Sari la conținut

Totul despre voblaj


Remyx
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 635
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

amortizorul am observat ca isi face treaba pe santurile alea nasoale de pe centura bucurestiului (cele formate din cauza caldurii de camioanele grele). Aveti mare grija ... sunt foarte periculoase. Oricum, si cu amortizor si fara ... incerc sa ma feresc de ele cat pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un amortizor de ghidon bun ( Ohlins ) costa mai mult decat motoreta ta din razboi

daca si-a pus alexutz Ohlins , asta nu inseamna ca este bun ...

ptr info al tau , sa stii ca Ohlins este firma campioana la amortizoare spate si suspensii fata ...nu la amortizoare de ghidon ! acolo sunt mai slab pregatiti si sunt altii care ii bat la funnd...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca si-a pus alexutz Ohlins , asta nu inseamna ca este bun ...

ptr info al tau , sa stii ca Ohlins este firma campioana la amortizoare spate si suspensii fata ...nu la amortizoare de ghidon ! acolo sunt mai slab pregatiti si sunt altii care ii bat la funnd...

care? spune si tu niste firme de luat in considerare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca si-a pus alexutz Ohlins , asta nu inseamna ca este bun ...

ptr info al tau , sa stii ca Ohlins este firma campioana la amortizoare spate si suspensii fata ...nu la amortizoare de ghidon ! acolo sunt mai slab pregatiti si sunt altii care ii bat la funnd...

 

 

ba terminatule , hai k deja ma enervezi

 

intreaba orice motociclist ( nu lingau ca tine ) care e cel mai bun amortizor de ghidon ....

 

te oftici ca nu si`a luat si alexutz amortizor de ghidon gen busola aia antica cum ai tu ???

 

hai marsh ca deja esti enervant si infect

 

noapte buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care? spune si tu niste firme de luat in considerare !

GPR

Hyperpro

Matris

Ohlins

Scotts

Storz Performance

 

 

 

ba terminatule , hai k deja ma enervezi

 

intreaba orice motociclist ( nu lingau ca tine ) care e cel mai bun amortizor de ghidon ....

 

te oftici ca nu si`a luat si alexutz amortizor de ghidon gen busola aia antica cum ai tu ???

 

hai marsh ca deja esti enervant si infect

 

noapte buna

prostulee , nu ma iau de tine aici ca imi esti tovarsh ... dar cand ne vedem , te iau la pwla .

 

scuteste-ma cu motociclistii tai din Berceni , experti in motoare si femei ...vezi tu , adevaratii motociclisti care chiar au nevoie,folosesc si se pricep la amortizoare de ghidon nu umbla in gasca voastra ...intelegi treaba asta ? Si ptr ca la ei nu ajungi ca sa-ti zica , poti incepe sa citesti pe net review-uri despre amortizoare in general ... sa vezi cum sta treaba. Ai demonstrat singur ca nu te pricepi , spunand ca amortizorul meu de ghidon e "busola antica" . Ia pune tu manutza si citeste despre GPR Rotary Damper si vezi cum sta treaba ...

 

Nu te baga unde nu te pricepi ca apari imediat in off side ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hell-o

am vazut asa ceva pe DUCATTI 999 si arata bine...

dar eu pe SUZU gn 250 din''85 pot monta asa ceva??? :crack:

 

Daca vrei neaparat, cred ca poti, desi ar arata al dracului de ciudat...

Nu vei avea nevoie niciodata de amortizor de ghidon pe GN. Ever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a iesii din voblaj trebuie sa calci scurt si apasat frana spate, "sutul" va stabiliza motoreta instant! Nu incercati alte experimente !!!

:crack:

 

Dar ceva preturi cunoasteti?

de la 300 euro in sus ...

