cata_30 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 90% noroc....restul e daca mai prinzi tu sa faci ceva.....adik sa accelerezi sa o scoti, asta in cazul in care reusesti..ca la cum scutura e mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 amortizorul am observat ca isi face treaba pe santurile alea nasoale de pe centura bucurestiului (cele formate din cauza caldurii de camioanele grele). Aveti mare grija ... sunt foarte periculoase. Oricum, si cu amortizor si fara ... incerc sa ma feresc de ele cat pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zudiac Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 hell-o am vazut asa ceva pe DUCATTI 999 si arata bine... dar eu pe SUZU gn 250 din''85 pot monta asa ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Biker Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 un amortizor de ghidon bun ( Ohlins ) costa mai mult decat motoreta ta din razboi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 un amortizor de ghidon bun ( Ohlins ) costa mai mult decat motoreta ta din razboi daca si-a pus alexutz Ohlins , asta nu inseamna ca este bun ... ptr info al tau , sa stii ca Ohlins este firma campioana la amortizoare spate si suspensii fata ...nu la amortizoare de ghidon ! acolo sunt mai slab pregatiti si sunt altii care ii bat la funnd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 daca si-a pus alexutz Ohlins , asta nu inseamna ca este bun ...ptr info al tau , sa stii ca Ohlins este firma campioana la amortizoare spate si suspensii fata ...nu la amortizoare de ghidon ! acolo sunt mai slab pregatiti si sunt altii care ii bat la funnd... care? spune si tu niste firme de luat in considerare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Si eu am fost inspirat sa imi montez un amortizor de ghidon si dupa cateva zile deja si-a scos banii... Da mai multe detalii, sunt interesat sa castig si eu ceva bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vici Biker Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 daca si-a pus alexutz Ohlins , asta nu inseamna ca este bun ...ptr info al tau , sa stii ca Ohlins este firma campioana la amortizoare spate si suspensii fata ...nu la amortizoare de ghidon ! acolo sunt mai slab pregatiti si sunt altii care ii bat la funnd... ba terminatule , hai k deja ma enervezi intreaba orice motociclist ( nu lingau ca tine ) care e cel mai bun amortizor de ghidon .... te oftici ca nu si`a luat si alexutz amortizor de ghidon gen busola aia antica cum ai tu ??? hai marsh ca deja esti enervant si infect noapte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 care? spune si tu niste firme de luat in considerare ! GPR Hyperpro Matris Ohlins Scotts Storz Performance ba terminatule , hai k deja ma enervezi intreaba orice motociclist ( nu lingau ca tine ) care e cel mai bun amortizor de ghidon .... te oftici ca nu si`a luat si alexutz amortizor de ghidon gen busola aia antica cum ai tu ??? hai marsh ca deja esti enervant si infect noapte buna prostulee , nu ma iau de tine aici ca imi esti tovarsh ... dar cand ne vedem , te iau la pwla . scuteste-ma cu motociclistii tai din Berceni , experti in motoare si femei ...vezi tu , adevaratii motociclisti care chiar au nevoie,folosesc si se pricep la amortizoare de ghidon nu umbla in gasca voastra ...intelegi treaba asta ? Si ptr ca la ei nu ajungi ca sa-ti zica , poti incepe sa citesti pe net review-uri despre amortizoare in general ... sa vezi cum sta treaba. Ai demonstrat singur ca nu te pricepi , spunand ca amortizorul meu de ghidon e "busola antica" . Ia pune tu manutza si citeste despre GPR Rotary Damper si vezi cum sta treaba ... Nu te baga unde nu te pricepi ca apari imediat in off side ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 hell-o am vazut asa ceva pe DUCATTI 999 si arata bine... dar eu pe SUZU gn 250 din''85 pot monta asa ceva??? Daca vrei neaparat, cred ca poti, desi ar arata al dracului de ciudat... Nu vei avea nevoie niciodata de amortizor de ghidon pe GN. Ever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Silvasanu Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Pentru a iesii din voblaj trebuie sa calci scurt si apasat frana spate, "sutul" va stabiliza motoreta instant! Nu incercati alte experimente !