Sari la conținut

Un Nou Custom


Klaus
 Share

Postări Recomandate

Astazi am schimbat proiectul la cadru, iam modificat total spatele ca numi prea placea.

Asa va arata iar maine sper sa bag ceva poze noi cu spatele cadrului.

salutare

post-1377-1139853691_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

este o bascula tot fixa asemanatoare cu a vechiului meu simson doar ca este mai in lateral asezata si e mult mai finutza iar alta diferenta e ca difera total

post-1377-1139855185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am schimbat proiectul la cadru, iam modificat total spatele ca numi prea placea.

Asa va arata iar maine sper sa bag ceva poze noi cu spatele cadrului.

salutare

intresanta schimbarea la cadru in spate,chiar imi place mai mult asa cu este in desen acum

 

urmeaza sa vedem pozele

 

spor la lucru klaus :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana asta o numesc saptamana belelelor, am inceput ieri cu polidiscul care mia crapat in maini, il demontez, cade o bucata maricica de aluminiu… bun inca o zi pierduta ca fara polidisc nam ce face.

Stau si ma gandesc pana seara la improvizatii si gasesc solutia pana la urma,

Azi la ora 11 ma apuc de improvizat rezolv totul intro ora si ma apuc de taiat fiare, peste o ora trosc iar polidiscul, nu mai porneste,…..injuraturi….demontare reparat contact ca sau impuscat niste contacte, pierd doua ore pe putin. Deocamdata merge bine dar am pierdut timp cam mult, nu conteaza , ziua nu e termianta.

Mai lucrez 2 ore si plec, fac poze afara –2 grade cum a fost toata ziua, intru la caldura la 20 de grade , trosc aparatul de foto, ca de eu cretinul care spunea la toti sa nu porneasca aparate electronice de la frig la caldura am comiso, adio display, poze face cu nist epurici mai mari ca el si trebe sa ma uit prin obectiv., in fine o noua paguba, de data asta de vreo 5 milioane ca doar e zob.

Si nu se termina ziua, ma duc sa cumpar un bidon de bere, ajung acasa, ma uit la data sa vad cat e de proaspata si surpriza.. a expirat acu o saptamana, nu am bauto ca am mai comiso eu o data si nu te simti prea bine. Mam imbract din nou si am iesit iar in ger sa schimb berea.

O zi de (cuvant urat) totusi macar am reusit sa mai avansez putin cu cadrul.

post-1377-1140036547_thumb.jpg

post-1377-1140036650_thumb.jpg

post-1377-1140036833_thumb.jpg

post-1377-1140036966_thumb.jpg

post-1377-1140037020_thumb.jpg

post-1377-1140037168_thumb.jpg

post-1377-1140037342_thumb.jpg

post-1377-1140037987_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

klausule, in primul rand spor la treaba,

in al doilea rand , eu nu am incredere in butucul ala facut din 6 bucatzi, care -cu sigurantza- vor fi sudate intre ele, de ce te complici asha, cand puteai sa il faci direct dintr-o bucata, iar ca piesa demontabila sa fie doar piulitza aia care strange rulmentzii? shi nici nu mai aveai batai de cap in privintza rezistentzei...

din cauza ca e mai ieftin asha? shtii bine ca daca sudezi piesa aia danturata -cu care se cupleaza roata la grup- o sa-i scazi drastic contzinutul de carbon din aliaj shi o decaleshti, + ca sunt shanse mari sa se shi ovalizeze ca nu e nushtiu cat de groasa...

nu, categoric nu-mi place varianta aleasa de tine, nu e deloc profesionala...sorry ca trebuie sa-tzi spun, asta e un compromis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

klausule, in primul rand spor la treaba,

in al doilea rand , eu nu am incredere in butucul ala facut din 6 bucatzi, care -cu sigurantza- vor fi sudate intre ele, de ce te complici asha, cand puteai sa il faci direct dintr-o bucata, iar ca piesa demontabila sa fie doar piulitza aia care strange rulmentzii? shi nici nu mai aveai batai de cap in privintza rezistentzei...

din cauza ca e mai ieftin asha? shtii bine ca daca sudezi piesa aia danturata -cu care se cupleaza roata la grup- o sa-i scazi drastic contzinutul de carbon din aliaj shi o decaleshti, + ca sunt shanse mari sa se shi ovalizeze ca nu e nushtiu cat de groasa...

nu, categoric nu-mi place varianta aleasa de tine, nu e deloc profesionala...sorry ca trebuie sa-tzi spun, asta e un compromis...

 

ai dreptate la ce spui despre decalire.

nu este un compromis, este o solutie la lipsa de material si de strungari, daca este facut bine, si este, este chiar cea mai buna solutie, toate butucurile din tara de la nipruri cu roti late sunt facute cu suduri si na murit nimeni, rezistenta e aceeasi.

sudura la piesa aia va fi data cu puncte multe sa nu incing materialul, chestia asta mia spuso un sudor vechi care a vazut despre ce e vorba si ia sudat unui prieten bucata aia de butuc, a tinut si la burnout si la demaraje rele.

 

sau un butuc de M72,taiat bucsat si sudat pe strung pt. centrare perfecta,RESPECT,cristi

ce lungime are respectivu? nu cred ca e nici jumate de cat imi trebuie mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce lungime are respectivu? nu cred ca e nici jumate de cat imi trebuie mie.

nu conteaza cat de lung este originalul,prin taiere si bucsare.sudare il faci cat de lung vrei,(cel de M e cat ala de dnepr)important ca ramane calita suprafata de transmisie ,RESPECT,cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am butucul facut dintr-o singura bucata, cu partea de cuplare realizata pe morteza shi am tratat apoi doar partea danturata. shi am facut mai mult de 5000 km shi burnout shi demaraje cu fluieraturi, shi e super ok dantura, nici macar nu e shtirbita.

asha ca pica treaba ca in romania nu se fac decat din piese sudate. intr-adevar a costat mai mult dar macar ma shtiu intr-o parte!

Editat de kerosen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shi am facut mai mult de 5000 km shi burnout shi demaraje cu fluieraturi, shi e super ok dantura, nici macar nu e shtirbita.

stai linistit ca o sa te tina mai mult decat crezi, o sa mearga o vesnicie daca lai facut dintro bucata pe tot, asta e buna treaba, unde-s vremurile in care cupla aia se prindea in suruburi pe butucul rotii? *simson* .

intradevar e ideal sal faci asa, dar nici cu sudura nu mie rusine, vechile motociclete cred ca totusi aveau partile pe care se puneau spitele *harley* sudate de butuc. nu am vazut pana acu sa se rupa sudura nicaieri.

Apropo Kerosen cum crezi ca ar reactiona un grup de simson la un motor de nipru, sa zicem ca ar cam fi aceleasi rapoarte, cred ca lar face muci pe rus, nu de alta dar am vazut in ce hal se comporta un grup de simson pe un motor de vw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura poza din seara asta ca nu prea merge netu asta e finalul dar fara tevile de rezistenta din partea spate de sub sea, mai bag maine alte poze

post-1377-1140383352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Black, nu stiai ca eu nu mai am motor de juma de an, este al ei, ea voia un chopper tun, iar pe mine ma manca de mult sa mai fac un motor. NU am muncit moca, am primit pentru cadru 4 milioane, iar costul materialelor le-a suportat ea, daca plateam eu , nu-l mai vedeai acum.

Mai urat este ca trebuie sa opresc proiectul asta pentru o luna jumate, ca am ceva mult mai important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...