 

 

(vezi eBay , unde poti gasi un SH pe la un 200 $ )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a iesii din voblaj trebuie sa calci scurt si apasat frana spate, "sutul" va stabiliza motoreta instant! Nu incercati alte experimente !!!

posibil..sincer nu prea stiu cum am reactionat.....stiu ca pe finalul voblajului eram in acceleratie....stiu doar franturi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e bulan 100% te panichezi, nu mai stii ce sa faci in momente dinastea.

nu m-am panicat..ba dimpotriva m-am mirat ca eram f calm...abia dupa ce am ajuns inapoi acasa mi a dat de gandit..si sa ma ,,sperii,, putin..dar deja era tarziu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voblaj...dai gaz! punct...altceva nu prea ai ce sa faci in opinia mea. Eu nu am intrat niciodata in voblaj, desi motocicleta a incercat de cateva ori insa a intrat amortizorul de ghidon (la mine este cel stock, electronico-adaptiv de pe RR). Recomand celor care nu au si merg tare sa isi ia. Pt mers obisnuit in oras nu iti trebuie.

Editat de pretzeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"dai un impuls la frana spate"

Cu asta nu sunt de acord!!!!!!!daca e un voblaj violent poti apasa frana mult prea tare decat ti-ai dori

 

 

"accelerezi"

Nici cu asta nu sunt de acord!!!!!!!!!!!!!!imaginati-va ca am avut un cbr la care dupa ce am atins putin gazul,repet,putiin,era plouat cam de o ora pe jos,si a inceput sa danseze spatele si dupa aia fatza.ACELEREZI??????????????????????????????????????????????????Daca voblajul afecteaza doar roata fatza,adica doar furca fatza are miscarea stanga dreapta dar NU a inceput si restul sa balanseze necontrolat mi se pare logic sa descarci fatza dar in rest......

 

Intaresti bratele,si incerci sa-i blochezi miscarea ghidonului dar treptat,daca le intepenesti brusc si ai forta in brate sa blochezi gidonul din prima atunci risti sa faca alte miscari chiar neprevazute.Eu am constatat ca incerci sa o stabilizezi treptat si fara miscari BRUSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daca dati exemple justificatzi-le!!!

Si chiar va rog sa venitzi cu exemple!!!!!!

 

 

Referitor la telescopul de ghidon.Am montat pe motorul de la avatar.Am ridicat-o pe o roata si am pus fatza stramb jos,am franat pe curba si ajuta enorm.

Daca prinzi gropi,si mai ales in curba ESTE EXCELENT!!!!!!!

De care??????

Sa aiba "macar" 2 reglaje super soft si super hard.Pentru mine nu exista alternative.Al meu are 13 click-uri de reglare si sta tot timpul pe click-ul 12 HARD fiindca nu e bine sa stea pe ultima pozitie,lucru care l-ati observat ca il recomanda si producatorul motocicletei atunci cand este vorba de reglajele suspensiei.

Iara-si intreb....de care?????DE CARE AVETZI BANI!!!! Din ala!!!!facetzi o proba sa fiti convinsi ca lucreaza GREU,nu are "puncte moarte"pe intermediul cursei.In rest,atentie la bucsele de pe capete cum sunt "lucrate"

Multa bafta.....

 

Atasez o poza sa vedetzi cat se reduce din stresul tinutului de ghidon pe curba.Am inclinat-o si mai mult si pe drum cu:"gaurele" si lejer am saluta-t motociclisti din contrasens.

ASTA NU INSEAMNA CA TELESCOPUL ESTE INGER PAZITOR!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu unul, aceeasi faza cu denivelari in asfalt doar ca eu nu depaseam, porneam de la semafor. a fost in oras. si da-i blana si la un moment dat incepe spatele sa vobleze... pana cand mi-am dat seama ce se intampla, a trecut. strangi bine rezervorul cu genunchii, lasi ghidonul mai lejer si te rogi :).

 

PArerea mea e ca decat sa te rogi mai bine-i dai gaz si sa nu intarzii prea mult cu rugatul ca te vezi pe jos :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PArerea mea e ca decat sa te rogi mai bine-i dai gaz si sa nu intarzii prea mult cu rugatul ca te vezi pe jos :unsure:

AI VAZUT CE AM SCRIS CU UN POST MAI SUS DE TINE?????????????

ACCELEREZI TU UN MIAR CAND DEJA ITI ALUNECA SPATELE?????

