Klaus Postat Februarie 13, 2006 Autor Share Postat Februarie 13, 2006 Astazi am schimbat proiectul la cadru, iam modificat total spatele ca numi prea placea. Asa va arata iar maine sper sa bag ceva poze noi cu spatele cadrului. salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Explica sistemul basculei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 13, 2006 Autor Share Postat Februarie 13, 2006 este o bascula tot fixa asemanatoare cu a vechiului meu simson doar ca este mai in lateral asezata si e mult mai finutza iar alta diferenta e ca difera total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 13, 2006 Share Postat Februarie 13, 2006 Astazi am schimbat proiectul la cadru, iam modificat total spatele ca numi prea placea. Asa va arata iar maine sper sa bag ceva poze noi cu spatele cadrului. salutare intresanta schimbarea la cadru in spate,chiar imi place mai mult asa cu este in desen acum urmeaza sa vedem pozele spor la lucru klaus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 15, 2006 Autor Share Postat Februarie 15, 2006 Saptamana asta o numesc saptamana belelelor, am inceput ieri cu polidiscul care mia crapat in maini, il demontez, cade o bucata maricica de aluminiu… bun inca o zi pierduta ca fara polidisc nam ce face. Stau si ma gandesc pana seara la improvizatii si gasesc solutia pana la urma, Azi la ora 11 ma apuc de improvizat rezolv totul intro ora si ma apuc de taiat fiare, peste o ora trosc iar polidiscul, nu mai porneste,…..injuraturi….demontare reparat contact ca sau impuscat niste contacte, pierd doua ore pe putin. Deocamdata merge bine dar am pierdut timp cam mult, nu conteaza , ziua nu e termianta. Mai lucrez 2 ore si plec, fac poze afara –2 grade cum a fost toata ziua, intru la caldura la 20 de grade , trosc aparatul de foto, ca de eu cretinul care spunea la toti sa nu porneasca aparate electronice de la frig la caldura am comiso, adio display, poze face cu nist epurici mai mari ca el si trebe sa ma uit prin obectiv., in fine o noua paguba, de data asta de vreo 5 milioane ca doar e zob. Si nu se termina ziua, ma duc sa cumpar un bidon de bere, ajung acasa, ma uit la data sa vad cat e de proaspata si surpriza.. a expirat acu o saptamana, nu am bauto ca am mai comiso eu o data si nu te simti prea bine. Mam imbract din nou si am iesit iar in ger sa schimb berea. O zi de (cuvant urat) totusi macar am reusit sa mai avansez putin cu cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 klausule, in primul rand spor la treaba, in al doilea rand , eu nu am incredere in butucul ala facut din 6 bucatzi, care -cu sigurantza- vor fi sudate intre ele, de ce te complici asha, cand puteai sa il faci direct dintr-o bucata, iar ca piesa demontabila sa fie doar piulitza aia care strange rulmentzii? shi nici nu mai aveai batai de cap in privintza rezistentzei... din cauza ca e mai ieftin asha? shtii bine ca daca sudezi piesa aia danturata -cu care se cupleaza roata la grup- o sa-i scazi drastic contzinutul de carbon din aliaj shi o decaleshti, + ca sunt shanse mari sa se shi ovalizeze ca nu e nushtiu cat de groasa... nu, categoric nu-mi place varianta aleasa de tine, nu e deloc profesionala...sorry ca trebuie sa-tzi spun, asta e un compromis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 sau un butuc de M72,taiat bucsat si sudat pe strung pt. centrare perfecta,RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 Bafta mare barbate! Ce forme bestiale ai shtiut sa scotzi!? Super! Abia ashtept sa vad finalul... banuiesc ca shi tu! Bafta mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 bre, vb cu Organu' sa iti dea unu din cele 3 ghidoane pe care le are in dotare! in rest totul arata laser! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 16, 2006 Autor Share Postat Februarie 16, 2006 klausule, in primul rand spor la treaba, in al doilea rand , eu nu am incredere in butucul ala facut din 6 bucatzi, care -cu sigurantza- vor fi sudate intre ele, de ce te complici asha, cand puteai sa il faci direct dintr-o bucata, iar ca piesa demontabila sa fie doar piulitza aia care strange rulmentzii? shi nici nu mai aveai batai de cap in privintza rezistentzei... din cauza ca e mai ieftin asha? shtii bine ca daca sudezi piesa aia danturata -cu care se cupleaza roata la grup- o sa-i scazi drastic contzinutul de carbon din aliaj shi o decaleshti, + ca sunt shanse mari sa se shi ovalizeze ca nu e nushtiu cat de groasa... nu, categoric nu-mi place varianta aleasa de tine, nu e deloc profesionala...sorry ca trebuie