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fln Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) Dar ceva preturi cunoasteti la amortizoare de ghidon? Editat Iulie 22, 2008 de fln Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Pentru a iesii din voblaj trebuie sa calci scurt si apasat frana spate, "sutul" va stabiliza motoreta instant! Nu incercati alte experimente !!! Dar ceva preturi cunoasteti? de la 300 euro in sus ... (vezi eBay , unde poti gasi un SH pe la un 200 $ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Pentru a iesii din voblaj trebuie sa calci scurt si apasat frana spate, "sutul" va stabiliza motoreta instant! Nu incercati alte experimente !!! posibil..sincer nu prea stiu cum am reactionat.....stiu ca pe finalul voblajului eram in acceleratie....stiu doar franturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fln Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Cam asa ar trebui sa procedam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicu_ndc Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 ala e bulan 100% te panichezi, nu mai stii ce sa faci in momente dinastea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 ala e bulan 100% te panichezi, nu mai stii ce sa faci in momente dinastea. nu m-am panicat..ba dimpotriva m-am mirat ca eram f calm...abia dupa ce am ajuns inapoi acasa mi a dat de gandit..si sa ma ,,sperii,, putin..dar deja era tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) voblaj...dai gaz! punct...altceva nu prea ai ce sa faci in opinia mea. Eu nu am intrat niciodata in voblaj, desi motocicleta a incercat de cateva ori insa a intrat amortizorul de ghidon (la mine este cel stock, electronico-adaptiv de pe RR). Recomand celor care nu au si merg tare sa isi ia. Pt mers obisnuit in oras nu iti trebuie. Editat Iulie 22, 2008 de pretzeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 ala e bulan 100% te panichezi, nu mai stii ce sa faci in momente dinastea. un motorist adevarat nu se panicheaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 "dai un impuls la frana spate" Cu asta nu sunt de acord!!!!!!!daca e un voblaj violent poti apasa frana mult prea tare decat ti-ai dori "accelerezi" Nici cu asta nu sunt de acord!!!!!!!!!!!!!!imaginati-va ca am avut un cbr la care dupa ce am atins putin gazul,repet,putiin,era plouat cam de o ora pe jos,si a inceput sa danseze spatele si dupa aia fatza.ACELEREZI??????????????????????????????????????????????????Daca voblajul afecteaza doar roata fatza,adica doar furca fatza are miscarea stanga dreapta dar NU a inceput si restul sa balanseze necontrolat mi se pare logic sa descarci fatza dar in rest...... Intaresti bratele,si incerci sa-i blochezi miscarea ghidonului dar treptat,daca le intepenesti brusc si ai forta in brate sa blochezi gidonul din prima atunci risti sa faca alte miscari chiar neprevazute.Eu am constatat ca incerci sa o stabilizezi treptat si fara miscari BRUSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daca dati exemple justificatzi-le!!! Si chiar va rog sa venitzi cu exemple!!!!!! Referitor la telescopul de ghidon.Am montat pe motorul de la avatar.Am ridicat-o pe o roata si am pus fatza stramb jos,am franat pe curba si ajuta enorm. Daca prinzi gropi,si mai ales in curba ESTE EXCELENT!!!!!!! De care?????? Sa aiba "macar" 2 reglaje super soft si super hard.Pentru mine nu exista alternative.Al meu are 13 click-uri de reglare si sta tot timpul pe click-ul 12 HARD fiindca nu e bine sa stea pe ultima pozitie,lucru care l-ati observat ca il recomanda si producatorul motocicletei atunci cand este vorba de reglajele suspensiei. Iara-si intreb....de care?????DE CARE AVETZI BANI!!!! Din ala!!!!facetzi o proba sa fiti convinsi ca lucreaza GREU,nu are "puncte moarte"pe intermediul cursei.In rest,atentie la bucsele de pe capete cum sunt "lucrate" Multa bafta..... Atasez o poza sa vedetzi cat se reduce din stresul tinutului de ghidon pe curba.Am inclinat-o si mai mult si pe drum cu:"gaurele" si lejer am saluta-t motociclisti din contrasens. ASTA NU INSEAMNA CA TELESCOPUL ESTE INGER PAZITOR!