NU VREAU SA FIU INTELES GRESIT,DAR NU MI SE PARE LOGIC!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PArerea mea e ca decat sa te rogi mai bine-i dai gaz si sa nu intarzii prea mult cu rugatul ca te vezi pe jos :unsure:

Nu vreau sa fiu sarcastic dar tu crezi ca mai esti in stare sa ii dai gaz voluntar cand ghidonu iti vobleaza cu fecventa mare din limitator in limitator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AI VAZUT CE AM SCRIS CU UN POST MAI SUS DE TINE?????????????

ACCELEREZI TU UN MIAR CAND DEJA ITI ALUNECA SPATELE?????

NU VREAU SA FIU INTELES GRESIT,DAR NU MI SE PARE LOGIC!!!!

Mi se pare mai aiurea sa folosesti frana decat sa accelerezi.Un preten de-al meu a intrat in voblaj si cu logica spusa de tine, adica sa apesi frana spate a sarit cum motorul in gardsi in afara de motor spart ,3 coaste rupte si cateva zgarieturi si-a pierdut si pasiunea ptr motoare.

Odata apasata frana de spate,motorul va pierde tot mai multa aderenta si efectul va fi "gasit pe jos" ,dar tragand de acceleratie (nu brusc) , parerea mea e ca te va redresa.

 

 

Nu mai scrie cu CAPS-LOCK deoarece se vd ca draq

Editat de blondu^^^
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"dai un impuls la frana spate"

Cu asta nu sunt de acord!!!!!!!daca e un voblaj violent poti apasa frana mult prea tare decat ti-ai dori

 

 

"accelerezi"

Nici cu asta nu sunt de acord!!!!!!!!!!!!!!imaginati-va ca am avut un cbr la care dupa ce am atins putin gazul,repet,putiin,era plouat cam de o ora pe jos,si a inceput sa danseze spatele si dupa aia fatza.ACELEREZI??????????????????????????????????????????????????Daca voblajul afecteaza doar roata fatza,adica doar furca fatza are miscarea stanga dreapta dar NU a inceput si restul sa balanseze necontrolat mi se pare logic sa descarci fatza dar in rest......

 

Intaresti bratele,si incerci sa-i blochezi miscarea ghidonului dar treptat,daca le intepenesti brusc si ai forta in brate sa blochezi gidonul din prima atunci risti sa faca alte miscari chiar neprevazute.Eu am constatat ca incerci sa o stabilizezi treptat si fara miscari BRUSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daca dati exemple justificatzi-le!!!

Si chiar va rog sa venitzi cu exemple!!!!!!

 

 

Referitor la telescopul de ghidon.Am montat pe motorul de la avatar.Am ridicat-o pe o roata si am pus fatza stramb jos,am franat pe curba si ajuta enorm.

Daca prinzi gropi,si mai ales in curba ESTE EXCELENT!!!!!!!

De care??????

Sa aiba "macar" 2 reglaje super soft si super hard.Pentru mine nu exista alternative.Al meu are 13 click-uri de reglare si sta tot timpul pe click-ul 12 HARD fiindca nu e bine sa stea pe ultima pozitie,lucru care l-ati observat ca il recomanda si producatorul motocicletei atunci cand este vorba de reglajele suspensiei.

Iara-si intreb....de care?????DE CARE AVETZI BANI!!!! Din ala!!!!facetzi o proba sa fiti convinsi ca lucreaza GREU,nu are "puncte moarte"pe intermediul cursei.In rest,atentie la bucsele de pe capete cum sunt "lucrate"

Multa bafta.....

 

Atasez o poza sa vedetzi cat se reduce din stresul tinutului de ghidon pe curba.Am inclinat-o si mai mult si pe drum cu:"gaurele" si lejer am saluta-t motociclisti din contrasens.

ASTA NU INSEAMNA CA TELESCOPUL ESTE INGER PAZITOR!!!!

Daca citesti atent inceputul o sa vezi ca mi-am exprimat dezacordul cu privire la folosirea franii......

Iar cu accelerarea.......nu mai scrietzi ca "mi-a spus cineva,am citit pe un forum etc" poate cineva va chiar crede si ii da gaz si se imprastie....

Insa daca cineva va crede,atunci sigur acel cineva care crede daca va avea nesansa unui voblaj se va speria de numa si va uita si cum il cheama,dapoi sa mai si accelereze...

Teoria asta ne omoara pe totzi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Totul despre voblaj

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...