sa-tzi spun, asta e un compromis... ai dreptate la ce spui despre decalire. nu este un compromis, este o solutie la lipsa de material si de strungari, daca este facut bine, si este, este chiar cea mai buna solutie, toate butucurile din tara de la nipruri cu roti late sunt facute cu suduri si na murit nimeni, rezistenta e aceeasi. sudura la piesa aia va fi data cu puncte multe sa nu incing materialul, chestia asta mia spuso un sudor vechi care a vazut despre ce e vorba si ia sudat unui prieten bucata aia de butuc, a tinut si la burnout si la demaraje rele. sau un butuc de M72,taiat bucsat si sudat pe strung pt. centrare perfecta,RESPECT,cristi ce lungime are respectivu? nu cred ca e nici jumate de cat imi trebuie mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Februarie 16, 2006 Share Postat Februarie 16, 2006 klaus, vezi ca vin saptamana viitoare la pitesti. luni seara sau poate chiar duminica trec pe la tanta... poate ma iei intr-o zi pe la atelier sa arunc o privire pe viu si sa ma murdaresc si eu un pic . spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 ce lungime are respectivu? nu cred ca e nici jumate de cat imi trebuie mie. nu conteaza cat de lung este originalul,prin taiere si bucsare.sudare il faci cat de lung vrei,(cel de M e cat ala de dnepr)important ca ramane calita suprafata de transmisie ,RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 (editat) eu am butucul facut dintr-o singura bucata, cu partea de cuplare realizata pe morteza shi am tratat apoi doar partea danturata. shi am facut mai mult de 5000 km shi burnout shi demaraje cu fluieraturi, shi e super ok dantura, nici macar nu e shtirbita. asha ca pica treaba ca in romania nu se fac decat din piese sudate. intr-adevar a costat mai mult dar macar ma shtiu intr-o parte! Editat Februarie 17, 2006 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 17, 2006 Autor Share Postat Februarie 17, 2006 shi am facut mai mult de 5000 km shi burnout shi demaraje cu fluieraturi, shi e super ok dantura, nici macar nu e shtirbita. stai linistit ca o sa te tina mai mult decat crezi, o sa mearga o vesnicie daca lai facut dintro bucata pe tot, asta e buna treaba, unde-s vremurile in care cupla aia se prindea in suruburi pe butucul rotii? *simson* . intradevar e ideal sal faci asa, dar nici cu sudura nu mie rusine, vechile motociclete cred ca totusi aveau partile pe care se puneau spitele *harley* sudate de butuc. nu am vazut pana acu sa se rupa sudura nicaieri. Apropo Kerosen cum crezi ca ar reactiona un grup de simson la un motor de nipru, sa zicem ca ar cam fi aceleasi rapoarte, cred ca lar face muci pe rus, nu de alta dar am vazut in ce hal se comporta un grup de simson pe un motor de vw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Februarie 18, 2006 Share Postat Februarie 18, 2006 ..Kl;aus,esti un tip foarte talentat....faina inspiratie ai avut cind ai desenat acel cadru...spor la treaba si sa o termini mia repede!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Noi poze asta seara, dupa ce ajungem acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 19, 2006 Autor Share Postat Februarie 19, 2006 singura poza din seara asta ca nu prea merge netu asta e finalul dar fara tevile de rezistenta din partea spate de sub sea, mai bag maine alte poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 WOW!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Teroare cadrul! Beton. Bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 frumos,RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Bravo tie man! Aveam o zi cam de cacao la munca dar acum ca am vazut cadrul asta parca mi-e mai bine Si rezervorul ala din desen e de mare belea Fericitule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 Daca o tii tot asha o sa iasa belea ... Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 astazi a fost prima zi in care am scos cadrulla bronzat si a venit si proprietara in inspectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 cum adica:proprietara?il faci pt pretena?bravo! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 Black, nu stiai ca eu nu mai am motor de juma de an, este al ei, ea voia un chopper tun, iar pe mine ma manca de mult sa mai fac un motor. NU am muncit moca, am primit pentru cadru 4 milioane, iar costul materialelor le-a suportat ea, daca plateam eu , nu-l mai vedeai acum. Mai urat este ca trebuie sa opresc proiectul asta pentru o luna jumate, ca am ceva mult mai important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.