dreapta la nivelul urechii daca vreunul dintre voi cand ia curba isi inclina si capul eu ma las de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G0055 Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 ma ia ameteala cand citesc ce ati scris...atatea CURBE... foarte aiurea, ne pare rau ca ai dat pe jos frumusete de motor...ai grija!!! bine ca n ai patit mai rau!!! Asfalt uscat! si aveti grija de voi, acum spre final de sezon...tind sa se intample lucruri foarte naspa si aiurea:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 toti am patit chestii din astea odata la viata noastra. totusi la viteza aia (mica) nu stiu cum ai reusit.un lucru e cert,asfaltul la ei e mai alunecos decat la noi,sa nu mai zic la greci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) Nu-ti trebuie prea multa atentie sa observi acea portiune lucioasa pe care ai calcat.Parerea mea este ca de acolo vine problema. In rest...tu sa fi sanatos!!! ca restul se repara. Editat Noiembrie 3, 2008 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 fratioare.... eu unul nu as avea curajul sa merg cu tine pe motor, dar nici macar in grup cu tine. minute bune stai pe aceeasi trasa cu cel din fata ta, ca sa nu discut despre cum iei curbele. dupa ce ca mergi cum mergi, ce draqu cauti pe contrasens cu motoru?!! mai insista cu virajele... ca e pacat. viata e scurta oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Stii ce-i ciudat acum? Ianachim pune filme de mai bine de un an aici pe forum si nimeni nu a venit sa faca pe profesorul. Curbe,chestii,socoteli. Acuma a cazut omul si dupa razboi...deh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 fratioare....eu unul nu as avea curajul sa merg cu tine pe motor, dar nici macar in grup cu tine. minute bune stai pe aceeasi trasa cu cel din fata ta, ca sa nu discut despre cum iei curbele. dupa ce ca mergi cum mergi, ce draqu cauti pe contrasens cu motoru?!! mai insista cu virajele... ca e pacat. viata e scurta oricum. hi hi hi 1 nu iau niciodata pasager 2 nu prea imi place sa merg in grup 3 daca cel din fata merge ok de ce sa nu merg cupa urmele lui 4 curios ca asa cu merg am ajuns la 100000 km 5 intrebAre pt motocilisti CARE NU A MERS NICIODATA PE CONTRASENS? 6 CORECT LA VIRAJE SI MAI CORECT LA ATENTIA ACORDATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 de unde stii tu ce-i place omului? tre sa ia lumea curba mereu corect si cum trebuie?! Ce invataminte tragem de aici...incepator care abordeaza gresit un viraj!Acum pentru moral,recunosc ca macar adaptase viteza la "experienta" pe care o are!Succes in continuare ca asa inveti "bataie" P.S. O curba se abordeaza mereu dupa niste reguli,dar am fi offtopic daca ti-as explica!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 Stii ce-i ciudat acum? Ianachim pune filme de mai bine de un an aici pe forum si nimeni nu a venit sa faca pe profesorul. Curbe,chestii,socoteli. Acuma a cazut omul si dupa razboi...deh. PAI AU TIMP FRATE CA DE MERS CU MOTO ......PAULA O DAU USOR PANA PE CHEIA SI INAPOI SAU O ALEARGA PE COCLAURI IN JUMAATE DE M DE NOROI IMPORTANT E CE INVATAM DIN CEEA CE PATIM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 mai terminati mai ca nu omul e de vina. acolo se vede clar ca e ceva alunecos pe asfalt. se vede clar cum patineaza roata, nicidecum nu se loveste de bordura. mai are pana la bordura ca nu e roata de tractor, nici atas nu are.cand e vorba de pierdut aderenta numai norocul te mai tine pe doua roti(exceptand meseriasii care i-ati vazut la tv care nu gasesc pete de ulei) iar la greutatea acelui motor, cu inclinatie e de ajuns sa fie doua picaturi de ulei sau antigel intinse pe asfalt incat sa rupa aderenta. omul a gresit ca nu a asteptat 10 min si sa determine cauzele la fata locului. sigur gases un indiciu care il ducea la cauza. Tot vina lui,la viteza de deplasare experienta cere sa poti depista asemenea "capcane" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.