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu^^^ Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 am avut si eu unul, aceeasi faza cu denivelari in asfalt doar ca eu nu depaseam, porneam de la semafor. a fost in oras. si da-i blana si la un moment dat incepe spatele sa vobleze... pana cand mi-am dat seama ce se intampla, a trecut. strangi bine rezervorul cu genunchii, lasi ghidonul mai lejer si te rogi . PArerea mea e ca decat sa te rogi mai bine-i dai gaz si sa nu intarzii prea mult cu rugatul ca te vezi pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 PArerea mea e ca decat sa te rogi mai bine-i dai gaz si sa nu intarzii prea mult cu rugatul ca te vezi pe jos AI VAZUT CE AM SCRIS CU UN POST MAI SUS DE TINE????????????? ACCELEREZI TU UN MIAR CAND DEJA ITI ALUNECA SPATELE????? NU VREAU SA FIU INTELES GRESIT,DAR NU MI SE PARE LOGIC!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 PArerea mea e ca decat sa te rogi mai bine-i dai gaz si sa nu intarzii prea mult cu rugatul ca te vezi pe jos Nu vreau sa fiu sarcastic dar tu crezi ca mai esti in stare sa ii dai gaz voluntar cand ghidonu iti vobleaza cu fecventa mare din limitator in limitator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu^^^ Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) AI VAZUT CE AM SCRIS CU UN POST MAI SUS DE TINE?????????????ACCELEREZI TU UN MIAR CAND DEJA ITI ALUNECA SPATELE????? NU VREAU SA FIU INTELES GRESIT,DAR NU MI SE PARE LOGIC!!!! Mi se pare mai aiurea sa folosesti frana decat sa accelerezi.Un preten de-al meu a intrat in voblaj si cu logica spusa de tine, adica sa apesi frana spate a sarit cum motorul in gardsi in afara de motor spart ,3 coaste rupte si cateva zgarieturi si-a pierdut si pasiunea ptr motoare. Odata apasata frana de spate,motorul va pierde tot mai multa aderenta si efectul va fi "gasit pe jos" ,dar tragand de acceleratie (nu brusc) , parerea mea e ca te va redresa. Nu mai scrie cu CAPS-LOCK deoarece se vd ca draq Editat Iulie 22, 2008 de blondu^^^ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 "dai un impuls la frana spate"Cu asta nu sunt de acord!!!!!!!daca e un voblaj violent poti apasa frana mult prea tare decat ti-ai dori "accelerezi" Nici cu asta nu sunt de acord!!!!!!!!!!!!!!imaginati-va ca am avut un cbr la care dupa ce am atins putin gazul,repet,putiin,era plouat cam de o ora pe jos,si a inceput sa danseze spatele si dupa aia fatza.ACELEREZI??????????????????????????????????????????????????Daca voblajul afecteaza doar roata fatza,adica doar furca fatza are miscarea stanga dreapta dar NU a inceput si restul sa balanseze necontrolat mi se pare logic sa descarci fatza dar in rest...... Intaresti bratele,si incerci sa-i blochezi miscarea ghidonului dar treptat,daca le intepenesti brusc si ai forta in brate sa blochezi gidonul din prima atunci risti sa faca alte miscari chiar neprevazute.Eu am constatat ca incerci sa o stabilizezi treptat si fara miscari BRUSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daca dati exemple justificatzi-le!!! Si chiar va rog sa venitzi cu exemple!!!!!! Referitor la telescopul de ghidon.Am montat pe motorul de la avatar.Am ridicat-o pe o roata si am pus fatza stramb jos,am franat pe curba si ajuta enorm. Daca prinzi gropi,si mai ales in curba ESTE EXCELENT!!!!!!! De care?????? Sa aiba "macar" 2 reglaje super soft si super hard.Pentru mine nu exista alternative.Al meu are 13 click-uri de reglare si sta tot timpul pe click-ul 12 HARD fiindca nu e bine sa stea pe ultima pozitie,lucru care l-ati observat ca il recomanda si producatorul motocicletei atunci cand este vorba de reglajele suspensiei. Iara-si intreb....de care?????DE CARE AVETZI BANI!!!! Din ala!!!!facetzi o proba sa fiti convinsi ca lucreaza GREU,nu are "puncte moarte"pe intermediul cursei.In rest,atentie la bucsele de pe capete cum sunt "lucrate" Multa bafta..... Atasez o poza sa vedetzi cat se reduce din stresul tinutului de ghidon pe curba.Am inclinat-o si mai mult si pe drum cu:"gaurele" si lejer am saluta-t motociclisti din contrasens. ASTA NU INSEAMNA CA TELESCOPUL ESTE INGER PAZITOR!!!! Daca citesti atent inceputul o sa vezi ca mi-am exprimat dezacordul cu privire la folosirea franii...... Iar cu accelerarea.......nu mai scrietzi ca "mi-a spus cineva,am citit pe un forum etc" poate cineva va chiar crede si ii da gaz si se imprastie.... Insa daca cineva va crede,atunci sigur acel cineva care crede daca va avea nesansa unui voblaj se va speria de numa si va uita si cum il cheama,dapoi sa mai si accelereze... Teoria asta ne omoara pe totzi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.